South Boy כתב:הקורולה על פניו הכי מרשימה מבחינה מכנית אבל לא הכי מאובזרת וגם הגיר רציף שלהם לא נפוץ כמו תיבה אוטומטית רגילה.
לא מתחבר למרכב סדאן של רכבי מנהלים וכל הליסינג הזה חרא אחד גדול, אם התנאים ממש משתלמים אז עוד בסדר אבל ברוב המוחלט של הפעמים פרטי הכי משתלם והכי שומר על ערך הרכב.
הייתי ממליץ לבדוק רכבים אחרים לא בליסינג אבל אם בכל זאת זה רק ליסינג הייתי הולך על היונדאי, הכי אמינה וחסכונית.
דרך אגב, אם מרווח זאת הבעיה שלך יש רכבים הרבה יותר טובים מאלה שברשימה והם מרווחים הרבה יותר ממה שאתה חושב.
South Boy כתב:הקורולה על פניו הכי מרשימה מבחינה מכנית אבל לא הכי מאובזרת וגם הגיר רציף שלהם לא נפוץ כמו תיבה אוטומטית רגילה.
לא מתחבר למרכב סדאן של רכבי מנהלים וכל הליסינג הזה חרא אחד גדול, אם התנאים ממש משתלמים אז עוד בסדר אבל ברוב המוחלט של הפעמים פרטי הכי משתלם והכי שומר על ערך הרכב.
הייתי ממליץ לבדוק רכבים אחרים לא בליסינג אבל אם בכל זאת זה רק ליסינג הייתי הולך על היונדאי, הכי אמינה וחסכונית.
דרך אגב, אם מרווח זאת הבעיה שלך יש רכבים הרבה יותר טובים מאלה שברשימה והם מרווחים הרבה יותר ממה שאתה חושב.
בליסיניג למי איכפת ממכאני, לוקח צרפתייה נוח לי אחרי חצי שנה הולך לה גיר, בקטנה רכב עבודה בא מישהו מביא לי חלופי מתקנים בחינם ועדיין נוח לי
גם אני בליסינג. הייתי עם אופל אסטרה ברלינה (אחלה!) עד לפני כמה חודשים ואז הגיע הזמן להחליף. התלבטות קלה בין i35 לקורולה הוכרעה לטובת הטויוטה. אני עם הקורולה כבר 3 חודשים ומרוצה מאד. בליסינג הדבר הכי חשוב זה מערכת מולטימדיה...