יצר הרס עצמי

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
סמל אישי של משתמש
sumsum
הודעות: 1737
הצטרף: 22 אוקטובר 2008, 21:06

יצר הרס עצמי

שליחה על ידי sumsum »

אני יודע שכולם חמים, וכולם רגוזים ומתוחים בגלל מה שקרה בשבת האחרונה
אבל אני רוצה להצביע על דפוס התנהגות שחוזר על עצמו
הקהל של באר-שבע הוא אחד הטובים בארץ בוודאות (בטח יותר מאוהדי מכבי חיפה שרגילים להצלחות)
אבל הקהל שלנו הוא הכי רגיש, הכי נעלב, הכי פגיע הכי עם רגשי נחיתות שבטח סוציולוגים יוכלו לשים את היד.
שיאמרו לי כולם על איזה דבר לא התלוננו השנה?
1. מחירי המנויים
2. למה אין שחקנים בכירים
3. מחירי הכרטיסים
4. איך הביאו את פלט? פליט סודני קראתם לו פה?
5. למה מוכרים לאוהדי מכבי כרטיסים בכלל? (הרי אוהדי באר-שבע גדשו את הקופות)
6. למה לא מכרו/נתנו כרטיסים בהוזלה/בחינם לתלמידי בית ספר (כדי שיספסרו אותם במחיר מופקע לאוהדי מכבי? כמו שקרה מחוץ לשער 6?

בקיצור יש עוד מלא דוגמאות, נכון אולי ניתנו הבטחות שברגע האמת לא קויימו אבל מכאן ועד תחושות הקיפוח והתסכול? תצאו מזה ומהר, תסתכלו מה קורה מסביבכם בקבוצות אחרות ותודו (במבט מפוקח ולא מתרפס, ולא מתחנחן, ולא ממבט של נתמכי סעד) בזה שיש לנו בעלים יציבה, איתנה ואוהבת את הקבוצה ולא מחפשת פרסום על גבה (דש מאלי טביב, לכאורה)
יש המון מה לתקן במועדון, מעט מדי בעלי תפקידים ומעט מאוד חזון שיווקי/טיפול באוהדים
אבל מפה ועד ההיסטריה שאני קורא כאן באתר, המרחק הוא גדול.
תתעוררו על עצמכם.
אוהב כל אחד ואחת מכם בSouth side עבודה גדולה ומרשימה, בואו לא נשפוך את התינוק עם המים.

סמל אישי של משתמש
RedHell
הודעות: 3288
הצטרף: 26 דצמבר 2013, 15:45
Title: קרייזי-רד

Re: יצר הרס עצמי

שליחה על ידי RedHell »

לא יכולתי לנסח את זה יותר טוב...

סמל אישי של משתמש
דר אדום בנשמה
הודעות: 23468
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 10:59
Title: הפועל אימפריה!

Re: יצר הרס עצמי

שליחה על ידי דר אדום בנשמה »

סומסום, אתה ואני לםעמים לא מסכימים בנושאים מקצטעיים אבל הפעם אני לא יכול שלא להסכים איתך!
הפועל באר שבע, אלופה לעונת 2015-2016!

סמל אישי של משתמש
אדום זקן
הודעות: 14618
הצטרף: 19 אוקטובר 2010, 23:17

Re: יצר הרס עצמי

שליחה על ידי אדום זקן »

sumsum כתב:אני יודע שכולם חמים, וכולם רגוזים ומתוחים בגלל מה שקרה בשבת האחרונה
אבל אני רוצה להצביע על דפוס התנהגות שחוזר על עצמו
הקהל של באר-שבע הוא אחד הטובים בארץ בוודאות (בטח יותר מאוהדי מכבי חיפה שרגילים להצלחות)
אבל הקהל שלנו הוא הכי רגיש, הכי נעלב, הכי פגיע הכי עם רגשי נחיתות שבטח סוציולוגים יוכלו לשים את היד.
שיאמרו לי כולם על איזה דבר לא התלוננו השנה?
1. מחירי המנויים
2. למה אין שחקנים בכירים
3. מחירי הכרטיסים
4. איך הביאו את פלט? פליט סודני קראתם לו פה?
5. למה מוכרים לאוהדי מכבי כרטיסים בכלל? (הרי אוהדי באר-שבע גדשו את הקופות)
6. למה לא מכרו/נתנו כרטיסים בהוזלה/בחינם לתלמידי בית ספר (כדי שיספסרו אותם במחיר מופקע לאוהדי מכבי? כמו שקרה מחוץ לשער 6?

בקיצור יש עוד מלא דוגמאות, נכון אולי ניתנו הבטחות שברגע האמת לא קויימו אבל מכאן ועד תחושות הקיפוח והתסכול? תצאו מזה ומהר, תסתכלו מה קורה מסביבכם בקבוצות אחרות ותודו (במבט מפוקח ולא מתרפס, ולא מתחנחן, ולא ממבט של נתמכי סעד) בזה שיש לנו בעלים יציבה, איתנה ואוהבת את הקבוצה ולא מחפשת פרסום על גבה (דש מאלי טביב, לכאורה)
יש המון מה לתקן במועדון, מעט מדי בעלי תפקידים ומעט מאוד חזון שיווקי/טיפול באוהדים
אבל מפה ועד ההיסטריה שאני קורא כאן באתר, המרחק הוא גדול.
תתעוררו על עצמכם.
אוהב כל אחד ואחת מכם בSouth side עבודה גדולה ומרשימה, בואו לא נשפוך את התינוק עם המים.
בגדול אתה צודק בדבריך,תחושת האבי נעלבי חזקה כאן מאוד.
אבל במקרה הספציפי הזה ואני מדבר בעיקר על העובדה שלא הוצאו אוהדים של מכבי החוצה,ההנהלה חייבת להבין שהיא לא יכולה לתת מילה שהיא לא מסוגלת לאכוף,גם אם ידה של המשטרה הייתה כאן על העליונה והיא עשתה את הטעות.
ת'שמע זה היה ידוע שזה מה שיקרה,אני גם לא הגעתי למשחק,מתחושה ברורה שזה מה שיהיה.
אבל יאמר לזכותם של ארגון האוהדים שהם לקחו זמן לחשוב ולהירגע וזה הכי חשוב,אנשים מתקררים קצת,חושבים יותר נכון,ובסוף חשוב שהשיח יהיה תרבותי ולא מתלהם תוך ניסיון להפקת לקחים ולא לעריפת ראשים כמו חלק מהאנשים שמבקשים.
אלונה זאת נכס וכדאי שכולם יבינו את זה כולל כל מיני הזויים בפייסבוק שקוראים לה ללכת בשם הכבוד א'לק.
נכון היא עושה טעויות,גם היא לומדת מה זה להיות בעלים של קבוצת צמרת,לא צריך לשבור את הכלים כל יום מחדש.

סמל אישי של משתמש
gilcohen
הודעות: 410
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 14:05

Re: יצר הרס עצמי

שליחה על ידי gilcohen »

אף אחד לא מתלונן על מחירי הכרטיס..או שמכרו למכבי כרטיסים(בכל זאת..אצלנו לא קנו) .
ההנהלה בפעם המי יודע כמה העונה שוב חירבנה על האוהדים..ושוב במשחק מול מכבי..סאגות הכרטיסים..ושאר ההבטחות מהמשחק האחרון (לא מדבר על שער 9)
הידעת שכל מילה של ההנהלה נשברה כאן. הבטיחו א' קיבלנו ז'.
ידעת אפילו שלא רק שלא עשו מאמץ לא להכניס אוהדי מכבי-אלא עשו להם תור בנפרד מאוהדי באר שבע בכניסה לשער 6?? ולאוהדים עם מנוי לא נתנו אפילו להכנס דרך התור הזה..אמרו לו תעבור לתור השני.

אני לא מצליח להבין את זה.

סמל אישי של משתמש
sumsum
הודעות: 1737
הצטרף: 22 אוקטובר 2008, 21:06

Re: יצר הרס עצמי

שליחה על ידי sumsum »

יש דברים שניתן לעשות, יש דברים שלא ניתן לעשות, החטא הגדול היה בהבטחה של משהו שלא בטוח שהבינו עד כמה יהיה מורכב לבצע.
מכאן ועד שבירת כלים המרחק הוא גדול, אני חוזר ואומר הדרך היחידה שבה קהל יהפוך למשמעותי יותר יהיה רק שנגדוש את היציעים ונהפוך לכח כלכלי תומך משמעותית למועדון.
אנחנו אנשים טובים (ברובנו המוחלט) שלפעמים רגישים, רגישים מדי, ניתן להסביר כל פעולה שנעשתה וכל פעולה שלא נעשתה, אין אמת אחת.
אין ספק שיש המון מה לשנות, אני לא חושב שבהפועל באר-שבע רגילים/יודעים להתמודד עם עונה כל כך מוצלחת, אבל פה זה נגמר, הקהל לא ממלא את חלקו ובסיטואציה כזו, עוד יהיו רבות ודומות כסיטואציה שהתרחשה ביום שבת.
למועדון יש חובה מוסרית כלפי אוהדיו, לעשות הכל שהם יבואו, אבל לא להוציא עין למכבי בגלל שהוציאו לנו. אין פה ענייני נקמות בין מועדונים שנמצאים ביחסים חמים ביותר וחבל לייצר כזו יריבות מכלום.
לא אומר מאומה על הארגון הנפלא של הSOUTH SIDE שהוא המרענן הרשמי של העונה הנוכחית, יותר מכל שחקן על המגרש, אך שיש הענות כה דלה בעיר עצמה ובקרב הקהל, זה לא לעניין לצפות שהמועדון 'יספוג' את הכל למרות שענין ההבטחה להוציא אותם מהאצטדיון היה ילדותי ולא פרקטי בעליל.
צריך לשמר את ערוץ ההדברות הקיים עם המועדון ולשפרו, על אלונה להבין שהיא תמיד דיברה על ה'שותף' שלה הקהל-והגיע הזמן להכניס תוכן במילה הזו, לעשות הכל (בואו נתחיל עם סמנכל שיווק/חברת שיווק רצינית?) להביא קהל, לשמח אותו, ליצור חוויה במגרש, היום יותר מתמיד ישנן נשים וילדים במספרים גדולים, זה לא מספיק, צריך לתת תמורה ותוכן לקהל, ייקח זמן-אנחנו נגיע לאן שאנחנו ואלונה רוצים, באווירה מיליטנטית זה לא יקרה לעולם.

סמל אישי של משתמש
ערן
הודעות: 719
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:44
Title: אני חבר בקרייזי רד

Re: יצר הרס עצמי

שליחה על ידי ערן »

ההתנהלות של הקהל ושל מועדון האוהדים, south side, לא מובנת לי ומאכזבת מאוד.
על מה כל הרעש? על זה שהעבירו את אוהדי מכבי ליציע שלהם? יש הרבה דברים שאפשר להתלונן כנגד ההנהלה אבל הסיבה שבעקבותיה התלהטו הרוחות ממש לא מצדיקה.
הייתי מבין את התלונות במידה והיה מדובר במצב שבו כל הכרטיסים לקהל שלנו אזלו, ואוהדי מכבי קנו כרטיסים שבמידה ולא היו קונים היה נמכר לאוהד שלנו. במקרה שכזה הייתי מצפה שהמועדון יתעקש שהם יוצאו מהמגרש.
אבל מה קרה בפועל, הם קנו כרטיסים שגם ככה לא היו נמכרים והעבירו אותם יציע, וכן למרות הבטחת המועדון שלא יעבירו אותם. להזכירכם במשחק העונה הראשון בבלומפילד חלק מאוהדי הקבוצה שלנו קנו כרטיס לשער 7 והעבירו אותם (גם אז נאמר בתקשורת שאותם אוהדים יורחקו מהמגרש), אז זה היה בסדר?
התלונות צריכות להיות מופנות למדוע האוהדים שלנו ישבו בשער 3 בעוד האוהדים שלהם בשער 9?
ההתנהלות של מועדון האוהדים מול ההנהלה הייתי שגויה מתחילתו של השבוע של המשחק. הרי היה ברור שלא נצליח למלא את כל המגרש והמועדון פשוט סובב את הקהל. היו צריכים להבהיר להנהלה שברצון הוא למכור כרטיסים לקהל שלנו לשער 9 במקום ולא ל 3 ואם לא, אנחנו לא בעסק ולא מתערבים.

הביזיון שהיה עם מכירת הכרטיסים במשחק העונה הראשון הרבה יותר חמור ומרתיח מכל מה שקרה במשחק האחרון. יש מספר אנשים שאני זוכר שלאחר אותו ביזיון אמרו שלא נורא וצריך לסלוח, בידיעה שיש להם כרטיס ביד, ולאחר המשחק בשבת רושמים ברשתות החברתיות שההנהלה היא בזיון ואי אפשר לסלוח על מה שהיה.

מצטער חברים אבל השיקול דעת של חלק ממנהגי האוהדים פשוט לוקה בחסר וההתנהלות מול הנהלת המועדון מאכזבת מאוד. יסלח לי ארגון ה south side אבל כל ההתנהלות מהרגע שהאירוע התרחש הייתה פשוט ביזיונית ואם הם מבקשים שהמועדון יסיק מסקנות, אני הייתי מצפה שהם יעשו אותו דבר.
30/01 - היום שהבנו שהכל זה שקרים

סמל אישי של משתמש
דר אדום בנשמה
הודעות: 23468
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 10:59
Title: הפועל אימפריה!

Re: יצר הרס עצמי

שליחה על ידי דר אדום בנשמה »

ערן כתב:ההתנהלות של הקהל ושל מועדון האוהדים, south side, לא מובנת לי ומאכזבת מאוד.
על מה כל הרעש? על זה שהעבירו את אוהדי מכבי ליציע שלהם? יש הרבה דברים שאפשר להתלונן כנגד ההנהלה אבל הסיבה שבעקבותיה התלהטו הרוחות ממש לא מצדיקה.
הייתי מבין את התלונות במידה והיה מדובר במצב שבו כל הכרטיסים לקהל שלנו אזלו, ואוהדי מכבי קנו כרטיסים שבמידה ולא היו קונים היה נמכר לאוהד שלנו. במקרה שכזה הייתי מצפה שהמועדון יתעקש שהם יוצאו מהמגרש.
אבל מה קרה בפועל, הם קנו כרטיסים שגם ככה לא היו נמכרים והעבירו אותם יציע, וכן למרות הבטחת המועדון שלא יעבירו אותם. להזכירכם במשחק העונה הראשון בבלומפילד חלק מאוהדי הקבוצה שלנו קנו כרטיס לשער 7 והעבירו אותם (גם אז נאמר בתקשורת שאותם אוהדים יורחקו מהמגרש), אז זה היה בסדר?
התלונות צריכות להיות מופנות למדוע האוהדים שלנו ישבו בשער 3 בעוד האוהדים שלהם בשער 9?
ההתנהלות של מועדון האוהדים מול ההנהלה הייתי שגויה מתחילתו של השבוע של המשחק. הרי היה ברור שלא נצליח למלא את כל המגרש והמועדון פשוט סובב את הקהל. היו צריכים להבהיר להנהלה שברצון הוא למכור כרטיסים לקהל שלנו לשער 9 במקום ולא ל 3 ואם לא, אנחנו לא בעסק ולא מתערבים.

הביזיון שהיה עם מכירת הכרטיסים במשחק העונה הראשון הרבה יותר חמור ומרתיח מכל מה שקרה במשחק האחרון. יש מספר אנשים שאני זוכר שלאחר אותו ביזיון אמרו שלא נורא וצריך לסלוח, בידיעה שיש להם כרטיס ביד, ולאחר המשחק בשבת רושמים ברשתות החברתיות שההנהלה היא בזיון ואי אפשר לסלוח על מה שהיה.

מצטער חברים אבל השיקול דעת של חלק ממנהגי האוהדים פשוט לוקה בחסר וההתנהלות מול הנהלת המועדון מאכזבת מאוד. יסלח לי ארגון ה south side אבל כל ההתנהלות מהרגע שהאירוע התרחש הייתה פשוט ביזיונית ואם הם מבקשים שהמועדון יסיק מסקנות, אני הייתי מצפה שהם יעשו אותו דבר.
!!!
להרגיש עלבון ממה שהיה גם אני הרגשתי אבל להלהיט את הרוחות ומי יודע מה עוד עלול לקרות זה לא לגיטימי וחסר כל פרופורציה, צריך לנסות לדבר עם אלונה פנים מול פנים, נציגי אוהדים ישירות מול אלונה, להתלונן על נושא השיווק, על העניין של שער 9 ועל היחס הכללי וההרגשה ששהנהלה לפעמים לא שמה על הקהל.
לא צריך להתחיל סנקציות ובטח שלא לפרק את החבילה הנהדרת שיצרה פה אלונה גם אם לפעמים לא הכל ורוד אין זה אומר שאי אפשר בכוחות משותפים להפוך את העניינים לורודים יותר.
הפועל באר שבע, אלופה לעונת 2015-2016!

סמל אישי של משתמש
אריאל2
הודעות: 1780
הצטרף: 26 אוגוסט 2012, 14:19
Title: דע מאין באת ולאן אתה הולך

Re: יצר הרס עצמי

שליחה על ידי אריאל2 »

sumsum כתב:אני יודע שכולם חמים, וכולם רגוזים ומתוחים בגלל מה שקרה בשבת האחרונה, אבל אני רוצה להצביע על דפוס התנהגות שחוזר על עצמו
הקהל של באר-שבע הוא אחד הטובים בארץ בוודאות (בטח יותר מאוהדי מכבי חיפה שרגילים להצלחות), אבל הקהל שלנו הוא הכי רגיש, הכי נעלב, הכי פגיע הכי עם רגשי נחיתות שבטח סוציולוגים יוכלו לשים את היד.
שיאמרו לי כולם על איזה דבר לא התלוננו השנה?
1. מחירי המנויים
2. למה אין שחקנים בכירים
3. מחירי הכרטיסים
4. איך הביאו את פלט? פליט סודני קראתם לו פה?
5. למה מוכרים לאוהדי מכבי כרטיסים בכלל? (הרי אוהדי באר-שבע גדשו את הקופות)
6. למה לא מכרו/נתנו כרטיסים בהוזלה/בחינם לתלמידי בית ספר (כדי שיספסרו אותם במחיר מופקע לאוהדי מכבי? כמו שקרה מחוץ לשער 6?

בקיצור יש עוד מלא דוגמאות, נכון אולי ניתנו הבטחות שברגע האמת לא קויימו אבל מכאן ועד תחושות הקיפוח והתסכול? תצאו מזה ומהר, תסתכלו מה קורה מסביבכם בקבוצות אחרות ותודו (במבט מפוקח ולא מתרפס, ולא מתחנחן, ולא ממבט של נתמכי סעד) בזה שיש לנו בעלים יציבה, איתנה ואוהבת את הקבוצה ולא מחפשת פרסום על גבה (דש מאלי טביב, לכאורה)
יש המון מה לתקן במועדון, מעט מדי בעלי תפקידים ומעט מאוד חזון שיווקי/טיפול באוהדים
אבל מפה ועד ההיסטריה שאני קורא כאן באתר, המרחק הוא גדול.
תתעוררו על עצמכם.
אוהב כל אחד ואחת מכם בSouth side עבודה גדולה ומרשימה, בואו לא נשפוך את התינוק עם המים.
שני דברים:
א. רשימת תלונות הקהל שהבאת אינה מדויקת וחוטאת לאמת. שכחת לכתוב שיש המלינים על מחירי הגרעינים במזנון, על העומס בכניסות, על בחירת השירים לפני המשחק, על עמודי התאורה, על לוח התוצאות עליו השלום, על החולדות, על נראות אתר האינטרנט הרשמי, על חנות המזכרות מנוחתה עדן ועל כך שלחלקנו עדיין לא נוח עם התקינה של ארבעה תאי שירותים (שניים לנשים בלבד) ל-2,000 צופים בערך בשער שתיים (אחרים פשוט משתינים לאורך הקיר). איך אומרים באידיש, נו באמת.
חבל שאתה לא מתמקד בתלונות העיקריות והמוצדקות השנה שהן שני מחדלי הכרטיסים מול מכבי בחוץ, אובדן הביתיות והשכונה במשחק האחרון, ותלונות פחות חריפות כמו ההשלמה עם שריקות הזויות נגדנו במספר משחקי הכרעה, חוסר אפשרות לרכוש כרטיסים באינטרנט לאורך רוב העונה וההחלטה לא להוציא מיני מנוי לפלייאוף. מרבית המחאות הרציניות באו לאחר פגיעה ישירה באוהדים שחלקם העבירו לחינם שעות בשמש, רכשו בהון עתק כרטיסים מספסרים או נזרקו בבושת פנים מבלומפילד.
אין פה עניין של קיפוח. ישנם כשלים ניהולים שלמרביתם לא נראה פתרון באופק. בעקבות חלק מהכשלים האלה יש חוסר הדדיות ביחס לאוהדי באר שבע מול היחס לאוהדי הקבוצות האורחות. אני לא רואה שום סיבה לכבד בוסרמיל את מי שמזלזל בנו במגרשו הביתי. וזאת בכל הרמות. מאביזרי עידוד ועד הקצאת כרטיסים.
נכחתי העונה במשחק בית של ברצלונה נגד ולנסיה. שליש איצטדיון לפחות היה ריק ו-30 עד 50 אוהדי ולנסיה עדיין הושארו בפינה נידחת בטבעת הרביעית מאחורי השער כמו עדת מצורעים.
ב. אלונה היא באמת מהבעלים הטובים בליגה אבל היא לא חסינה מביקורת והכשלים האמורים אינם פרי הדמיון. אז באמת תודה (לא בציניות) שיש לנו אותה ולא את טביב, רמון או יואב כץ אבל זה לא אומר שציבור האוהדים צריך למחול על כבודו פעם אחר פעם, מחדל אחרי מחדל מבלי לצפות ואפילו לדרוש שינוי ושיפור בעתיד ולפעמים אפילו, שומו שמיים, לקיחת אחריות אישית.

סמל אישי של משתמש
sumsum
הודעות: 1737
הצטרף: 22 אוקטובר 2008, 21:06

Re: יצר הרס עצמי

שליחה על ידי sumsum »

אריאל לא השתמע מדברי שהניהול בכללותו שוגה בשושנים? אם כן הובן כך הרי שאני מתנצל.
רחוק מכך, אני חושב שהנהלת הפועל באר-שבע דורכת על כל מוקש אפשרי בשנתיים האחרונות ובכלל.
מכאן ועד קריאות ל'סנקציות'? המרחק גדול, בטוחני שלאחר שהרוחות תרגענה האנשים האינטיליגנטים שמנהלים/עמדים בראש הSOUTH SIDE יבינו שלטובת כולם אם יהיו קונקרטיים במטרת המחאה ומוגבלת בלהבותיה.
צריכים לנטרל את תחושת ה'קוזאק הנגזל' לחלוטין, אין לה מקום, בטח ובטח שאנחנו לא מקיימים את חלקנו (למלא את האצטדיון) ואף על פי כן עדיין יש המוווןןןן דברים למועדון כמועדון שיש לו קהל לקוחות להשתפר בו על מנת לשפר את חווית השירות ללקוח.
הייתי מתחיל בשני דברים, אחד סמנכל שיווק למשחקי העונה הבאה, שתיים, חברת יחסי ציבור שתעבוד על הגדלת קהל הלקוחות/מנויים של הקבוצה וכדאי שזה יהיה מאוד בקרוב, משום שאת משחקי גביע אירופה יש לנצל על מנת לתפור ביחד עם המנוי (מנוף מנויים גדול מאוד).
אבל ענייני כבוד צריכים להיות מנוטרלים בכל מקרה, צריך להיות קונקרטיים במטרה לשפר, ולא במטרה להעלב.

סמל אישי של משתמש
אריאל2
הודעות: 1780
הצטרף: 26 אוגוסט 2012, 14:19
Title: דע מאין באת ולאן אתה הולך

Re: יצר הרס עצמי

שליחה על ידי אריאל2 »

sumsum כתב:אריאל לא השתמע מדברי שהניהול בכללותו שוגה בשושנים? אם כן הובן כך הרי שאני מתנצל.
רחוק מכך, אני חושב שהנהלת הפועל באר-שבע דורכת על כל מוקש אפשרי בשנתיים האחרונות ובכלל.
מכאן ועד קריאות ל'סנקציות'? המרחק גדול, בטוחני שלאחר שהרוחות תרגענה האנשים האינטיליגנטים שמנהלים/עמדים בראש הSOUTH SIDE יבינו שלטובת כולם אם יהיו קונקרטיים במטרת המחאה ומוגבלת בלהבותיה.
צריכים לנטרל את תחושת ה'קוזאק הנגזל' לחלוטין, אין לה מקום, בטח ובטח שאנחנו לא מקיימים את חלקנו (למלא את האצטדיון) ואף על פי כן עדיין יש המוווןןןן דברים למועדון כמועדון שיש לו קהל לקוחות להשתפר בו על מנת לשפר את חווית השירות ללקוח.
הייתי מתחיל בשני דברים, אחד סמנכל שיווק למשחקי העונה הבאה, שתיים, חברת יחסי ציבור שתעבוד על הגדלת קהל הלקוחות/מנויים של הקבוצה וכדאי שזה יהיה מאוד בקרוב, משום שאת משחקי גביע אירופה יש לנצל על מנת לתפור ביחד עם המנוי (מנוף מנויים גדול מאוד).
אבל ענייני כבוד צריכים להיות מנוטרלים בכל מקרה, צריך להיות קונקרטיים במטרה לשפר, ולא במטרה להעלב.
מסכים בהחלט. אסייג ואומר, כמו שכתבו פה לפני כמה ימים, שלפעמים דווקא ההנהלה היא זו שנעלבת מביקורת עניינית ולוקחת את הדברים ברמה האישית.
הערה לגבי המנויים והכרטיסים בכלל. לאור איכות השירות שמעניקה חברת לונה טורס(זמינות, חניה, איכות) והעדר קובץ לקוחות (מנויים) מסודר אשר מונע קיום הגרלות בין המנויים וכל דרך לתקשר עם מנויים באופן כללי, ניסיתי לקדם מעבר לאחת מחברות ה-call center בבאר שבע (אני מכיר אנשים בשתיים מהן) אשר לדעתי יכולות לתת שירות איכותי וטוב משמעותית מהקיים בעלויות נמוכות יחסית למועדון.
לצערי הנושא לא התקדם עד כה. אם מישהו מחברי הפורום או מחברי ארגון האוהדים יכול לסייע בקידום הנושא מול ההנהלה תבוא עליו הברכה, וכמובן שאשמח לסייע כמיטב יכולתי.

סמל אישי של משתמש
8red
הודעות: 3579
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:49

Re: יצר הרס עצמי

שליחה על ידי 8red »

ונניח שלא התקיימו כבר פגישות כאלו העונה, ותיערך עוד אחת בה שוב נשטח את טענותינו ושוב נקבל 0 מהבקשות שלנו- מה אז? שואל ברצינות את החברים המלומדים שכתבו לפני.

סמל אישי של משתמש
azb852
הודעות: 1199
הצטרף: 04 פברואר 2014, 10:32

Re: יצר הרס עצמי

שליחה על ידי azb852 »

אתה צודק.
ההנהלה הזו פשוט לא סופרת אותנו.
מה אנחנו שונים ממכבי? למה הם in ואנחנו out?
מה זה ההפקרות הזו?
תבינו מאותה אימרה של אסי (עדיפות ראשונה היא לספונסרים
ולא לאוהדים) אפשר היה להבין שהוא לא סופר אותנו.
אני חושב שכן וצריך לפעול כמובן מבלי לפגוע בשחקנים.

סמל אישי של משתמש
oran
הודעות: 509
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 12:40
Title: קרייזי-רד

Re: יצר הרס עצמי

שליחה על ידי oran »

חברים יקרים זה אורן אוזן משום מה היוזר שלי פה נמחק אז אני מגיב מהיוזר של אורן מתתיהו.

בואו נעשה סדר:

א. לא מדובר רק על המעבר של האוהדים ואי הרחקתם, מדובר בהרבה מאוד דברים שהובטחו ולא קוימו, לדוגמא:
הכנסת חכות למכבי הייתה אמורה להיות אסורה כמו שאסרו עלינו בבלומפילד וברגע האמת הפנאטיקס יצאו על אנגלידיס שיצא על אלונה/אסי והם כן הכניסו, כשלנו בבלומיפלד הוציאו פיברים מתוך היציע ורק אחרי שהתחננתי למפקד האירוע שיישאר לנו לתלות תופים מחוץ לבמה ולא בתוך הבמה ונתתי את הת.ז שלי כערבון לסדר במגרש הם הסכימו. שבוע לפני חיפה שיחקה שם והקופים הכניסו ים דגלים וחכות והראנו את זה למשטרה וזה לא עזר.
איתן שור מנהל האצטדיון אמר לי באופן אישי שאלה הוראות של ההנהלה.
בנוסף החציצה לא הייתה אמורה להיות בשער 6 אלא ביציע שלהם אבל שוב אובר ריספקט והחציצה אצלנו. בנוסף לאורך כל המשחק עברו אוהדים משער 6 לשער 7 בשער 6 לא הייתה שום,סכנה לחיי אדם ומי שהעביר זה חברה האבטחה ניצנים. תגובת ההנהלה - חברת האבטחה לא פעלה כפי שדרשנו והם יקבלו על זה בראש.
אז לא רק המשטרה אשמה, עכשיו גפ החברת אבטחה שלא פועלת על פי הוראות המועדון, בחיאת רבאק אתם מאמינים לכיסוי תחת הזה??

הבעיה שלנו היא לא מקרה נקודתי, הבעיה שלנו היא סדר עדיפויות לקוי של ההנהלה, אוהדי הפועל באר שבע לא מקבלים את הכבוד הראוי ולא את החשיבות הראויה מהנהלת הקבוצה.

לא יכול להיות שכדי לצאת סבבה עם מכבי וגולדהאר ההנהלה תרמוס את כבוד האוהדים ותעשה הכל הפוך לגמרי ממה שהובטח בפגישוצ, זו זריקת ז** סלחו לי על הביטוי.

התחייבו אליי אישית על כל הדברים האלה ועשו הכל הפוך, ישר בפנים, בלי לחשוש בכלל מתגובה.

וכששואלים למה ואיך זה כלפעם תירוץ אחר, המשטרה החברת אבטחה המשרד כרטיסים או כל גורם אחר.

נשבר! אנחנו לא רוצים לקרוא לאף אחד להתפטר ולא רוצים להבריח מפה את אלונה, אבל אנחנו רוצים לשנות דברים במועדון, מהיום היחס של ההנהלה לקהל שלה יהיה חייב להשתפר משמעותית ואנחנו נבטיח זאת בדרכים לגיטימיות ובשיחות סגורות ונפרסם את התוצאות, ואם לא נגיע להסכמות נמשיך למחות כמה שיידרש.

למה לעזאזל אנחנו צריכים להתעסק בשיווק של המועדון? למה לעזאזל נתנו לנו יומיים למכור 5000 כרטיסים לשערים 2,5,6 ?
למה לעזאזל אנחנו צריכים לדרוש איש שיווק ופרסום ברדיו? למה לעזאזל כשביקשנו לרכוש את שער 9 מראש באמצעות ספונסרים ההתניה הייתה למלא את שער 3 ורק אז את 9? גם ככה 3 לא היה מלא אז מה זה משנה אם אוהדי מכבי היו יושבים שם או אוהדי באר שבע?

למה לעזאזל אני שם את הראש שלי בשביל ההנהלה וסופג אש מכל החזיתות ואומר שהתחייבתי על מילה ושאנחנו מכבדים מילה!! ושאנחנו לא נשבור את המילה שלנו ולא תהיה שום מחאה על זה שיהיו 4000 צהובים פה כי ככה קבענו, ואין לנו זכות, למרות שקיבלנו תנאים בלתי אפשריים (עשינו טעות כשהסכמנו, ונלמד להבא) וקיבלנו הבטחות לחיבור עם ספונסרים כמו גרנד קניון ומובלי שיעזרו לנו ברכישת כרטיסים ובתמורה ניתן להם פרסום במשחק אליפות שכל המדינה צופה בטלוויזיה.

למה לעזאזל תמיד אנחנו בתחתית סדר העדיפויות, למה??

למה נקריב שלושה ימים ללא שינה וללא דקת מנוחה בשביל הנהלה שלא כיבדה אפילו סעיף אחד מההסכם איתנן לפני המשחק?? למה?

אני אוהב את אלונה ומת על אסי ומכיר אותם באופן אישי, הם שברו לנו מילה בפנים והכל כדי לצאת טובים עם מכבי, אנחנו נדרוש סדר, והסכם חתום, עם סדרי עדיפויות קבועים לעונה הבאה.
לצורך העניין מנוי מוזל משמעותית לשער 3(לגיטימי) לצורך העניין שהקבוצה האורחת תהיה קבוע בשערים 7-8 ושער 9 שהוא אחד מ 4 היציעים הטובים ביותר בוסרמיל יהיה יציע למנויי באר שבע, אנחנו כארגון מוכנים להעביר את העידוד לשם אם צריך כדי למלא את היציע הזה.

הגיע הזמן שתבינו - אנחנו לא מוחים על משהו אחד וספציפי אנחנו באים בטענות על תפיסה שגויה ביסודה של ההנהלה כלפי האוהדים שלה הגיע הזמן שזה ישתנה.

והכל יתנהל כמובן באופן מכובד נורמטיבי וכמה שהדרישות יהיו נוקשות הן יהיו לגיטימיות ולטובת המועדון וכלל האוהדים בפרט.

יום טוב לכולכם וחג שמח, ניפגש בשמחות אדומות.
תמונה

סמל אישי של משתמש
sumsum
הודעות: 1737
הצטרף: 22 אוקטובר 2008, 21:06

Re: יצר הרס עצמי

שליחה על ידי sumsum »

מכובד וראוי, עלבונות אינן מטרה ולהלחם על 'כבוד' אינו ערך הערך הוא להשיג הישגים שישפרו את חווית אוהד הפועל באר-שבע.
מחזק את ידיכם אתם עושים עבודה נפלאה ואני גאה שיש לי אתכם כנציגי הקהל ובטוחני שתעשו הכל לשפר את המצב הקיים בנועם ובתקיפות מחד ומאידך מבלי לפגוע בקבוצה שהיא בבת עינינו.
בהצלחה, אני בטוח שכאשר העובדות יונחו על השולחן המועדון יבין שטעה (כולי תקווה) ויפעל לתיקון הליקויים שפגעו/פוגעים בקהל במשך העונות האחרונות ובעונה הנוכחית בפרט.

שלח תגובה