קמה תביעה כנגד המועדון להחזרת כספים לבעלי המנויים ??
חברי הקבוצה שמינו אותנו לתביעה הייצוגית הם בעלי מינויים מכלל הקבוצות המדוברות והם זכאים לאלתר וללא דיחוי להחזר כספי בגין החלק היחסי של המנוי שבו לא ניתן היה להשתמש", כתבו עורכי הדין בבקשה לבית המשפט, "הקבוצות יודעות היטב כי הן חייבות על פי דין לבצע החזר כספי.
הפועל ב"ש - 11,100 מנויים.
סכום תביעה - 5.550 מיליון ₪
היה ברור שיגיע.
המועדונים התנהלו בצורה טיפשית, היו צריכים להודיע מזמן שהחלק היחסי במנוי שלא נוצל (בסביבות 25%) יזוכה בעונה הבאה ברכישת המנוי או יאפשר רכישת מוצרים בחנות הרשמית.
התביעה היא תביעה ייצוגית כנגד 4 המועדונים הגדולים. ממה שאני מכיר יש קונצנזוס די גדול אצלנו בקהל בעד להניח לזה ולא לפגוע במועדון עוד, מרגיש לי שיש מי שלכאורה מבקשים להוסיף שמן למדורה שלנו (ולפגוע גם בבית״ר בדרך אגב) מתוך הנחה שהמועדון שלהם יתמודד עם ההחזרים די בקלות וכך יוסיף להגדיל את הפער המקצועי הגדול ממילא
לאלו המעורים במשפט- יש דרך משפטית להוציא את המועדון מחוץ לתביעה ע״י הצהרה כזו או אחרת של בעלי המנויים שהם אינם מעוניינים בהחזר כספי/ע״י הטבה מהמועדון על חשבון חלק ממחיר המנוי הבא?
צפוי. עורכי דין חכמים זיהו הזדמנות וכנראה לקחו כמה אוהדים ורוכבים על הגל.
ללא קשר, רוח הפורום או רוח האוהדים השרופים/נאמנים שמוכנים לוותר על חלקם בשביל המועדון,
לחלוטין לא מייצגת את הדעה הרווחת בקרב הקהל הרחב שחלק גדול ממנו מצפה לפיצוי ולא רואה
במנוי משהו שונה ממנוי לתיאטרון.
צפוי. עורכי דין חכמים זיהו הזדמנות וכנראה לקחו כמה אוהדים ורוכבים על הגל.
ללא קשר, רוח הפורום או רוח האוהדים השרופים/נאמנים שמוכנים לוותר על חלקם בשביל המועדון,
לחלוטין לא מייצגת את הדעה הרווחת בקרב הקהל הרחב שחלק גדול ממנו מצפה לפיצוי ולא רואה
במנוי משהו שונה ממנוי לתיאטרון.
הייתי עוד אולי מבין אותם אם היו פונים על מנת לקבל פס״ד שכל מנוי שברצונו לקבל פיצוי צריך לפנות למועדון והמועדון חייב לפצות.
כרגע הם דורשים 5.5 מיליון שקל (מאיפה הסכום הזה אגב? לפי החישוב שלי 3 מיליון ואני אכבר לארג׳) מהמועדון שאני בספק אדיר אם הם יעברו אחד אחד מ11 אלף המנויים לתת לכל אחד את הבערך 200 שקל שמגיעים לו.
היה ברור שיגיע.
המועדונים התנהלו בצורה טיפשית, היו צריכים להודיע מזמן שהחלק היחסי במנוי שלא נוצל (בסביבות 25%) יזוכה בעונה הבאה ברכישת המנוי או יאפשר רכישת מוצרים בחנות הרשמית.
+1
אם מחירי המנויים בעונה הבאה יישארו כמו שהם עבור המחדשים, זו שערורייה, עם כל ההבנה למצב.
כמו המועדון, גם אוהדים נפגעו קשה כלכלית בתקופה הזאת וראוי שהמועדון יתחשב בכך.
שווה לבדוק מהלך בשיתוף עם המועדון להקים פלטפורמה מקוונת (בכל זאת, קורונה) שבה בעלי מנויים יוכלו לחתום על תצהיר שהם מתנערים מהתביעה ולא נתנו הסכמתם לאף אדם לייצג אותם בתביעה ייצוגית.
מניח שיש אנשים שקוראים פה ויכולים לכוון את הרעיון הזה (ואחרים) למקומות הנכונים
צפוי. עורכי דין חכמים זיהו הזדמנות וכנראה לקחו כמה אוהדים ורוכבים על הגל.
ללא קשר, רוח הפורום או רוח האוהדים השרופים/נאמנים שמוכנים לוותר על חלקם בשביל המועדון,
לחלוטין לא מייצגת את הדעה הרווחת בקרב הקהל הרחב שחלק גדול ממנו מצפה לפיצוי ולא רואה
במנוי משהו שונה ממנוי לתיאטרון.
גם לאוהד פייסבוק ממוצע יהיה קל להבין שאם הוא מקבל בחזרה את ה-200 שקל שלו, פירוש הדבר מכת מוות לקבוצה.