בניגוד למה שפורסם בתקשורת, אני מצטט כאן את ההודעה המאוד מעניינת, שפורסמה בעמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון, נראה לי שבמסגרת המגבלות הקיימות זה פיתרון הולם, בתקווה שבעונה הבאה כבר נפעל בצורה חכמה יותר:
" צוות המועדון, בראשות הנשיאה אלונה ברקת, קיים היום פגישה עם נציגות אוהדי הפועל באר-שבע, שמטרתה שדרוג מערכת היחסים בין אוהדי הקבוצה להנהלת המועדון, וייעול ושיפור מערך מכירת הכרטיסים למשחקי החוץ.
במהלך הפגישה, העלתה קבוצת האוהדים מספר הצעות לשיפור השירות לאוהדים, והנגשת הליך מכירת הכרטיסים למשחקי הבית והחוץ של המועדון, תוך דו שיח פורה, ושיתוף פעולה חיובי בין האוהדים להנהלה.
נושא אחד שיצא לפועל כבר במהלך העונה הנוכחית נוגע במכירת הכרטיסים למשחקי החוץ.
ראשית, כפי שפורסם כבר בתחילת השבוע, הנהלת הקבוצה תיקח לידיה 10% בלבד מן הכרטיסים בעבור השחקנים, עובדי המועדון ונותני החסויות של הקבוצה.
שאר 90 האחוזים יחולקו, כאשר מחציתם יוקצו בעדיפות ראשונה למחזיקי המנויים למשחקי הבית של הקבוצה: בתחילת המכירה המוקדמת יתקיים יום מכירה אחד בו כרטיסים יימכרו במשרדי "לונה טורס" ודרך האינטרנט רק למחזיקי מנויים. קבלת הכרטיס תתבצע רק בהצגת המנוי, ובאמצעות ניקוב מיוחד על מנוי משחקי הבית.
הכרטיסים שלא ימכרו למנויים, בצירוף מחצית הכרטיסים השנייה, יימכרו ביום שלמחרת במכירה מוקדמת דרך רשת האינטרנט, טלפונית ובמשרדי "לונה טורס" שבעיר העתיקה.
כמו כן, נלקחו לתשומת ליבנו מספר הצעות חשובות ומעניינות לקראת העונה הבאה ולקראת המעבר המיוחל לאצטדיון החדש בבאר-שבע.
דלתות המועדון תישארנה פתוחות בעבור שיח פורה ומפרה עם אוהדי הקבוצה.
אנו מברכים על שיתוף הפעולה, ומביטים קדימה אל יישום ההצעות שעלו בשטח למען אוהדי הקבוצה המסורים".
https://hapoelb7.co.il/Pages_Site/Conte ... px?id=1705" onclick="window.open(this.href);return false;