מחדל הכרטיסים בלונה טורס

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
זה שי !
הודעות: 7584
הצטרף: 20 אוקטובר 2008, 20:51

Re: מחדל הכרטיסים בלונה טורס

שליחה על ידי זה שי ! »

מה אתם באים עכשיו מול הפועל ת"א שזה עוד איכשהו משחק טוב יחסית
תבואו שיש משחקים מול רעננה או עכו והכרטיס עולה 80 שקל זה הביזיון היותר גדול!
זה שי !
תמונה

סמל אישי של משתמש
אורי אדום בנשמה
הודעות: 16491
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 11:59
Title: הפועל באר שבע בנשמה שלי

Re: מחדל הכרטיסים בלונה טורס

שליחה על ידי אורי אדום בנשמה »

8red כתב:פייי אורי, לא ידעתי שהתחלת לעבוד אצל "לונה טורס" או אצל המועדון.... :geek:



ביקורת לא עניינית, ואני עדין, פשוט מטריפה אותי. מודה.
מִ֣י זֹ֗את עֹלָה֙ מִן־הַמִּדְבָּ֔ר

סמל אישי של משתמש
הסניגור האדום
הודעות: 2154
הצטרף: 04 ספטמבר 2008, 23:23
Title: קרייזי-רד

Re: מחדל הכרטיסים בלונה טורס

שליחה על ידי הסניגור האדום »

אדון אורי סרון תפסיק עם הקישקושים שלך.ואל תתווכח עם העובדות.
א.חברת לונה טורס היא שליחה של הפועל באר שבע. תקרא לזה באיזה שם שאתה רוצה "עובד" "קבלן משנה" "תורם לקהילה" או "פרייאר של המועדון" בכול וורסיה היא פניה של הפועל באר שבע.
ב.חברת לונה טורס מקבלת עמלה על כול כרטיס 3% העמלה הזו מכסה את ההוצאות הנלוות למכירת הכרטיסים. מוכרים. אש"ל .
הוצאות נסיעה. ביגוד. והבראה.
ג.השרות צריך להיות שרות ואם חברת לונה טורוס לא מסוגלת לתת אותו. אז הפועל באר שבע צריכה לפעול על מנת שהיא עצמה לא תפגע כי לקוחות\אוהדים לא מרוצים יברחו והנזק הוא להפועל באר שבע.מבחינתי היא תבטל את ההסכם על בסיס הנזקים שנגרמים לקבוצה בעקבות השרות הלקוי.
ד. אל תשווה את בנצי שמנצי או את הקיוסק של חביב בקניון ללונה טורס אף אחד מהם לא מקבל עמלה. הרווח היחיד הוא מהמכירה עצמה שבה נגבת העמלה.תאר לעצמך ששרית שמכרה כרטיסים במועדון שנה שעברה הייתה גובה עמלה זה בדיוק אותו דבר.
ה ואל תשכח אבי שכטר הודיע שאין עמלה בלונה טורוס על כרטיסים למשחקי הבית

סמל אישי של משתמש
אורי אדום בנשמה
הודעות: 16491
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 11:59
Title: הפועל באר שבע בנשמה שלי

Re: מחדל הכרטיסים בלונה טורס

שליחה על ידי אורי אדום בנשמה »

הסניגור האדום כתב:אדון אורי תפסיק עם הקישקושים שלך.ואל תתווכח עם העובדות.
א.חברת לונה טורס היא שליחה של הפועל באר שבע. תקרא לזה באיזה שם שאתה רוצה "עובד" "קבלן משנה" "תורם לקהילה" או "פרייאר של המועדון" בכול וורסיה היא פניה של הפועל באר שבע.
ב.חברת לונה טורס מקבלת עמלה על כול כרטיס 3% העמלה הזו מכסה את ההוצאות הנלוות למכירת הכרטיסים. מוכרים. אש"ל .
הוצאות נסיעה. ביגוד. והבראה.
ג.השרות צריך להיות שרות ואם חברת לונה טורוס לא מסוגלת לתת אותו. אז הפועל באר שבע צריכה לפעול על מנת שהיא עצמה לא תפגע כי לקוחות\אוהדים לא מרוצים יברחו והנזק הוא להפועל באר שבע.מבחינתי היא תבטל את ההסכם על בסיס הנזקים שנגרמים לקבוצה בעקבות השרות הלקוי.
ד. אל תשווה את בנצי שמנצי או את הקיוסק של חביב בקניון ללונה טורס אף אחד מהם לא מקבל עמלה. הרווח היחיד הוא מהמכירה עצמה שבה נגבת העמלה.תאר לעצמך ששרית שמכרה כרטיסים במועדון שנה שעברה הייתה גובה עמלה זה בדיוק אותו דבר.
ה ואל תשכח אבי שכטר הודיע שאין עמלה בלונה טורוס על כרטיסים למשחקי הבית

א. אם במקום לקפוץ היית עושה את המינימום הנדרש וקורא בפרוטרוט את דברי, היית רואה שגם כתבתי במפורש שהמועדון נושא באחריות מניסטריאלית. אז בבקשה... וכפי שאמרתי, העניין הוא שלפני הכל, הכתובת לתלונות צריכה להיות הנהלת לונה-טורס. ברגע שזה לא נעשה, ובמקביל נמתחת ביקורת קשה על המועדון, זה מריח רע מאוד, ונראה יותר כמו תירוץ. ובכלל - על מה אנחנו מדברים?!.. כל התלונות המוצדקות, אם בכלל (!!), מסתכמות באיזה פקיד שאולי נהג בחוסר טקט. לא יותר מזה, כך שאל תנסה לייצר פה אקסיומה!! :כרטיס אדום:

ב. סו ואט?! זה שולל ממנה את הזכות הלגיטימית לגבות עמלה? בשאר המקומות בארץ זה לא אותו הדבר??? חאלס!

ג. ע"ע סעיף א'...ובאותה נשימה רק אוסיף, שמן הראוי זה לערב את המועדון ולהביא לידיעתו מקרים של שירות בעייתי מצד מפיצים רשמיים אשר גורמים בכך בראש ובראשונה נזק תדמיתי וכלכלי למועדון, מאשר להפוך את המועדון לשק חבטות.

ד. ע"ע סעיף ב'...ובכלל - ישמעו אוזניך מה שפיך מדבר. איך אמרת? עמלת ה-3% היא לכיסוי ההוצאות השונות של לונה טורס במכירת הכרטיסים. ועדיין היא (כמו כל מפיץ כרטיסים רשמי אחר בארץ!) אמורה להרוויח, לא?.. היא לא מלכ"ר!

ה. אבי שכטר טעה (עמלה נגבית בלונה טורס כבר החל מעונת אשתקד!), וזה אכן לא תקין שהמנכ"ל לא מעורה, אבל זה לא האישיו.
נערך לאחרונה על ידי אורי אדום בנשמה ב 19 יוני 2011, 14:07, נערך פעם 1 בסך הכל.
מִ֣י זֹ֗את עֹלָה֙ מִן־הַמִּדְבָּ֔ר

סמל אישי של משתמש
גל סרוסי
הודעות: 113
הצטרף: 02 נובמבר 2008, 17:35

Re: מחדל הכרטיסים בלונה טורס

שליחה על ידי גל סרוסי »

אתם עושים מהומה סתם, שנה שעברה גם לקחו עמלה בלונה טורס ולא אמרתם מילה.
אז אבי שכטר אמר שאין עמלה ועכשו יש עמלה של 5 שקל, סוף העולם?
אתם סתם מחפשים את אבי שכטר ולונה טורס

סמל אישי של משתמש
אריק
הודעות: 2605
הצטרף: 10 ספטמבר 2008, 20:26
Title: קרייזי-רד
יצירת קשר:

Re: מחדל הכרטיסים בלונה טורס

שליחה על ידי אריק »

אורי,
חברת דינמיקה היא משווק מורשה של רשת סלקום. מבחינת הלקוח דינמיקה זה סלקום
וגם מבחינת דינמיקה הם מייצגים את סלקום. כשלקוח מתקשר לסלקום בטענה על עסקה
שעשה בדינמיקה מתייחסים אליו כלקוח סלקום ולא כלקוח דינמיקה. אי לכך ובהתאם לזאת
חברת לונה טורס מייצגת את הפועל באר-שבע ואין כאן קשר לאחריות מיניסטריאלית יש כאן
אחריות ישירה כי מבחינת אריאל השירות המזעזע וההתנהלות השכונתית היא של הפועל באר-שבע
ולא של לונה טורס, הם רק השליח מבחינתנו האוהדים. מעבר לכך לא מדובר כאן בפקיד שטעה
באופן חד פעמי אלא להתייחסות מבזה לאורך השנתיים האחרונות, יחסי אנוש ברמה הנמוכה
ביותר והתנהלות שכונתית. אני מניח שכשאבי שכטר יחזור מחו"ל כל הנושא יתבהר ויצא נוהל
מסודר אבל אבל השינוי במחירי העמלות מראה על התנהגות של בעלי דוכנים בשוק ולא על
גוף שמייצג מועדון ששואף למקצוענות. תרשה לי לתקן אותך ב-2 דברים:
1. ברוב המשחקים בעונה שעברה לא נגבתה עמלה למשחקי הבית.
2. הכרטיס הוא אכן קבלה, אם מישהו גובה 88 ומביא לי כרטיס שרשום עליו 80 אכן מדובר
בהתנהלות כספית לקויה. ראוי שיצרף חשבונית עם 8 ש"ח שיקרא להם עמלה. אם אני מזמין
כרטיס דרך "לאן" אני מקבל קבלה על כל הסכום ולא רק על החלק שעובר לקבוצה/נבחרת.

אין בעיה שיגבו עמלות, זה היה נהוג בעבר וזה נהוג בכל מקום אבל ראוי מבחינת לונה/מועדון
שיודיעו על זה.

סמל אישי של משתמש
אריק
הודעות: 2605
הצטרף: 10 ספטמבר 2008, 20:26
Title: קרייזי-רד
יצירת קשר:

Re: מחדל הכרטיסים בלונה טורס

שליחה על ידי אריק »

גל סרוסי כתב:אתם עושים מהומה סתם, שנה שעברה גם לקחו עמלה בלונה טורס ולא אמרתם מילה.
אז אבי שכטר אמר שאין עמלה ועכשו יש עמלה של 5 שקל, סוף העולם?
אתם סתם מחפשים את אבי שכטר ולונה טורס
דין פרוטה כדין מאה. זה לא משנה אם מדובר בשקל או ב-10 ש"ח.
אף אחד לא מחפש את אבי שכטר ואת המועדון, לכולנו חשוב שהפועל ב"ש תיוצג
בכבוד ותתייחס לאוהדיה כלקוחות מהשורה ולא כדבר מובן מאליו. כל ההערות/תלונות
אנחנו מפנים כי אנחנו יודעים שיש מי שקורא את זה וינסה בכל אופן לתקן.
אני כאוהד לא רוצה שלמועדון יצא שם רע בגלל קבלן משנה שאפשר להחליף בקלות
ולטעמי מרוויח מהפועל ב"ש הרבה יותר מאשר הפועל מרוויחה ממנו.

סמל אישי של משתמש
Sir Alex Ferguson
הודעות: 18836
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 16:20
Title: אליניב ברדה

Re: מחדל הכרטיסים בלונה טורס

שליחה על ידי Sir Alex Ferguson »

ואם להוסיף לדברים הנכונים שאמר אריק:

1. אורי, לצערי, כמו בהרבה דברים אחרים, אתה מתייחס לדברים בשחור ולבן.
הדברים שלך נראים כאילו אתה מנסה לאנוס את השטח כדי להוציא את הקבוצה מהביקורת באור חיובי. כשגם אם אתה מודה שחלק מהדברים לא מקובלים עלייך, בכל אחת מההודעות שלך המגמה היא להוציא את האדם שכתב את הטופיק באור שלילי. חבל שכך, במיוחד במקרה ברור כמו המקרה העומד לפנינו.

2. ברגע שאבי שכטר, מנכ"ל הפועל באר שבע, מודיע כי לא תלקח עמלה על המשחקים במשחקי הבית, אני כאוהד הקבוצה, רואה בכך אימרה מחייבת.
לא יתכן שאדם בעל תפקיד רשמי במועדון, בטח בתפקיד כל כך בכיר כמו מנכ"ל, יצא בהכרזות, ואז כשאנשים יגיעו למשרד הכרטיסים הדברים יראו אחרת.

3. לצערי, ושמעתי את הדברים גם לפני הפרשה האחרונה, הפועל באר שבע מחפשת בתקופה האחרונה בעיקר להוריד את האחריות מעצמה במהירות המרבית.
לא רק בנושא מכירת הכרטיסים המוקדמת, גם בנושא ההסעות למשל, כשגם שם נוצרו בעיות רבות בלונה טורס, וגם שם, הבעיה נפטרה רק אחרי שהאוהדים שמו 500 שקל מכיסם.
גם במקרה של ה500 שקל, נשמעו קולות מההנהלה של העברנו את האחריות להסעות השבוע ללונה טורס, תשברו איתם את הראש.

זה לא מקובל ומלמד על התנהלות לא נכונה. מי שתפגע בסופו של דבר היא הפועל באר שבע. חבל שבהנהלה לא מבינים זאת כשהם רצים להיפטר מאחריות לגופים אחרים.
חיים לוי, 1978 - 2013, אגדות לעולם לא מתות!

סמל אישי של משתמש
אורי אדום בנשמה
הודעות: 16491
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 11:59
Title: הפועל באר שבע בנשמה שלי

Re: מחדל הכרטיסים בלונה טורס

שליחה על ידי אורי אדום בנשמה »

אריק כתב:אורי,
חברת דינמיקה היא משווק מורשה של רשת סלקום. מבחינת הלקוח דינמיקה זה סלקום
וגם מבחינת דינמיקה הם מייצגים את סלקום. כשלקוח מתקשר לסלקום בטענה על עסקה
שעשה בדינמיקה מתייחסים אליו כלקוח סלקום ולא כלקוח דינמיקה. אי לכך ובהתאם לזאת
חברת לונה טורס מייצגת את הפועל באר-שבע ואין כאן קשר לאחריות מיניסטריאלית יש כאן
אחריות ישירה כי מבחינת אריאל השירות המזעזע וההתנהלות השכונתית היא של הפועל באר-שבע
ולא של לונה טורס, הם רק השליח מבחינתנו האוהדים. מעבר לכך לא מדובר כאן בפקיד שטעה
באופן חד פעמי אלא להתייחסות מבזה לאורך השנתיים האחרונות, יחסי אנוש ברמה הנמוכה
ביותר והתנהלות שכונתית. אני מניח שכשאבי שכטר יחזור מחו"ל כל הנושא יתבהר ויצא נוהל
מסודר אבל אבל השינוי במחירי העמלות מראה על התנהגות של בעלי דוכנים בשוק ולא על
גוף שמייצג מועדון ששואף למקצוענות. תרשה לי לתקן אותך ב-2 דברים:
1. ברוב המשחקים בעונה שעברה לא נגבתה עמלה למשחקי הבית.
2. הכרטיס הוא אכן קבלה, אם מישהו גובה 88 ומביא לי כרטיס שרשום עליו 80 אכן מדובר
בהתנהלות כספית לקויה. ראוי שיצרף חשבונית עם 8 ש"ח שיקרא להם עמלה. אם אני מזמין
כרטיס דרך "לאן" אני מקבל קבלה על כל הסכום ולא רק על החלק שעובר לקבוצה/נבחרת.

אין בעיה שיגבו עמלות, זה היה נהוג בעבר וזה נהוג בכל מקום אבל ראוי מבחינת לונה/מועדון
שיודיעו על זה.

אחת היא אם מדובר באחריות מניסטריאלית או ישירה. בשורה התחתונה, אין ספק שבהפועל ב"ש חייבים לקחת את הדברים לתשומת ליבם, ולשפר במיידי. העניין הוא שמהדברים נודף ריח רע של "לחפש". חלק מהביקורת כלל לא במקום, והחלק שכן מנופח ללא פורפורציות. ממה שאני קורא בדברים של אריאל, הדבר היחיד שבאמת טעון ביקורת זה לכאורה יחס לא הולם של פקיד. זהו. אפשר ונכון יותר היה לשלוח תלונה בנידון למועדון (במקביל כמובן לראשי לונה-טורס) בכדי שיפעל עם מעסיקיו בלונה טורס לתיקון המעוות. חוזר ואומר שברגע שהדבר המינימלי והאלף-בית של הגשת תלונה לראשי לונה-טורס לא נעשה, ובמקביל לביקורת בנידון (שספציפית צודקת במהות - אם אכן כטענתו) נמתחת גם ביקורת לא מקובלת ולא במקום, אזי גם יכולת הטיעון נאבדת כליל!
מִ֣י זֹ֗את עֹלָה֙ מִן־הַמִּדְבָּ֔ר

סמל אישי של משתמש
אורי אדום בנשמה
הודעות: 16491
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 11:59
Title: הפועל באר שבע בנשמה שלי

Re: מחדל הכרטיסים בלונה טורס

שליחה על ידי אורי אדום בנשמה »

משה אוחיון כתב:ואם להוסיף לדברים הנכונים שאמר אריק:

1. אורי, לצערי, כמו בהרבה דברים אחרים, אתה מתייחס לדברים בשחור ולבן.
הדברים שלך נראים כאילו אתה מנסה לאנוס את השטח כדי להוציא את הקבוצה מהביקורת באור חיובי. כשגם אם אתה מודה שחלק מהדברים לא מקובלים עלייך, בכל אחת מההודעות שלך המגמה היא להוציא את האדם שכתב את הטופיק באור שלילי. חבל שכך, במיוחד במקרה ברור כמו המקרה העומד לפנינו.

2. ברגע שאבי שכטר, מנכ"ל הפועל באר שבע, מודיע כי לא תלקח עמלה על המשחקים במשחקי הבית, אני כאוהד הקבוצה, רואה בכך אימרה מחייבת.
לא יתכן שאדם בעל תפקיד רשמי במועדון, בטח בתפקיד כל כך בכיר כמו מנכ"ל, יצא בהכרזות, ואז כשאנשים יגיעו למשרד הכרטיסים הדברים יראו אחרת.

3. לצערי, ושמעתי את הדברים גם לפני הפרשה האחרונה, הפועל באר שבע מחפשת בתקופה האחרונה בעיקר להוריד את האחריות מעצמה במהירות המרבית.
לא רק בנושא מכירת הכרטיסים המוקדמת, גם בנושא ההסעות למשל, כשגם שם נוצרו בעיות רבות בלונה טורס, וגם שם, הבעיה נפטרה רק אחרי שהאוהדים שמו 500 שקל מכיסם.
גם במקרה של ה500 שקל, נשמעו קולות מההנהלה של העברנו את האחריות להסעות השבוע ללונה טורס, תשברו איתם את הראש.

זה לא מקובל ומלמד על התנהלות לא נכונה. מי שתפגע בסופו של דבר היא הפועל באר שבע. חבל שבהנהלה לא מבינים זאת כשהם רצים להיפטר מאחריות לגופים אחרים.

1. בולשיט.
כשהביקורת מוצדקת היא מוצדקת (כמו בעניין האחריות הישירה או המניסטריאלית בעניין השירות אם אכן כטענתו) כשלא - לא. אחיך גם היה אולי הראשון שמתח ביקורת על המועדון בניהול אלונה, עוד בראשית ימיה במועדון (מחירי כרטיסים..) למקרה ששכחת...

ושום מגמה ושום בטיח. זה שלאחר ההפרכה של חלקים גדולים מהודעתו הוא יצא, איך לומר? לא הכי טוב, זו יותר פועל יוצא..

2. שוב - אבי שכטר טעה, וזה באמת לא תקין שמנכ"ל המועדון לא מעורה דיו בשטח..בכלל, לונה-טורס זה גוף עצמאי בפני עצמו, ושכטר הוא מנכ"ל הפועל ב"ש, לא לונה טורס.

3. אתה לא מדייק בלשון המעטה, ושנינו יודעים עד כמה...חבל שנכנס לזה אפילו..
מִ֣י זֹ֗את עֹלָה֙ מִן־הַמִּדְבָּ֔ר

שלח תגובה