ושוב נחזור לאותו נושא - כשאתה אומר "אמורים" אתה טועה. הקבוצה לא אמורה לתת הטבות לבעלי מנויים. היא עושה את זה, מבחינה משפטית(!), נטו כי היא "נחמדה". אז היא לא 'אמורה' לפצות אף אחד.גיל שגיב כתב:
הסברתי כבר, ברגע שאתה ואני בעלי מנוי - אנחנו שווים.
ברגע שיש הטבה לבעלי המנויים - אנחנו אמורים להשאר שווים.
בזמן שהשיוויון נגמר, ואתה מקבל הטבה שאני לא מקבל....הקבוצה אמורה לפצות אותי.
פשוט, לא ?
ואם כבר - כולם 'אמורים' לשלם על כרטיס למשחק הזה, אז למה אתה תקבל אותו בחינם?
ואם כבר 2 - אתה כמנוי ביציע כסף לא שווה אליי כמנוי ביציע הדרומי. אתה מקבל הטבות שאני לא מקבל. זה כי שילמת עלייהם ולכן אין כל תלונה. ברגע שלא שילמת על כרטיס למשחק, אין שום סיבה שתקבל הטבות אחרות שאנשים שכן משלמים לא מקבלים. בטח לא הנחה של 50% על תו חנייה או הנחה ברכישה למנוי הבא חח לאן עפת תגיד לי. זה נטו ישראליות חצופה. על דבר כזה קטן לתפוס ולנסות להוציא מז את המיטב.
בדיוק אתמול הייתה כתבה ב'בר-קוד' על עורכי הדין שמחפשים מסעדות בקטנות ותובעים אותם ייצוגיות על כל מיני פרסומים לא-נכונים. חזירות במיטבה. איך שראיתי את הכתבה חשבתי על האשכול הזה
