גדי כתב:
אני עובר שם מספר פעמים בשבוע ואני שוב פסימי: זה לא נראה כמו פרוייקט. שוב ראיתי רק עובד אחד. אני עובד באינטל וראיתי לא פעם איך נראה אתר בנייה. זה חייב להיות הרבה יותר תוסס ואין שום סיבה לא לעבוד במקביל על מספר רב של דברים. מרץ 2015 זה לא יהיה בקצב הזה ומפה ועד קיץ 2015 זה כלום זמן. לא יודע איך אבל צריך להבין ממי שאחראי מה הם אבני הדרך ומכאן ועד השלמת הפרוייקט.
אצלינו באינטל בפרוייקטים כאלה אומרים: "אפשר לקוות לטוב אבל להתכונן ולתכנן לפי התסריט הרע"
גדי, אתה יודע אין אפשרות להשוות את הפרויקט בנייה של אינטל לשום דבר אחר. בטח בישראל.
אני מוכן להתערב איתך שהבנייה של הלינק בין הבניינים לא תתעקב ביום לעומת זאת לגבי האצטדיון לא הייתי מהמר.. תהיה אופטימי!
לכל הפסימיים, בימים האחרונים (כנראה בעקבות סוף המלחמה והרמאדן) התחילו באמת להרביץ שם עבודה בקצב גבוה,
עובדים כרגע גם על הגגות בדרומי ובצפוני, סיימו את החיפוי פח ביציע המזרחי עם הגג ובמקביל עובדים גם מאחורי האיצטדיון על חניון וגם על כל האזור סביב האיצטדיון מבחינת פיתוח אזורי(גינות ומדרכות וכבישים וכל זה)
אני אופטימי שיעמדו בתאריך
אחרי המשחק היום בסמי עופר היו פקקים גדולים. והיו רק 3500 אוהדים.
בנתניה גם כן יש את אותה הבעיה.
מקווה מאוד שילמדו אצלנו את הלקח. בינתיים זה לא נראה ככה.
CrazyRed7 כתב:אחרי המשחק היום בסמי עופר היו פקקים גדולים. והיו רק 3500 אוהדים.
בנתניה גם כן יש את אותה הבעיה.
מקווה מאוד שילמדו אצלנו את הלקח. בינתיים זה לא נראה ככה.
פקקים תמיד יהיו במקום שיש בו הרבה רכבים
בקאמפ נואו אין פקקים כי הרוב הולכים ברגל לתחנות המטרו ובודדים מגיעים עם רכבים
גם אצלנו יהיו פקקים אני אומר מעכשיו ולא משנה כמה יציאות יעשו
בסופו של דבר מאות או אלפי מכוניות מתמזגות ל3 או 4 כבישים וזה יוצר פקק
ran כתב:
פקקים תמיד יהיו במקום שיש בו הרבה רכבים
בקאמפ נואו אין פקקים כי הרוב הולכים ברגל לתחנות המטרו ובודדים מגיעים עם רכבים
גם אצלנו יהיו פקקים אני אומר מעכשיו ולא משנה כמה יציאות יעשו
בסופו של דבר מאות או אלפי מכוניות מתמזגות ל3 או 4 כבישים וזה יוצר פקק
המסקנה היא שאולי במקום להשקיע המון בכבישים וחניות יתחילו להשקיע בתחבורה ציבורית ייעודית למשחקים שתעבור במספר מוקדים ברחבי העיר. הרי אחד הספונסרים של המועדון הוא חברת תחבורה מובילה, אני לא רואה סיבה שזה לא יהיה חלק מהסכם החסות בין החברה למועדון. כמובן שזה צריך לכלול שיווק של אותם דרכי תחבורה.
לדעתי ובלי לבדוק את זה לעומק, ניתן להוריד את.מספר הרכבים שמגיעים לקרבת האיצטדיון בחצי.