שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים=12,000 מול רמה״ש

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
סמל אישי של משתמש
gate5
הודעות: 1057
הצטרף: 02 אוקטובר 2008, 13:16

שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים=12,000 מול רמה״ש

שליחה על ידי gate5 »

זה מה שצריך לעשות כדי למלא את וסרמיל ב 12 אלף אדומים.
להוריד מחירים לשערים 3,7 - 20/40. ושיווק אגרסיבי.

לשערים 2,5,6,9 המחירים יהיו אותם מחירים - 80/40 - גם לא מוצדק אבל בוא נגיד שכאן אפשר להתפשר.
אני לא רואה שזה יוצר איזשהי בעיה לבעלי המנויים אם המחירים לשערים מאחורי השער יהיו זולים יותר.

חייב אבל חייב למנף את ההצלחה של הקבוצה ביציעים.

עריכה :
יש כאן אחלה הצעות בתגובות, מקווה שאלונה/אסי/ציפורה נכנסים לכאן ואולי יישמו חלק מההצעות שנכתבו כאן.
נערך לאחרונה על ידי gate5 ב 10 נובמבר 2013, 11:57, נערך 2 פעמים בסך הכל.

סמל אישי של משתמש
שי האדום
הודעות: 2863
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:48

Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.

שליחה על ידי שי האדום »

צודק ב- 100% !!!!!!

חייבים למנף את המומנטום ולמלא את וסרמיל.
תמונה

סמל אישי של משתמש
RedRock
הודעות: 5509
הצטרף: 04 ספטמבר 2008, 14:54
Title: רקקקקקק ברדה זה מרגש
מיקום: הרצליה
יצירת קשר:

Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.

שליחה על ידי RedRock »

חפרתם ת'מוח עם צעקות ה'הוזלה הוזלה הוזלה' האלה!
יאללה שיגעתם, תוציאו קצת כסף.

שיווק זה לא למכור בשקל ורבע את המוצר שלך.

סמל אישי של משתמש
maor20094
הודעות: 3854
הצטרף: 02 יולי 2011, 00:39
Title: הדרום מתעורר לחיים

Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.

שליחה על ידי maor20094 »

חשבתי שאחד מהנהלה רושם את זה , חחחחח זה לא יעזור כמה נרשום חייב להגיד לאלונה שתעסיק איש שיווק , כמו שיש בביתר וכמו שיש במכבי ובמכבי חיפה , הגיע הזמן לחשוב כקבוצה גדולה , השחקנים עושים את שלהם ,
שלא נדבר על זה שהיום למרות הכמות הדי מאכזבת , עודדו 100 דקות , ואני גאה באוהדים האלה
תמונה

סמל אישי של משתמש
nir767676
הודעות: 1990
הצטרף: 30 מאי 2010, 20:23

Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.

שליחה על ידי nir767676 »

יש הרבה דברים יותר חכמים שאפשר לעשות על מנת לשווק, בגדול האופציות הן אינסופיות וזה יהיה פשע אם לא יעשו שום דבר

סמל אישי של משתמש
Amit M
הודעות: 757
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 15:46
Title: South Side

Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.

שליחה על ידי Amit M »

RedRock כתב: שיווק זה לא למכור בשקל ורבע את המוצר שלך.
:השתחוות:
:דופק את הראש בקיר:

סמל אישי של משתמש
אריאל2
הודעות: 1783
הצטרף: 26 אוגוסט 2012, 14:19
Title: דע מאין באת ולאן אתה הולך

Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.

שליחה על ידי אריאל2 »

צריך לקחת בחשבון שבעלי המנויים שילמו לא מעט כסף ודי לא הוגן כלפיהם למכור כרטיסים בחצי מחיר לכל צופה מזדמן.
היות שכל המנויים ממוספרים אפשר לתת לכל מנוי זכות לרכישת כרטיס אחד או שניים בחמישים אחוז הנחה. כך יוצרים קשר בין מנויים למועדון.
אפשר לחלק כרטיסים לילדים מועטי יכולת שידם אינה משגת לרכוש כרטיס מוזל.
רעיונות לא חסר צריך רק שיתוף פעולה של לונה טורס וקצת רצון טוב של ההנהלה.

סמל אישי של משתמש
שי האדום
הודעות: 2863
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:48

Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.

שליחה על ידי שי האדום »

RedRock כתב:חפרתם ת'מוח עם צעקות ה'הוזלה הוזלה הוזלה' האלה!
יאללה שיגעתם, תוציאו קצת כסף.

שיווק זה לא למכור בשקל ורבע את המוצר שלך.
שיווק נכון זה מה שיוביל אותך בפועל לגידול בהכנסות.
גידול בהכנסות זה למלא שניים שלושה יציעים יותר מהמצופה - ע"י הוזלת מחירים.
להוזיל טיפה מהמחירים הסטנדרטים ביציעים העגומים זה לא למכור את המוצר שלך בשקל וחצי, זה למנף את המוצר.
(אני בעל מנוי ומגיע לכל משחק)
תמונה

סמל אישי של משתמש
דורון כהן
הודעות: 489
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:55

Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.

שליחה על ידי דורון כהן »

אני חושב שהוזלת מחירים צריכה להיות אך ורק לשער 3
שער 7 לא ייפתח במשחק הבא , עם כל הכבוד רמת השרון לא אטרקטיבית כמו מכבי תל אביב.
מעניין שעונות קודמות בתחתית אנשים אמרו שלא שווה לשלם 80 שקלים כי "אין מה לראות"
עכשיו כשיש מה לראות שוב לא שווה לשלם 80 שקלים , מזל שתמיד אפשר לשלוף את וסרמיל כתירוץ עלוב.
אם בכל העונה הקבוצה תמכור כרטיסים בזול , איזה אינטרס יהיה להמשיך לעשות מנוי???
אז לשער 3 אני מסכים שמחיר של 80 שקלים הוא גבוה לאור הראות שיש משם , אבל למה צריך להוזיל מוצר כשהוא נמצא בשיא?? עד מתי נשחק את "המסכנים מהדרום" ???
העיקר שבקיץ אף אחד לא חס על הכיס של אלונה , תביאי את ברדה , תביאי את בוזגלו , תביאי את בניון , אבל כשזה מגיע לכיס של האוהדים זה כבר סיפור אחר....

סמל אישי של משתמש
Guevara
הודעות: 1543
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:56
Title: 4EVER BEER7

Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.

שליחה על ידי Guevara »

אפשר בהחלט לשקול הוזלה של שערים 3 ו 7, אין שום סיבה לא להפוך את המשחק הבא לפסטיבל לכל העיר, רמת השרון תסתפק ביציע העיתונאים ואנחנו בהחלט יכולים למלא את האיצטדיון ב12 אלף אדומים. שלא יגידו לא אמרנו. הגיע הזמן שנמלא את וסרמיל ומהסיבות הטובות של הכדורגל. שבוע נהדר.
יש לי אמונה במציאות אחרת, רק עליה אני חושב.

תמונה

סמל אישי של משתמש
shovalb9
הודעות: 3472
הצטרף: 16 מרץ 2013, 22:36
Title: עמה יעמיק
מיקום: תא

Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.

שליחה על ידי shovalb9 »

שי האדום כתב:
שיווק נכון זה מה שיוביל אותך בפועל לגידול בהכנסות.
גידול בהכנסות זה למלא שניים שלושה יציעים יותר מהמצופה - ע"י הוזלת מחירים.
להוזיל טיפה מהמחירים הסטנדרטים ביציעים העגומים זה לא למכור את המוצר שלך בשקל וחצי, זה למנף את המוצר.
(אני בעל מנוי ומגיע לכל משחק)
לדעתי מזמן צריך להוציא חוק(שזה כבר עניין של התאחדות ולא שלנו, למרות שאפשר ליישם את זה) שנשים וילדים נכנסים חינם. עכשיו אני לא מדבר על ילדים עד גיל 18, אלא 13-14 ומהגיל הזה עד לסטודנטים יהיה כמו היום, חצי מהמחיר המקורי.
המחירים עצמם בסדר גמור ביחס לאיפה שאנחנו נמצאים בטבלה, ולעומת כמה שחקנים כישרוניים עם שכר לא קטן..

מה שכן, צריך לשפר את כל הקשור לשיווק. לדוגמא, אני כנער אחרי המשחק מול מכבי, רציתי לקנות חולצה של ברדה למזכרת, אך מכירת החולצות האורגניליות של הקבוצה אחרי המשחק-הייתה סגורה. עוד שעה של עבודה יכל לתת הכנסה עצומה להמון אוהדים כמוני. אין חנות מזכרות לגיטמית, ואל תגידו לי שהבונקר הקטן הזה שהייתי צריך ללכת הרים וגבהות בשבילו, הוא בסדר גמור.

ההנהלה וההתאחדות, לטיפולכם.

נ.ב דורון כהן מסכים לחלוטין איתך
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"

סמל אישי של משתמש
אורי אדום בנשמה
הודעות: 15763
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 11:59
Title: הפועל באר שבע בנשמה שלי

Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.

שליחה על ידי אורי אדום בנשמה »

RedRock כתב:חפרתם ת'מוח עם צעקות ה'הוזלה הוזלה הוזלה' האלה!
יאללה שיגעתם, תוציאו קצת כסף.

שיווק זה לא למכור בשקל ורבע את המוצר שלך.

לא שלא מסכים שמדובר בטופיק מיותר בלשון המעטה, אבל חאלס עם הגישה (המעט מתנשאת) הזו. כן, השיווק הכי טוב זו הוזלת מחירים, מה לעשות? וכן - המחירים מושחתים כשלעצמם (לא מגייס את וסרמיל כטיעון) ככה של הפחית אותם זה לא בגדר הזניית מוצר!!
מִ֣י זֹ֗את עֹלָה֙ מִן־הַמִּדְבָּ֔ר

סמל אישי של משתמש
The red one
הודעות: 20633
הצטרף: 03 יולי 2009, 13:03

Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.

שליחה על ידי The red one »

דורון כהן כתב:אני חושב שהוזלת מחירים צריכה להיות אך ורק לשער 3
שער 7 לא ייפתח במשחק הבא , עם כל הכבוד רמת השרון לא אטרקטיבית כמו מכבי תל אביב.
למה לא? ייפתח לנו! בפעם שעברה שוסרמיל היה מפוצץ זה היה נגד רמת השרון, וצריך שזה יקרה גם עוד שבועיים!

סמל אישי של משתמש
ForeverRed
הודעות: 27148
הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46

Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.

שליחה על ידי ForeverRed »

במילה אחת, נמאסתם!!
במקום להתעסק בניצחון הענק היום שוב חוזרים לדיונים המתישים האלה על הוזלת מחירים.
דורון כהן, כל מילה בול. מי שהעובדה שהקבוצה במקום הראשון לא מספיקה לו כדי להטריח את עצמו ולהגיע לוסרמיל מצדי שיישאר בבית.
שבוע טוב!

סמל אישי של משתמש
אריק
הודעות: 2605
הצטרף: 10 ספטמבר 2008, 20:26
Title: קרייזי-רד
יצירת קשר:

Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.

שליחה על ידי אריק »

RedRock כתב:חפרתם ת'מוח עם צעקות ה'הוזלה הוזלה הוזלה' האלה!
יאללה שיגעתם, תוציאו קצת כסף.

שיווק זה לא למכור בשקל ורבע את המוצר שלך.
לא מסכים. יש לנו העונה הזדמנות בלתי חוזרת להרחיב את מעגל האוהדים של הקבוצה
ואני חושב שבמשחקים לא "אטרקטיביים" זו הזדמנות מצוינת לעשות זאת.
כמו שחפרו עם ההוזלות היו גם חפירות על ה-32 שקל למשחק לבעלי מנוי (אגב שברתי את
הראש ואת המחשבון ועדיין לא הבנתי איך מגיעים ל-32), כך שלמכור במחירים מוזלים במספר
משחקים במהלך העונה זה בסדר. בלי קשר, אין ספק שמחיר הכרטיסים אינו צריך להיות אחיד,
אלא תלוי ביריבה, ומשחק כזה צריך להיות מתומחר בפחות.
יש לא מעט דרכים לעשות זאת וגם שבועיים, אני למשל הייתי שם כיעד למלא את שער 9 ולא
את 3. אם כבר מרחיבים את המעגל אז שיראו נורמלי כמה שאפשר ולא מהבית מרקחת של הסופר פארם.
יש מיליון דרכים (40 מחיר אחיד, בעלי מנויים שזכאים לקנות כרטיס במחיר מוזל כהטבה, ילדים עד גיל מסוים
שייכנסו חינם או ב-10 ₪ וכו'). גם מוצר טוב צריך בתחילת הדרך למכור בזול כדי להרחיב את מעגל הלקוחות.
במקרה שלנו המעגל לא התרחב כבר כמה שנים ואין דבר יותר טוב מהצלחה כדי להרים את העסק.

שלח תגובה