שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים=12,000 מול רמה״ש
שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים=12,000 מול רמה״ש
זה מה שצריך לעשות כדי למלא את וסרמיל ב 12 אלף אדומים.
להוריד מחירים לשערים 3,7 - 20/40. ושיווק אגרסיבי.
לשערים 2,5,6,9 המחירים יהיו אותם מחירים - 80/40 - גם לא מוצדק אבל בוא נגיד שכאן אפשר להתפשר.
אני לא רואה שזה יוצר איזשהי בעיה לבעלי המנויים אם המחירים לשערים מאחורי השער יהיו זולים יותר.
חייב אבל חייב למנף את ההצלחה של הקבוצה ביציעים.
עריכה :
יש כאן אחלה הצעות בתגובות, מקווה שאלונה/אסי/ציפורה נכנסים לכאן ואולי יישמו חלק מההצעות שנכתבו כאן.
להוריד מחירים לשערים 3,7 - 20/40. ושיווק אגרסיבי.
לשערים 2,5,6,9 המחירים יהיו אותם מחירים - 80/40 - גם לא מוצדק אבל בוא נגיד שכאן אפשר להתפשר.
אני לא רואה שזה יוצר איזשהי בעיה לבעלי המנויים אם המחירים לשערים מאחורי השער יהיו זולים יותר.
חייב אבל חייב למנף את ההצלחה של הקבוצה ביציעים.
עריכה :
יש כאן אחלה הצעות בתגובות, מקווה שאלונה/אסי/ציפורה נכנסים לכאן ואולי יישמו חלק מההצעות שנכתבו כאן.
נערך לאחרונה על ידי gate5 ב 10 נובמבר 2013, 11:57, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- RedRock
- הודעות: 5509
- הצטרף: 04 ספטמבר 2008, 14:54
- Title: רקקקקקק ברדה זה מרגש
- מיקום: הרצליה
- יצירת קשר:
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
חפרתם ת'מוח עם צעקות ה'הוזלה הוזלה הוזלה' האלה!
יאללה שיגעתם, תוציאו קצת כסף.
שיווק זה לא למכור בשקל ורבע את המוצר שלך.
יאללה שיגעתם, תוציאו קצת כסף.
שיווק זה לא למכור בשקל ורבע את המוצר שלך.
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
חשבתי שאחד מהנהלה רושם את זה , חחחחח זה לא יעזור כמה נרשום חייב להגיד לאלונה שתעסיק איש שיווק , כמו שיש בביתר וכמו שיש במכבי ובמכבי חיפה , הגיע הזמן לחשוב כקבוצה גדולה , השחקנים עושים את שלהם ,
שלא נדבר על זה שהיום למרות הכמות הדי מאכזבת , עודדו 100 דקות , ואני גאה באוהדים האלה
שלא נדבר על זה שהיום למרות הכמות הדי מאכזבת , עודדו 100 דקות , ואני גאה באוהדים האלה
![תמונה](http://i.prntscr.com/c0qk9w5ASBGcvJHF5FZJaQ.png)
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
יש הרבה דברים יותר חכמים שאפשר לעשות על מנת לשווק, בגדול האופציות הן אינסופיות וזה יהיה פשע אם לא יעשו שום דבר
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
צריך לקחת בחשבון שבעלי המנויים שילמו לא מעט כסף ודי לא הוגן כלפיהם למכור כרטיסים בחצי מחיר לכל צופה מזדמן.
היות שכל המנויים ממוספרים אפשר לתת לכל מנוי זכות לרכישת כרטיס אחד או שניים בחמישים אחוז הנחה. כך יוצרים קשר בין מנויים למועדון.
אפשר לחלק כרטיסים לילדים מועטי יכולת שידם אינה משגת לרכוש כרטיס מוזל.
רעיונות לא חסר צריך רק שיתוף פעולה של לונה טורס וקצת רצון טוב של ההנהלה.
היות שכל המנויים ממוספרים אפשר לתת לכל מנוי זכות לרכישת כרטיס אחד או שניים בחמישים אחוז הנחה. כך יוצרים קשר בין מנויים למועדון.
אפשר לחלק כרטיסים לילדים מועטי יכולת שידם אינה משגת לרכוש כרטיס מוזל.
רעיונות לא חסר צריך רק שיתוף פעולה של לונה טורס וקצת רצון טוב של ההנהלה.
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
שיווק נכון זה מה שיוביל אותך בפועל לגידול בהכנסות.RedRock כתב:חפרתם ת'מוח עם צעקות ה'הוזלה הוזלה הוזלה' האלה!
יאללה שיגעתם, תוציאו קצת כסף.
שיווק זה לא למכור בשקל ורבע את המוצר שלך.
גידול בהכנסות זה למלא שניים שלושה יציעים יותר מהמצופה - ע"י הוזלת מחירים.
להוזיל טיפה מהמחירים הסטנדרטים ביציעים העגומים זה לא למכור את המוצר שלך בשקל וחצי, זה למנף את המוצר.
(אני בעל מנוי ומגיע לכל משחק)
![תמונה](http://img236.imageshack.us/img236/689/shaycopyox6.jpg)
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
אני חושב שהוזלת מחירים צריכה להיות אך ורק לשער 3
שער 7 לא ייפתח במשחק הבא , עם כל הכבוד רמת השרון לא אטרקטיבית כמו מכבי תל אביב.
מעניין שעונות קודמות בתחתית אנשים אמרו שלא שווה לשלם 80 שקלים כי "אין מה לראות"
עכשיו כשיש מה לראות שוב לא שווה לשלם 80 שקלים , מזל שתמיד אפשר לשלוף את וסרמיל כתירוץ עלוב.
אם בכל העונה הקבוצה תמכור כרטיסים בזול , איזה אינטרס יהיה להמשיך לעשות מנוי???
אז לשער 3 אני מסכים שמחיר של 80 שקלים הוא גבוה לאור הראות שיש משם , אבל למה צריך להוזיל מוצר כשהוא נמצא בשיא?? עד מתי נשחק את "המסכנים מהדרום" ???
העיקר שבקיץ אף אחד לא חס על הכיס של אלונה , תביאי את ברדה , תביאי את בוזגלו , תביאי את בניון , אבל כשזה מגיע לכיס של האוהדים זה כבר סיפור אחר....
שער 7 לא ייפתח במשחק הבא , עם כל הכבוד רמת השרון לא אטרקטיבית כמו מכבי תל אביב.
מעניין שעונות קודמות בתחתית אנשים אמרו שלא שווה לשלם 80 שקלים כי "אין מה לראות"
עכשיו כשיש מה לראות שוב לא שווה לשלם 80 שקלים , מזל שתמיד אפשר לשלוף את וסרמיל כתירוץ עלוב.
אם בכל העונה הקבוצה תמכור כרטיסים בזול , איזה אינטרס יהיה להמשיך לעשות מנוי???
אז לשער 3 אני מסכים שמחיר של 80 שקלים הוא גבוה לאור הראות שיש משם , אבל למה צריך להוזיל מוצר כשהוא נמצא בשיא?? עד מתי נשחק את "המסכנים מהדרום" ???
העיקר שבקיץ אף אחד לא חס על הכיס של אלונה , תביאי את ברדה , תביאי את בוזגלו , תביאי את בניון , אבל כשזה מגיע לכיס של האוהדים זה כבר סיפור אחר....
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
אפשר בהחלט לשקול הוזלה של שערים 3 ו 7, אין שום סיבה לא להפוך את המשחק הבא לפסטיבל לכל העיר, רמת השרון תסתפק ביציע העיתונאים ואנחנו בהחלט יכולים למלא את האיצטדיון ב12 אלף אדומים. שלא יגידו לא אמרנו. הגיע הזמן שנמלא את וסרמיל ומהסיבות הטובות של הכדורגל. שבוע נהדר.
יש לי אמונה במציאות אחרת, רק עליה אני חושב.
![תמונה](http://www.upit.ws/uploads/aa03a35550886.jpg)
![תמונה](http://www.upit.ws/uploads/aa03a35550886.jpg)
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
לדעתי מזמן צריך להוציא חוק(שזה כבר עניין של התאחדות ולא שלנו, למרות שאפשר ליישם את זה) שנשים וילדים נכנסים חינם. עכשיו אני לא מדבר על ילדים עד גיל 18, אלא 13-14 ומהגיל הזה עד לסטודנטים יהיה כמו היום, חצי מהמחיר המקורי.שי האדום כתב:
שיווק נכון זה מה שיוביל אותך בפועל לגידול בהכנסות.
גידול בהכנסות זה למלא שניים שלושה יציעים יותר מהמצופה - ע"י הוזלת מחירים.
להוזיל טיפה מהמחירים הסטנדרטים ביציעים העגומים זה לא למכור את המוצר שלך בשקל וחצי, זה למנף את המוצר.
(אני בעל מנוי ומגיע לכל משחק)
המחירים עצמם בסדר גמור ביחס לאיפה שאנחנו נמצאים בטבלה, ולעומת כמה שחקנים כישרוניים עם שכר לא קטן..
מה שכן, צריך לשפר את כל הקשור לשיווק. לדוגמא, אני כנער אחרי המשחק מול מכבי, רציתי לקנות חולצה של ברדה למזכרת, אך מכירת החולצות האורגניליות של הקבוצה אחרי המשחק-הייתה סגורה. עוד שעה של עבודה יכל לתת הכנסה עצומה להמון אוהדים כמוני. אין חנות מזכרות לגיטמית, ואל תגידו לי שהבונקר הקטן הזה שהייתי צריך ללכת הרים וגבהות בשבילו, הוא בסדר גמור.
ההנהלה וההתאחדות, לטיפולכם.
נ.ב דורון כהן מסכים לחלוטין איתך
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"
- אורי אדום בנשמה
- הודעות: 15763
- הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 11:59
- Title: הפועל באר שבע בנשמה שלי
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
RedRock כתב:חפרתם ת'מוח עם צעקות ה'הוזלה הוזלה הוזלה' האלה!
יאללה שיגעתם, תוציאו קצת כסף.
שיווק זה לא למכור בשקל ורבע את המוצר שלך.
לא שלא מסכים שמדובר בטופיק מיותר בלשון המעטה, אבל חאלס עם הגישה (המעט מתנשאת) הזו. כן, השיווק הכי טוב זו הוזלת מחירים, מה לעשות? וכן - המחירים מושחתים כשלעצמם (לא מגייס את וסרמיל כטיעון) ככה של הפחית אותם זה לא בגדר הזניית מוצר!!
מִ֣י זֹ֗את עֹלָה֙ מִן־הַמִּדְבָּ֔ר
- The red one
- הודעות: 20633
- הצטרף: 03 יולי 2009, 13:03
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
למה לא? ייפתח לנו! בפעם שעברה שוסרמיל היה מפוצץ זה היה נגד רמת השרון, וצריך שזה יקרה גם עוד שבועיים!דורון כהן כתב:אני חושב שהוזלת מחירים צריכה להיות אך ורק לשער 3
שער 7 לא ייפתח במשחק הבא , עם כל הכבוד רמת השרון לא אטרקטיבית כמו מכבי תל אביב.
- ForeverRed
- הודעות: 27148
- הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
במילה אחת, נמאסתם!!
במקום להתעסק בניצחון הענק היום שוב חוזרים לדיונים המתישים האלה על הוזלת מחירים.
דורון כהן, כל מילה בול. מי שהעובדה שהקבוצה במקום הראשון לא מספיקה לו כדי להטריח את עצמו ולהגיע לוסרמיל מצדי שיישאר בבית.
שבוע טוב!
במקום להתעסק בניצחון הענק היום שוב חוזרים לדיונים המתישים האלה על הוזלת מחירים.
דורון כהן, כל מילה בול. מי שהעובדה שהקבוצה במקום הראשון לא מספיקה לו כדי להטריח את עצמו ולהגיע לוסרמיל מצדי שיישאר בבית.
שבוע טוב!
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
לא מסכים. יש לנו העונה הזדמנות בלתי חוזרת להרחיב את מעגל האוהדים של הקבוצהRedRock כתב:חפרתם ת'מוח עם צעקות ה'הוזלה הוזלה הוזלה' האלה!
יאללה שיגעתם, תוציאו קצת כסף.
שיווק זה לא למכור בשקל ורבע את המוצר שלך.
ואני חושב שבמשחקים לא "אטרקטיביים" זו הזדמנות מצוינת לעשות זאת.
כמו שחפרו עם ההוזלות היו גם חפירות על ה-32 שקל למשחק לבעלי מנוי (אגב שברתי את
הראש ואת המחשבון ועדיין לא הבנתי איך מגיעים ל-32), כך שלמכור במחירים מוזלים במספר
משחקים במהלך העונה זה בסדר. בלי קשר, אין ספק שמחיר הכרטיסים אינו צריך להיות אחיד,
אלא תלוי ביריבה, ומשחק כזה צריך להיות מתומחר בפחות.
יש לא מעט דרכים לעשות זאת וגם שבועיים, אני למשל הייתי שם כיעד למלא את שער 9 ולא
את 3. אם כבר מרחיבים את המעגל אז שיראו נורמלי כמה שאפשר ולא מהבית מרקחת של הסופר פארם.
יש מיליון דרכים (40 מחיר אחיד, בעלי מנויים שזכאים לקנות כרטיס במחיר מוזל כהטבה, ילדים עד גיל מסוים
שייכנסו חינם או ב-10 ₪ וכו'). גם מוצר טוב צריך בתחילת הדרך למכור בזול כדי להרחיב את מעגל הלקוחות.
במקרה שלנו המעגל לא התרחב כבר כמה שנים ואין דבר יותר טוב מהצלחה כדי להרים את העסק.