דף 1 מתוך 2
אני לא מבין את הטענות לקהל
נשלח: 26 נובמבר 2013, 17:36
על ידי red ultras
אני קורא פה תגובות של אנשים שמאוכזבים מכמות הקהל.
כאילו שהקהל הוא בנאדם אחד שמחליט לא להגיע למשחק..
אתם מדברים כאן על כמות של 5000 - 6000 אוהדים שלכל אחד יש את הסיבות שלו למה הוא לא מגיע (עבודה, לימודים, צבא, שבת, שעה, שידור). מי שצריך להטריף ולהתגייס כדיי למשוך אוהדים זה המועדון. כמות הקהל במשחק משקפת נאמנה את ההשקעה של המועדון בנושא השיווק. משמע, חצי כח.
אז תפסיקו להתייחס לקהל כאילו שמדובר ב״יוסי״ שמחליט לא להגיע. כשחברה לא מצליחה למכור מוצר (טוב ככל שיהיה) בכמות שהיא מצפה היא צריכה לעשות בדק בית ולא להאשים את הלקוחות ועל אחת כמה וכמה כשמדובר במוצר טוב.
Re: אני לא מבין את הטענות לקהל
נשלח: 26 נובמבר 2013, 18:03
על ידי CrazyRed7
הקהל שלנו מגיע רק כשיש כרטיסים ב10 שקל. זה מה יש.
ויודע מה?עדיף איכות על כמות. אתמול לרגעים הייתי מעדיף שיהיו 2000 אוהדים, שיעודדו וידחפו את הקבוצה ולא 5000 שחצי מהם שורקים בוז על כל מהלך שלא מסתיים בגול.
Re: אני לא מבין את הטענות לקהל
נשלח: 26 נובמבר 2013, 18:11
על ידי red ultras
CrazyRed7 כתב:הקהל שלנו מגיע רק כשיש כרטיסים ב10 שקל. זה מה יש.
ויודע מה?עדיף איכות על כמות. אתמול לרגעים הייתי מעדיף שיהיו 2000 אוהדים, שיעודדו וידחפו את הקבוצה ולא 5000 שחצי מהם שורקים בוז על כל מהלך שלא מסתיים בגול.
עזוב אותך, אני זוכר משחקים לא לפני המון שנים אפילו בלאומית עם 8000 צופים נגד כפר סבא אחי נצרת וכדומה. להאשים את הקהל שהוא מגיע רק ב10 שקל זו הסרת אחריות ממי שבאמת צריך למשוך קהל.
בקשר לאיכות, אני הרגשתי חוסר אווירה.
אני חושב שעם עוד 2000 או 3000 איש ביציע זה היה נראה אחרת.
Re: אני לא מבין את הטענות לקהל
נשלח: 26 נובמבר 2013, 18:36
על ידי yedidel
אנחנו קבוצת החוץ הטובה בליגה עם 11 מ-15 נקודות.
במשחקי הבית אנחנו במקום הרביעי עם 10 מ-15 נקודות.
סתם שמתי את זה פה
Re: אני לא מבין את הטענות לקהל
נשלח: 26 נובמבר 2013, 19:07
על ידי yakar
yedidel כתב:אנחנו קבוצת החוץ הטובה בליגה עם 11 מ-15 נקודות.
במשחקי הבית אנחנו במקום הרביעי עם 10 מ-15 נקודות.
סתם שמתי את זה פה
נתון חשוב מאוד למרות שבפועל לא נראה כאילו יש הבדל גדול (הבדל של נקודה סך הכל)
אנחנו מתקשים שאנחנו הקבוצה היוזמת , הרבה יותר טובים שאנחנו יכולים לחכות על החצי ולצאת למתפרצות .
נובע מהחולשה של הקישור שלנו.
Re: אני לא מבין את הטענות לקהל
נשלח: 26 נובמבר 2013, 19:43
על ידי red ultras
אז מה אתה בא להגיד פה שאם היינו קהל יותר תומך היינו מחלצים תיקו מקריית שמונה? מה זה קשור לזה שאנשים באים בטענות לקהל (אני מדבר על הכמות) כאילו שמדובר באדם אחד בן 25 ושמו יוסי שמחליט לא להגיע? אולי האוכל בבאר שבע גורם לאנשים להיותשבעים מכדורגל? העובדה הפשוטה היא שמדובר באלפי אנשים שמדירים רגליהם מהאצטדיון שלנו (שמאז ומתמיד היה מזעזע) דווקא כשהמוצר הוא טוב. להאשים את הקהל זה להיות עיוור.. כי את מי אתה מאשים? את יוסי? את דוד? את רונן או אולי את אלכס? במועדון צריכים לעשות בדק בית למה דווקא בשנה כשהמוצר הא טוב אין לקוחות. מה עושים כמה עושים איך עושים מי עושה ...ויפה שעה אחת קודם כי אם זו כמות הקהל כשהקבוצה רצה מה יהיה כשהקבוצה תיקלע למשבר
Re: אני לא מבין את הטענות לקהל
נשלח: 26 נובמבר 2013, 23:54
על ידי yossi
red ultras כתב:
עזוב אותך, אני זוכר משחקים לא לפני המון שנים אפילו בלאומית עם 8000 צופים נגד כפר סבא אחי נצרת וכדומה. להאשים את הקהל שהוא מגיע רק ב10 שקל זו הסרת אחריות ממי שבאמת צריך למשוך קהל.
בקשר לאיכות, אני הרגשתי חוסר אווירה.
אני חושב שעם עוד 2000 או 3000 איש ביציע זה היה נראה אחרת.
ומה היה שונה מבחינה שיווקית אז מהיום?
ואם כבר מתייחסים למילה "שיווק", המילה הזו הפכה למילה פופולרית ועולה לפני כל משחק בית.
הקטע הוא שלפחות 80% מאלו שממחזרים את המילה הזו לפני כל משחק (ואני מדבר על כלל האוהדים, לאו דווקא מהפורום הזה) מתכוונים לדבר אחד- הורדת מחירים.
זה כשלעצמו דיון פתוח ומחשבות כאלה הן כמובן לגיטימיות, אך טוב יהיה אם יגידו את הכוונה האמיתית ישירות ולא יסתתרו מאחורי המילה "שיווק".
והטענות שלי לקהל הן בעיקר על שריקות הבוז במחצית ובאיבודי הכדור. מעניין יהיה לראות את קבלת הפנים לפלט אם וכאשר יכנס נגד מכבי פ"ת, אני מאוד מקווה שלא נשמע שריקות בוז צורמות שיכולות להוריד לו את הביטחון עוד יותר, לפי הרושם הכללי רבים מהקהל פשוט מחקו אותו ומדברים עליו כעל אויב העיר.
Re: אני לא מבין את הטענות לקהל
נשלח: 27 נובמבר 2013, 00:53
על ידי red ultras
אם היית מכיר אותי היית יודע שאני לא משתמש במילה הזו כי היא פופולארית, במקרה אני בא מהענף הזה שנקרא פרסום ולכן מרשה לעצמי לדבר על הנושא הזה. לא יודע מה עשו אז ולא יודע מה עושים היום אבל דרוש בדק בית. הורדת מחירים? לא יודע.. את זה יחליטו מנהלי השיווק (כשיהיו כאלה). דרוש בדק בית!
ושוב, אני כלל לא מדבר על האיכות. נטו על הכמות..
שאני שומע תגובות כמו הקהל מאכזב 5000 מול רמת השרון מקום שני.. אני לא מבין למי בדיוק באים בטענות הרי לא מדובר כאן על התארגנות שמטרתה אי הגעה למגרש אלא על אנשים פרטיים כל אחד והסיבות שלו. הקבוצה לא עושה מספיק כדי לגעת בהם ואני בכלל לא מדבר על מחירים
Re: אני לא מבין את הטענות לקהל
נשלח: 27 נובמבר 2013, 01:27
על ידי זה שי !
הדור הבוגר יחסית שבע מהקבוצה ושבע מהמגרש הבושה הזאת לדוגמא אבא שלי שהיה אוהד שרוף פלוס שלוש ארבע חברים שלו אינם מגיעים וכי למה יש מיליון סיבות כמו שלא נוח להם הצפיפות בכניסה בעמודי תאורה וכל מה שמסביב תוסיף לזה 80 שקל לכרטיס שבעבר המחיר היה 60 ולא היו שידורים בטלויזיה של כל משחק רק המשחק המרכזי , המועדון צריך להבין שהוא צריך לתפוס את הדור הצעיר ילד שיגיע פעם פעמיים שלוש נדבק בחיידק אבל אצלנו לא מבינים עניין ,זה שי !
Re: אני לא מבין את הטענות לקהל
נשלח: 27 נובמבר 2013, 08:19
על ידי AS1
העונה היא ההוכחה הטובה ביותר לכמה הקהל שלנו (בחלקו ) בכיין.
יש את כל הסיבות העיקריות להגיע למשחק וליהנות אך עדיין מעדיף להתמקד במה שלא טוב ולהתמרמר.
אין לזה תקנה. אי אפשר לחנך ממורמרים לשמוח במה שיש. זה היה גדול על ההורים בחינוך שלהם ובטח יהיה גדול על מועדון כדורגל.
Re: אני לא מבין את הטענות לקהל
נשלח: 27 נובמבר 2013, 08:35
על ידי red ultras
אביב כתב:העונה היא ההוכחה הטובה ביותר לכמה הקהל שלנו (בחלקו ) בכיין.
יש את כל הסיבות העיקריות להגיע למשחק וליהנות אך עדיין מעדיף להתמקד במה שלא טוב ולהתמרמר.
אין לזה תקנה. אי אפשר לחנך ממורמרים לשמוח במה שיש. זה היה גדול על ההורים בחינוך שלהם ובטח יהיה גדול על מועדון כדורגל.
אתה מבין על מה אני מדבר? בדיוק על זה.
למי אתה בא בטענות אני לא מבין? מי בכיין?
מה זו ההכללה הזו ואיך קהל שלם יכול להיות בכיין.
תעשו לי טובה הקבוצה לא עושה דבר וחצי דבר כדי לקרב אליה אוהדים (ואני לא מדבר על האנשים כאן בפורום שחיים ונושמים את הקבוצה.) אתה לא יכול להאשים אלפי אנשים בזה שהם לא קונים את המוצר שלך. אגדיל ואסיים בציטוט שאומר הכל :
״
יזמים שאפתנים מאמינים שסוד ההצלחה הוא לפתח מוצר חדשני ומסעיר. אחרי הכל, הם זוכרים היטב את אמרסון שאמר "בנה מלכודת עכברים משופרת, והעולם כולו יתדפק על דלתך". תפקידי הוא לומר לך כאן ועכשיו שאם אתה מאמין לאמרה זו, נועדת לכישלון. האמת היא שמוטב לשווק באגרסיביות מלכודת-עכברים ממוצעת, מאשר לבנות אחת מעולה ולחכות לטלפונים.״
- סקוט א. קלארק
Re: אני לא מבין את הטענות לקהל
נשלח: 27 נובמבר 2013, 10:18
על ידי AS1
red ultras כתב:
אתה מבין על מה אני מדבר? בדיוק על זה.
למי אתה בא בטענות אני לא מבין? מי בכיין?
מה זו ההכללה הזו ואיך קהל שלם יכול להיות בכיין.
התכוננתי לתשובות כמו שלך ורשמתי "בחלקו". אתה מעדיף להתעלם.
לא טענתי מעולם שהמועדון מושלם. אני טוען שחלק מהקהל הורס את חווית הצפיה במרמור ובביקורת שהוא מעביר.גורם להרבה אנשים שאני מכיר תחושת גועל מההתנהגות החזירית של הקהל והמרמור.
כל כך רע לך עד שלא משנה מה, המילים היחידות שיוצאות לך זה מה לא בסדר ?
Re: אני לא מבין את הטענות לקהל
נשלח: 27 נובמבר 2013, 10:53
על ידי red ultras
אתה זה שמתעלם ממה שרשמתי אם כבר.
ממש לא רע לי, ההפך. זה מגיע ממקום של מינוף
אבל אתה כנראה לא מבין את הגישה שלי.
אני אומר, עד שכל כך טוב..
למה שלא נמלא את האצטדיון?
מבחינת פוטנציאל זה אפשרי.
אני טוען שבמצב הנוכחי כשהקבוצה נראית טוב ובמקום השני בליגה מה שלא היה שנים, מישהו חייב להתעורר ולמשוך קהל! הקהל שלנו לא טוב? תביא קהל אחר.. אבל חייב להרים את הכפפה כי אחרת ביום ראשון נדבר על 4000 שהיו מול מכבי פתח תקווה.. אז במקום להתמסכן ולהגיד שיש לנו קהל גרוע קהל בכיין קהל של 10 שקל וזה טענות שאולי נכונות אבל אין למי להפנות אותם כי כל אדם הוא לעצמו ולא מדובר כאן באיזשהו חרם. לכן אני אומר שיווק אגרסיבי ואני לא מדבר על הורדת מחירים - נתחיל בזה שיעסיקו מנהלי שיווק שלא נאמר מחלקת שיווק והם כבר ימצאו את הנוסחא.
Re: אני לא מבין את הטענות לקהל
נשלח: 27 נובמבר 2013, 13:50
על ידי AS1
בוא נעשה הפרדה -
יש נושא אחד שקוראים לו שיווק ואין לנו מחלוקת עליו. יש לעשות יותר.
נושא אחר הוא התנהגות הקהל בדרישות מהקבוצה ברמה המקצועית ומהמועדון ברמה הניהולית. איך אמר כאן מישהו - יש כאלה שעד שלא יעשו כרטיס בעשרה שקלים לא יבואו. ואם הקבוצה תעשה תיקו ותהיה מקום שני עם הפתיחה הטובה בתולדותיה עדיין ימצא על מה להתלונן. די ! נמאס מאוהדים כאלה ! האנרגיות האלה מגיעות ליציע, לדשא ולמשרדי המועדון.
תנו ליהנות מהמשחק. עד שיש עונה כל כך יפה גם את זה מקלקלים.
מזלנו שגליינור פלט לא קורא תגובות של אוהדים שקראו לכושי לחזור לאיפה שהוא בא.
הטענות שלי אגב לא מופנות אליך באופן אישי.
Re: אני לא מבין את הטענות לקהל
נשלח: 27 נובמבר 2013, 14:13
על ידי דר אדום בנשמה
כרטיס ב10 שקל זאת הגזמה הזויה, מילא 60 וגם פה אני לארג' אבל הרצון לראות כרטיס ב10 שקל כאילו זה מה שיעזור..
צריך לשפר את השיווק ולהוריד את מחירי הכרטיסים ל60-70 שקלים (תלוי באיזה שער מדובר) מעבר לזה לקהל אין זכות לבקר את המועדון...