קדימות למנויים
נשלח: 26 ינואר 2014, 17:22
הנושא הזה עולה אחת לתקופה אבל הפעם נראה לי שהוא נחוץ מתמיד.
האווירה לקראת המשחק בבלומפילד ברורה ואני מתאר לעצמי שהכרטיסים שיוקצו לנו יחטפו בתוך כמה שעות.
המצב האופטימאלי הוא לתת יתרון, אפילו של יום או יומיים לבעלי המנויים לרכוש כרטיס למשחק- זו הכרת תודה בסיסית על הנאמנות, מה גם שקהל המנויים הוא גם בדרך כלל הקהל שמתמיד להגיע למשחקי החוץ והמנויים שלהם מהווים חלק מרכזי מההכנסות של המעודון.
יש אווירה חמה ורצון של הרבה אנשים להגיע למשחק- אני מכיר בערך 10 שלא היו בשום משחק השנה, ואולי גם בעונות הקודמות ומעוניינים להגיע לקנות כרטיס ברגע שיהיה אפשר.
יש למצב הזה כמה השלכות:
1. אוהדים שמגיעים לכול משחק יכולים בהחלט להישאר בלי כרטיס.
2. רמת העידוד תיפגע בוודאות
3. הגרוע מכול- אנחנו ניקלע לסיטואציות של ספסרות מכוערת בין אוהדים. במשחק נגד מכבי חיפה עמדו לרשותינו יותר מ-10,000 כרטיסים ועדיין ראינו ספסרות, לא רוצה לדעת מה יקרה כשהכמות עומדת על חמישית מזה.
אסור לנו לבנות על זה שבמידה והכרטיסים יחטפו מכבי יקצו לנו עוד- יש להם מנויים בכול היציעים ( בלומפילד עקרונית סולד אאוט לאוהדי מכבי לכול העונה) ובמשחקים נגד קבוצות עם מעט קהל הם ממלאים גם חצי מיציעי האורחות.
מה אפשר לעשות?
הפיתרון המועדף הוא כמובן לתת עדיפות לבעלי מנוי- כול המנויים ממוספרים, אפשר בקלות לנהל מעקב של איזה מנוי מימש את זכותו, ואחרי יום או יומיים לפתוח את המכירות לקהל הרחב- כמו כול קבוצה גדולה ( גם בארץ).
פשרות פחות טובה, היא להגביל את מס' הכרטיסים שנמכרים לכול רוכש נגיד ל-2 או 3, זה אומנם פיתרון של שנות ה-80 אבל עשוי לתת מענה חלקי לבעיית הספסרות.
הלוואי ויש מי שרואה את זה מההנהלה, או מי מכאן שביכולתו להעביר את זה אל ההנהלה, זה יהיה מבורך.
שבוע טוב!
האווירה לקראת המשחק בבלומפילד ברורה ואני מתאר לעצמי שהכרטיסים שיוקצו לנו יחטפו בתוך כמה שעות.
המצב האופטימאלי הוא לתת יתרון, אפילו של יום או יומיים לבעלי המנויים לרכוש כרטיס למשחק- זו הכרת תודה בסיסית על הנאמנות, מה גם שקהל המנויים הוא גם בדרך כלל הקהל שמתמיד להגיע למשחקי החוץ והמנויים שלהם מהווים חלק מרכזי מההכנסות של המעודון.
יש אווירה חמה ורצון של הרבה אנשים להגיע למשחק- אני מכיר בערך 10 שלא היו בשום משחק השנה, ואולי גם בעונות הקודמות ומעוניינים להגיע לקנות כרטיס ברגע שיהיה אפשר.
יש למצב הזה כמה השלכות:
1. אוהדים שמגיעים לכול משחק יכולים בהחלט להישאר בלי כרטיס.
2. רמת העידוד תיפגע בוודאות
3. הגרוע מכול- אנחנו ניקלע לסיטואציות של ספסרות מכוערת בין אוהדים. במשחק נגד מכבי חיפה עמדו לרשותינו יותר מ-10,000 כרטיסים ועדיין ראינו ספסרות, לא רוצה לדעת מה יקרה כשהכמות עומדת על חמישית מזה.
אסור לנו לבנות על זה שבמידה והכרטיסים יחטפו מכבי יקצו לנו עוד- יש להם מנויים בכול היציעים ( בלומפילד עקרונית סולד אאוט לאוהדי מכבי לכול העונה) ובמשחקים נגד קבוצות עם מעט קהל הם ממלאים גם חצי מיציעי האורחות.
מה אפשר לעשות?
הפיתרון המועדף הוא כמובן לתת עדיפות לבעלי מנוי- כול המנויים ממוספרים, אפשר בקלות לנהל מעקב של איזה מנוי מימש את זכותו, ואחרי יום או יומיים לפתוח את המכירות לקהל הרחב- כמו כול קבוצה גדולה ( גם בארץ).
פשרות פחות טובה, היא להגביל את מס' הכרטיסים שנמכרים לכול רוכש נגיד ל-2 או 3, זה אומנם פיתרון של שנות ה-80 אבל עשוי לתת מענה חלקי לבעיית הספסרות.
הלוואי ויש מי שרואה את זה מההנהלה, או מי מכאן שביכולתו להעביר את זה אל ההנהלה, זה יהיה מבורך.
שבוע טוב!