הסעות או לא להיות - ראיון אמצע

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
סמל אישי של משתמש
אריק
הודעות: 2605
הצטרף: 10 ספטמבר 2008, 20:26
Title: קרייזי-רד
יצירת קשר:

Re: הסעות או לא להיות - ראיון אמצע

שליחה על ידי אריק »

הסניגור האדום כתב: אז אנחנו חושבים ובגלל זה אנחנו דנים בזה.כנראה שכול דיון כאן מול ההנהלה נתפס כמלחמה.
ולהתעלם שזה המועדון היחיד שמוציא הסעות ולסיים את "בנניח" קצת חזירי בעיניי.
ומה אנו עושים כרגע? מנסים למרות ההתעלמות שלך מזה "לעשות משהו כמו שצריך"
לפי דבריך אני מבין שצריך כול משחק להעמיד אוטובוס צמוד להאוהדים.ולא משנה כמה יגיעו
תקן אותי אם אני טועה.כי אני לא מבין איזה חטא עשתה ההנהלה שהיא נתנה שבוע שלם!!!
על מנת שתהיה אינדיקציה לכמות הנוסעים.
למה לבקר לאיפה אתה לוקח את הדברים אתה מתכנן מנסה לשפר. אז ישר זה נתפס לביקורת?
והאמן לי אף אחד לא אומר אמן למה שההנהלה אומרת.לידיעתך את הבוקר הם פותחים עם קריאת התגובות
כאן.
למישהו כאן יש פיתרון?
אני לא מתיפיף אני מנסה למצוא פיתרון עם האוהדים והגולשים כאן.ועוד פעם אני שואל
יש לאחד מכם פיתרון?
כמו שאמרתי יש המון פתרונות ובהנהלה גם יודעים אותם. פתרון אחד לדוגמא הוא רישום להסעה דרך
האתר והטלפון. תאמין לי שאחרי 3-4 משחקים כבר ידעו בדיוק איזה אחוז לקזז כדי להגיע לכמות הנוסעים שתצא.
מעבר לכך, לא יזיק אם יהיה לפחות אוטובוס/מיניבוס אחד בכל משחק ללא קשר לנרשמים. האוהדים שווים את זה
ובליגת העל גם הוא יהיה מלא כמעט כל משחק.

סמל אישי של משתמש
Sir Alex Ferguson
הודעות: 17005
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 16:20
Title: אליניב ברדה

Re: הסעות או לא להיות - ראיון אמצע

שליחה על ידי Sir Alex Ferguson »

1. מישל אתה בעצמך ציינת שהמצב אצלנו שונה כי כל משחק חוץ הופך אצלנו לנסיעה לא קטנה שמצריכה הסעה.
2. הקהל של באר שבע הוא מהגדולים בארץ. הנהלת הקבוצה צריכה לשמר את זה ולטפח את זה. גם במחיר של הפסד כלכלי בטווח הקרוב. בטווח הרחוק ההפסד הזה יהפוך לרווח גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה מקצועית.
3. מצטער מישל, כשאייל משתמש בדברים שאנחנו עשינו למטרותיו, ומדבר כביכול המעשה של ההנהלה הוא הנכון, קשה לי לקרוא לזה הידברות. גם כי המראיין לא עשה את עבודתו, וגם כי אם אני הייתי המרואיין הייתי יוצא מהראיון עם ההרגשה של אני צודק ולפי הראיון כניראה שהאוהדים מבינים את זה.
4. לדעתי גם על ההנהלה החדשה יש להעביר ביקורת. אני יודע שיש אנשים רבים בקהל, גם בעלי השפעה, שרואים בכל מה שההנהלה עושה כמשהו שאין בכלל לערער עליו, וגם אם כן, לא להגיע לרמה של ביקורת. לא כך הדבר, בטח בנוגע לדבר חשוב כמו ההסעות ולנושא סופר חשוב כמו היחס לאוהדים.
מצטער, העובדה שאייל התחיל לדבר על הפסד של כסף, בסכומים שהם קטנים יחסית לדברים שאותם כספים תורמים לקבוצה, זה מרגיז, זה מקומם, וזה בעיקר נותן הרגשה כאילו ההנהלה לא באמת מבינה עד כמה הקהל שלנו חשוב ועד כמה הוא עצום.
5. לצערי נושא ההסעות זה רק סממן של הדברים. ההנהלה לא עשתה אפילו 50% מהדברים שצריך לעשות למען הקהל, לא השנה ולא בשנה שעברה. אני לא יודע איפה הדברים נעצרם ומי האחראי, אבל זה הפסד של אלפי אוהדים בהווה, והפסדים של הרבה יותר אוהדים בעתיד כל עוד הצעדים לא נעשים.
חיים לוי, 1978 - 2013, אגדות לעולם לא מתות!

סמל אישי של משתמש
דורון כהן
הודעות: 489
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:55

Re: הסעות או לא להיות - ראיון אמצע

שליחה על ידי דורון כהן »

הסניגור האדום כתב: אז אנחנו חושבים ובגלל זה אנחנו דנים בזה.כנראה שכול דיון כאן מול ההנהלה נתפס כמלחמה.
ולהתעלם שזה המועדון היחיד שמוציא הסעות ולסיים את "בנניח" קצת חזירי בעיניי.
ומה אנו עושים כרגע? מנסים למרות ההתעלמות שלך מזה "לעשות משהו כמו שצריך"
לפי דבריך אני מבין שצריך כול משחק להעמיד אוטובוס צמוד להאוהדים.ולא משנה כמה יגיעו
תקן אותי אם אני טועה.כי אני לא מבין איזה חטא עשתה ההנהלה שהיא נתנה שבוע שלם!!!
על מנת שתהיה אינדיקציה לכמות הנוסעים.
למה לבקר לאיפה אתה לוקח את הדברים אתה מתכנן מנסה לשפר. אז ישר זה נתפס לביקורת?
והאמן לי אף אחד לא אומר אמן למה שההנהלה אומרת.לידיעתך את הבוקר הם פותחים עם קריאת התגובות
כאן.
למישהו כאן יש פיתרון?
אני לא מתיפיף אני מנסה למצוא פיתרון עם האוהדים והגולשים כאן.ועוד פעם אני שואל
יש לאחד מכם פיתרון?
אם ההנהלה פותחת את הבוקר עם קריאת התגובות כאן אז אני אנצל את הבמה כדי להכניס תגובה שרשמתי באתר השני, חשוב לי שאלונה או מישהו אחר מההנהלה יקראו את הדברים.


גם אני חושב שמועדון כדורגל חייב להוציא הסעות למשחקי החוץ , לא מדובר כטובה אלא בשירות שעסק צריך לתת ללקוחות שלו, זה הנקודה היחידה שאני לא מסכים עם דבריו של אייל חטב.
אבל השירות הזה צריך להינתן אך ורק אם הוא משתלם כלכלית.כאן אנחנו חלוקים.
מה זה הגישה הזאת "שהמועדון יכול לספוג הפסדים כלכליים"???
זה יוצא מהכיס של מישהו???במצב הכלכלי הנוכחי ששורר במדינת ישראל ובעולם כולו יש מישהו שיכול להרשות לעצו "לספוג הפסדים העיקר שהלקוח יהיה מרוצה"???יש מישהו כזה???
זה שבזמנו קבוצת אנשים ספגו הפסדים העיקר שתצא הסעה זה לא אומר שאחרים צריכים לנהוג כך, קודם כל צריך להיות ברור שגם אם כל הכרטיסים נמכרים להסעה עדיין המועדון מוציא מכיסו כסף!!!
תעשו חשבון פשוט 50 אנשים כפול 25 שקלים = 1250 , אוטובוס עולה 1250????
אני יודע טוב מאוד שאוטובוס ברמה גבוהה עולה בסביבות 2000 שקלים לפחות אם לא יותר.
אז ההנהלה כן מוכנה לספוג הפסדים כלכליים על מנת שללקוח יהיה טוב אבל עד גבול מסויים, כאן אני מבין לחלוטין את ההנהלה.שפיות כלכלית זה מצרך חובה ונכס יקר בכל עסק.
אתם קוראים את עיתון "כלכליסט" או שרק הפועל באר שבע מעניינת אותכם???? אני קורא את העיתון כל יום,אם אנשים היו קוראים את העיתון ורואים את התמונה הכלכלית הייתם מדברים אחרת.
רומן אברמוביץ הגדול יורד מהון של 16 מיליארד ל-2 מיליארד, ארקדי גאידמק מתאדה.
חברת אינטל הגדולה רושמת הפסדים, לב לבייב כבר מחביא את עצמו ולא מדבר על מצבו.
חברת מייקרוסופט הגדולה מפטרת עובדים לראשונה בתולדותיה אז אתם מדברים על לספוג הפסדים????
הפועל באר שבע זה גוף כלכלי חזק????חחחחחחחחחחחח אחת הבדיחות הטובות ששמעתי.
הפועל באר שבע זה במקרה הטוב זבוב כלכלי......שום קבוצת כדורגל במדינת ישראל לא מרויחה!!!
את הנתון הזה יכול להגיד יאיר רבינוביץ בלי שום פחד, איך בדיוק הגעתם למסקנה שהפועל באר שבע זה גוף כלכלי חזק???? מתוך תקציב של 14 מיליון יש להפועל באר שבע הכנסות בסדר גודל של 10 מיליון (ספונסרים, כרטיסים, זכויות שידור, טוטו) 4 מיליון אלונה מביאה מהבית!!! אכן גוף כלכלי איתן.....אינטל מספר 2 .....אתם רוצים להסתמך על "הדודה" שיש לאוהד כדורגל ביום של משחק, אבל אם יהיו הפסדים כלכליים מה אלונה תגיד למנהל הבנק??? שזה בכלל "השיגעון" של אוהדי כדורגל???אכן הסבר חכם....
מה כל כך קשה לקנות כרטיס להסעה ערב המשחק???אם לאותו אוהד אין אפשרות אין שום אדם שהוא מכיר שגר בעיר הזאת שיכול לקפוץ לעיר ולקנות כרטיס???רק להתלונן זה תמיד יש כוחות .....
אנשים מאוכזבים מאייל חטב??? הם יכולים להתאכזב עד מחר, אייל חטב מפרנס את אלונה ברקת או שמא אלונה ברקת מפרנסת את אייל חטב??? כל עוד אלונה היא זאת שמפרנסת את אייל חטב , האדון יעשה בדיוק את מה שההנהלה תגיד לו לעשות, אחרת גורלו יהיה כמו ויקו חדד.....
באקלים הכלכלי שיש היום אני לא חושב שזאת אופציה טובה אבל כל אחד ינהג לפי ראות עיניו.
חוץ מזה ראיתי איך התנהלות כלכלית "שפויה" של קבוצת הכדורסל שהוציאה הסעות בחינם, הביאה "תותחים" כמו אלון שטיין ראיתי איך בסוף זה נגמר....אתם יכולים להגיד נגד מי הם משחקים בשבוע הבא???......זה מה שאתם רוצים שיקרה????במקום להגיד תודה רבה לאלונה שבכלל קנתה את הקבוצה ומשקיעה ממיטב כספה עוד יש תלונות, אם אלי זינו היה היום הבעלים של הקבוצה היינו בליגה א במקרה הטוב, רק לפני שבועיים הוא בכה במקומון שהעסק שלו (אולמי קיסר) קורסים בגלל המלחמה, במצב שהעסקים שלו שיגשגו הוא מכר שחקני בית , אם העסק שלו היה קורס הוא היה מוכר גם את מתחם וסרמיל לרועה צאן שרוצה מזון לכבשים שלו......
כל אוהד ינהל את הכיס שלו לפי ראות עיניו, אלונה תנהל את הפועל באר שבע כפי שהיא ניהלה עד כה, הציון שלי הוא יוצא מן הכלל, אני מאמין שהרוב כחושב כמוני גם בשיטת ההסעות הנוכחית.

סמל אישי של משתמש
אורי אדום בנשמה
הודעות: 15700
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 11:59
Title: הפועל באר שבע בנשמה שלי

Re: הסעות או לא להיות - ראיון אמצע

שליחה על ידי אורי אדום בנשמה »

דורון כהן כתב:אם ההנהלה פותחת את הבוקר עם קריאת התגובות כאן אז אני אנצל את הבמה כדי להכניס תגובה שרשמתי באתר השני, חשוב לי שאלונה או מישהו אחר מההנהלה יקראו את הדברים.


גם אני חושב שמועדון כדורגל חייב להוציא הסעות למשחקי החוץ , לא מדובר כטובה אלא בשירות שעסק צריך לתת ללקוחות שלו, זה הנקודה היחידה שאני לא מסכים עם דבריו של אייל חטב.
אבל השירות הזה צריך להינתן אך ורק אם הוא משתלם כלכלית.כאן אנחנו חלוקים.
מה זה הגישה הזאת "שהמועדון יכול לספוג הפסדים כלכליים"???
זה יוצא מהכיס של מישהו???במצב הכלכלי הנוכחי ששורר במדינת ישראל ובעולם כולו יש מישהו שיכול להרשות לעצו "לספוג הפסדים העיקר שהלקוח יהיה מרוצה"???יש מישהו כזה???
זה שבזמנו קבוצת אנשים ספגו הפסדים העיקר שתצא הסעה זה לא אומר שאחרים צריכים לנהוג כך, קודם כל צריך להיות ברור שגם אם כל הכרטיסים נמכרים להסעה עדיין המועדון מוציא מכיסו כסף!!!
תעשו חשבון פשוט 50 אנשים כפול 25 שקלים = 1250 , אוטובוס עולה 1250????
אני יודע טוב מאוד שאוטובוס ברמה גבוהה עולה בסביבות 2000 שקלים לפחות אם לא יותר.
אז ההנהלה כן מוכנה לספוג הפסדים כלכליים על מנת שללקוח יהיה טוב אבל עד גבול מסויים, כאן אני מבין לחלוטין את ההנהלה.שפיות כלכלית זה מצרך חובה ונכס יקר בכל עסק.
אתם קוראים את עיתון "כלכליסט" או שרק הפועל באר שבע מעניינת אותכם???? אני קורא את העיתון כל יום,אם אנשים היו קוראים את העיתון ורואים את התמונה הכלכלית הייתם מדברים אחרת.
רומן אברמוביץ הגדול יורד מהון של 16 מיליארד ל-2 מיליארד, ארקדי גאידמק מתאדה.
חברת אינטל הגדולה רושמת הפסדים, לב לבייב כבר מחביא את עצמו ולא מדבר על מצבו.
חברת מייקרוסופט הגדולה מפטרת עובדים לראשונה בתולדותיה אז אתם מדברים על לספוג הפסדים????
הפועל באר שבע זה גוף כלכלי חזק????חחחחחחחחחחחח אחת הבדיחות הטובות ששמעתי.
הפועל באר שבע זה במקרה הטוב זבוב כלכלי......שום קבוצת כדורגל במדינת ישראל לא מרויחה!!!
את הנתון הזה יכול להגיד יאיר רבינוביץ בלי שום פחד, איך בדיוק הגעתם למסקנה שהפועל באר שבע זה גוף כלכלי חזק???? מתוך תקציב של 14 מיליון יש להפועל באר שבע הכנסות בסדר גודל של 10 מיליון (ספונסרים, כרטיסים, זכויות שידור, טוטו) 4 מיליון אלונה מביאה מהבית!!! אכן גוף כלכלי איתן.....אינטל מספר 2 .....אתם רוצים להסתמך על "הדודה" שיש לאוהד כדורגל ביום של משחק, אבל אם יהיו הפסדים כלכליים מה אלונה תגיד למנהל הבנק??? שזה בכלל "השיגעון" של אוהדי כדורגל???אכן הסבר חכם....
מה כל כך קשה לקנות כרטיס להסעה ערב המשחק???אם לאותו אוהד אין אפשרות אין שום אדם שהוא מכיר שגר בעיר הזאת שיכול לקפוץ לעיר ולקנות כרטיס???רק להתלונן זה תמיד יש כוחות .....
אנשים מאוכזבים מאייל חטב??? הם יכולים להתאכזב עד מחר, אייל חטב מפרנס את אלונה ברקת או שמא אלונה ברקת מפרנסת את אייל חטב??? כל עוד אלונה היא זאת שמפרנסת את אייל חטב , האדון יעשה בדיוק את מה שההנהלה תגיד לו לעשות, אחרת גורלו יהיה כמו ויקו חדד.....
באקלים הכלכלי שיש היום אני לא חושב שזאת אופציה טובה אבל כל אחד ינהג לפי ראות עיניו.
חוץ מזה ראיתי איך התנהלות כלכלית "שפויה" של קבוצת הכדורסל שהוציאה הסעות בחינם, הביאה "תותחים" כמו אלון שטיין ראיתי איך בסוף זה נגמר....אתם יכולים להגיד נגד מי הם משחקים בשבוע הבא???......זה מה שאתם רוצים שיקרה????במקום להגיד תודה רבה לאלונה שבכלל קנתה את הקבוצה ומשקיעה ממיטב כספה עוד יש תלונות, אם אלי זינו היה היום הבעלים של הקבוצה היינו בליגה א במקרה הטוב, רק לפני שבועיים הוא בכה במקומון שהעסק שלו (אולמי קיסר) קורסים בגלל המלחמה, במצב שהעסקים שלו שיגשגו הוא מכר שחקני בית , אם העסק שלו היה קורס הוא היה מוכר גם את מתחם וסרמיל לרועה צאן שרוצה מזון לכבשים שלו......
כל אוהד ינהל את הכיס שלו לפי ראות עיניו, אלונה תנהל את הפועל באר שבע כפי שהיא ניהלה עד כה, הציון שלי הוא יוצא מן הכלל, אני מאמין שהרוב כחושב כמוני גם בשיטת ההסעות הנוכחית.
ולאחר כל ההסברים והנימוקים המלומדים שלא קשורים לכלום ושום דבר, נותרנו עם האמת העירומה שהפועל ב"ש הגדולה לא מרשה לעצמה לספוג הפסד של כמה מאות שקלים בודדות גג פעמיים בעונה, דבר שמועדון האוהדים - גוף עם יכולות כלכליות "קצת" פחות - יכל לעשות במשך שנים..

וכפי שכבר היטיב לומר דודו באתר האוהדים, כיסוי עלויות ההסעה אינו המדד היחידי להאם כן או לא משתלם כלכלית להוציא הסעה, רק אחד ממכלול דברים, ומן הראוי שבמועדון יאמצו ראייה כלל מערכתית ויודו ששגו בנושא במחשבה שנייה..
מִ֣י זֹ֗את עֹלָה֙ מִן־הַמִּדְבָּ֔ר

סמל אישי של משתמש
דורון כהן
הודעות: 489
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:55

Re: הסעות או לא להיות - ראיון אמצע

שליחה על ידי דורון כהן »

אורי אדום בנשמה כתב:
ולאחר כל ההסברים והנימוקים המלומדים שלא קשורים לכלום ושום דבר, נותרנו עם האמת העירומה שהפועל ב"ש הגדולה לא מרשה לעצמה לספוג הפסד של כמה מאות שקלים בודדות גג פעמיים בעונה, דבר שמועדון האוהדים - גוף עם יכולות כלכליות "קצת" פחות - יכל לעשות במשך שנים..

וכפי שכבר היטיב לומר דודו באתר האוהדים, כיסוי עלויות ההסעה אינו המדד היחידי להאם כן או לא משתלם כלכלית להוציא הסעה, רק אחד ממכלול דברים, ומן הראוי שבמועדון יאמצו ראייה כלל מערכתית ויודו ששגו בנושא במחשבה שנייה..
הפסד של כמה מאות "בודדות" של שקלים?????
אריק טוען שמדובר בחיסכון של 20-30 אלף שקלים בשנה.
אבל זה בסדר הכסף של אלונה גודל על העצים היפים בשכונת צהלה לכן זה נחשב לזבל.
באמת מוזר שהפועל באר שבע "הגדולה" לא יכולה לספוג הפסדים כלכליים בתקופה כזאת....

סמל אישי של משתמש
הסניגור האדום
הודעות: 2154
הצטרף: 04 ספטמבר 2008, 23:23
Title: קרייזי-רד

Re: הסעות או לא להיות - ראיון אמצע

שליחה על ידי הסניגור האדום »

אורי אדום בנשמה כתב:
ולאחר כל ההסברים והנימוקים המלומדים שלא קשורים לכלום ושום דבר, נותרנו עם האמת העירומה שהפועל ב"ש הגדולה לא מרשה לעצמה לספוג הפסד של כמה מאות שקלים בודדות גג פעמיים בעונה, דבר שמועדון האוהדים - גוף עם יכולות כלכליות "קצת" פחות - יכל לעשות במשך שנים..

וכפי שכבר היטיב לומר דודו באתר האוהדים, כיסוי עלויות ההסעה אינו המדד היחידי להאם כן או לא משתלם כלכלית להוציא הסעה, רק אחד ממכלול דברים, ומן הראוי שבמועדון יאמצו ראייה כלל מערכתית ויודו ששגו בנושא במחשבה שנייה..
אורי לא הבנתי את הבדיחה בחיי.כלומר אתה מדבר על מועדון גדול מחד גיסא ועל דאגה לעשרה אוהדים מאידך גיסא.אז היכן אנחנו עומדים כאן במשוואה של מועדון גדול?
מועדון גדול? עשרה אוהדים ? לא מתחבר לי בחיי.
וחוץ מזה שאם באמת האוהדים. דואגים לאותם עשרה או עשרים אוהדים שתהיה להם הסעה.
הדבר הכי טוב שיכול להיות זה עזבו את רכבכם הפרטיים. ובאו תצטרפו להסעה שהיא תהיה
משתלמת.
ותאמינו לי כול שבוע תצא הסעה ולא יצטרכו למצוא פיתרון כזה או אחר.

סמל אישי של משתמש
Sir Alex Ferguson
הודעות: 17005
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 16:20
Title: אליניב ברדה

Re: הסעות או לא להיות - ראיון אמצע

שליחה על ידי Sir Alex Ferguson »

1. אף אחד לא בא בטענות לאלונה ברקת. גם אני טוען שאלונה היא הדבר הטוב ביותר שקרה להפועל באר שבע בשנים האחרונות. אבל כשצריך לבקר מבקרים, גם כשמדובר בהפועל באר שבע החדשה של אלונה ברקת.
הביקורת היא לא אישית ולא כדי לפגוע, הביקורת היא מתוך אהבה נטו לקבוצה. אף אחד לא משלם לי כדי שאני אכתוב את הביקורת. האינטרס היחיד שלי הוא האהבה להפועל באר שבע והעובדה שאני חושב שהפועל באר שבע צריכה להיות עבור הדרום מה שמכבי חיפה הייתה לפני מס' שנים עבור הצפון, ואפילו יותר.

2. כדי להגיע למודל הזה יש צעדים שהנהלת הקבוצה צריכה לעשות. אחד מהצעדים זה להבין את הכוח של הקהל. את הכוח של הקהל ראינו מחד גיסא, לרעה, בנושא גיא לוי, ומאידך גיסא, לטובה, בחרם על אלי זינו. הקהל יכול להיות השחקן ה12 ובמקרה של באר שבע גם השחקן ה13 וה14, אבל הוא גם יכול להיות זה שיפגע בקבוצה ויעצור אותה.
אחד מהצעדים לקראת הקהל, זה נושא ההסעות. אבל הוא אחד. אני יכול לספר על עוד דרכים שלדעתי יש לבצע לקראת הקהל ויגרמו לוסרמיל להתמלא כל שבוע. כך גם דודו. לא כי אנחנו לא יודעים מה ערכו של כסף, אלא כי לאור ניסיון העבר ולקחנו מכל תקופה את הדברים שגרמו לקהל לבוא או לא לבוא.
אני חושב שאני ודודו יכולים לנחש בדיוק של מעל 90% את כמות צופים שיגיעו לכל משחק, בית וחוץ, שוב לא מתוך התנשאות, אלא מנסיון.
הקדשת חלק מהתקציב לקהל אולי בטווח הקרוב יגרום להנהלה להכניס יד לכיס, וגם לא בצורה ניכרת, אבל בטווח הרחוק יגרום לקבוצה לא רק לרווחים כספיים אלא גם לרווחים מקצועיים.
קהל גדול שבא ותומך, ומרגיש שתומכים בו, מאמינים בו, יתמוך בקבוצה. ותאמינו לו, יש דברים שלא ניתן להעריך בצורה כספית. הקהל של באר שבע, כשהוא בא במספרים גדולים ותומך, הוא אחד מהדברים האלה.

3. מסכים עם דבריו של דודו בנושא - יש להסתכל על הדחיפה שהקהל נותן לקבוצה במשחקי החוץ , על האחוז השולי שיש לזה בתקציב הכללי ועל העובדה שכיוון שבד"כ אחרי משחק חוץ בא משחק בית וכמו שכבר נוכחנו לא מעט פעמים אחרי ניצחונות חוץ באים הרבה יותר אוהדים למשחק בית (ע"ע המשחק נגד הרצליה סיבוב קודם שבא אחרי הניצחון על לוד).
באופן פראדוקסלי לשיטתכם רק במשחקים אליהם בכל מקרה יהיו מאות אוהדים משתלם להוציא הסעה, במשחקים בהם יהיו 30 אוהדים (שבד"כ יעודדו ויורגשו מאוד, מנסיון) לא כלכלי להוציא, אז תצעדי כמעט לבד הפועל ב"ש.
ואגב, אפילו במשחקים האלו (קח את המשחקים בחיפה ובמכתש לדוגמא) כשיצאו אוטובוסים ההרשמה נסגרה מוקדם והיו לא מעטים שרצו לצאת ולא יכלו.

דברייך מישל מאוד מאכזבים אותי שכן לרגע נראה לי כאילו שכחת את תפקידך האמיתי והפכת לסוג של יס מן לטענות הקבוצה.
חיים לוי, 1978 - 2013, אגדות לעולם לא מתות!

סמל אישי של משתמש
Amit M
הודעות: 755
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 15:46
Title: South Side

Re: הסעות או לא להיות - ראיון אמצע

שליחה על ידי Amit M »

רוב המועדונים בארץ כלל לא מוציאים הסעות למשחקי החוץ של הקבוצה.. והמעט שכן לא עושים זאת לכל משחקי החוץ, אלא רק למשחקים מסויימים.
ושוב אומר, אצל קבוצות אחרות המחירים לרוב כפולים מאלו של הפועל ב"ש ואין הספדים של אלפי שקלים.

אותן קבוצות שמוציאות הסעות הן קבוצות עם קהל גדול משלנו ויכולת כלכלית הרבה יותר גדולה... ואף אצלן נוהל ההסעות זהה לזה של ב"ש-רישום מראש להסעות. אמנם שם זה נעשה טלפונית או ע"י תשלום באמצעי אחר, אך זו עדיין אותה שיטה.
נכון שהדבר העיקרי שמפריע כעת זו העובדה שצריך להגיע עד וסרמיל/לונה טורס ע"מ לרכוש כרטיס הסעה, אבל הובטח שהנושא יטופל וימצאו דרכים אחרות לרכישת הכרטיסים.

אתם מדברים הרבה על המשמעות של הקהל במשחקי חוץ.. אני מסכים עם זה ב-100% אבל הבדל של 50 אוהדים הוא מינורי וחסר משמעות.. הרי שכעת יוצא בקושי אוטובוס אחד למשחקי החוץ (הרוב מגיעים ברכב) ואילולא היה נוהל ההסעות שונה לא היה מתווסף יותר מאוטובוס אחד. כך שמדובר סה"כ על עוד 50 אנשים בנוסף לכמה מאות שעדיין מגיעים.

אין שום הגיון בהפסדים של כמה עשרות אלפי שקלים בשביל הגעה נוספת של עוד 50 אוהדים... שום מועדון בעולם לא עושה זאת, בטח שלא הפועל ב"ש.
מצטער לומר, אבל חלק מן הדברים שנאמרים כאן גובלים בכפיות טובה.
:דופק את הראש בקיר:

סמל אישי של משתמש
Sir Alex Ferguson
הודעות: 17005
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 16:20
Title: אליניב ברדה

Re: הסעות או לא להיות - ראיון אמצע

שליחה על ידי Sir Alex Ferguson »

Amit M כתב:רוב המועדונים בארץ כלל לא מוציאים הסעות למשחקי החוץ של הקבוצה.. והמעט שכן לא עושים זאת לכל משחקי החוץ, אלא רק למשחקים מסויימים.
ושוב אומר, אצל קבוצות אחרות המחירים לרוב כפולים מאלו של הפועל ב"ש ואין הספדים של אלפי שקלים.

אותן קבוצות שמוציאות הסעות הן קבוצות עם קהל גדול משלנו ויכולת כלכלית הרבה יותר גדולה... ואף אצלן נוהל ההסעות זהה לזה של ב"ש-רישום מראש להסעות. אמנם שם זה נעשה טלפונית או ע"י תשלום באמצעי אחר, אך זו עדיין אותה שיטה.
נכון שהדבר העיקרי שמפריע כעת זו העובדה שצריך להגיע עד וסרמיל/לונה טורס ע"מ לרכוש כרטיס הסעה, אבל הובטח שהנושא יטופל וימצאו דרכים אחרות לרכישת הכרטיסים.

אתם מדברים הרבה על המשמעות של הקהל במשחקי חוץ.. אני מסכים עם זה ב-100% אבל הבדל של 50 אוהדים הוא מינורי וחסר משמעות.. הרי שכעת יוצא בקושי אוטובוס אחד למשחקי החוץ (הרוב מגיעים ברכב) ואילולא היה נוהל ההסעות שונה לא היה מתווסף יותר מאוטובוס אחד. כך שמדובר סה"כ על עוד 50 אנשים בנוסף לכמה מאות שעדיין מגיעים.

אין שום הגיון בהפסדים של כמה עשרות אלפי שקלים בשביל הגעה נוספת של עוד 50 אוהדים... שום מועדון בעולם לא עושה זאת, בטח שלא הפועל ב"ש.
מצטער לומר, אבל חלק מן הדברים שנאמרים כאן גובלים בכפיות טובה.
אני חושב שהמילה הנכונה יותר היא אגואיסטיות או צביעות. אם לי יש רכב ואת האמצעים לנסוע ברכב, אז למה צריך הסעות? באמת למה צריכים את אותם 50 איש (שלפעמים הם הגרעין המעודד) שבלי האוטובוס לא ינסעו כי אין להם איך. אפשר להוסיף ולהגיד שאם כבר האוהדים אשמים, למה שלא יתארגנו כולם, יוותרו על הרכבים, ואז ההסעה תשתלם כלכלית? אהה כי הנוסעים ברכב לפעמים לא מגיעים מהדרום, או מעדיפים את הנוחיות של הרכב, או לא מכירים בכלל את מי שמארגן את ההסעות ולא יודעים שיש להם אפשרות לוותר על הרכב? סליחה, גם זה בעיה של האוהדים. למה? לא ידוע, כי הם אוהדים וחלר מהמות שלהם זה לאכול חרא כל הזמןץ

לפעמים אני חושב לעצמי ואומר למה ההנהלה שלנו חסינה מביקורת? נכון, אלונה נפלאה ובאמת שההנהלה הנוכחית עולה עשרות מונים על ההנהלה הקודמת. אבל נראה שאנשים שוכחים שעל האוהדים להיות הכלב שמירה של הקבוצה. אני לא יודע אם אלונה, שהיא באמת נפלאה, תהיה כאן עוד עשר שנים, לא לדבר על 20 שנה. אותו הדבר בקשר ליתר חברי ההנהלה. אני לעומת זאת, וגם אתם, כן נהיה כאן. זה לא הופך את דעתנו לחשובה יותר, זה רק צריך להפוך את הגישה של כל אחד מאיתנו למהותית יותר.

מטרת הביקורת היא לשפר את הקיים. כל אוהד חשוב, בטח במשחקי חוץ שאותם 50 אוהדים יכולים להיות הכוח שידחוף את הקבוצה.
אנחנו מדברים כאן על אנשים שעוזבים את המשפחה בימי המנוחה, מבזבזים זמן, כסף, דוחים הכל בגלל האהבה להפועל באר שבע. במקום להעריך את זה ולשמר את זה התגובות כאן הופכים את האוהדים שלנו ללא רלוונטים, לאוהדים של מכבי פתח תקווה שבמקרה הטוב 50 מהם ישארו בבית.
אתם כניראה שוכחים את הכוח של אוהדי הפועל באר שבע. אוהדים שאם ההנהלה הנוכחית הייתה עושה חצי ממה שהיא צריכה לעשות למענם, הייתם רואים עוד מאות אנשים במשחקי החוץ ועוד אלפי אוהדים במשחקי הבית.

אבל עזבו, אני מדבר שטויות, בואו נסתכל על הטווח הקצר, בואו נמנע את ההפסד של אלפי השקלים של האלונה הנהדרת. מה זה משנה שבסוף זה יגרום לה להפסדים גדולים הרבה יותר על המגרש ומחוץ לו. מה זה משנה שזה נותן לאוהדים הרגשה שלא באמת אכפת מהם, שהם לא באמת רלוונטים, שהקבוצה שלנו היא לא באמת כזאת גדולה כמו כמות הקהל שהיא מביאה.
חיים לוי, 1978 - 2013, אגדות לעולם לא מתות!

סמל אישי של משתמש
Amit M
הודעות: 755
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 15:46
Title: South Side

Re: הסעות או לא להיות - ראיון אמצע

שליחה על ידי Amit M »

משה, ברשותך אתחיל דווקא אתחיל מסוף דברייך..

א. אף אחד לא אמר ולא יאמר שאתה מדבר שטויות... אנחנו מקיימים פה דיון/ויכוח לגיטימי לחלוטין ומן הסתם יש את אלו שחושבים בצורה מסויימת ואת אלו שחושבים בדיוק להיפך...
אני לא חושב שיש אוהדים שחושבים שלא אכפת למועדון מהם.. התקופה האחרונה נעשו לא מעט דברים לטובת האוהדים.. דברים שלא היו פה לפני, ובינייהם נושא ההסעות. אני חושב ומאמין שרוב האוהדים דווקא יודעים להעריך את העובדה שההנהלה מסבסדת הסעות למשחקי החוץ, דבר (כמו שאמרתי בתגובתי הקודמת) שלא קיים בהרבה קבוצות בארץ, בטח שלא בליגה השנייה.

ב. מישהו אמר פה שאסור לבקר את המועדון או את אלונה?!
ברור שמותר!.. ואף יותר מך, לפעמים חובה לעשות זאת, ולא רק בגלל שהקבוצה היא מעל כולם (כן, גם מעל אלונה) אלא שללא ביקורת לא ינסו לעולם לשפר ולעולם לא ילמדו מטעויות שקורות.

ג. לגבי כמות האוהדים.
כמו שאמרתי עכשיו, מרבית האוהדים נוסעים ברכבים... נכון שאוטובוס משתלם יותר כלכלית, אך מרבית האנשים מעדיפים לוותר על היתרון הזה ולהעדיף את הנוחות שבהגעה ברכב פרטי. (שאם מגיעים 5 אנשים ברכב ומתחלקים בהוצאות הנסיעה לפעמים הדבר יכול להיות יותר זול).
אותם אלו שלא יכולים להגיע הרכב, מגיעים באוטובוס, ואלו אותם חבר'ה שכבר כעת משתמשים בשירותי ההסעה. וחלק לא מבוטל מהם אלו מאותו הגרעין עליו דיברת שן מעודד, בעיקר החבר'ה הצעירים.
ההנהלה רוב הפעמים מאפשרת לרכוש כרטיסים במשך כמעט שבוע שלם, שזה המון זמן למצוא את השעה המתאימה ולהגיע לקנות כרטיס... זו הבקשה המינימלית שמבקשים מאותם אלו שרוצים להנות מההסעה.
כמו שאותו אוהד יפנה לו מקום בלו"ז שלו ע"מ להגיע למשחק הוא יכול לפנות לו זמן להגיע ולקנות כרטיס.. הן בוסרמיל והן בלונה טורס.. זו לא בקשה מוגזמת.
נכון, יש את אלו שלא בכוחם להגיע ולקנות מראש (חיילים) אך במרבית מן המקרים נותרים ביום ההסעה מספר כרטיסים שלא נמכרו ועדיין ניתן לרכושם. ובלי קשר,ההנהלה מודעת היטב לבעיה הזו, וכפי שנאמר מספר פעמים חושבת על דרכים ע"מ לפתור אותה.. אולי רכישה טלפונית.. אולי רכישה באמצעות האתר.. ואם יש למישהו רעיון אחר הוא יותר ממוזמן להפנות אותו להנהלה.

ואף על פי שאני מאמין שהיית ציני בדברייך (משה) זו אכן אגואיסטיות.. ואילולא הבנת את דבריי הקודמים לעומקם לא היית מחליף את המילה הזו במילים בהן אני בחרתי להשתמש.

ושוב אחזור על מה שאמרתי בהודעות הקודמות שלי... רכישה של כרטיסי הסעה מראש זה מה שנהוג כמעט בכל מקום, והעובדה שדווקא הפועל ב"ש לא שונה בכך לא הופכת אותם ללא מתחשבים באוהדים.
אני יכול להבטיח לך שאם בשנה שעברה לא היו מארגנים הסעות מטעם המועדון לא היית אומר שההנהלה לא מתחשבת באוהדים..זה מה שנקרא "נותנים לו אצבע והוא רוצה את כל היד".

ולסיום אני רוצה לעשות איתך סימולציה קטנה..
בוא נצא מנקודת הנחה שאכן השיטה משתנה, ורכישת הכרטיסים מתבצעת במקום. כמה אוטובוסים ייצאו?! אני בטוח שלא יותר מ-2 (וגם זה לא תמיד). ועובדה שכך יה שנה שעברה. רק במשחקים גדולים ייצאו כמות נכבדת של אוטובוסים... בעיקר לנוכח העובדה שהזכרתי קודם לכן בדבריי שהרוב מעדיפיןם את הנוחות של ההגעה ברכב הפרטי.
אז מה הרווחנו בשינוי השיטה? - כלום! רק הפסד נוסף בהוצאה של אוטובוס למשחק קטן אליו מעוניינים להגיע 4 אוהדים בלבד.. לא הם אלו שיניעו את הקבוצה..
הרי על זה אתם מתלהמים.. על זה שמכריחים אתכם לרכוש כרטיס לפני יום המשחק... למה כשהשיטה הייתה שונה לא הגיעה כמות נכבדת?! - הרי שבכך כל דברייך עד כה לא ברי תוקף.
עובדה שכעת מגיעים בהסעות יותר אנשים, ומלבד פעם אחת או פעמיים (אם אני לא טועה) לכל משחק חוץ (בליגה כמובן) יצאו הסעות. (בניגוד למה שהיה קורה אילולא השיטה הקיימת הייתה תקיפה גם שנה שעברה).

אז משה, אני באמת שואל אותך, מה ישתנה אם ישנו את השיטה לקנייה של כרטיסי הסעה במקום ולא רכישה מוקדמת?
:דופק את הראש בקיר:

סמל אישי של משתמש
Sir Alex Ferguson
הודעות: 17005
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 16:20
Title: אליניב ברדה

Re: הסעות או לא להיות - ראיון אמצע

שליחה על ידי Sir Alex Ferguson »

Amit M כתב:משה, ברשותך אתחיל דווקא אתחיל מסוף דברייך..

א. אף אחד לא אמר ולא יאמר שאתה מדבר שטויות... אנחנו מקיימים פה דיון/ויכוח לגיטימי לחלוטין ומן הסתם יש את אלו שחושבים בצורה מסויימת ואת אלו שחושבים בדיוק להיפך...
אני לא חושב שיש אוהדים שחושבים שלא אכפת למועדון מהם.. התקופה האחרונה נעשו לא מעט דברים לטובת האוהדים.. דברים שלא היו פה לפני, ובינייהם נושא ההסעות. אני חושב ומאמין שרוב האוהדים דווקא יודעים להעריך את העובדה שההנהלה מסבסדת הסעות למשחקי החוץ, דבר (כמו שאמרתי בתגובתי הקודמת) שלא קיים בהרבה קבוצות בארץ, בטח שלא בליגה השנייה.

ב. מישהו אמר פה שאסור לבקר את המועדון או את אלונה?!
ברור שמותר!.. ואף יותר מך, לפעמים חובה לעשות זאת, ולא רק בגלל שהקבוצה היא מעל כולם (כן, גם מעל אלונה) אלא שללא ביקורת לא ינסו לעולם לשפר ולעולם לא ילמדו מטעויות שקורות.

ג. לגבי כמות האוהדים.
כמו שאמרתי עכשיו, מרבית האוהדים נוסעים ברכבים... נכון שאוטובוס משתלם יותר כלכלית, אך מרבית האנשים מעדיפים לוותר על היתרון הזה ולהעדיף את הנוחות שבהגעה ברכב פרטי. (שאם מגיעים 5 אנשים ברכב ומתחלקים בהוצאות הנסיעה לפעמים הדבר יכול להיות יותר זול).
אותם אלו שלא יכולים להגיע הרכב, מגיעים באוטובוס, ואלו אותם חבר'ה שכבר כעת משתמשים בשירותי ההסעה. וחלק לא מבוטל מהם אלו מאותו הגרעין עליו דיברת שן מעודד, בעיקר החבר'ה הצעירים.
ההנהלה רוב הפעמים מאפשרת לרכוש כרטיסים במשך כמעט שבוע שלם, שזה המון זמן למצוא את השעה המתאימה ולהגיע לקנות כרטיס... זו הבקשה המינימלית שמבקשים מאותם אלו שרוצים להנות מההסעה.
כמו שאותו אוהד יפנה לו מקום בלו"ז שלו ע"מ להגיע למשחק הוא יכול לפנות לו זמן להגיע ולקנות כרטיס.. הן בוסרמיל והן בלונה טורס.. זו לא בקשה מוגזמת.
נכון, יש את אלו שלא בכוחם להגיע ולקנות מראש (חיילים) אך במרבית מן המקרים נותרים ביום ההסעה מספר כרטיסים שלא נמכרו ועדיין ניתן לרכושם. ובלי קשר,ההנהלה מודעת היטב לבעיה הזו, וכפי שנאמר מספר פעמים חושבת על דרכים ע"מ לפתור אותה.. אולי רכישה טלפונית.. אולי רכישה באמצעות האתר.. ואם יש למישהו רעיון אחר הוא יותר ממוזמן להפנות אותו להנהלה.

ואף על פי שאני מאמין שהיית ציני בדברייך (משה) זו אכן אגואיסטיות.. ואילולא הבנת את דבריי הקודמים לעומקם לא היית מחליף את המילה הזו במילים בהן אני בחרתי להשתמש.

ושוב אחזור על מה שאמרתי בהודעות הקודמות שלי... רכישה של כרטיסי הסעה מראש זה מה שנהוג כמעט בכל מקום, והעובדה שדווקא הפועל ב"ש לא שונה בכך לא הופכת אותם ללא מתחשבים באוהדים.
אני יכול להבטיח לך שאם בשנה שעברה לא היו מארגנים הסעות מטעם המועדון לא היית אומר שההנהלה לא מתחשבת באוהדים..זה מה שנקרא "נותנים לו אצבע והוא רוצה את כל היד".

ולסיום אני רוצה לעשות איתך סימולציה קטנה..
בוא נצא מנקודת הנחה שאכן השיטה משתנה, ורכישת הכרטיסים מתבצעת במקום. כמה אוטובוסים ייצאו?! אני בטוח שלא יותר מ-2 (וגם זה לא תמיד). ועובדה שכך יה שנה שעברה. רק במשחקים גדולים ייצאו כמות נכבדת של אוטובוסים... בעיקר לנוכח העובדה שהזכרתי קודם לכן בדבריי שהרוב מעדיפיןם את הנוחות של ההגעה ברכב הפרטי.
אז מה הרווחנו בשינוי השיטה? - כלום! רק הפסד נוסף בהוצאה של אוטובוס למשחק קטן אליו מעוניינים להגיע 4 אוהדים בלבד.. לא הם אלו שיניעו את הקבוצה..
הרי על זה אתם מתלהמים.. על זה שמכריחים אתכם לרכוש כרטיס לפני יום המשחק... למה כשהשיטה הייתה שונה לא הגיעה כמות נכבדת?! - הרי שבכך כל דברייך עד כה לא ברי תוקף.
עובדה שכעת מגיעים בהסעות יותר אנשים, ומלבד פעם אחת או פעמיים (אם אני לא טועה) לכל משחק חוץ (בליגה כמובן) יצאו הסעות. (בניגוד למה שהיה קורה אילולא השיטה הקיימת הייתה תקיפה גם שנה שעברה).

אז משה, אני באמת שואל אותך, מה ישתנה אם ישנו את השיטה לקנייה של כרטיסי הסעה במקום ולא רכישה מוקדמת?
1. הבעיה אצלך ואצל אחרים כאן היא בחשיבה. אתה מנסה לנתח נטו כמה הקבוצה תפסיד או כמה הקבוצה מפסידה על נושא ההסעות. אני בטוח שאם היה ידוע לך המחיר שהקבוצה הוציאה על נושא ההסעות בשנה שעברה, ומספר האנשים שנסעו בהסעה, היית משתמש בזה בתשובה שלך.
אני מנסה להסביר לך ולעוד רבים אחרים, שצריך להסתכל על המהות. שגם אם בזמן הקצר הקבוצה תפסיד כסף, בטווח הארוך היא תרוויח. אני אוסיף יותר מזה, להסתכל על השקעה של הקבוצה באוהדים רק מבחינת כמות ההוצאות, רק מבחינת כמה הקבוצה "הפסידה" בהשקעה שלה מבחינה כלכלית, זה צעד לא נכון. קהל לא מוערך בכסף. אני לא רוצה בניגוד לאחרים לשאול מי עלה להפועל באר שבע יותר השנה פרלמן או אוהדי הקבוצה ומי תרם יותר, אבל אני בטוח שאם חלק מהתקציב יוקדש לאוהדים, בטווח הרחוק, זה לא רק ישתלם לקבוצה כלכלית אלא גם מקצועית.
הוכחה לדברים אתה יכול למצוא במועדון האוהדים שפעם אירגן את ההסעות. למה אירגנו פעם את ההסעות? למה אנחנו, שאין לנו את הגב הכלכלי של אלונה, החלטנו להפסיד כסף כדי להביא אוהדים למגרש? עשינו את זה כי ידענו שלמרות ההפסדים הכלכלים זה תורם לקבוצה.

2. להסתכל על הנושא כביכול אנחנו כפוי טובה להנהלה שמארגנת לנו הסעה זה שטות מוחלטת. דיברתי על הנושא עוד כשההנהלה רק נכנסה לתפקיד. על הקבוצה לדאוג להסעות לאוהדים. אם לא, כמו שביקרנו את זינו בנושא, גם ההנהלה הנוכחית תקבל ביקורת.
הפועל באר שבע, וזה בנוגע להשוואה שניסת לעשות, היא לא דומה לשום קבוצה אחרת בישראל. כל משחק חוץ עבורנו הוא נסיעה ארוכה. בנוסף, כמות האוהדים שאנחנו מביאים מבאר שבע עולה על כמות האוהדים שבית"ר מביאה איתה מירושלים או שמכבי חיפה מביאה איתה מחיפה. בניגוד לבית"ר למשל שאם תשחק בב"ש מתוך 2000 הצופים ביציעי בית"ר 1500 יבואו מב"ש ורק 500 יבואו מירושלים, אם באר שבע תשחק בטדי ותביא 2000 איש, 95% מהקהל ביציעי באר שבע יבוא מבאר שבע.
ובלי קשר לנתונים האלה, אנחנו לא צריכים להסתכל על קבוצות אחרות. הניהול בארץ הוא חובבני בנושא הקהל. אף קבוצה לא באמת משווקת את עצמה נכון לקהל ולא פועלת למלא את האיצטדיון. אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו, ולא לקחת דוגמא מקבוצות אחרות.

3. אין לי בעיה עם מכירה מוקדמת, ההפך, אני בעד. אבל להפוך את המכירה המוקדמת לתנאי להוצאת אוטובוס? אם לא ממלאים חצי אוטובוס במכירה המוקדמת לא יצא אוטובוס? ומה בנוגע לאנשים שקנו במכירה מוקדמת ובנו על לצאת עם האוטובוס. יש אנשים השנה שבגלל שביטלו אוטובוסים נשארו בבית.
ומה רע בלהוציא רק מיניבוס? איזה בושה יש בזה? עדיף שכמו שקרה השנה אנשים ישארו בבית?
החשיבה חייבת להיות לטווח הארוך ולמען האוהדים. שתהיה מכירה מוקדמת, ושהאדם שקנה במכירה מוקדמת יהיה לו יתרון על אדם שקנה ביום המשחק, אבל ששניהם יהיו במשחק.
כמו שכבר אמרתי אחרי כל משחק חוץ יש משחק בית, ויותר קהל בא למשחק הבית אם יש ניצחון במשחק החוץ. במשחקי חוץ, במיוחד בישראל, אותם 50 אוהדים שינסעו בהסעות יכולים לדחוף את הקבוצה לניצחון. בנוסף, אותם אוהדים שנסעו לאותו משחק חוץ ירצו לתרום לקבוצה יותר כי הם ירגישו שלמרות שהם 50 איש ולא 1000, הקבוצה דואגת להם.
זה חשיבה לטווח הארוך, זה חשיבה עם מהות. זה צריך להיות ההבדל בין מועדון כמו הפועל באר שבע למועדון כמו רמת השרון או מכבי פתח תקווה.
חיים לוי, 1978 - 2013, אגדות לעולם לא מתות!

שלח תגובה