הסניגור האדום כתב:
אז אנחנו חושבים ובגלל זה אנחנו דנים בזה.כנראה שכול דיון כאן מול ההנהלה נתפס כמלחמה.
ולהתעלם שזה המועדון היחיד שמוציא הסעות ולסיים את "בנניח" קצת חזירי בעיניי.
ומה אנו עושים כרגע? מנסים למרות ההתעלמות שלך מזה "לעשות משהו כמו שצריך"
לפי דבריך אני מבין שצריך כול משחק להעמיד אוטובוס צמוד להאוהדים.ולא משנה כמה יגיעו
תקן אותי אם אני טועה.כי אני לא מבין איזה חטא עשתה ההנהלה שהיא נתנה שבוע שלם!!!
על מנת שתהיה אינדיקציה לכמות הנוסעים.
למה לבקר לאיפה אתה לוקח את הדברים אתה מתכנן מנסה לשפר. אז ישר זה נתפס לביקורת?
והאמן לי אף אחד לא אומר אמן למה שההנהלה אומרת.לידיעתך את הבוקר הם פותחים עם קריאת התגובות
כאן.
למישהו כאן יש פיתרון?
אני לא מתיפיף אני מנסה למצוא פיתרון עם האוהדים והגולשים כאן.ועוד פעם אני שואל
יש לאחד מכם פיתרון?
אם ההנהלה פותחת את הבוקר עם קריאת התגובות כאן אז אני אנצל את הבמה כדי להכניס תגובה שרשמתי באתר השני, חשוב לי שאלונה או מישהו אחר מההנהלה יקראו את הדברים.
גם אני חושב שמועדון כדורגל חייב להוציא הסעות למשחקי החוץ , לא מדובר כטובה אלא בשירות שעסק צריך לתת ללקוחות שלו, זה הנקודה היחידה שאני לא מסכים עם דבריו של אייל חטב.
אבל השירות הזה צריך להינתן
אך ורק אם הוא משתלם כלכלית.כאן אנחנו חלוקים.
מה זה הגישה הזאת "שהמועדון יכול לספוג הפסדים כלכליים"???
זה יוצא מהכיס של מישהו???במצב הכלכלי הנוכחי ששורר במדינת ישראל ובעולם כולו יש מישהו שיכול להרשות לעצו "לספוג הפסדים העיקר שהלקוח יהיה מרוצה"???יש מישהו כזה???
זה שבזמנו קבוצת אנשים ספגו הפסדים העיקר שתצא הסעה זה לא אומר שאחרים צריכים לנהוג כך, קודם כל צריך להיות ברור
שגם אם כל הכרטיסים נמכרים להסעה עדיין המועדון מוציא מכיסו כסף!!!
תעשו חשבון פשוט 50 אנשים כפול 25 שקלים = 1250 , אוטובוס עולה 1250????
אני יודע טוב מאוד שאוטובוס ברמה גבוהה עולה בסביבות 2000 שקלים לפחות אם לא יותר.
אז ההנהלה כן מוכנה לספוג הפסדים כלכליים על מנת שללקוח יהיה טוב אבל עד גבול מסויים, כאן אני מבין לחלוטין את ההנהלה.שפיות כלכלית זה מצרך חובה ונכס יקר בכל עסק.
אתם קוראים את עיתון "כלכליסט" או שרק הפועל באר שבע מעניינת אותכם???? אני קורא את העיתון כל יום,אם אנשים היו קוראים את העיתון ורואים את התמונה הכלכלית הייתם מדברים אחרת.
רומן אברמוביץ הגדול יורד מהון של 16 מיליארד ל-2 מיליארד, ארקדי גאידמק מתאדה.
חברת אינטל הגדולה רושמת הפסדים, לב לבייב כבר מחביא את עצמו ולא מדבר על מצבו.
חברת מייקרוסופט הגדולה מפטרת עובדים
לראשונה בתולדותיה אז אתם מדברים על לספוג הפסדים????
הפועל באר שבע זה גוף כלכלי חזק????חחחחחחחחחחחח אחת הבדיחות הטובות ששמעתי.
הפועל באר שבע זה במקרה הטוב זבוב כלכלי......שום קבוצת כדורגל במדינת ישראל לא מרויחה!!!
את הנתון הזה יכול להגיד יאיר רבינוביץ בלי שום פחד, איך בדיוק הגעתם למסקנה שהפועל באר שבע זה גוף כלכלי חזק???? מתוך תקציב של 14 מיליון יש להפועל באר שבע הכנסות בסדר גודל של 10 מיליון (ספונסרים, כרטיסים, זכויות שידור, טוטו) 4 מיליון אלונה
מביאה מהבית!!! אכן גוף כלכלי איתן.....אינטל מספר 2 .....אתם רוצים להסתמך על "הדודה" שיש לאוהד כדורגל ביום של משחק, אבל אם יהיו הפסדים כלכליים מה אלונה תגיד למנהל הבנק??? שזה בכלל "השיגעון" של אוהדי כדורגל???אכן הסבר חכם....
מה כל כך קשה לקנות כרטיס להסעה ערב המשחק???אם לאותו אוהד אין אפשרות אין שום אדם שהוא מכיר שגר בעיר הזאת שיכול לקפוץ לעיר ולקנות כרטיס???רק להתלונן זה תמיד יש כוחות .....
אנשים מאוכזבים מאייל חטב??? הם יכולים להתאכזב עד מחר, אייל חטב מפרנס את אלונה ברקת או שמא אלונה ברקת מפרנסת את אייל חטב??? כל עוד אלונה היא זאת שמפרנסת את אייל חטב , האדון יעשה בדיוק את מה שההנהלה תגיד לו לעשות, אחרת גורלו יהיה כמו ויקו חדד.....
באקלים הכלכלי שיש היום אני לא חושב שזאת אופציה טובה אבל כל אחד ינהג לפי ראות עיניו.
חוץ מזה ראיתי איך התנהלות כלכלית "שפויה" של קבוצת הכדורסל שהוציאה הסעות בחינם, הביאה "תותחים" כמו אלון שטיין ראיתי איך בסוף זה נגמר....אתם יכולים להגיד נגד מי הם משחקים בשבוע הבא???......זה מה שאתם רוצים שיקרה????במקום להגיד תודה רבה לאלונה שבכלל קנתה את הקבוצה ומשקיעה ממיטב כספה עוד יש תלונות, אם אלי זינו היה היום הבעלים של הקבוצה היינו בליגה א במקרה הטוב, רק לפני שבועיים הוא בכה במקומון שהעסק שלו (אולמי קיסר) קורסים בגלל המלחמה, במצב שהעסקים שלו שיגשגו הוא מכר שחקני בית , אם העסק שלו היה קורס הוא היה מוכר גם את מתחם וסרמיל לרועה צאן שרוצה מזון לכבשים שלו......
כל אוהד ינהל את הכיס שלו לפי ראות עיניו, אלונה תנהל את הפועל באר שבע כפי שהיא ניהלה עד כה, הציון שלי הוא יוצא מן הכלל, אני מאמין שהרוב כחושב כמוני גם בשיטת ההסעות הנוכחית.