דף 1 מתוך 1

תלונה במועדון בדואר אלקטורני

נשלח: 14 אפריל 2009, 19:19
על ידי באר שבעי באדום
טוב אז אחרי שהלכתי למשחק של באר שבע אתמול רשמתי היום מיכתב לאלונה ברקת בדואר אלקטורני
מקווה שהיא תחזיר לי תשובה תיראו מה רשמתי לך ותביעו את ענינכם :


‏ נושא:בעייה באיצטדיון וסרמיל תאריך:14/3/09

לגברת אלונה ברקת היקרה.

אתמול הגעתי למשחק בין הפועל באר שבע להפועל כפר סבא בשעה 6 ו עשרה בערך
אם אחי הגדול(שביכלל אוהד מכבי חיפה)והגענו לאיצטדיון.
ואז ראינו את הלחץ בקופות של שער 2 ושל שער 5 בערך 50 עד 100 איש מנסים להשיג כרטיס מהצד ולא נצמדים לטור
והינו צריכים ליקנות כרטיס ופשוט איך אני יגיד את זה"היתבישתי" לבוא לאיצטדיון במצד כזה שאני צריך להמתין 30 דקות בישביל ליקנות 2 כרטיסים בילבד.

והלך לי הרגלים ואני מרגיש מאחורי אנשים שדוחפים אותי ודוחפים ולא היה לי בנוח לעמוד לקבל כרטיס.
אחרי חצי שעה של יובש דיכאון בושה וביזיון הגעתי בסופו של דבר לקופות ושם ראיתי בנאדם שיושב כמו ממש בכלא בין הסורגים הישנים ההאלה
וביקשתי כרטיס בוגר ואחד כרטיס נוער.

טוב פיתאום הוא אומר לי אין לי פה כרטיס בוגר יש לי פה רק כרטיס נוער והוא אומר לי לך ליקנות כרטיס בוגר ליד שער 2 אולי שמה יש
ומאחורי אני שומע את כול הצעקות אלי שצועקים:נו מה קורה המשחק מתחיל ייאלה כבר לך לשער 2 תיקנה שמה אתה מעעקב אותנו וקניתי רק את הנוער
ובריצה אדירה רצתי יחד עם אחי לקופות של שער 2 ושמה אני רואה טורים אמונים וממש היתאשתי יחד אם אחי ורצינו ללכת הביתה מרוב יאוש
פיתאום ניגש אלינו בנאדם"טוב"ושואל אותנו רוצים כרטיס אמרתי לו איזה יש לך הוא אומר לי בוגר מיד קניתי ב 50 שקל ואז רצנו לשער 6 אנחנו מגלים שהוא סגור.
אז רצנו לשער 2 ושמה קיבלנו "יחס טוב".

40 איש נדחסים להיכנס לאיצטדיון ושומר אחד מיסכן בודק את כולם ומכניס לאישה שמנקבלת את המנוים והכרטיסים
חיכנו חיכנו ובסופו של דבר הגנענו לשער 2 עוד 15 דקות למשחק אנחנו מגלים שאין מקומות ישיבה וכולם עוברים לשער 3 מיאוש
אני ואחי גם הלכנו לשם לצערנו הרב.

במחצית המשחק אחי שואל אותי איפה השירותים אני במבטי המפיתאות אומר אין פה שירותים תעשה את צרעך בפינות של היציעים
שהוא חוזר הוא שואל אותי:"מה ירד כאן גשם"אני אומר לו:חחח מה פיתאום למה
הוא עונה לי כי בפינות יש שליליות של שתן וממש היתבישתי ואמרתי לעצמי אני לאיצטדיון הזה לא חוזר.

אז שנית יש לי כמה טענות לגבי הנהלת האיצטדיון והם:
1-שבקופות יהיה סדרנים ולימנוע דחיפות מהצד
2-שמגיעים לקופות לא רוצים להרגיש כמו בכלא אלה רוצים להרגיש באיצטדיון "טדי"
ולבוא לקופאית בחשק ולא סורגים מסכנים אלה כמו שקונים כרטיס לקולנוע
שיש מיקרופון והיא שומעת.
3-שנכנסים ליציעים כדאי מאוד שזה יהיה בתורים ולא בעמונים וקח לא ימנע שבללות ביצטדיון
4-שירותים נורמלים הגיע הזמן שיהיה שירותים כמו בני אדם .
5-בריזי שתיה הגיע הזמן שהיה מקום לישתות ברזיה קרה בחינם ולא בכסף.
בכול אופן אני מאוד מאוכזב ולא רק ביגלל הכדורגל אלה גם מאיצטדיון .
ושוב:אני לא חוזר לאיצטדיון הזהההההה
בבקשה תסבירו לי למה אני צריך לבוא לאיצטדיון הזה ומה תעשו שבפעם הבאה זה לא יקרה?
בתודה אורי שמבקש שתיכתבי לי .
יומטוב

Re: תלונה במועדון בדואר אלקטורני

נשלח: 14 אפריל 2009, 19:37
על ידי אדום לוהט
רוב התלונות שלך גם אם הם מוצדקות לא מופנות למקום הנכון !!!!
את המכתב הזה תפנה לראש העיר ה"מצויין " שהספורט ממש לא בראש מעייניו ( שיראה לי עוד מוקד תרבותי בעיר הזו שמושך אליו ביום אחד מעל 7000 צופים ) ושהוא ייתן לך תשובות לבעיות הקנטרניות שלך ( למרות שחלק גדול מהם מוצדק )
שיהיה לך בהצלחה ותתקן את הטעויות כתיב .....

Re: תלונה במועדון בדואר אלקטורני

נשלח: 14 אפריל 2009, 19:47
על ידי הסניגור האדום
שבת שלום לך.
ביום המשחק עקבתי אחרי המתרחש מול שער חמש עד שנכנסתי לתוך תחומי האיצטדיון.
בשעה 6.25 שלחתי בחור לקופות לקנות כרטיס בוגר. לצורך העניין זה תומר האדום שגולש כאן באתר
וגר בקיבוץ חצרים. כאשר הוא התעקב התקשרתי לאבי שכטר תוך כדי שאני צופה לכיוון הקופות. נכון היה שם לחץ אבל השעה הייתה כבר 6.35 .בזמן שאני מדבר עם אבי ומדווח לו תומר חזר עם כרטיס כרטיס בוגר. בזמן הזה אבי שלח את עודד מנהל החברה שאחראי למכירת הכרטיסים לקופות על מנת לתגבר אותם.
אז נכון שזה לא ראוי למועדון הפועל באר שבע כול הסיטואציה הזו.
אבל אבל גדול תדייק. כי בשעה 6.10 היו כרטיסים ולא היה לחץ בקופות היו אוהדים שהמתינו בתור.
וזה לא בא על מנת להצדיק את מה שהיה יותר מאוחר.

Re: תלונה במועדון בדואר אלקטורני

נשלח: 14 אפריל 2009, 20:01
על ידי באר שבעי באדום
ממש לא כיף לבוא לאיצטדיון הזה
נקווה שישפרו את האיכות שמו שצינתי
שירותים נורמלים
בקופות שורות ולא רווחים ושהיה שמה סדרן ושיעיף את כול הנדחפים למנהם
שאתה תגיע לקופה יהיה לך כמו שאתה קונה כרטיס בבית קולנוע עם המיקרופון הזה וחלון מפלסטיק ושלא נרגיש
כאילו אנחנו באים לבקר מישהו בבית כלא עם הסורגים האלה
ושישימו כיסאות בשער 3
ממש לא כיף לבוא לוסרמיל ולא רק ביגלל הכדורגל אלה גם ביגלל האלק איצטדיון|!!

Re: תלונה במועדון בדואר אלקטורני

נשלח: 15 אפריל 2009, 12:16
על ידי שמעון א
באר שבעי באדום כתב:ממש לא כיף לבוא לאיצטדיון הזה
נקווה שישפרו את האיכות שמו שצינתי
שירותים נורמלים
בקופות שורות ולא רווחים ושהיה שמה סדרן ושיעיף את כול הנדחפים למנהם
שאתה תגיע לקופה יהיה לך כמו שאתה קונה כרטיס בבית קולנוע עם המיקרופון הזה וחלון מפלסטיק ושלא נרגיש
כאילו אנחנו באים לבקר מישהו בבית כלא עם הסורגים האלה
ושישימו כיסאות בשער 3
ממש לא כיף לבוא לוסרמיל ולא רק ביגלל הכדורגל אלה גם ביגלל האלק איצטדיון|!!
נו אז למה אתה שולח את המכתב לאלונה??

שלח אותי לראש העיר, רוביק דנילוביץ'. מה נראה לך שהיא באה לפה כדי לעשות שיפוץ לאצטדיון?? היא מוצאיה מספיק כסף על הקבוצה. שהעירייה תטפל באצטדיון.

Re: תלונה במועדון בדואר אלקטורני

נשלח: 15 אפריל 2009, 16:58
על ידי ערן
כל התלונות מוצדקות אין לי מה להגיד.
באמת חלקן צריכות להיות מופנות לראש העיר (מה הוא עשה מאז שנכנס לתפקיד?) "הנכבד" שלנו,
אבל בהחלט גם לראשי המועדון, אותו אוהד שבא למשחק לא מעניין אותו ראש העיר
הוא בא לראות את הפועל ב"ש ואני הייתי מצפה מהמועדון לתת לו את המקסימום בכדי שהחוויה באמת תהיה חוויה ולא סבל.
אפשר לדאוג שלא יהיו דחיפות בתור לקנות כרטיס, לדאוג שיהיו כרטיסים בקופות, לדאוג שיהיה ניתן כבר להזמין כרטיס דרך האינטרנט, לפתוח קופות נוספות במשחקים שכאלה ועוד ועוד ועוד...
אם המועדון הזה רוצה להקים לו בסיס אוהדים גדול הדברים האלה והמקרים האלה עדיף שלא יחזרו.