מנויים לעונת 22/23

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
סמל אישי של משתמש
CrazyRed7
הודעות: 24645
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 10:19
Title: קרייזי-רד7

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי CrazyRed7 »

זכותך לבקר ואף אחד פה לא אומר שהמצב כאן נהדר. כולנו רוצים ומצפים ליותר בשלל נושאים.

אבל אל תגיד שאתה אובייקטיבי כשאתה בא בטענות שלא משדרים משחק אימון בפולין או לטעון שהחנות שנפתחה בוואן בזמנו זה מטעמי חיסכון. זה קטנוני, זה לחפש, זה מוגזם וזה בבירור איזשהו אנטי שיש לך.

סמל אישי של משתמש
Sir Alex Ferguson
הודעות: 16601
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 16:20
Title: אליניב ברדה

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי Sir Alex Ferguson »

CrazyRed7 כתב:
05 יולי 2022, 11:08
זכותך לבקר ואף אחד פה לא אומר שהמצב כאן נהדר. כולנו רוצים ומצפים ליותר בשלל נושאים.

אבל אל תגיד שאתה אובייקטיבי כשאתה בא בטענות שלא משדרים משחק אימון בפולין או לטעון שהחנות שנפתחה בוואן בזמנו זה מטעמי חיסכון. זה קטנוני, זה לחפש, זה מוגזם וזה בבירור איזשהו אנטי שיש לך.
אין לי שום אנטי.
חושב שכדי למכור מנויים ולהמשיך את הקשר הישיר לקהל בתקופה הפגרה, צריך לשדר את משחקי האימון, בטח בעולם המודרני של היום שאפשר לעשות זאת בקלות.
גם לגבי החנות בוואן, זכותו של המועדון לעשות מה שהוא רואה לנכון ומהשיקול הכלכלי שלו, אבל עובדתית בגלל המיקום לאחר זמן מסוים הרווחיות ירדה ופשוט החליטו לוותר אצלנו על חנות פיזית.
אתה חושב שזה נכון לפרסם תמונה של חמד עם פיזיותרפיסט כתמונת Welcome ללגיונר בכיר שהיה בספרד ובפריימר לייג וזה הרושם הראשוני שאתה רוצה לתת לקהל מההחתמה? זכותך, אני חושב אחרת.
התגובות שלי הם מרצון אמיתי שהמועדון יגיע גם בתחומים האלה למקומות שהגענו מבחינה מקצועית...
חיים לוי, 1978 - 2013, אגדות לעולם לא מתות!

סמל אישי של משתמש
CrazyRed7
הודעות: 24645
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 10:19
Title: קרייזי-רד7

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי CrazyRed7 »

Sir Alex Ferguson כתב:
05 יולי 2022, 11:25
אין לי שום אנטי.
חושב שכדי למכור מנויים ולהמשיך את הקשר הישיר לקהל בתקופה הפגרה, צריך לשדר את משחקי האימון, בטח בעולם המודרני של היום שאפשר לעשות זאת בקלות.
גם לגבי החנות בוואן, זכותו של המועדון לעשות מה שהוא רואה לנכון ומהשיקול הכלכלי שלו, אבל עובדתית בגלל המיקום לאחר זמן מסוים הרווחיות ירדה ופשוט החליטו לוותר אצלנו על חנות פיזית.
אתה חושב שזה נכון לפרסם תמונה של חמד עם פיזיותרפיסט כתמונת Welcome ללגיונר בכיר שהיה בספרד ובפריימר לייג וזה הרושם הראשוני שאתה רוצה לתת לקהל מההחתמה? זכותך, אני חושב אחרת.
התגובות שלי הם מרצון אמיתי שהמועדון יגיע גם בתחומים האלה למקומות שהגענו מבחינה מקצועית...
אני חושב שהחנות בוואן נפתחה ע"י פומה. חוץ מזה לא חושב שזה מקום זול וכזה גרוע.

לגבי פדיחה כמו התמונה ממיטת הטיפולים של חמד זה אכן מביך ולא מתאים. ילמדו גם מהטעות הזאת, כנראה מישהו התלהב שם מדי.

סמל אישי של משתמש
Sir Alex Ferguson
הודעות: 16601
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 16:20
Title: אליניב ברדה

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי Sir Alex Ferguson »

CrazyRed7 כתב:
05 יולי 2022, 11:50
אני חושב שהחנות בוואן נפתחה ע"י פומה. חוץ מזה לא חושב שזה מקום זול וכזה גרוע.

לגבי פדיחה כמו התמונה ממיטת הטיפולים של חמד זה אכן מביך ולא מתאים. ילמדו גם מהטעות הזאת, כנראה מישהו התלהב שם מדי.
שוב, מידיעה אישית, נפתחה בנפרד (ליד פומה ולא כחלק מפומה) בגלל בארטר (במקום נניח במיקום מרכזי בגרנד קניון שם היה צריך לשלם). ושוב, זכותו של המועדון לפתוח דווקא שם חנות בגלל שיקול כלכלי, אבל אחרי זה לסגור את החנות ולא לפתוח חדשה בגלל שהמכירות ירדו זה חובבני מבחינתי כי האזור שם הוא מראש אזור שאתה מגיע אליו רק אם מראש החלטת שאתה בא לקנות מוצרים של המועדון ולא כמו הגרנד שאתה יכול לראות את החנות על הדרך וכמובן עם תנועה גדולה בהרבה של לקוחות (אפילו "החנות" היום, שהיא רק חלק מהחנות של קלמה שהיא בעצמה חנות קטנה, מושכת כאלה שהם על הדרך, ושוב מידיעה אישית (: כי אתמול הייתי עם הילדים בגלידה באר שבע בגרנד, הם ראו את הסמל של המועדון הלכו לחנות אז כבר קניתי להם על הדרך כדור חדש מהחנות).

נ.ב
קח עוד משהו, כאחד שהתחיל השנה להביא את הילדים למשחקים של הקבוצה, המשחקים הם מקצועית נטו. מנצחים, הילדים מבסוטים, מפסידים, הילדים מתבאסים. אין הפנינג לפני המשחק/במחצית/אחריו, אין דוכנים מסביב לאצטדיון, אין ניסיון להפוך את המשחקים למשהו שהוא מעבר ל-90 דקות על הדשא.
לאוהדים השרופים זה פחות קריטי, בטח לוותיקים שחלק מהקטע של המשחק זה לפגוש את החברים ליציע (למרות שגם אצלנו מניח שהיה נחמד לשבת על איזה בירה עם החברים לפני המשחק באזור האיצטדיון), אבל לדור הצעיר זה יכול להיות אחלה של דבר ועוד דרך לשדרג את מה שנקרא בחו"ל "Matchday".
הייתי בזמנו עם אבא שלי במשחק של קריסטל פאלאס בלונדון. הם היו בתחתית ליגה שנייה, סיימו את המשחק בתוצאה של 0-0 אבל ממש נהנתי במשחק. המון דוכנים מסביב למגרש, הפנינג לאורך כל המשחק, הפכו את המשחק לחוויה בלי קשר לתוצאה. אחרי המשחק אגב עשו מבצע של חולצת משחק רשמית ב-10 פאונד או 19 פאונד לא זוכר בדיוק, ההחנות הייתה מפוצצת והחולצות נמכרו כמו לחמניות חמות (גם אני כמובן קניתי אחת).
חיים לוי, 1978 - 2013, אגדות לעולם לא מתות!

סמל אישי של משתמש
shovalb9
הודעות: 3345
הצטרף: 16 מרץ 2013, 22:36
Title: עמה יעמיק
מיקום: תא

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי shovalb9 »

Sir Alex Ferguson כתב:
05 יולי 2022, 12:15
שוב, מידיעה אישית, נפתחה בנפרד (ליד פומה ולא כחלק מפומה) בגלל בארטר (במקום נניח במיקום מרכזי בגרנד קניון שם היה צריך לשלם). ושוב, זכותו של המועדון לפתוח דווקא שם חנות בגלל שיקול כלכלי, אבל אחרי זה לסגור את החנות ולא לפתוח חדשה בגלל שהמכירות ירדו זה חובבני מבחינתי כי האזור שם הוא מראש אזור שאתה מגיע אליו רק אם מראש החלטת שאתה בא לקנות מוצרים של המועדון ולא כמו הגרנד שאתה יכול לראות את החנות על הדרך וכמובן עם תנועה גדולה בהרבה של לקוחות (אפילו "החנות" היום, שהיא רק חלק מהחנות של קלמה שהיא בעצמה חנות קטנה, מושכת כאלה שהם על הדרך, ושוב מידיעה אישית (: כי אתמול הייתי עם הילדים בגלידה באר שבע בגרנד, הם ראו את הסמל של המועדון הלכו לחנות אז כבר קניתי להם על הדרך כדור חדש מהחנות).

נ.ב
קח עוד משהו, כאחד שהתחיל השנה להביא את הילדים למשחקים של הקבוצה, המשחקים הם מקצועית נטו. מנצחים, הילדים מבסוטים, מפסידים, הילדים מתבאסים. אין הפנינג לפני המשחק/במחצית/אחריו, אין דוכנים מסביב לאצטדיון, אין ניסיון להפוך את המשחקים למשהו שהוא מעבר ל-90 דקות על הדשא.
לאוהדים השרופים זה פחות קריטי, בטח לוותיקים שחלק מהקטע של המשחק זה לפגוש את החברים ליציע (למרות שגם אצלנו מניח שהיה נחמד לשבת על איזה בירה עם החברים לפני המשחק באזור האיצטדיון), אבל לדור הצעיר זה יכול להיות אחלה של דבר ועוד דרך לשדרג את מה שנקרא בחו"ל "Matchday".
הייתי בזמנו עם אבא שלי במשחק של קריסטל פאלאס בלונדון. הם היו בתחתית ליגה שנייה, סיימו את המשחק בתוצאה של 0-0 אבל ממש נהנתי במשחק. המון דוכנים מסביב למגרש, הפנינג לאורך כל המשחק, הפכו את המשחק לחוויה בלי קשר לתוצאה. אחרי המשחק אגב עשו מבצע של חולצת משחק רשמית ב-10 פאונד או 19 פאונד לא זוכר בדיוק, ההחנות הייתה מפוצצת והחולצות נמכרו כמו לחמניות חמות (גם אני כמובן קניתי אחת).
כל מילה עם החלק השני
אני אוסיף ואשאל - יצאה כבר החולצה הרשמית? איך זה שאנחנו ביולי בתוך המחנה, התחילו הרשמות המנויים וזה לא רשמי?
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"

סמל אישי של משתמש
dor69
הודעות: 15557
הצטרף: 29 מאי 2010, 14:18

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי dor69 »

shovalb9 כתב:
05 יולי 2022, 12:29
כל מילה עם החלק השני
אני אוסיף ואשאל - יצאה כבר החולצה הרשמית? איך זה שאנחנו ביולי בתוך המחנה, התחילו הרשמות המנויים וזה לא רשמי?
אנחנו עוד לא יודעים איך היא נראית, מניסיון עבר חודש לפחות מההשקה שלה יגיעו מלאים. זה אומר עד ספטמבר בלי מלאי זמין למכירה

סמל אישי של משתמש
ran
הודעות: 1755
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:53

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי ran »

יאללה שחררו, כל אחד שמביע ביקורת על המועדון אתם אומרים שיש לו אינטרס או שטות אחרת.
אפשר להפוך את זה גם על אחרים שרק מייפים דברים ולא מבקרים בכלל, אולי האינטרס הוא אצלכם? אולי אתם מקורבים איכשהו ולא רוצים שתהיה ביקורת בכלל? זה לא מופרך כי במועדון יודעים להשתיק ביקורות יפה יפה, אם תרצו שאפרט בכיף אבל זה לא מעניין כרגע.
תפסיקו עם השחור ולבן, יש טעויות לכן יש ביקורות. כשהכל יהיה מושלם לא נבקר במטרה לשפר. חלק מהדברים יותר חשובים וחלק פחות.

שורה תחתונה:
השיווק על הפנים - ביקורת נכונה (לא למשרד פרסום)
מערך סקאוטינג דל - ביקורת סופר נכונה
נוער בלי תוצאות והפסקת תהליכים באמצע הדרך (כמעט ירידת ליגה) - ביקורת נכונה
מרצ׳נדייס - הכי בינוני שיש, עוד אין חולצות רשמיות בכלל כשהיריבות שלנו פרסמו ותוסיפו את זה שרוב הפעמים גם אין אותם במלאי מיד אחרי שחושפים אותן - ביקורת נכונה.
ראייה לשנים קדימה במגוון תחומים אין כזאת - ביקורת נכונה

אלה עובדות אין מה להתווכח עם זה.
לעומת זאת, דברים טובים שנעשו:
החתמות בשקט בלי רעש ומפתיעות - מכה לתקשורת
החתמה של ברדה כמאמן ומליקסון כעוזר - חיבור לקהל
החתמות צעירים עם פוטנציאל להמשך - בנייה לעתיד (התחיל בעיקר העונה)
נערך לאחרונה על ידי ran ב 05 יולי 2022, 13:19, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של משתמש
ran
הודעות: 1755
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:53

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי ran »

Itay כתב:
05 יולי 2022, 11:07
יותר פוסטים בפייסבוק זה מה שיהפוך אותנו למועדון גדול…
לא חושב כך. גם אני חושב שצריך לשאוף למצויינות בכל תחום, מה שכן לפי סדר עדיפויות ולטעמי יש הרבה מאוד תחומים שקודמים למערכת המדיה.
שתדע לך הודעות כאלה כמו השורה הראשונה שלך מוציאות את החשק לכתוב כאן.
מבאס לכתוב בפייסבוק בגלל הרמה, אבל לפעמים הרמה פה משתווה לשם.
מפתחים דיון שלם אתמול על הנושא של השיווק במדיה וכמה זה חשוב, כולל פירוט איך זה יכול לעזור למועדון ובמה יכול לקדם אותנו ואתה מבטל ברגע את כל ההשקעה והפירוט עם משפט מזלזל וציני כמו: ״יותר פוסטים בפייסבוק זה מה שיהפוך אותנו למועדון גדול״.
אני אקצר לך משהו קטן מאתמול: השקעה בשיווק יכולה להביא: מנויים, לחבר קהל לקבוצה, מפרסמים, קידום מרצ׳נדייס ועוד. הכסף מהדברים האלה יכול להביא: שחקני רכש, קידום למועדון מבחינה תדמיתית, עוד אנשי צוות נחוצים למועדון וגלגל שלם שיכול להניע את ההכנסות של המועדון.

סמל אישי של משתמש
Itay
הודעות: 7366
הצטרף: 21 יולי 2020, 03:23
Title: CrazyRed

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי Itay »

ran כתב:
05 יולי 2022, 13:05
שתדע לך הודעות כאלה כמו השורה הראשונה שלך מוציאות את החשק לכתוב כאן.
מבאס לכתוב בפייסבוק בגלל הרמה, אבל לפעמים הרמה פה משתווה לשם.
מפתחים דיון שלם אתמול על הנושא של השיווק במדיה וכמה זה חשוב, כולל פירוט איך זה יכול לעזור למועדון ובמה יכול לקדם אותנו ואתה מבטל ברגע את כל ההשקעה והפירוט עם משפט מזלזל וציני כמו: ״יותר פוסטים בפייסבוק זה מה שיהפוך אותנו למועדון גדול״.
אני אקצר לך משהו קטן מאתמול: השקעה בשיווק יכולה להביא: מנויים, לחבר קהל לקבוצה, מפרסמים, קידום מרצ׳נדייס ועוד. הכסף מהדברים האלה יכול להביא: שחקני רכש, קידום למועדון מבחינה תדמיתית, עוד אנשי צוות נחוצים למועדון וגלגל שלם שיכול להניע את ההכנסות של המועדון.
לא באתי חלילה לזלזל בדעה של אף אחד, כל אחד מביא את את שעל ליבו וכותב את דבריו בצורה מפורטת.

בשורה התחתונה אני נצמד לדעתי ואמשיך לטעון שהפוטנציאל צמיחה של המועדון ממחלקת מדיה מושקעת הוא מאוד מאוד נמוך ואעדיף לראות שדרוגים במחלקות אחרות. לא סותר שהשאיפה היא למצויינות, נטו עניין של סדרי עדיפויות.

סמל אישי של משתמש
dor69
הודעות: 15557
הצטרף: 29 מאי 2010, 14:18

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי dor69 »

Itay כתב:
05 יולי 2022, 14:11
לא באתי חלילה לזלזל בדעה של אף אחד, כל אחד מביא את את שעל ליבו וכותב את דבריו בצורה מפורטת.

בשורה התחתונה אני נצמד לדעתי ואמשיך לטעון שהפוטנציאל צמיחה של המועדון ממחלקת מדיה מושקעת הוא מאוד מאוד נמוך ואעדיף לראות שדרוגים במחלקות אחרות. לא סותר שהשאיפה היא למצויינות, נטו עניין של סדרי עדיפויות.
למה זה צריך להיות על חשבון משהו? זו הנקודה אולי הכי חשובה בביקורת על המועדון, אפילו האוהדים למדו לזהות כבר שאם יש השקעה במקום אחד יבוא חיסכון במקום אחר וזה פשוט מבאס תתחת

סמל אישי של משתמש
סימיוני
הודעות: 2228
הצטרף: 16 אפריל 2020, 12:53
Title: CrazyRed

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי סימיוני »

מי שלא משקיע במדיה, במרצ'נדייז ומיתוג, לא מבין את עולם הצעירים של היום. אני לא צעיר, אבל עובד איתם כל הזמן ומשתדל להיות מעודכן בעולם המתחדש. הילדים של היום מושפעים מאוד מכל הנ"ל וזה יבנה אותם כאוהדים, לצד ההגעה עם ההורים לטרנר.
ההשקעה בדברים הללו גם תניב רווחים גדולים. זה שווה את זה!!!

סמל אישי של משתמש
4 לב אדום
הודעות: 1993
הצטרף: 23 אוגוסט 2021, 18:18
Title: CrazyRed

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי 4 לב אדום »

סימיוני כתב:
05 יולי 2022, 16:39
מי שלא משקיע במדיה, במרצ'נדייז ומיתוג, לא מבין את עולם הצעירים של היום. אני לא צעיר, אבל עובד איתם כל הזמן ומשתדל להיות מעודכן בעולם המתחדש. הילדים של היום מושפעים מאוד מכל הנ"ל וזה יבנה אותם כאוהדים, לצד ההגעה עם ההורים לטרנר.
ההשקעה בדברים הללו גם תניב רווחים גדולים. זה שווה את זה!!!
הדיון הזה כבר לעוס מכל כיוון ונראה שימשיכו ללעוס אותו כי כלום לא משתנה :

כתבתי את הנק' העיקריות בעבר -

1.מערך השיווק - כישלון אחד גדול . חייב לעבור מהפכה . אנחנו ומכבי פ"ת לצורך העניין באותה רמה . אין חיבור לתחושות ולדרישות הקהל , אין יוזמות , אין הייפ בעיר , ברדיו , בטלויזיה . נעלמים .
2.מערך הדוברות - כישלון ענק . חלאס כבר עם מדיניות העמימות . כמעט אף פעם הקהל שצמא למידע ולהסברים ולקשר יותר מהודק לא מקבל את זה . תתחילו לדבר , לא שומעים אותכם . אם לא וסרמיליה ששימשו כגוף מקשר - היה כאוס , אנדרלמוסיה ומרכז עצבים אחד גדול כל מה שהיה בגמר הגביע עם הכרטיסים וכל המידע שמסביב . וזו רק דוגמא אחת . כמעט אף פעם אנחנו כקהל לא יודעים הכל ויש המון שאלות .
3.שפע הפקות - למה לעזאזל אנחנו עדיין עם המשרד הזה ? לעשות בבקשה עוד היום קופי פייסט ממכבי חיפה ולעזוב את המאוסים האלה שנכשלים פעם אחר פעם ועוד לוקחים עמלה . לא מגיע להם לקוחות כמונו !
4.מחלקת הנוער - אני מקווה שנראה את הפירות של מליקסון עוד 4-5 שנים . אבל גם שם צריכה להיות מהפיכה . יש פה לא פחות כישרונות מכל אזור אחר בארץ . כנראה לא עובדים איתם נכון . דדיה ויוספי הם דוגמה טובה לכך שהם עולים לבוגרים עם חוסר איכויות בסיסיות .
5.מערך אנליסטים + סקאוטים - נראה שהעונה גייסו ותגברו את המחלקות האלה ורעננו את כוח האדם . היינו שמחים לקבל מידי פעם הצצה לעבודה שלהם . היום מערכים כאלה מכריעים תארים . סופר סופר חשוב .
6.מחלקת מדיה - לצערי ובמילים הכי עדינות היא עדיין תקועה עמוק בשכונות הוותיקות של העיר . חייבת לעבור מהפכה .
7.מחלקת קשרי לקוחות ( אנחנו הלקוחות כן ? ) : אני רוצה לראות חגיגה כל משחק , לפני המשחק במהלך המשחק ואחרי המשחק . אני רוצה להרגיש שמישהו רוצה אותי ושאני ארגיש שמישהו מדבר אליי ואומר לי בוא לבלות בלי קשר למקצועי . צריך להיות ארוע סטייל fan zone סביב האיצטדיון ביום של משחק שאנשים יבואו שעתיים לפני משחק לשבת לבירות עם חברים , או לאכול מעגלות מזון או קפה , מתחמי צ'יל-אאוט ספורטיביים , דוכני מרצ'נדייז , אפשר גם בתשלום מפגש עם כוכבי עבר , ברכות ימי הולדת במחצית המשחקים , מופעי בידור במחצית ועוד ....

ערימה של רעיונות וכולם - כסף קל על הריצפה !
ולא נדבר גם חבילות צילומי בר מצווה ועוד שלל נושאים בשיתוף המועדון
כשאת עולה למגרש , הלב פועם והגוף נרגש

סמל אישי של משתמש
gooner
הודעות: 2221
הצטרף: 15 ספטמבר 2018, 16:40
Title: קרייזי-רד

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי gooner »

אותי שיווק לא ממש מעניין, אבל זה כנראה סימפטום גם לבעיות אחרות כמו הנוער, רכש קפריזי ועוד.
המשותף הוא פשוט יכולת ניהול ברמה הרבה יותר נמוכה, ממה שאתה מצפה מזוג שעשה כל כך הרבה כסף, אבל זו המציאות.
למזלינו יש להם כסף.

סמל אישי של משתמש
ynwa_80
הודעות: 103
הצטרף: 31 מאי 2010, 18:25

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי ynwa_80 »

ran כתב:
05 יולי 2022, 13:00
יאללה שחררו, כל אחד שמביע ביקורת על המועדון אתם אומרים שיש לו אינטרס או שטות אחרת.
אפשר להפוך את זה גם על אחרים שרק מייפים דברים ולא מבקרים בכלל, אולי האינטרס הוא אצלכם? אולי אתם מקורבים איכשהו ולא רוצים שתהיה ביקורת בכלל? זה לא מופרך כי במועדון יודעים להשתיק ביקורות יפה יפה, אם תרצו שאפרט בכיף אבל זה לא מעניין כרגע.
תפסיקו עם השחור ולבן, יש טעויות לכן יש ביקורות. כשהכל יהיה מושלם לא נבקר במטרה לשפר. חלק מהדברים יותר חשובים וחלק פחות.

שורה תחתונה:
השיווק על הפנים - ביקורת נכונה (לא למשרד פרסום)
מערך סקאוטינג דל - ביקורת סופר נכונה
נוער בלי תוצאות והפסקת תהליכים באמצע הדרך (כמעט ירידת ליגה) - ביקורת נכונה
מרצ׳נדייס - הכי בינוני שיש, עוד אין חולצות רשמיות בכלל כשהיריבות שלנו פרסמו ותוסיפו את זה שרוב הפעמים גם אין אותם במלאי מיד אחרי שחושפים אותן - ביקורת נכונה.
ראייה לשנים קדימה במגוון תחומים אין כזאת - ביקורת נכונה

אלה עובדות אין מה להתווכח עם זה.
לעומת זאת, דברים טובים שנעשו:
החתמות בשקט בלי רעש ומפתיעות - מכה לתקשורת
החתמה של ברדה כמאמן ומליקסון כעוזר - חיבור לקהל
החתמות צעירים עם פוטנציאל להמשך - בנייה לעתיד (התחיל בעיקר העונה)
דיון סופר מעניין לטעמי. אוסיף ואומר שמועדון שאין לו אחראי קשרי קהילה לתקופה מאוד ארוכה או שיש לו מישהו כזה במשרה חלקית בלבד לא יכול למנף את ההצלחות לאוהדים חדשים בבתי ספר

סמל אישי של משתמש
delta7
הודעות: 10079
הצטרף: 16 אוקטובר 2014, 18:16

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי delta7 »

אכן דיון סופר מרתק.

שלח תגובה