מנויים לעונת 22/23

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
סמל אישי של משתמש
dor69
הודעות: 15589
הצטרף: 29 מאי 2010, 14:18

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי dor69 »

red ultras כתב:
04 יולי 2022, 22:28
קצת מסכים וקצת לא מסכים. זה לא שחור או לבן
לאלונה מאוד חשוב איך שהדברים עוברים והרמה שלהם…
חכה להפתעות בנושא,
בקרוב מאוד.. הרבה דברים הולכים להשתנות
הלוואי, כולנו נברך כשיקרו דברים רציניים וחיוביים

סמל אישי של משתמש
Itay
הודעות: 7424
הצטרף: 21 יולי 2020, 03:23
Title: CrazyRed

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי Itay »

dor69 כתב:
04 יולי 2022, 21:58
על מה אתה מדבר? מחלקת השיווק וקשרי האוהדים של המועדון הזה היא באמת ביזיון, יש להם בכלל מזל שיש את וסרמיליה שעושים עבודה פי עשר יותר מקצועית מהם (ובתור עמותת אוהדים בכלל). זו המראה של הרצינות של המועדון שלך, היחס לדברים ה״קטנים״ האלה (כי אחרי זה לך תבכה שאתה לא מוכר מרצ׳נדייז או כשבסיס האוהדים שלך לא גדל בקצב שהיית רוצה כשאתה אפילו לא מתחיל לעבוד אקטיבית בלבנות אותו ומחכה שהצלחות לבד יעשו את זה) זה בדיוק כמה ברצינות המועדון לוקח את עצמו.
היה דיבור כזה גם בהקשר שופטים ותקשורת, נדבר במגרש זו תמיד הגישה העיקרית אבל אתה כן צריך את המעבר כדי לשדר מועדון גדול באמת.

הערה לטובת הקורא red ultras: אני מדבר על המועדון עצמו, לא על משרד הפרסום שפשוט מבצע דרישות של הלקוח שלו
לא חושב שהמועדון מתישהו הלין על כך שאינו מוכר מרצ׳נדייז (ואגב עושה המון מבצעים), מצטער אבל בעיניי הטיעון שעקב מחלקת מדיה כושלת בסיס האוהדים לא גדל זה בעיניי קצת מגוחך. אם יהיו יותר תמונות מהאימונים או יהיו סרטונים ברמת מארוול אז זה מה שימשוך אוהדים? לדעתי לא, מה שכן ימשוך אותם זו קבוצה אטרקטיבית שמשחקת כדורגל מהנה ואת זה עושים באמצעות השקעה בעניינים המקצועיים.

הלוואי שהמועדון ימשיך להיות כזה ״לא רציני״ ושימשיך לזלזל בדברים הקטנים ונגיע למה שעשינו בעשור האחרון.

אין ויכוח על כך שהמחלקה הזו ירודה. עניין הדחיפות שלה בעיניי שואף ל-0
לפחות ביחס לאחרים.

סמל אישי של משתמש
RedRock
הודעות: 5478
הצטרף: 04 ספטמבר 2008, 14:54
Title: רקקקקקק ברדה זה מרגש
מיקום: הרצליה
יצירת קשר:

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי RedRock »

red ultras כתב:
04 יולי 2022, 22:28
קצת מסכים וקצת לא מסכים. זה לא שחור או לבן
לאלונה מאוד חשוב איך שהדברים עוברים והרמה שלהם…
חכה להפתעות בנושא,
בקרוב מאוד.. הרבה דברים הולכים להשתנות
תודה על הגילוי הנאות, היה חשוב.
אם הרבה דברים הולכים להשתנות לדבריך,
סימן שיש הרבה דברים לשנות - אז בוא לא נייפה את המציאות.

ההשקעה של המועדון בתחום השיווק\מיתוג\פרסום\מוצרים היא עלובה בלשון המעטה.
עברנו אינספור חברות פרסום- הגדולות ביותר בדרום, סדר גודל בינוני, קטנות - הכל היה. שוב ושוב הוכח שזה לא העניין.
אני בטוח שאין הבדל בכישרון בדרום לעומת מקומות אחרים. כנראה שהרוב גם לומדים באותם מקומות.
זאת לא החברה הרנדומלית (אולי תצליחו לשרוד יותר זמן מהאחרות), זה התקציב וההתייחסות של ההנהלה לתחום הזה.

כשהיה את הסרטון של השחקנים שלנו בחדר הלבשה עם רפנרס לאנחנו במפה = היו מחמאות מקיר לקיר למיטב זכרוני.
לא מחפשים רק לבקר, פשוט לצערי אנחנו בתחושה שמזניחים את הנושא כבר יותר מדי שנים.

ורק אגיד לכל מי שלא מבין את כוחו של מיתוג ב2022, מי שלא מבין איך ברמה האסטרטגית זה משפיע בקצה גם על מה שמקבלים על הדשא -
לא מבין איך העולם עובד היום ואין טעם לפתח איתו את הדיון בכלל, אין שום סיכוי להתקדם מכאן.

סמל אישי של משתמש
הראל
הודעות: 7319
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 15:31
Title: אין

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי הראל »

Itay כתב:
04 יולי 2022, 23:02
לא חושב שהמועדון מתישהו הלין על כך שאינו מוכר מרצ׳נדייז (ואגב עושה המון מבצעים), מצטער אבל בעיניי הטיעון שעקב מחלקת מדיה כושלת בסיס האוהדים לא גדל זה בעיניי קצת מגוחך. אם יהיו יותר תמונות מהאימונים או יהיו סרטונים ברמת מארוול אז זה מה שימשוך אוהדים? לדעתי לא, מה שכן ימשוך אותם זו קבוצה אטרקטיבית שמשחקת כדורגל מהנה ואת זה עושים באמצעות השקעה בעניינים המקצועיים.

הלוואי שהמועדון ימשיך להיות כזה ״לא רציני״ ושימשיך לזלזל בדברים הקטנים ונגיע למה שעשינו בעשור האחרון.

אין ויכוח על כך שהמחלקה הזו ירודה. עניין הדחיפות שלה בעיניי שואף ל-0
לפחות ביחס לאחרים.

המועדון לא יודע למנף הצלחה בנושא השיווק.
הגעת לתארים הגעת להישגים החולצות למכירה פשוטות , המבצעים לא באמת מבצעים.
זכית בגביע - למה הוא צריך להסתובב בכל באר שבע כמו זונה(סליחה על הביטוי) במקום לעשות איזה כמה ימים פתוחים בטרנר לעשות צילום של הגביע באיצטדיון או על רקע כמו שמחתימים שחקן , מגנטים , צילום דיגיטלי שיעבור לטלפון , משהו.
יש לך פה הישג שצריך למנף ולא עושים את זה שיווקית , לא חושבים על כלום.
תמונה

סמל אישי של משתמש
ran
הודעות: 1755
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:53

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי ran »

red ultras כתב:
04 יולי 2022, 22:24
למרות שלכולם כאן ברור שאתה טרול, ולא מהיום אני אגיב לך בשביל המישהו אחד הזה שאולי פספס. האנשים שמועסקים במועדון הם אנשים איכותיים, ולא אנשים שאספו מהרחוב. כולם עובדים במשרה מלאה וכולם חיים ונושמים הפועל באר שבע. הדוגמה שנתת של מכבי חיפה היא הדוגמה הכי גרועה שיכולתת לתת, זה ככ חלש שלפעמים נראה כאילו הם עושים ״ברע״. מכבי תא זה רמה אחרת אבל כמו שציינתי, ב120 מליון בשנה מה הבעיה להחזיק משרד פרסום אינהאוס?
ניס/בנצי?
בתור אחד שמכיר קצת את התקציבים/התשלום שהמועדון נותן למשרדי הפרסום אני יכול להגיד שאסור שתהיה שום תלונה למשרד פרסום.
התקציבים הם נמוכים להחריד עם דרישות עבודה מוגזמות, שעות לא שעות, ימי שבת ומענה נונסטופ. מוגזם ולא ריאלי בעליל ואולי גם לא משתלם למשרדים. ראוי לציין זאת.
הלוואי באמת שהנושא הזה גם יתקדם קצת, היום העולם הוא במדיה, ככה מקדמים מוצר, ככה מקדמים מכירת מנויים, ככה מגדילים קהל, אם ידעו לתקצב נכון דבר שיתן יותר כלים להשקעה אפשר לעשות פלאים גם לא בסכומים של מכבי/חיפה.
לא יודע אם נכון להרגע משהו השתנה בנושא הזה מהעבר אבל יודע שבשנים האחרונות אין שום רצון להשקיע בגזרה הזאת ובעוד רבות נוספות. הלוואי ויש משהו מאחורי דבריך ונראה שינוי משמעותי, זה מגיע למועדון הזה, הוא כבר בטופ של הכדורגל הישראלי ודרוש שיווק בהתאם.
אגב גם בתחום מרצ'נדייס, חנות אוהדים איכותית ולא מוצרי מדבקה כמו שהיה בעבר. זה יכול להכניס הרבה כסף וזה כמו גלגל שמניע הרבה דברים אחרים לטובה.
במפגש אוהדים שהיה במהלך העונה שעברה גם דובר על שדרוג של מערך הסקאוטינג במועדון, חשיבה על קבוצת בת (דימונה) שנוכל להשאיל לה שחקנים ועוד. בינתיים לא נראה שזז משהו שם אבל נמשיך לעקוב, זה חשוב.

לגבי האנשים שעובדים במועדון, אין ספק יש הרבה מאוד מוכשרים וטובים, אבל להגיד שכולם עובדים במשרה מלאה זה לא להכיר את השטח, זה לא נכון ולא קרוב להיות נכון אחי.
חלק גדול לא רק מאנשי המדיה של המועדון אלא גם בצוות המקצועי והלוגיסטי עובדים בחצאי משרות (ואני מפרגן לחצאי משרות) ומרוויחים סכומים שעדיף לא לציין/בהתנדבות מלאה.
סתם ככה לידע כללי למי שבא לדעת, בכל אופן מי שרוצה ומוכן לעבוד בסכומים כאלה שיהיה לו בהצלחה כנראה שהוא עושה את זה באהבה רבה, אם זה מתאים/לא למועדון ברמתנו לא לשלם לעובדיו תשפטו אתם.

בשורה התחתונה הפורום פה די מתחלק בין אנשים שרואים רק טוב לאנשים שרואים בעיות מסוימות וחשוב להם לציין אותם למען המועדון.
אם כל צד ידע להקשיב פה לצד של השני אני בטוח שהמועדון גם ידע להקשיב ולשפר דברים מסויימים שמפריעים ובצדק או לשמר דברים שעובדים טוב.

סמל אישי של משתמש
ran
הודעות: 1755
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:53

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי ran »

Itay כתב:
04 יולי 2022, 23:02
לא חושב שהמועדון מתישהו הלין על כך שאינו מוכר מרצ׳נדייז (ואגב עושה המון מבצעים), מצטער אבל בעיניי הטיעון שעקב מחלקת מדיה כושלת בסיס האוהדים לא גדל זה בעיניי קצת מגוחך. אם יהיו יותר תמונות מהאימונים או יהיו סרטונים ברמת מארוול אז זה מה שימשוך אוהדים? לדעתי לא, מה שכן ימשוך אותם זו קבוצה אטרקטיבית שמשחקת כדורגל מהנה ואת זה עושים באמצעות השקעה בעניינים המקצועיים.

הלוואי שהמועדון ימשיך להיות כזה ״לא רציני״ ושימשיך לזלזל בדברים הקטנים ונגיע למה שעשינו בעשור האחרון.

אין ויכוח על כך שהמחלקה הזו ירודה. עניין הדחיפות שלה בעיניי שואף ל-0
לפחות ביחס לאחרים.
לא הכל שחור ולבן אחי, ברור שקודם כל שחקנים זה הדבר המרכזי שיקדם וימשוך אוהדים כי זה בעצם המוצר שלך
אבל אל תזלזל לרגע בשיווק ובעבודה של מחלקת מדיה, בוא אנסה לפתוח לך קצת את הראש, מכיר את אביב לוי שניהל את מחלקת המדיה של בארסה עד לא מזמן?
מהיום שהוא קיבל את התפקיד בארסה עלתה בכל המדדים של נתוני חשיפות, פעילות ברשת, ובכללי הציב את בארסה גבוה ובפער בכל המספרים שיש במדיה מכל הקבוצות בעולם! (אביב הגיע מהעמוד 433 המפורסם, נפגש עם כל הכוכבים ויצר איתם ראיונות באופן אישי וזה עשה את שלו).
מה זה אומר בעצם? זה אומר אופציה להביא יותר מפרסמים, להרוויח יותר כסף מפרסומות בעמודים שלך כי יש מלא חשיפות וצפיות בעמודים האלה, זה מקרב יותר אוהדים לקבוצה ולשחקנים כי הוא יוצר אינטרקציות אישיות מול שחקנים בעליה למגרש/בחדר הלבשה או בטיסות שהוא מצלם את השחקנים ברגעים שאתה לא רגיל לראות. ככה מקרבים אוהדים למועדון, ככה יוצרים תחושה של היכירות לשחקן דבר שיגרום לאוהד ממוצע לרצות לראות אותו יותר גם במדיה ויגדיל את הסיכוי גם לרצות לראות את השחקנים האלה במגרש כי הוא כבר התחבר אליהם.
עוד דוגמה קטנה, בוזגלו, כמה שהוא היה מטפח את הרשתות החברתיות שלו כשהיה פה, תספורות, כתבות, סטורי, פוסטים, זה עשה את שלו, הפך לכוכב בנוסף לכל מה שעשה במגרש כמובן, זה הביא לו אהדה ומשך אוהדים לראות אותו במגרש חד משמעית, גם כאלה שלא היו באים!
נכנסים פה לשיחה על שיווק מי שלא מהתחום באמת ולא מתעסק בזה יכול לזלזל בזה עד מחר, שיווק טוב, השקעה בשיווק יכול רק להקפיץ מועדון עוד יותר למעלה, בנוסף כמובן לרכש ולשחקנים שהם המוצר עצמו ועליהם השיווק מתבסס.

סמל אישי של משתמש
Itay
הודעות: 7424
הצטרף: 21 יולי 2020, 03:23
Title: CrazyRed

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי Itay »

הראל כתב:
04 יולי 2022, 23:11
המועדון לא יודע למנף הצלחה בנושא השיווק.
הגעת לתארים הגעת להישגים החולצות למכירה פשוטות , המבצעים לא באמת מבצעים.
זכית בגביע - למה הוא צריך להסתובב בכל באר שבע כמו זונה(סליחה על הביטוי) במקום לעשות איזה כמה ימים פתוחים בטרנר לעשות צילום של הגביע באיצטדיון או על רקע כמו שמחתימים שחקן , מגנטים , צילום דיגיטלי שיעבור לטלפון , משהו.
יש לך פה הישג שצריך למנף ולא עושים את זה שיווקית , לא חושבים על כלום.
בסוף אנחנו חוזרים לאותה נקודה, זה יכול להיות נחמד לאוהדים מסויימים
כאלו שיותר מתחברים לחוויות הקטנות האלו (אגב הגביע כן הגיע למיטב זכרוני לסינמה סיטי שהיה שם איזשהו לוח להצטלם איתו, בכל מקרה לא קריטי).
אחרי הכל זה לא מקדם אותנו יותר מדי, שווה למועדון להעסיק עכשיו מספר עובדים שיקדמו את התחום בשביל שתהיה לחלקנו תמונה עם הגביע שנשכח בטלפון? ואני כן סנטימנטלי אך בכל זאת… אם יש תחום שאפשר לעגל בו פינות זה התחום הזה. אגב כן יש ימים פתוחים (ממה שאני יודע) בו ניתן להגיע להצטלם עם התארים ועם השחקנים, לדעתי לסרטוני בר מצווה וכו׳…
ואני שב לאותה נקודה, תחום נחמד ותו לא, אעדיף שהכסף יושקע בסקאוטרים ובמחלקת הנוער זה יעשה אותי הרבה יותר שמח מאשר לראות סרטון מרהיב ביופיו או לשמוע על הדבר הכי מיוחד שתבחר מבחינה שיווקית.
בסוף עדיף לנו כמועדון להשקיע משאבים על דברים שיבנו לנו את העתיד, ודף פייסבוק צבעוני לעניות דעתי לא יהיה מה שיקדם אותנו לשם.

סמל אישי של משתמש
red ultras
הודעות: 2172
הצטרף: 13 ספטמבר 2009, 23:36

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי red ultras »

RedRock כתב:
04 יולי 2022, 23:10
תודה על הגילוי הנאות, היה חשוב.
אם הרבה דברים הולכים להשתנות לדבריך,
סימן שיש הרבה דברים לשנות - אז בוא לא נייפה את המציאות.

ההשקעה של המועדון בתחום השיווק\מיתוג\פרסום\מוצרים היא עלובה בלשון המעטה.
עברנו אינספור חברות פרסום- הגדולות ביותר בדרום, סדר גודל בינוני, קטנות - הכל היה. שוב ושוב הוכח שזה לא העניין.
אני בטוח שאין הבדל בכישרון בדרום לעומת מקומות אחרים. כנראה שהרוב גם לומדים באותם מקומות.
זאת לא החברה הרנדומלית (אולי תצליחו לשרוד יותר זמן מהאחרות), זה התקציב וההתייחסות של ההנהלה לתחום הזה.

כשהיה את הסרטון של השחקנים שלנו בחדר הלבשה עם רפנרס לאנחנו במפה = היו מחמאות מקיר לקיר למיטב זכרוני.
לא מחפשים רק לבקר, פשוט לצערי אנחנו בתחושה שמזניחים את הנושא כבר יותר מדי שנים.

ורק אגיד לכל מי שלא מבין את כוחו של מיתוג ב2022, מי שלא מבין איך ברמה האסטרטגית זה משפיע בקצה גם על מה שמקבלים על הדשא -
לא מבין איך העולם עובד היום ואין טעם לפתח איתו את הדיון בכלל, אין שום סיכוי להתקדם מכאן.
שוב אתה אומר פה הרבה דברים, חלקם אולי חצי נכונים, לחלקם אין אחיזה במציאות. ברור שזה לא עניין של משרד פרסום, בסוף החלק של משרד הפרסום הוא לתת חיזוק למועדון. אנחנו אגב כבר עונה שלישית. אנחנו אמנם לא אחראים ולא מובילים את נושא השיווק אבל אם כבר הכנסת את נושא המרצ׳ לשיחה (שזה אגב מחלקה אחרת לחלוטין - מחלקת סחר) אז בוא נדבר על זה שהקהל של הפועל באר שבע לא קונה מוצרים?

אתה עושה רושם של בן אדם חכם אז אתה כנראה מבין שאיפה שאין כדאיות כלכלית אין הגיון להיות. אתה לא משקיע 2 מליון שקל בחנות ומתחיל להביא סחורות כשאתה מוכר ב100-200k. אין פה שום הגיון.

בזמנו אמרו ״תעשו חולצת משבצות כולם יקנו״ הייתי כותב לך כמה נמכרו אבל עדיף שלא… רמז: לא כולם קנו.

שלא נדבר על מוצרים אחרים שהיו ועד עכשיו תקועים עם מלאים. וזה לא שאין קמפיינים כל הזמן באויר. וזה לא שאין מבצעים ואפילו מבצעי עומק (השנה מכרו חולצות משחק ב29₪). הקהל שלנו פשוט לא קונה מוצרים… מציע לכל אחד ואחד כאן לחשוב מתי בפעם האחרונה הוא קנה איזה חולצה/צעיף/כובע/מחזיק מפתחות של המועדון. וגם אם מישהו קנה העונה, אז עונה הבאה הוא כנראה לא יקנה.. כי אין לנו את התרבות הזו של האספנות.

השנה מכרו חולצות מאצ׳ וורן ממשחק ה-100 נגד אשדוד עם פאצ׳ מיוחד. לא מכובסות עם הכתמי דשא, פריט אספנות לכל דבר. והתגובות היו למה זה ככ יקר.

בעונות השיא היה לך טוני, מליקסון, ברדה, בוזגלו, אוגו
כמה חולצות מכרו? בדיחה… הקהל שלנו יודע בעיקר להתלונן.
מרוב שזה נהיה מגעיל, אפילו את החובה הבסיסית של האוהד,
לעשות מנוי, אנשים מתנים ברכש.

לגבי מה שרשמת על כוחו של מיתוג,
כבעלים של משרד פרסום שעובד עם לקוחות מכל הסוגים-
ממותג בירה הכי גדול בארץ, מרכזי קניות, מותגי אופנה ועד רשת סופרמרקטים אני יכול לומר לך שהפועל באר שבע (לטוב ולרע) זה לא דומה לכלום. מצד אחד - תעלה פוסט ב12 בלילה תקבל 300 תגובות בלי לממן אגורה. מצד שני, לא משנה מה תעשה וכמה ולמה בסוף הנושא המקצועי משליך על הכל. אנשים לא יודעים לעשות את ההפרדה. יומולדת למיגל ובתגובות תראה ״תביאו את קאדי״ ככה שמה שרשמת על מיתוג נכון לגבי כל תחום בעולם (ולא רק בפרסום אגב) - מלבד כדורגל. לפחות מהעיניים שלי.

סמל אישי של משתמש
Itay
הודעות: 7424
הצטרף: 21 יולי 2020, 03:23
Title: CrazyRed

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי Itay »

ran כתב:
04 יולי 2022, 23:28
לא הכל שחור ולבן אחי, ברור שקודם כל שחקנים זה הדבר המרכזי שיקדם וימשוך אוהדים כי זה בעצם המוצר שלך
אבל אל תזלזל לרגע בשיווק ובעבודה של מחלקת מדיה, בוא אנסה לפתוח לך קצת את הראש, מכיר את אביב לוי שניהל את מחלקת המדיה של בארסה עד לא מזמן?
מהיום שהוא קיבל את התפקיד בארסה עלתה בכל המדדים של נתוני חשיפות, פעילות ברשת, ובכללי הציב את בארסה גבוה ובפער בכל המספרים שיש במדיה מכל הקבוצות בעולם! (אביב הגיע מהעמוד 433 המפורסם, נפגש עם כל הכוכבים ויצר איתם ראיונות באופן אישי וזה עשה את שלו).
מה זה אומר בעצם? זה אומר אופציה להביא יותר מפרסמים, להרוויח יותר כסף מפרסומות בעמודים שלך כי יש מלא חשיפות וצפיות בעמודים האלה, זה מקרב יותר אוהדים לקבוצה ולשחקנים כי הוא יוצר אינטרקציות אישיות מול שחקנים בעליה למגרש/בחדר הלבשה או בטיסות שהוא מצלם את השחקנים ברגעים שאתה לא רגיל לראות. ככה מקרבים אוהדים למועדון, ככה יוצרים תחושה של היכירות לשחקן דבר שיגרום לאוהד ממוצע לרצות לראות אותו יותר גם במדיה ויגדיל את הסיכוי גם לרצות לראות את השחקנים האלה במגרש כי הוא כבר התחבר אליהם.
עוד דוגמה קטנה, בוזגלו, כמה שהוא היה מטפח את הרשתות החברתיות שלו כשהיה פה, תספורות, כתבות, סטורי, פוסטים, זה עשה את שלו, הפך לכוכב בנוסף לכל מה שעשה במגרש כמובן, זה הביא לו אהדה ומשך אוהדים לראות אותו במגרש חד משמעית, גם כאלה שלא היו באים!
נכנסים פה לשיחה על שיווק מי שלא מהתחום באמת ולא מתעסק בזה יכול לזלזל בזה עד מחר, שיווק טוב, השקעה בשיווק יכול רק להקפיץ מועדון עוד יותר למעלה, בנוסף כמובן לרכש ולשחקנים שהם המוצר עצמו ועליהם השיווק מתבסס.
לא זלזלתי בתחום לרגע, אני כן טוען שהוא הכי פחות נחוץ.
לקחת את ברצלונה כדוגמה, לא צריך לספר פה שקבוצה הזו הייתה מאוד פופולארית גם לפני אביב לוי… ואם כבר לקחת אותה אז נזרום, איכשהו זה עזר להם בעונה המביכה שהם עברו? זה עוזר להם לסגור את החובות העצומים שהם נמצאים בהם? (והאבסורד שהם עוד מחתימים, משהו שם די מסריח). ברצלונה זה מועדון עצום מבחינה עולמית ועם ים של משאבים, הם יכולים להרשות לעצמם.

בוזגלו לדעתי זו הייתה אופנה שכמו כולן גם לה היה תוקף, כשלקחנו אליפויות בכל חור היינו רואים איזה ילד עם חולצה של הקבוצה, כולם היו רוצים לחקות את הכוכבים הגדולים, זה גם הרבה עניין של טיימינג ואני מדגיש את זה, כשאתה פחות מצליח אתה פחות מוכר. חותם לך שאילולא האליפויות וההצלחות הכבירות שלנו בוזגלו לא היה מוכר ככה את הסטייל שלו.

בשורה התחתונה אסכם את הדיון ואומר אם ישקיעו בתחום זה מבורך אם לא לא נורא, לא מהתחום הזה תפרח הפועל ב״ש, לא כלכלית ובוודאי שלא מקצועית. לי אישית פחות דחוף לראות סרטון משובב עיניים של הקבוצה, מסתפק בהודעות רשמיות ברורות לכל קורא.

סמל אישי של משתמש
ran
הודעות: 1755
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:53

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי ran »

Itay כתב:
04 יולי 2022, 23:51
לא זלזלתי בתחום לרגע, אני כן טוען שהוא הכי פחות נחוץ.
לקחת את ברצלונה כדוגמה, לא צריך לספר פה שקבוצה הזו הייתה מאוד פופולארית גם לפני אביב לוי… ואם כבר לקחת אותה אז נזרום, איכשהו זה עזר להם בעונה המביכה שהם עברו? זה עוזר להם לסגור את החובות העצומים שהם נמצאים בהם? (והאבסורד שהם עוד מחתימים, משהו שם די מסריח). ברצלונה זה מועדון עצום מבחינה עולמית עולמי ועם ים של משאבים, יכולים להרשות לעצמם.

בוזגלו לדעתי זו הייתה אופנה שכמו כולן גם לה היה תוקף, כשלקחנו אליפויות בכל חור היינו רואים איזה ילד עם חולצה של הקבוצה, כולם היו רוצים לחקות את הכוכבים הגדולים, זה גם הרבה עניין של טיימינג ואני מדגיש את זה, כשאתה פחות מצליח אתה פחות מוכר. חותם לך שאילולא האליפויות וההצלחות הכבירות שלנו בוזגלו לא היה מוכר ככה את הסטייל שלו.

בשורה התחתונה אסכם את הדיון ואומר אם ישקיעו בתחום זה מבורך אם לא לא נורא, לא מהתחום הזה תפרח הפועל ב״ש.
בכוונה הבאתי את ברצלונה כי גם המצב הכלכלי היה ועדיין על הפנים (מה שאצלנו לא ביחס לליגה). נכון הם היו מוצלחים גם לפני אבל כן השתדרגו המספרים ברמה מוגזמת בתור אחד שעקב ותהיה בטוח שזה עזר במובן מסויים לשמור על ספונסרים או להביא חדשים בתקופה כל כך קשה.
אגב בארסה הביאה את הספונסר הכי גדול שלה בהיסטוריה דווקא בימים הגרועים האלה שלה. בסוף ספונסרים מאמינים בפופולריות, הקבוצה פופולרית במדיה ושם היום הכסף הגדול, פחות בפרסומות במגרש.
לגבי בוזגלו, לא מסכים כי אתה רואה איך הם מצליחים בשיווק שלהם גם כאדם יחיד וגם כמשפחה שבתכלס אין בה כלום אבל יודעים לעשות רעש ולהשתמש נכון במדיה ובסוף הם מתפרנסים ביום שאחרי הכדורגל! ונשבע שאני לא מת עליו, אני רק חושב שאם יקדמו את השחקנים כקבוצה בכל מיני דברים מגניבים במדיה זה יכול לעשות טוב והרבה. לגבי השורה התחתונה שלך, תהיה בטוח שזה רק יועיל והלוואי ונלך לכיוון הזה גם, בנוסף לעוד תחומים שצריכים להתפתח בהם ולכוון גבוה. אני חושב שבסוף בין המשתמשים פה יש פערים של ציפיות, שאיפות ומטרות. חלק רוצים להפוך כבר לטופ 3 בארץ בהכל, כי אנחנו שם מבחינת מיקום ואין סיבה שבעוד תחומים לא נהיה, יש לנו בעלים עם כסף, יש לנו קהל גדול ויש את כל התנאים לזה, וחלק מסתפקים ומסתכלים על העבר "תראה איפה היינו אז", "רוצים לחזור לימי אלי ז'ינו" וכל מי משפטים כאלה שרצו ורצים פה עדיין מדי פעם. תתקדמו, תשאפו להזיק זה לא יזיק, להתקדם גם אם צעד אחד כל פעם זה כבר טוב.

סמל אישי של משתמש
red ultras
הודעות: 2172
הצטרף: 13 ספטמבר 2009, 23:36

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי red ultras »

ran כתב:
04 יולי 2022, 23:23
ניס/בנצי?
בתור אחד שמכיר קצת את התקציבים/התשלום שהמועדון נותן למשרדי הפרסום אני יכול להגיד שאסור שתהיה שום תלונה למשרד פרסום.
התקציבים הם נמוכים להחריד עם דרישות עבודה מוגזמות, שעות לא שעות, ימי שבת ומענה נונסטופ. מוגזם ולא ריאלי בעליל ואולי גם לא משתלם למשרדים. ראוי לציין זאת.
הלוואי באמת שהנושא הזה גם יתקדם קצת, היום העולם הוא במדיה, ככה מקדמים מוצר, ככה מקדמים מכירת מנויים, ככה מגדילים קהל, אם ידעו לתקצב נכון דבר שיתן יותר כלים להשקעה אפשר לעשות פלאים גם לא בסכומים של מכבי/חיפה.
לא יודע אם נכון להרגע משהו השתנה בנושא הזה מהעבר אבל יודע שבשנים האחרונות אין שום רצון להשקיע בגזרה הזאת ובעוד רבות נוספות. הלוואי ויש משהו מאחורי דבריך ונראה שינוי משמעותי, זה מגיע למועדון הזה, הוא כבר בטופ של הכדורגל הישראלי ודרוש שיווק בהתאם.
אגב גם בתחום מרצ'נדייס, חנות אוהדים איכותית ולא מוצרי מדבקה כמו שהיה בעבר. זה יכול להכניס הרבה כסף וזה כמו גלגל שמניע הרבה דברים אחרים לטובה.
במפגש אוהדים שהיה במהלך העונה שעברה גם דובר על שדרוג של מערך הסקאוטינג במועדון, חשיבה על קבוצת בת (דימונה) שנוכל להשאיל לה שחקנים ועוד. בינתיים לא נראה שזז משהו שם אבל נמשיך לעקוב, זה חשוב.

לגבי האנשים שעובדים במועדון, אין ספק יש הרבה מאוד מוכשרים וטובים, אבל להגיד שכולם עובדים במשרה מלאה זה לא להכיר את השטח, זה לא נכון ולא קרוב להיות נכון אחי.
חלק גדול לא רק מאנשי המדיה של המועדון אלא גם בצוות המקצועי והלוגיסטי עובדים בחצאי משרות (ואני מפרגן לחצאי משרות) ומרוויחים סכומים שעדיף לא לציין/בהתנדבות מלאה.
סתם ככה לידע כללי למי שבא לדעת, בכל אופן מי שרוצה ומוכן לעבוד בסכומים כאלה שיהיה לו בהצלחה כנראה שהוא עושה את זה באהבה רבה, אם זה מתאים/לא למועדון ברמתנו לא לשלם לעובדיו תשפטו אתם.

בשורה התחתונה הפורום פה די מתחלק בין אנשים שרואים רק טוב לאנשים שרואים בעיות מסוימות וחשוב להם לציין אותם למען המועדון.
אם כל צד ידע להקשיב פה לצד של השני אני בטוח שהמועדון גם ידע להקשיב ולשפר דברים מסויימים שמפריעים ובצדק או לשמר דברים שעובדים טוב.
פספסתי אותך יא אח, ניס 😎
לא אכנס לתקציבים מן הסתם, וגם לא יודע מה היה בעבר אבל אנחנו בסדר גמור. לגבי מה שכתבתי על דברים שהולכים להשתנות זה יקרה כבר במשחק הראשון באירופה (בע״ה) ואם לא אז אחריו.
צריך לקחת בחשבון שיש דברים שיהיו להם חבלי לידה ואולי לא יהיו חלקים מדיי וואן. אבל עצם העובדה שהם קורים הם לרווחת כולנו.
לגבי משרות מלאות התכוונתי למחלקת המדיה והשיווק, לא יודע מה קורה אצל עובדי משק וכו׳.

לגבי מרצ׳ ומוצרי מדבקה, ממה שאני יודע זה כל המועדונים בארץ עושים וזה אותו ספק שעושה לכולם. (מכבי, חיפה הפועל תא וביתר) ובכל מקרה גם בנושא הזה יש מחשבה קדימה ורצון להשתפר, ונעשים דברים מאחורי הקלעים. אני לא טוען שהכל מושלם וברור שיש ביקורת והיא גם צריכה להאמר. אבל אנשים תקועים כבר כמה שנים על מוד ״אנטי״. באנה מקום שני וגביע, ברדה מאמן, טרנר, מה יש לנו להתלונן? אני זוכר את עצמי עובר דרך ספק מגרש אימונים ספק שדה מוקשים כדי להכנס לאיזה קרב תחתית בלאומית נגד בני לוד. כמה כפויי טובה אנחנו יכולים להיות? מי מבטיח לנו שעוד 15-20 שנה לא נחזור למקומות האלו?

סמל אישי של משתמש
dor69
הודעות: 15589
הצטרף: 29 מאי 2010, 14:18

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי dor69 »

red ultras כתב:
05 יולי 2022, 00:13
פספסתי אותך יא אח, ניס 😎
לא אכנס לתקציבים מן הסתם, וגם לא יודע מה היה בעבר אבל אנחנו בסדר גמור. לגבי מה שכתבתי על דברים שהולכים להשתנות זה יקרה כבר במשחק הראשון באירופה (בע״ה) ואם לא אז אחריו.
צריך לקחת בחשבון שיש דברים שיהיו להם חבלי לידה ואולי לא יהיו חלקים מדיי וואן. אבל עצם העובדה שהם קורים הם לרווחת כולנו.
לגבי משרות מלאות התכוונתי למחלקת המדיה והשיווק, לא יודע מה קורה אצל עובדי משק וכו׳.

לגבי מרצ׳ ומוצרי מדבקה, ממה שאני יודע זה כל המועדונים בארץ עושים וזה אותו ספק שעושה לכולם. (מכבי, חיפה הפועל תא וביתר) ובכל מקרה גם בנושא הזה יש מחשבה קדימה ורצון להשתפר, ונעשים דברים מאחורי הקלעים. אני לא טוען שהכל מושלם וברור שיש ביקורת והיא גם צריכה להאמר. אבל אנשים תקועים כבר כמה שנים על מוד ״אנטי״. באנה מקום שני וגביע, ברדה מאמן, טרנר, מה יש לנו להתלונן? אני זוכר את עצמי עובר דרך ספק מגרש אימונים ספק שדה מוקשים כדי להכנס לאיזה קרב תחתית בלאומית נגד בני לוד. כמה כפויי טובה אנחנו יכולים להיות? מי מבטיח לנו שעוד 15-20 שנה לא נחזור למקומות האלו?
הפעולות שיקדמו את המועדון כמועדון ולא רק כקבוצה יבטיחו את העתיד שלנו

סמל אישי של משתמש
shovalb9
הודעות: 3389
הצטרף: 16 מרץ 2013, 22:36
Title: עמה יעמיק
מיקום: תא

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי shovalb9 »

אני מחכה לחזון אחרית הימים שהמודעות החינמיות והקליקבייטינג ילכו לטובת הכנסה של המועדון תמורת תוכן שהוא מייצר בעצמו, ולא משמועות,לחישות,לחשים של מקורבים וכתבים.

צריך להגיד תודה פעמיים ביום על הסטטוס שלנו בעשור האחרון, אבל אפשר גם לרצות יותר מהשחקנים. זה שיש מדיניות מועדון לשחרר אותם לראיונות בפודקאסטים רק בסוף עונה זה מעט מדי וכואב לי בתור אוהד שנושם ורוצה עוד מהקבוצה.

מבחינת מימוש הפוטנציאל אפשר לעשות יותר וזה ידרוש השקעת תקציב. בעיניי זה שהנוער בנוי תקציבית מההכנסה של עצמו זה לא פחות בעייתי בסדרי העדיפות אבל שוב למועדון יש נהלים, מטרות וסדרי עדיפויות ברורים גם אם הם לא נשמעים פומבית אלא מעשים בפועל, והם לא תמיד יעמדו בקנה אחד איתנו האוהדים שרוצים בטובת הקבוצה בלבד. אנחנו גם מדברים מחוץ המועדון אז קל יותר לטעון טענות וביקורת מבלי להתייחס להרבה פרמטרים ושיקולים שמי שבפנים נאלץ להתמודד איתו.
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"

סמל אישי של משתמש
shovalb9
הודעות: 3389
הצטרף: 16 מרץ 2013, 22:36
Title: עמה יעמיק
מיקום: תא

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי shovalb9 »

אני מחכה לחזון אחרית הימים שהמודעות החינמיות והקליקבייטינג ילכו לטובת הכנסה של המועדון תמורת תוכן שהוא מייצר בעצמו, ולא משמועות,לחישות,לחשים של מקורבים וכתבים באתרי ספורט.

צריך להגיד תודה פעמיים ביום על הסטטוס שלנו בעשור האחרון, אבל אפשר גם לרצות לראות יותר מהשחקנים.מהמועדון. פיזית לראות ולשמוע עליהם יותר בתודעה השבועית. למשל העובדה שיש מדיניות מועדון לשחרר שחקנים לראיונות בפודקאסטים רק בסוף עונה זה מעט מדי וכואב לי בתור אוהד שנושם ורוצה עוד מהקבוצה.

הפעילות במדיה לדעתי כן השתפרה בשנה האחרונה, אני חושב שתמיד אפשר להשתפר, ואם יש ביקורת קונקרטית - היא בהפניית כל משאבי התקציב האפשריים לסגל הקבוצה הבוגרת, כאשר השקעה תקציבית באנשי צוות נוספים למעטפת צוות מקצועי, מחלקת הנוער וצוות המדיה יכולה לתת לא פחות תרומה בפועל למועדון = ניצול יעיל יותר של התקציב.
זה נאמר ביחס להשקעה בקלות דעת לפעמים על דמי העברה לשחקנים שלאו דווקא הוכיחו את המחיר כשווה אלא העברה לשם ההעברה בכדי להרגיע את האוהדים יותר מאשר חיזוק לקבוצה.

אנחנו האוהדים רואים את המוצר המוגמר במגרש ובאפיקים הרשמיים, לעיתים רחוקות דרך מקורבים וכן יש איפה להשתפר, ולדעתי המועדון צריך לקחת ברצינות כמו רכש לכנף - רפורמה תקציבית למדיה ולהיות ביד על הדופק עם הנוער - כי עשו שם הרבה שינויים עם הספרדים, ואז מליקסון ועכשיו שמוליק חנין עם אורי דוד המאמן, אז שהם גם על הכיוון הנכון.
אני חושב שחסר עדיין לפחות 5 אנשי צוות מקצועי ברפואה,דאטה ומאמנים שלאורך עונה יכולים לסחוט מהסגל הקיים יותר נקודות מאם התקציב שלהם היה הולך על שחקן רכש נוסף.
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"

סמל אישי של משתמש
shovalb9
הודעות: 3389
הצטרף: 16 מרץ 2013, 22:36
Title: עמה יעמיק
מיקום: תא

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי shovalb9 »

דוגמה ספיציפית, גיל לבנוני הועסק מחדש מהחורף בערך כיועץ מנטלי, והוא סיפר שלפני הגמר הם עשו תרגילי נשימות כדוגמה, והוא ממש ציין כשהתראיין שחלק מהשחקנים ממש אימצו את זה, והשתמשו בזה גם כששיחקו בהרכב בגמר נגד חיפה.

למה אין תקציב למועדון להעסיק אותו במשרה מלאה? כנ"ל תזונאית שעובדת עם המועדון פעם ב.. כנ"ל מחסור בפיזיותרפסיטים ומדעני ספורט, אנליסטים והעולם הטכנולוגי.

מליקסון חייב לקבל תקציבים ולתת לו חופש פעולה כי יש לו חלק לא קטן מזה גם בנוער וגם כשנכנס כעוזר בבוגרים הוא דאג להכנסת מצלמות לתעד אימונים ומשחקונים עם רחפנים.

בסוף המעטפת הזו היא יכולה לסחוט יותר מהכישרון המקומי, וכשמדברים על לגיונרים מהחוויה שלהם בחו"ל - זה מתחיל מהדברים הקטנים, כמו כמה שעות הם מבלים במועדון ביום.
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"

שלח תגובה