מנויים לעונת 22/23

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
סמל אישי של משתמש
eitam
הודעות: 3181
הצטרף: 25 ספטמבר 2010, 21:47

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי eitam »

אני בתם עוד לע חידשתי כי אני מחכה לכרטיס אשראי חדש שעוד לא הגיע...

סמל אישי של משתמש
CrazyRed7
הודעות: 24645
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 10:19
Title: קרייזי-רד7

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי CrazyRed7 »

יש גם כאלה שסובלים מהאתר והמערכת הגרועה של שפע הפקות וחיכו לחידוש הפרונטלי.

זה שי !
הודעות: 7576
הצטרף: 20 אוקטובר 2008, 20:51

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי זה שי ! »

חידשתי 3 מנויים
אבל יכול להבין אנשים שלא חידשו
אין שום רכש שמחרמן את הקהל להגיע

שי אליס לא ימכור מנויים

זה שי !
תמונה

סמל אישי של משתמש
dor69
הודעות: 15558
הצטרף: 29 מאי 2010, 14:18

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי dor69 »

מצחיקים אותי אנשים פה שטוענים טענות על הקהל הרחב. בסופו של דבר המועדון מוכר להם מוצר ואם הקהל לא יקנה סימן שאין אמון במוצר וצריך לעשות בדק בית איך הגעת למצב שהקהל שלך לא מאמין במוצר שאתה מוכר לו. אז אפשר להאשים כמה אלפי אנשים שהם מפונקים ואוהדים פויה ואפשר להיות טיפה רציניים ולהסתכל פנימה כדי להבין מה לא בסדר ואיך מתקנים את המצב הזה
אנחנו פה בפורום רובנו המוחלט (בכל זאת יש כמה טרולים) אוהדים שיחדשו לא משנה מה אז זו דעה לא פופולרית פה, מצטער מראש

סמל אישי של משתמש
oranu
הודעות: 2466
הצטרף: 07 אוגוסט 2015, 08:37
Title: קרייזי-רד

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי oranu »

היה פה שרשור סופר מעניין, השנקל שלי מניסיוני והיכרותי עם הקהל וקברניטי המועדון לדיון הוא כזה:
1. מיתוג ושיווק הם הפנים והבסיס לכל ארגון, הארגון שנקרא מועדון הפועל באר שבע לוקה בו בחסר בלשון המעטה.
אין שום הצדקה לבוא בטענות לעובדי השיווק במועדון ו/או למשרד הפרסום, הם עובדים בתקציבים ובשכר שלא עושים כבוד למועדון שמתיימר להיות 1 מ 3 המובילים במדינת ישראל וביחס לכלים והמשאבים שנותנים להם הם עושים מעל ומעבר.

2. הגיע הזמן להבין שהשקעה של עוד מיליון שקל בשנה על חומר אנושי משובח יותר, על כח אדם גדול יותר, על חיבור לקהילת האוהדים (מי אמר אפליקציה ולא קיבל? מי אמר שיטת ניקוד למשחקי חוץ והנחות שגדלות באחוזים ככל שהאוהד יותר נאמן וותיק ולא קיבל?
ובניית אסטרטגיה ארוכת טווח היא השקעה משתלמת בטווח הארוך.

3. מי שהתייחס לקהל שלו בעונות השיא כקהל שבוי ומכר להם מוצר והציג אותו כחלופה להצגה בתיאטרון שלא יתפלא שהקהל לא רוכש כרטיסים באותו קצב כשההצגה הרבה פחות טובה.
לקהל שלנו אין אופי כמו להפועל ת״א, חיפה ואפילו מכבי ת״א וזה קודם כל אשמת המועדון, לא אשמת הקהל.
יש מיליון ואחד מודלים ליצירת קשר אישי ורגשי בין הקהל לבין המועדון, אם וכאשר יבינו שהקהל הוא לא לקוח אלא החלק הכי חשוב ובלתי נפרד מהמותג, מהמוצר, מהמערכת ומכל המסביב לה המצב יהיה הרבה יותר טוב.

4. החתמה אחת של שובר שוויון (דיא סבע לדוגמה, לא משנה אם ריאלי או לא) תשנה את כל הוייב והבאז סביב המועדון ואת קצב חידוש ורכישת המנויים בהתאם.

5. עזיבתו של אסי רחמים את תפקיד המנכ״ל מורגשת היטב וזה נוגע בכל הנקודות מעלה. אני לא מכיר אישית את המחליף אבל הוא נכנס לנעליים מאוד גדולות ועצם העובדה שאינו מחובר שורשית לעיר פוגעת בו קשות, טוב ככל שיהיה.

6. ואחרי שכל זה נאמר, כל עוד אלונה פה, הכל יהיה בסדר, נעמיד קבוצה תחרותית ונזכה גם בתארים, הרבה תלוי איך דברים מתחברים ותזמונים כאלה ואחרים אבל נישאר תמיד באיזור.
הבעיה היא מה יהיה ביום שאחרי אלונה?
חייבים לבנות פה מותג לטווח הארוך שיניב הכנסות טבעיות שינועו בסביבות ה 50 מיליון שקל בשנה בלי אירופה כדי לא להיות תלויים בהון עצמי של בעלים כזה או אחר.
זו משימה קשה אבל ממש לא בלתי אפשרית.

סמל אישי של משתמש
dor69
הודעות: 15558
הצטרף: 29 מאי 2010, 14:18

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי dor69 »

oranu כתב:
07 יולי 2022, 18:35
היה פה שרשור סופר מעניין, השנקל שלי מניסיוני והיכרותי עם הקהל וקברניטי המועדון לדיון הוא כזה:
1. מיתוג ושיווק הם הפנים והבסיס לכל ארגון, הארגון שנקרא מועדון הפועל באר שבע לוקה בו בחסר בלשון המעטה.
אין שום הצדקה לבוא בטענות לעובדי השיווק במועדון ו/או למשרד הפרסום, הם עובדים בתקציבים ובשכר שלא עושים כבוד למועדון שמתיימר להיות 1 מ 3 המובילים במדינת ישראל וביחס לכלים והמשאבים שנותנים להם הם עושים מעל ומעבר.

2. הגיע הזמן להבין שהשקעה של עוד מיליון שקל בשנה על חומר אנושי משובח יותר, על כח אדם גדול יותר, על חיבור לקהילת האוהדים (מי אמר אפליקציה ולא קיבל? מי אמר שיטת ניקוד למשחקי חוץ והנחות שגדלות באחוזים ככל שהאוהד יותר נאמן וותיק ולא קיבל?
ובניית אסטרטגיה ארוכת טווח היא השקעה משתלמת בטווח הארוך.

3. מי שהתייחס לקהל שלו בעונות השיא כקהל שבוי ומכר להם מוצר והציג אותו כחלופה להצגה בתיאטרון שלא יתפלא שהקהל לא רוכש כרטיסים באותו קצב כשההצגה הרבה פחות טובה.
לקהל שלנו אין אופי כמו להפועל ת״א, חיפה ואפילו מכבי ת״א וזה קודם כל אשמת המועדון, לא אשמת הקהל.
יש מיליון ואחד מודלים ליצירת קשר אישי ורגשי בין הקהל לבין המועדון, אם וכאשר יבינו שהקהל הוא לא לקוח אלא החלק הכי חשוב ובלתי נפרד מהמותג, מהמוצר, מהמערכת ומכל המסביב לה המצב יהיה הרבה יותר טוב.

4. החתמה אחת של שובר שוויון (דיא סבע לדוגמה, לא משנה אם ריאלי או לא) תשנה את כל הוייב והבאז סביב המועדון ואת קצב חידוש ורכישת המנויים בהתאם.

5. עזיבתו של אסי רחמים את תפקיד המנכ״ל מורגשת היטב וזה נוגע בכל הנקודות מעלה. אני לא מכיר אישית את המחליף אבל הוא נכנס לנעליים מאוד גדולות ועצם העובדה שאינו מחובר שורשית לעיר פוגעת בו קשות, טוב ככל שיהיה.

6. ואחרי שכל זה נאמר, כל עוד אלונה פה, הכל יהיה בסדר, נעמיד קבוצה תחרותית ונזכה גם בתארים, הרבה תלוי איך דברים מתחברים ותזמונים כאלה ואחרים אבל נישאר תמיד באיזור.
הבעיה היא מה יהיה ביום שאחרי אלונה?
חייבים לבנות פה מותג לטווח הארוך שיניב הכנסות טבעיות שינועו בסביבות ה 50 מיליון שקל בשנה בלי אירופה כדי לא להיות תלויים בהון עצמי של בעלים כזה או אחר.
זו משימה קשה אבל ממש לא בלתי אפשרית.
מסכים מאוד אורן.
אשמח אם תגיב גם בשרשור על המחאה של הארגון אם אתה מעורב כדי לתת טיפה רקע מעבר לפעולות שנעשו, אם נעשו, מאחורי הקלעים על מנת ליצור דיאלוג

סמל אישי של משתמש
oranu
הודעות: 2466
הצטרף: 07 אוגוסט 2015, 08:37
Title: קרייזי-רד

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי oranu »

dor69 כתב:
07 יולי 2022, 19:37
מסכים מאוד אורן.
אשמח אם תגיב גם בשרשור על המחאה של הארגון אם אתה מעורב כדי לתת טיפה רקע מעבר לפעולות שנעשו, אם נעשו, מאחורי הקלעים על מנת ליצור דיאלוג
תודה אח.
וואלה לא מעורב בקבלת ההחלטות ובמהלך, תומך בו לחלוטין (לא נשמע לי הכיוני שלמגרשי כדורגל יכניסו טכניקות משפטיות שמופעלות בעיקר נגד גורמי טירור.

סמל אישי של משתמש
ran
הודעות: 1755
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:53

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי ran »

oranu כתב:
07 יולי 2022, 18:35
היה פה שרשור סופר מעניין, השנקל שלי מניסיוני והיכרותי עם הקהל וקברניטי המועדון לדיון הוא כזה:
1. מיתוג ושיווק הם הפנים והבסיס לכל ארגון, הארגון שנקרא מועדון הפועל באר שבע לוקה בו בחסר בלשון המעטה.
אין שום הצדקה לבוא בטענות לעובדי השיווק במועדון ו/או למשרד הפרסום, הם עובדים בתקציבים ובשכר שלא עושים כבוד למועדון שמתיימר להיות 1 מ 3 המובילים במדינת ישראל וביחס לכלים והמשאבים שנותנים להם הם עושים מעל ומעבר.

2. הגיע הזמן להבין שהשקעה של עוד מיליון שקל בשנה על חומר אנושי משובח יותר, על כח אדם גדול יותר, על חיבור לקהילת האוהדים (מי אמר אפליקציה ולא קיבל? מי אמר שיטת ניקוד למשחקי חוץ והנחות שגדלות באחוזים ככל שהאוהד יותר נאמן וותיק ולא קיבל?
ובניית אסטרטגיה ארוכת טווח היא השקעה משתלמת בטווח הארוך.

3. מי שהתייחס לקהל שלו בעונות השיא כקהל שבוי ומכר להם מוצר והציג אותו כחלופה להצגה בתיאטרון שלא יתפלא שהקהל לא רוכש כרטיסים באותו קצב כשההצגה הרבה פחות טובה.
לקהל שלנו אין אופי כמו להפועל ת״א, חיפה ואפילו מכבי ת״א וזה קודם כל אשמת המועדון, לא אשמת הקהל.
יש מיליון ואחד מודלים ליצירת קשר אישי ורגשי בין הקהל לבין המועדון, אם וכאשר יבינו שהקהל הוא לא לקוח אלא החלק הכי חשוב ובלתי נפרד מהמותג, מהמוצר, מהמערכת ומכל המסביב לה המצב יהיה הרבה יותר טוב.

4. החתמה אחת של שובר שוויון (דיא סבע לדוגמה, לא משנה אם ריאלי או לא) תשנה את כל הוייב והבאז סביב המועדון ואת קצב חידוש ורכישת המנויים בהתאם.

5. עזיבתו של אסי רחמים את תפקיד המנכ״ל מורגשת היטב וזה נוגע בכל הנקודות מעלה. אני לא מכיר אישית את המחליף אבל הוא נכנס לנעליים מאוד גדולות ועצם העובדה שאינו מחובר שורשית לעיר פוגעת בו קשות, טוב ככל שיהיה.

6. ואחרי שכל זה נאמר, כל עוד אלונה פה, הכל יהיה בסדר, נעמיד קבוצה תחרותית ונזכה גם בתארים, הרבה תלוי איך דברים מתחברים ותזמונים כאלה ואחרים אבל נישאר תמיד באיזור.
הבעיה היא מה יהיה ביום שאחרי אלונה?
חייבים לבנות פה מותג לטווח הארוך שיניב הכנסות טבעיות שינועו בסביבות ה 50 מיליון שקל בשנה בלי אירופה כדי לא להיות תלויים בהון עצמי של בעלים כזה או אחר.
זו משימה קשה אבל ממש לא בלתי אפשרית.
תודה רבה מר אוזן.

סמל אישי של משתמש
yedidel
הודעות: 12524
הצטרף: 03 ספטמבר 2008, 19:30
Title: קרייזי-רד

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי yedidel »

בבסיס, מישהו פה קיבל מייל אישי שהתחיל חידוש המנויים?

סמל אישי של משתמש
Red Tiger
הודעות: 1940
הצטרף: 28 מאי 2017, 22:22
Title: קרייזי-רד

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי Red Tiger »

אני מניח שבסוף נגיע איכשהו לכמות אבל להתעסק בזה כל קיץ זה מביך בשביל מועדון הישגי כמו הפועל בש.
10,000 מנויים זה משהו שאמור להיחטף בקל בדיוק כמו 13000 כרטיסים לחצי גמר הגביע.
מעבר למירמור הקבוע נהיינו אוהדים מפונקים,קשקשנים שאין להם הכרת הטוב.
בעיקר מבלבלים במוח.

סמל אישי של משתמש
CrazyRed7
הודעות: 24645
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 10:19
Title: קרייזי-רד7

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי CrazyRed7 »

Red Tiger כתב:
09 יולי 2022, 17:15
אני מניח שבסוף נגיע איכשהו לכמות אבל להתעסק בזה כל קיץ זה מביך בשביל מועדון הישגי כמו הפועל בש.
10,000 מנויים זה משהו שאמור להיחטף בקל בדיוק כמו 13000 כרטיסים לחצי גמר הגביע.
מעבר למירמור הקבוע נהיינו אוהדים מפונקים,קשקשנים שאין להם הכרת הטוב.
בעיקר מבלבלים במוח.
אני חושב שקצת מנפחים את הסיטואציה. הרבה חיכו לחידוש הפרונטלי(כי לא מסתדרים עם האתר של שפע, כי לא מצליחים באתר של שפע, כי רוצים במזומן וכו') ול10 לחודש.

גם אם יהיו כמה מאות של יחדשו אני לא רואה בזה דבר רע. המנויים יחטפו ע"י אנשים חדשים ורעננים.

סמל אישי של משתמש
Red Tiger
הודעות: 1940
הצטרף: 28 מאי 2017, 22:22
Title: קרייזי-רד

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי Red Tiger »

לא יודע,הדיבורים סביב העניין ממש לא נוחים.
נשמע רע מאוד.

סמל אישי של משתמש
yakar
הודעות: 5203
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 13:15

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי yakar »

גם אם לא יחדשו, יקנו חדשים.
מעצבן ההשוואות למכבי ולחיפה. מגרש גדול יותר מבטיח מחירי מנויים נמוכים יותר וכמות גדולה יותר של מנויים (במיוחד שיש רכש כמו במכבי, או הצלחות כמו בחיפה)

סמל אישי של משתמש
CrazyRed7
הודעות: 24645
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 10:19
Title: קרייזי-רד7

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי CrazyRed7 »

למעלה מ90% מנויים חודשו לכל המודאגים.

סמל אישי של משתמש
ForeverRed
הודעות: 26547
הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46

Re: מנויים לעונת 22/23

שליחה על ידי ForeverRed »

מסתבר שאנחנו לא פחי אשפה וכפויי טובה. כצפוי.
הקהל יקיים את החלק שלו. עכשיו תורו של המועדון.

שלח תגובה