דף 1 מתוך 2

הודעה לאוהדים: קמפיין המנויים עידכונים ומבצעים

נשלח: 21 יולי 2009, 17:09
על ידי אביאל
מתנות לרוכשים במכירה מוקדמת
הפועל באר שבע בשיתוף חברת דיאדורה ורשת אלוף ספורט תעניק לכל הרוכש מנוי במשרדי לונה טורס במסגרת המכירה המוקדמת ערכת עידוד מושלמת.
הרוכש מנוי מבוגר/סטודנט/אזרח ותיק יקבל ערכה הכוללת צעיף, חולצה אדומה וכרית אדומה לישיבה.
הרוכש מנוי ילד/חיל/אשה יקבל ערכה הכוללת צעיף וחולצה אדומה.
המבצע מוגבל לרוכשים מנוי עד ליום 2.8.2009 או עד לגמר המלאי (500 ערכות מבוגר ו – 500 ערכות ילד).
ערכת העידוד תוענק לכול מי שרכש מנוי עד היום. וכן לרוכשים בימים אילו עד לגמר המלאי.

פתיחת שער 6 למנויי מבוגר
לאור פניות הקהל החליטה הנהלת הקבוצה לאפשר רכישתם של מנויי מבוגר גם לשער 6. כמות מנויי המבוגר שימכרו לשער זה תוגבל ל - 200 בלבד וזאת בשל הכוונה לשמור על צביונו המשפחתי של היציע.
אנו קוראים ליושבי שער 6 הותיקים והמסורים להזדרז ולרכוש מנויים ליציע.

תא כסף
"שער המוזמנים" יהפוך החל מהעונה הקרובה ל"תא כסף".
התא ממוקם בסמוך לתא הכבוד ומאכלס כ – 200 צופים בלבד.
הרוכש מנוי לשער הכסף יהנה מהיתרונות הבאים:
כיבוד קל ושתייה ללא תשלום
מקום ישיבה שמור ומסומן
יציע סגור ומקורה
סדרן צמוד
כניסה ויציאה משער נפרד
ערכת אוהד הכוללת צעיף כרית וחולצה
כניסה חינם למשחקי גביע המדינה

מחירו של מנוי בתא הכסף הנו 2,500 ש"ח.

Re: הודעה לאוהדים: קמפיין המנויים עידכונים ומבצעים

נשלח: 21 יולי 2009, 17:51
על ידי Sir Alex Ferguson
לא יודע אם לצחוק או לבכות. בהנהלה מבינים את הקשיים (גם אם יש כאלה שלא מסכימים שישנם קשיים) של האוהדים, ובמקום להוזיל את המחירים עד לתאריך מסוים, במקום לרדת מהעץ, מנסים לקנות אותנו בעזרת דברים פיקנטים כאלה ואחרים.

שלא תבינו אותי לא נכון, הדברים האלה שמנוי מקבל הם דברים פיקנטים ונחמדים, אבל הם לא יכולים לבוא כתחליף למחירים הגיונים ולהבנה אמיתית של הקהל.
חבל, פשוט חבל.

Re: הודעה לאוהדים: קמפיין המנויים עידכונים ומבצעים

נשלח: 21 יולי 2009, 17:58
על ידי רווית (:
נחמד אבל כמו שמשה אמ, מי שקשה לו או אין לו יכולת לשלם סכום כזה, חולצה וצעיף לא ישנו את זה ..

Re: הודעה לאוהדים: קמפיין המנויים עידכונים ומבצעים

נשלח: 21 יולי 2009, 18:04
על ידי אורי אדום בנשמה
משה אוחיון כתב:לא יודע אם לצחוק או לבכות. בהנהלה מבינים את הקשיים (גם אם יש כאלה שלא מסכימים שישנם קשיים) של האוהדים, ובמקום להוזיל את המחירים עד לתאריך מסוים, במקום לרדת מהעץ, מנסים לקנות אותנו בעזרת דברים כאלה ואחרים.

איך אמרו לפני, עדיין אפשר לתקן את דרך הקבוצה, אבל זה בטח לא הופך קל יותר עם הזמן.


חבל מאוד, משה, שאתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך.
והעובדות הן שמחירי המנויים אמנם לא ברצפה, אבל פלוס מינוס בגבול הסביר!

אם יש דבר שבאמת טעון שיפור זה מחירי הכרטיסים - 80 ש"ח - שאולי כי הרוב המכריע פה רוכש מנוי - איש לא פוצה את פיו בנידון.

Re: הודעה לאוהדים: קמפיין המנויים עידכונים ומבצעים

נשלח: 21 יולי 2009, 18:21
על ידי Sir Alex Ferguson
אורי אדום בנשמה כתב:


חבל מאוד, משה, שאתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך.
והעובדות הן שמחירי המנויים אמנם לא ברצפה, אבל פלוס מינוס בגבול הסביר!

אם יש דבר שבאמת טעון שיפור זה מחירי הכרטיסים - 80 ש"ח - שאולי כי הרוב המכריע פה רוכש מנוי - איש לא פוצה את פיו בנידון.
אין לי כוח להיכנס איתך לדיון הזה עוד פעם. יש לדעתי מספיק סיבות למה הכרטיסים והמנוים גבוהים מידי השנה.
העובדה שהקבוצה הוסיפה את המוצרים האלה, כמו גם המספרים הנוכחים (כ90 מנוים בלבד נמכרו עד עתה) מלמדת שההנהלה מבינה שיש קשיים, אך בוחרת שוב בצעד שאם הוא כקאסטרה הוא נחמד, אבל ברגע שהוא נעשה כמשהו עיקרי, הוא לא יגרום לאף אחד לרוץ לקנות מנוי. מי שאין לו כסף למנוי, עדיין לא יהיה לו כסף למנוי, גם אם בפוטנציה כשהוא ישיג את הכסף יהיה לו את האביזרים הנוספים האלו.

Re: הודעה לאוהדים: קמפיין המנויים עידכונים ומבצעים

נשלח: 21 יולי 2009, 18:58
על ידי Amit M
משה אוחיון כתב: העובדה שהקבוצה הוסיפה את המוצרים האלה, כמו גם המספרים הנוכחים (כ90 מנוים בלבד נמכרו עד עתה) מלמדת שההנהלה מבינה שיש קשיים, אך בוחרת שוב בצעד שאם הוא כקאסטרה הוא נחמד, אבל ברגע שהוא נעשה כמשהו עיקרי, הוא לא יגרום לאף אחד לרוץ לקנות מנוי. מי שאין לו כסף למנוי, עדיין לא יהיה לו כסף למנוי, גם אם בפוטנציה כשהוא ישיג את הכסף יהיה לו את האביזרים הנוספים האלו.

גם אני, כמו אורי, מסכים מאוד עם הדעה שהמחירים השנה סבירים.
הם אמנם לא זולים, אבל גם לא יקרים כמו שאתה מתאר...

לגבי כמות המנויים הנמוכה שנמכרה זה נובע בעיקר בגלל העובדה שרוב האנשים הזמינו דרך ועדי עובדים במחיר נמוך יותר (שלא נכלל בכמות שאתה או אני מודעים אלייה), ובגלל העובדה שאנשים מחכים שהמנויים יצאו ואז הם יקנו אותם.. יש לא מעט שלא מעוניינים להזמין, לשלם מראש ולחכות חודש עד קבלת המנוי.
ולגבי מוצרים, זה משהו שתוכנן ממזמן... לא משהו שעשו עכשיו בגלל שלא הייתה הענות למכירת המנויים

Re: הודעה לאוהדים: קמפיין המנויים עידכונים ומבצעים

נשלח: 21 יולי 2009, 19:31
על ידי זה שי !
בושה וחרפה !!
אני מתבייש !
זה שי !

Re: הודעה לאוהדים: קמפיין המנויים עידכונים ומבצעים

נשלח: 21 יולי 2009, 19:43
על ידי ניב
אני קונה מנוי לתא כסף :) .

Re: הודעה לאוהדים: קמפיין המנויים עידכונים ומבצעים

נשלח: 21 יולי 2009, 19:58
על ידי אימפריה באדום
ניב כתב:אני קונה מנוי לתא כסף :) .
רציני? :o

Re: הודעה לאוהדים: קמפיין המנויים עידכונים ומבצעים

נשלח: 21 יולי 2009, 20:17
על ידי AS1
ניב כתב:אני קונה מנוי לתא כסף :) .
מנוי לתא כפפות אולי :מתגלגל מצחוק:

Re: הודעה לאוהדים: קמפיין המנויים עידכונים ומבצעים

נשלח: 21 יולי 2009, 20:23
על ידי אימפריה באדום
AS1 כתב: מנוי לתא כפפות אולי :מתגלגל מצחוק:
:חיוך גדול: :חיוך גדול:

Re: הודעה לאוהדים: קמפיין המנויים עידכונים ומבצעים

נשלח: 21 יולי 2009, 22:05
על ידי אריק
אני לא רוצה לטחון מים על מחירי המנויים ולהתווכח אם הם גבוהים או לא, כל אחד מחזיק
בדעה שלו וזה בסדר. על דבר אחד קשה להתווכח והוא שתוכנית המנויים נחלה כישלון חרוץ.
שבועיים בלבד חלפו מיום הפצת המנויים ובמועדון משדרים אותות של מצוקה בכל הנוגע לקצב
מכירת המנויים. התחזית האוטופית של 3000 מנויים מתפוצצת להנהלה בפרצוף ואי העמידה
ביעד ההזוי ממכירת מנויים מתחיל להכניס את החבר'ה ללחץ. אין ספק שלא התבצעה מספיק
חשיבה בעת הכנת התוכנית והסיבה העיקרית לכך היא שלא מתייחסים לאוהדים כמו לקוחות.
אם היו מתייחסים לאוהדים כמו לקוחות היו עושים מספר בדיקות לפני שיוצאים עם התוכנית הזו
ואני לא מדבר רק על המחירים. אם היו מצרפים "ערכת אוהד" כבר בהתחלה זה היה נראה הרבה
יותר טוב תדמיתית מאשר לעשות זאת שבועיים אחרי ההפצה כי כל בר דעת מבחין שמדובר בצעד
שיווקי כתוצאה ממכירות נמוכות. זה לא פשוט או אפילו בלתי אפשרי לשנות עכשיו את מחירי המנויים
אבל לדעתי כל התיקונים והשדרוגים תוך כדי תנועה לא נראים טוב אבל אני מקווה שזה יעזור
למועדון למכור עוד קצת מנויים. עצה שיווקית קטנה למועדון, אם ההטבות שפורסמו יהיו רק למי
שרכש מנוי במחיר מלא בלונה טורס יצוצו 2 בעיות:
1. התקוממות מצד אלה שאומרים "רכשתי מנוי וזה לא משנה מאיפה".
2. הטבה שמיועדת רק למי שרכש במחיר מלא משדרת "דפקנו אותך במחיר אבל אתה מקבל פיצוי".

חשוב שהמועדון ישדר שההטבה היא לא פיצוי למי שרכש במחיר מלא, אלא הטבה לכולם.

Re: הודעה לאוהדים: קמפיין המנויים עידכונים ומבצעים

נשלח: 22 יולי 2009, 00:35
על ידי נאור סייס
לפי מה שהבנתי רכשו הרבה מעל כ-500 מנויים (כולל ועדי העובדים), אז זה אומר שנגמרו כבר הצעיפים והחולצות ?

Re: הודעה לאוהדים: קמפיין המנויים עידכונים ומבצעים

נשלח: 22 יולי 2009, 08:30
על ידי אורי אדום בנשמה
Amit M כתב:גם אני, כמו אורי, מסכים מאוד עם הדעה שהמחירים השנה סבירים.
הם אמנם לא זולים, אבל גם לא יקרים כמו שאתה מתאר...


אפקט העדר ממש, כל עניין המנויים.
דוג' מצויינת לחשיבות של מערך יחצ"ני של טוקבקיסטים ברשת...

3-4 מהגולשים היותר משפיעים הלינו בזה אחר זה על המחירים מיד עם פרסומם, כל מי שהגיב אחריהם ישר קו והגיב בצורה זהה, וכך נוצרה לה האקסיומה, ממש כמו כדור שלג מתגלגל שהולך ותופח. כמה שלא תוכיח להם עם עובדות שהם טועים בגדול, אם זה בהשוואה למחירי קבוצות אחרות ואם זה בהשוואה למחירי המנויים אצלנו בקדנציה הקודמת בליגת העל שהיו אף יקרים יותר, לא יעזור כלום..

מה שהכי מדהים הוא, שדווקא על מה שבאמת טעון ביקורת - מחירי הכרטיסים (80 ש"ח) - אין פוצה פה ומצפצף. אולי זה כי הרוב המכריע פה עושים מנוי?...
אני גם שואל את כל המלינים, איפה הייתם לפני שנתיים, שמחיר מנוי בוגר עמד על 550 ש"ח, היקר ביותר בליגה, שאם משקללים את היחסיות של הליגות הוא יקר הרבה יותר מהמחיר כעת? עד כמה שזכור לי, הייתי אז בודד במערכה..

Re: הודעה לאוהדים: קמפיין המנויים עידכונים ומבצעים

נשלח: 22 יולי 2009, 08:50
על ידי שלומי
פשוט בושה וחרפה.

תכנון עלוב 80 ש"ח לבוגר לכניסה לאורווה הזאת שיש לנו בוסרמיל???

שירותים עלובים ברזיה מסריחה שמש יוקדת סופות חול לפנים שלנו זווית צפייה עלובה מרחק אידר מהמגרש ליציע הכי קרוב לדשא.

ומה שהכי מעליב אותי זאת העבודה שבעונה שעברה כרטיס בוגר עלה 50 שקל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כאשר בני יהודה שעשתה עונה נפלאה לקחה 40 ש"ח לכרטיס באיצטדיון נפלא כמו בלומפילד(ואל תגידו לי על ניסוי שעשו שם)