דף 1 מתוך 1
אכזבה
נשלח: 03 אוקטובר 2010, 16:59
על ידי ערן
אכזבה!!!!
זה מה שיש לי להגיד על התנהלות המועדון כלפי האוהדים מתחילת העונה ואתמול זה היה השיא.
לא יכול להיות שהמועדון לא עושה כלום כבר תקופה ארוכה בכדי לשפר את חוויית האוהד באצטדיון הארור הזה שגם
ככה קשה ליהנות ממנו. לא יכול להיות שהמועדון לא יודע להעריך את כמות הקהל שהולכת להגיע ולא צפה את מה שהתרחש אתמול בשער 5.
פשוט ביזיון איך שאנשים שמגיעים לכדורגל ומשלמים ממיטב כספם נמחצים בכניסה לשער, יושבים על המדרגות ומאחורי עמודי תאורה
בעוד שלמעלה מחצי אצטדיון פשוט ריק והכל בגלל שרצו לחסוך מספר שקלים. לא יכול להיות שצרכן משלם עבור מוצר ולא יכול לראות אותו בשלמותו.
בתחילת העונה שקבעו את מחירי המנויים והכרטיסים היקרים סיפרו לנו שהניהול הוא אחר ושאנחנו האוהדים צריכים גם לשאת בנטל
הכספי אבל לצערי הרב הניהול בהפועל ב"ש מגיע בכל שבוע לרמת שפל חדשה.
מתחילת העונה האוהדים נותנים עצות כיצד לשפר את הצפייה בוסרמיל ולעזור להם אבל אף אחד לא שומע וכנראה שגם לא רוצה.
תסבירו לי למה צריכים לשים על הספסלים שלט עם מספר טלפון לפרסום?? הספסלים גם ככה מסתירים חצי מגרש אז למה לא
לנסות לעזור ולדאוג שהם יהיו שקופים?? אני לא מבין לא הם לא שקועים בתוך האדמה כמו שצריך להיות??
אלונה היקרה, נמאס מהיחס שלך ושל ההנהלה כלפי האוהדים, התמורה שאנחנו רוצים למחיר שאנחנו משלמים היא לא רק
בלהחתים שחקן כזה או אחר, אלא גם באפשרות לראות את המשחק באצטדיון שלנו ואני מקווה שלא מדובר בבקשה מוגזמת מדיי.
Re: אכזבה
נשלח: 03 אוקטובר 2010, 17:12
על ידי M.I.O.E
Eran1 כתב:אכזבה!!!!
זה מה שיש לי להגיד על התנהלות המועדון כלפי האוהדים מתחילת העונה ואתמול זה היה השיא.
לא יכול להיות שהמועדון לא עושה כלום כבר תקופה ארוכה בכדי לשפר את חוויית האוהד באצטדיון הארור הזה שגם
ככה קשה ליהנות ממנו. לא יכול להיות שהמועדון לא יודע להעריך את כמות הקהל שהולכת להגיע ולא צפה את מה שהתרחש אתמול בשער 5.
פשוט ביזיון איך שאנשים שמגיעים לכדורגל ומשלמים ממיטב כספם נמחצים בכניסה לשער, יושבים על המדרגות ומאחורי עמודי תאורה
בעוד שלמעלה מחצי אצטדיון פשוט ריק והכל בגלל שרצו לחסוך מספר שקלים. לא יכול להיות שצרכן משלם עבור מוצר ולא יכול לראות אותו בשלמותו.
בתחילת העונה שקבעו את מחירי המנויים והכרטיסים היקרים סיפרו לנו שהניהול הוא אחר ושאנחנו האוהדים צריכים גם לשאת בנטל
הכספי אבל לצערי הרב הניהול בהפועל ב"ש מגיע בכל שבוע לרמת שפל חדשה.
מתחילת העונה האוהדים נותנים עצות כיצד לשפר את הצפייה בוסרמיל ולעזור להם אבל אף אחד לא שומע וכנראה שגם לא רוצה.
תסבירו לי למה צריכים לשים על הספסלים שלט עם מספר טלפון לפרסום?? הספסלים גם ככה מסתירים חצי מגרש אז למה לא
לנסות לעזור ולדאוג שהם יהיו שקופים?? אני לא מבין לא הם לא שקועים בתוך האדמה כמו שצריך להיות??
אלונה היקרה, נמאס מהיחס שלך ושל ההנהלה כלפי האוהדים, התמורה שאנחנו רוצים למחיר שאנחנו משלמים היא לא רק
בלהחתים שחקן כזה או אחר, אלא גם באפשרות לראות את המשחק באצטדיון שלנו ואני מקווה שלא מדובר בבקשה מוגזמת מדיי.
אלונה תחשוב עלינו??
נדפק לך המוח מהקרינה של האייפון??
תקשיב,אלונה לא סופרת אותנו..(מקווה שלא הגזמתי)
תחיה ותשלים עם זה. אתה רשאי עונה הבאה לא לעשות מנוי.
זה הניהול שלה לטוב ולרע..
Re: אכזבה
נשלח: 03 אוקטובר 2010, 17:40
על ידי messiah
מישהו יכול לספר לי מה היה אתמול בקופות? שמעתי שברי דברים ולא ממש הבנתי מה קרה באמת.
תודה
Re: אכזבה
נשלח: 03 אוקטובר 2010, 17:45
על ידי yedidel
רק 3 קופות נפתחו, מ18:20 עד השריקה היה שם בלאגן אטומי ואנשים שמטפסים אחד על השני.
בנוסף בשער 5 (לפחות, לא ראיתי מה היה ב-2) היה קצת עומס בכניסה עד שהצלחנו לתפוס את פליקס ברבע לשבע שיפתחו עוד שרוולים.
Re: אכזבה
נשלח: 03 אוקטובר 2010, 17:55
על ידי messiah
בקיצור,שכונה במיטבה.
Re: אכזבה
נשלח: 03 אוקטובר 2010, 19:27
על ידי אדום_בלב_לעולם_ועד
אני בן 15 וממדיי הם לא גדולים...
אתמול עמדתי בתור לקופות ועד שהגעתי ליד החלון התחיל לחץ אסטרונומי על הקופות.
נכון שאנשים מטפסים, דוחפים, עוקפים, צועקים ולא מתחשבים בילדים!
אבל זה לא רק בגלל שנפתחו 3 קופות אלא שרוב האנשים לא מתנהגים כבני אדם!!
שלא תבינו לא נכון אני נגד זה שפתחו כמות מועטה של קופות וגם אם פתחו 3 קופות
אם כולם היו מחכים בתור כמו בני אדם התור היה רץ!!
למזלי שראיתי שנכנסו 2 אנשים נוספים לקראוון של הקופות וישר רצתי למאחור
ועמדתי ראשון בקופה מאחורה אז הספקתי להיכנס בדקה ה-4!
אבל איפה כל העמותות שדיברו עליהם? הלחץ שהיה והמחיר שגובים (80-40)
על איצטדיון שמורחק 20 מטר מכר הדשא ללא שירותים תקינים ובכלל ללא נוחות זה מוגזם
אולי תעשו משו בנדון? כי לא רק לדבר אלא גם לבצע !!
שבוע טוב ובהצלחה נגד מ.ס אשדוד!!
Re: אכזבה
נשלח: 03 אוקטובר 2010, 20:15
על ידי אריק
כל ההתהנהלות ביחס לאוהדים מביישת את המועדון.
זה מתחיל במחיר מנוי מופקע שבגללו מכרו קצת יותר מ-1000 מנויים (עלוב), ממשיך
בזה שלא אכפת להם שהאוהדים ישבו ב-40 מעלות חום ומסתיים בזה שנותנים ל-"בבונים"
להידחף כמו בשוק באירוע שאמור להיות להגדרתם "חוויה ספורטיבית". התנהלות המועדון היא
מתחת לכל ביקורת ולא ייתכן שחסכון בסדרנים יהיה על חשבון נוחיות האוהד. מעבר לכך, גם
אם החלטתם לאחד שערים, למה אוהדים צריכים לחכות 20 דקות וחצי שעה בתור. יש מקום ל-6
כניסות בשער 5 אבל רק 3 היו מאויישות. הפועל באר-שבע מזלזלת באוהדים באופן קבוע וממשיכה
להתייחס אליהם כמו נרקומנים. אז כפי שמראה נתון מכירת המנויים, אנשים מתחילים להיגמל ומבינים
שלאיש לא איכפת מהם. כנראה שכל מלחמות הכבוד בתוך המועדון, המחנות שנוצרו במועדון וקרבות
השליטה, גרמו לכל העוסקים בדבר לשכוח בשביל מי הם עובדים. זו לא חוכמה לאייש עמדות במשרה
מלאה, החוכמה היא לתת להם כלים לעבוד ולא להזיז אותם כמו בובה על חוט.
Re: אכזבה
נשלח: 04 אוקטובר 2010, 00:23
על ידי izguy83
פתחתי טופיק שקשור לזה מקודם.
אני אוסיף ואומר ששמתי לב שכמעט כל שבוע יש שלט חדש.
לדעתי השלט הבא צריך להיות : אלונה, הכסף שלנו שווה יותר.
עם קצת תמונות בטלוויזיה, ואולי אינטרנט ועיתונים אולי זה יזיז משהו קטן.
לא יכול להיות שמדברים על איכות הניהול ובאוהדים פשוט מזלזלים.
Re: אכזבה
נשלח: 04 אוקטובר 2010, 00:39
על ידי crazyred
אין ספק שמדובר במצב בעייתי...
אבל אני חייבת לומר ששעתיים לפני המשחק לא היו בקופות אף אחד. נטוש ממש.
זה לא ידוע שאי אפשר לבוא לכדורגל בדקה התשיעים, במיוחד לא לשער חמש (כי אתם הרי רוצים מקום לא מאחורי העמוד, נכון?).
אין ספק שיש כאן בעייה גדולה מצד ההנהלה, אבל גם צריך להסתכל על עצמנו. צריך להתנהג כמו בני אדם גם כשעומדים בתור למשהו.
כן, היו בעיות.
ואין שום ספק שנכנסו לשער חמש יותר אנשים מן המותר (כל המדרגות היו מפוצצות.. לא היה רווח בין טריבונה לטריבונה והכי גרועה - אנשים ישבו גם בטריבונה מאחורי העמוד (שבד"כ לא יושבים שם, אנשים מעדיפים מדרגות). אנשים אשכרה עמדו למטה וצפו במשחק.
אין ספק, לסגור את שער שש לא היה חכם, ולא בגלל מסורת או כי הגיעו יותר מידי אנשים, פשוט כי כשמגיע מישהו עם מנוי לשער חמש לכניסה לשער חמש, אתה לא יכול להגיד לו ללכת לשער 2!
אז אתה דוחף יותר מידי אנשים.
אין לך הגבלה ממשית.
Re: אכזבה
נשלח: 04 אוקטובר 2010, 01:03
על ידי izguy83
בשורה התחתונה אני משלם על מוצר כלקוח ומקבל חרא שירות.
Re: אכזבה
נשלח: 04 אוקטובר 2010, 08:09
על ידי אריק
crazyred כתב:אין ספק שמדובר במצב בעייתי...
אבל אני חייבת לומר ששעתיים לפני המשחק לא היו בקופות אף אחד. נטוש ממש.
זה לא ידוע שאי אפשר לבוא לכדורגל בדקה התשיעים, במיוחד לא לשער חמש (כי אתם הרי רוצים מקום לא מאחורי העמוד, נכון?).
אין ספק שיש כאן בעייה גדולה מצד ההנהלה, אבל גם צריך להסתכל על עצמנו. צריך להתנהג כמו בני אדם גם כשעומדים בתור למשהו.
כן, היו בעיות.
ואין שום ספק שנכנסו לשער חמש יותר אנשים מן המותר (כל המדרגות היו מפוצצות.. לא היה רווח בין טריבונה לטריבונה והכי גרועה - אנשים ישבו גם בטריבונה מאחורי העמוד (שבד"כ לא יושבים שם, אנשים מעדיפים מדרגות). אנשים אשכרה עמדו למטה וצפו במשחק.
אין ספק, לסגור את שער שש לא היה חכם, ולא בגלל מסורת או כי הגיעו יותר מידי אנשים, פשוט כי כשמגיע מישהו עם מנוי לשער חמש לכניסה לשער חמש, אתה לא יכול להגיד לו ללכת לשער 2!
אז אתה דוחף יותר מידי אנשים.
אין לך הגבלה ממשית.
מתנצל, אבל זה קשקוש. לא נראה לי שאם היית הולכת להופעה של שלמה ארצי/הצגה בתיאטרון/סופרלנד
שעתיים לפני תחילת האירוע. הכל זה עניין של כ"א. אם היו רוצים היה אפשר להכניס את כולם ללא המתנה,
את מוזמנת לראות משחקים בחו"ל, בעצם אפילו בבלומפילד.
Re: אכזבה
נשלח: 04 אוקטובר 2010, 11:23
על ידי nitsande
למה זה קשקוש? היא מדברת על שעתיים? אני הגעתי שעה לפני המשחק וגם הקופות וגם היציעים היו כמעט ריקים...
באתי במיוחד כדי לתפוס מקום לי ולמשפחה כולה שעה לפני, אי אפשר לצפות ש70% מהקהל יגיע בשריקת הפתיחה ולא יהיה לחץ בקופות ובשערים ועוד שיהיה לך כיסא שמור במקום טוב.
זה עדיין לא הקאמפ נואו.
Re: אכזבה
נשלח: 04 אוקטובר 2010, 11:25
על ידי yedidel
nitsande כתב:למה זה קשקוש? היא מדברת על שעתיים? אני הגעתי שעה לפני המשחק וגם הקופות וגם היציעים היו כמעט ריקים...
באתי במיוחד כדי לתפוס מקום לי ולמשפחה כולה שעה לפני, אי אפשר לצפות ש70% מהקהל יגיע בשריקת הפתיחה ולא יהיה לחץ בקופות ובשערים ועוד שיהיה לך כיסא שמור במקום טוב.
זה עדיין לא הקאמפ נואו.
ניצן במשחק הזה ספציפית היה בלאגן החל מ18:20 לפחות (משם העדויות). הכל תוצאה מאי-עמידה בהתחייבות לפתוח את כל הקופות כל משחק.
Re: אכזבה
נשלח: 04 אוקטובר 2010, 11:31
על ידי crazyred
אריק כתב:
מתנצל, אבל זה קשקוש. לא נראה לי שאם היית הולכת להופעה של שלמה ארצי/הצגה בתיאטרון/סופרלנד
שעתיים לפני תחילת האירוע. הכל זה עניין של כ"א. אם היו רוצים היה אפשר להכניס את כולם ללא המתנה,
את מוזמנת לראות משחקים בחו"ל, בעצם אפילו בבלומפילד.
אם הייתי רוצה מקום נורמאלי (הרי גם בהופע אין מקומות מסומנים), הייתי הולכת שעתיים לפני.
וגם יותר.
ברור שהלחץ על הקופות הוא לא לגיטימי, ולא בדיוק צפו בקבוצה את כמות הקהל. אבל תמיד יהיה לחץ על הקופות אם כולם יבואו בחצי שעה האחרונה. מה לעשות.
כשבאים חמש-מאות אנשים, בחצי שעה, גם 5 קופות זה לא מספיק (100 אנשים לאורך חצי שעה.. יוצר תור, בכל מקרה..)
Re: אכזבה
נשלח: 05 אוקטובר 2010, 00:09
על ידי ערן
crazyred כתב:
אם הייתי רוצה מקום נורמאלי (הרי גם בהופע אין מקומות מסומנים), הייתי הולכת שעתיים לפני.
וגם יותר.
ברור שהלחץ על הקופות הוא לא לגיטימי, ולא בדיוק צפו בקבוצה את כמות הקהל. אבל תמיד יהיה לחץ על הקופות אם כולם יבואו בחצי שעה האחרונה. מה לעשות.
כשבאים חמש-מאות אנשים, בחצי שעה, גם 5 קופות זה לא מספיק (100 אנשים לאורך חצי שעה.. יוצר תור, בכל מקרה..)
יש אנשים שלא יכולים להגיע שעתיים לפני, אין מה לעשות יש אנשים שזה לא פשוט עבורם.
במשחק שכל המגרש מלא אני אגיד לך שיש משהו במה שאתה אומר אבל במשחק כמו שבת
זה לא תקף. השערים היו מלאים ולא היה מקום לשבת מפני שלא פתחו את שער 6, שאם הוא
היה נפתח לא הייתה שום בעיה.
בהפועל ב"ש יש הרבה בעיות ובכל יום אנחנו מגלים דברים חדשים וזה עצוב.