לדעתי בשיווק חייב ללכת על המותג "צובעים את וסרמיל באדום",מה שאומר שמי שמגיע עם חולצה אדומה מקבל כרטיס מוזל בהנחה של עשרה שקלים.חייב לעשות שיווק אגרסיבי,המשחק הזה יכול להרים אותנו גבוה מאוד וגם יכול להחזיר אותנו לחורים.
שער 3 שהוא שער לא אטרקטיבי במיוחד,צריך להיות במחיר אחיד של 30 שקלים.
המשחק הזה משודר בשידור ישיר,ערוץ פתוח וזה זמן נוח לאוהדי הכורסא לשבת עם בירה וגרעינים בבית.שיווק משמעו שאותם אוהדי כורסא ירצו לבוא ולראות קונצרט מול הפנים שלהם בLIVE!!!!כל העוסקים בתחום השיווק למיניהם להתחיל להזיז עניינים,צריך לקחת את המשחק הקרוב כסוג של משחק עלייה/אליפות,למה?כי ההשפעה של מה שיהיה באצטדיון+שיווק רציני=חזרת האוהדים לאצטדיון!!!!!
על מנת להרוויח בעתיד צריך "להפסיד" בהווה,למרות שעם כמות האוהדים הכול מתקזז,ההנהלה צריכה ללכת עד הסוף מהבחינה של לבוא לקראת האוהדים,הם ירוויחו מזה בעתיד בענק!!!צריכים להסתכל רק על הצמרת,צמרת ושוב פעם צ-מ-ר-תתתתתתתת!!!!

