דף 1 מתוך 3
דוגמא לשיווק נכון
נשלח: 21 דצמבר 2011, 11:30
על ידי אורי אדום בנשמה
https://www.one.co.il/Article/11-12/1,1,9,0/192408.html" onclick="window.open(this.href);return false;
פיילוט שכזה אצלנו במומנט הנוכחי שווה רבבת אדומים בשני משחקי הבית הקרובים, למרות השידור והיריבות הלא מי יודע מה אטרקטיביות..
אז נכון, אלונה קצת פחות נואשת מג'קי בכל הקשור בלמשוך אוהדים, אבל חבל שבמקום להכות בברזל בעודו חם ולמנף עד תום את המומנטום הנוכחי, במועדון סומכים עליו שיעשה לבד את שלו ואפילו מחירי הכרטיסים במכירה מוקדמת הועלו ל-30/40/60.. חבל מאוד

Re: דוגמא לשיווק נכון
נשלח: 21 דצמבר 2011, 11:37
על ידי שי האדום
מסכים איתך שזה שיווק מצוין, אבל מכיוון שאלונה הרבה פחות נואשת מג'קי בכל הקשור לאטרקטיביות של הקהל אני מניח שאפילו שיווק פחות אגרסיבי יספיק .
לדג', מספיק שהיא מתירה כניסה נשים חינם וילדים עד גיל 10 חינם ומחיר הכרטיסים אחיד ליום המשחק 25\50 ש"ח תאמין לי היא מושכת 10,000 צופים בכיף.
Re: דוגמא לשיווק נכון
נשלח: 21 דצמבר 2011, 15:14
על ידי גיל שגיב
רעיון לשיווק נוסף - מחיר של 100 ש"ח למבוגר ומחיר של 60 ש"ח לנוער בקניית זוג כרטיסים לסכנין ועכו...
Re: דוגמא לשיווק נכון
נשלח: 21 דצמבר 2011, 16:08
על ידי זה שי !
גיל שגיב כתב:רעיון לשיווק נוסף - מחיר של 100 ש"ח למבוגר ומחיר של 60 ש"ח לנוער בקניית זוג כרטיסים לסכנין ועכו...
נכון זה שמה שאמרתי גם לכמה אנשים 100 שקל זאת אומרת 50 שקל למשחק
הרבה יותר אפקטיבי וככה גם עם במקרה של מעידה מול סכנין עדיין אוהדים יבואו כי יש להם כרטיס כבר
זה שי !
Re: דוגמא לשיווק נכון
נשלח: 21 דצמבר 2011, 20:23
על ידי RedRock
שני ב-50 אחוז, שניים ב-100 ועוד 1001 דברים היו יכולים לעבוד...חבל שזה לא קרה.
לא צריך להיסחף ולתת כרטיס נוסף מתנה, אבל כן להתחשב ולמשוך אנשים לשני המשחקים. זה כל כך בסיסי.
אגב גיל, שני כרטיסי נוער ב-60 זה המחיר הרגיל (במכירה מוקדמת...)
במיוחד כמו ששי אמר אם חס וחלילה תהיה מעידה נגד סכנין.
חשוב לציין גם שכמעט כל מי שאומר את הדברים האלה כאן הם בעלי מנויים, זה לא שיש לנו איזה אינטרס בקבלת ההנחה הזאת...
להיפך, אנחנו כביכול אמורים להרגיש ה'פראיירים'...ודווקא מפה הרעיונות האלה באים בשפע.
Re: דוגמא לשיווק נכון
נשלח: 22 דצמבר 2011, 00:04
על ידי gate5
הכי עלוב זה שאוהדים אומרים " איך אלונה תביא שחקנים עם היא תוזיל במחירים של הכרטיסים " ? זה פשוט ביזיון.
אם קרית שמונה, אשדוד, בני יהודה ועוד קבוצות יודעות לעשות את זה אז גם אלונה צריכה לדעת לעשות את זה!!!!!
פשוט ביזיון אחרי שהאוהדים הלכו אחרי הקבוצה בשני המשחקים האחרונים ברמה מטורפת השיווק שלנו אומר " מבוגר ב60 ש"ח " ווווווווווווואווו
ה60 שח אמור להיות כל העונה
שאלונה תצא בתקשורת ותגיד לשני משחקים הקרובים כרטיס גם במכירה מוקדמת וגם באצטדיון יעמוד על 50 שח מבוגר 25 שח נוער/חייל/סטודנט - מי שקונה מקבל כרטיס חינם למשחק הבא !!!!!!! פשוט ביזיון אחרי כל מה שעברנו עם הקבוצה הזאת ופאקינג וסרמיל המסריח הזה שאפילו שירותים איןן בו אנחנו נשלם 80 שח כרטיס!!!!!!!!!!!! זה פשוט ב-י-ז-י-ו-ן !!!!!!!!!
תצאו כבר בשיווק אגרסיבי !!!! די עם השיווק לייט הזה די !!
Re: דוגמא לשיווק נכון
נשלח: 22 דצמבר 2011, 06:16
על ידי הסניגור האדום
עזבו אותכם משיווק העיקר שמי שאחראי עליו במועדון היום מצולם ומוזכר בכול כתבה,
מזמן הוא הפך להיות האישיו ולא הקבוצה,
אלונה תתעוררי ותעשי סוף לשכונה זה לאט לאט מתחיל להזכיר את השיווק של זינו ושות'.
Re: דוגמא לשיווק נכון
נשלח: 22 דצמבר 2011, 10:10
על ידי אורי אדום בנשמה
הסניגור האדום כתב:עזבו אותכם משיווק העיקר שמי שאחראי עליו במועדון היום מצולם ומוזכר בכול כתבה,
מזמן הוא הפך להיות האישיו ולא הקבוצה,
אלונה תתעוררי ותעשי סוף לשכונה זה לאט לאט מתחיל להזכיר את השיווק של זינו ושות'.
אם יש משהו שבאמת גרם אצלי להתפכחות מאלונה ברקת שכביכול מדובר בתואמת יעקב שחר וכו', זו עובדת אי הישרדותם במערכת של בעלי תפקידים כאלו ואחרים אשר מיותר להכביר במילים על נחיצותם והתאמתם למערכת כ-כפפה ליד..

Re: דוגמא לשיווק נכון
נשלח: 22 דצמבר 2011, 10:53
על ידי זה שי !
מה הקטע הזה גם של מכירה מוקדמת אני באמת לא מבין עם עכשיו סתם דוגמא חייל סטודנט מישהו שגר בת"א ולא יכול להגיע ולקנות במכירה מוקדמת למה שהוא ישלם יותר ביום המשחק זה פשוט דבר דפוק
זה שי !
Re: דוגמא לשיווק נכון
נשלח: 22 דצמבר 2011, 14:28
על ידי שי האדום
זה שי ! כתב:מה הקטע הזה גם של מכירה מוקדמת אני באמת לא מבין עם עכשיו סתם דוגמא חייל סטודנט מישהו שגר בת"א ולא יכול להגיע ולקנות במכירה מוקדמת למה שהוא ישלם יותר ביום המשחק זה פשוט דבר דפוק
זה שי !
אמת.
אני אחד כזה, וואלה מת לבוא למשחק ורוצה לקנות במכירה מוקדמת אבל לא יכול.
ראשית כי אני חייל דבר שני זה שאני גר במרכז.
ועוד היום בעיתון 'ידיעות' רשום שהאוהדים מבסוטים מהמבצע 'המיוחד' וקונים בקצב.
Re: דוגמא לשיווק נכון
נשלח: 22 דצמבר 2011, 18:33
על ידי yossi
בס״ד
ממה שהבנתי מכמה נערים ממקיף דוד טוביהו חלק גדול משכבה י׳ שם קיבל כרטיסים למשחק בחינם לשער 6.
מישהו יכול לאשר ולהגיד למה הם קיבלו?
Re: דוגמא לשיווק נכון
נשלח: 22 דצמבר 2011, 22:12
על ידי הסניגור האדום
הקבוצה מתארחת בביתה של אלונה להדלקת נר ראשון של חנוכה,ומי מככב בתמונות שמועלות לאתר הפועל באר שבע? כרגיל לא שחקני הנוער לא השחקנים הצעירים שעלו לבוגרת אה והפתעה גם לא הותיקים,
אז מה יהיה נתחיל לקרוא לקבוצה הפועל אביסרור ציפורה חלפון?
Re: דוגמא לשיווק נכון
נשלח: 26 דצמבר 2011, 10:40
על ידי Sir Alex Ferguson
מכירת כרטיסים של 1+1 או מבצע אטרקטיבי אחר שהיה מעניק כרטיס כניסה לשני המשחקים היה מבטיח שכל מי שהגיע ביום שבת היה מגיע גם ביום רביעי. בזכות השיווק הכושל אוהדים רבים שהתאכזבו ביום שבת לא יגיעו ביום רביעי.
שיווק נכון לא רק בא לקראת האוהדים, אלא גם עוזר לקבוצה להגיע ליעדים שלא הייתה מגיעה אליהם ללא השיווק.
Re: דוגמא לשיווק נכון
נשלח: 26 דצמבר 2011, 13:20
על ידי 8red
עזבו שיווק, מה לגבי לעמוד בהבטחות? בשנה שעברה היו אלה שני הניקובים במנוי שבסוף התבררו כמצגת שווא לשימור האוהדים המסורים והשנה ממשיכים באותה המגמה כיוצאים עם הודעה כזאת:
"במשחק השבת מול בני סכנין, יוגרלו מחשבים ניידים של חברת דל במחצית. כל אוהד שיגיע עם המנוי שקנה בתחילת העונה לוסרמיל יקבל בכניסה כרטיס הגרלה.במחצית תתקיים ההגרלה על כר הדשא מי שיפקח על ההגרלה הוא העו"ד דניאל אליגון ושות"ו.השתדלו להקדים הגעתכם למשחק על מנת לא ליצור לחץ בקופות המכירה.ממתינים לכם!!!!!!"
לא אני ולא עוד מספר אנשים (מניח שהיו עוד הרבה) קיבלנו כרטיס שכזה - מה ששוב מוכיח את הצחוק שעושים מאיתנו.
כל הדברים הללו ועוד גם בהחלט מרמזים על מיהמנותה של האחראית על מערך השיווק והדוברות של הקבוצה.
Re: דוגמא לשיווק נכון
נשלח: 26 דצמבר 2011, 13:28
על ידי אורי אדום בנשמה
להפועל ב׳׳ש ישנו נשק עיקרי, חזק ואסטרטגי, והוא עניין האיזור הגאוגרפי שהיא בירתו. אם לאורך השנים היה לקברניטי העיר והמועדון את המעוף והחזון למנף זאת בצורה מושכלת, היינו הקהל הגדול במדינה כיום!!