בתיאוריה כן, בפועל כמה שחקנים ישראליים יש שלדעתך שווים את ה400?
2026/2027 ליגת העל ושאר ירקות
- Itay
- הודעות: 11479
- הצטרף: 21 יולי 2020, 03:23
- Title: CrazyRed
Re: 2026/2027 ליגת העל ושאר ירקות
https://x.com/avihayhalak/status/206178 ... wluvnq-T5A
והכי מדהים שאוהדי בית״ר אוכלים את הלוקשים שלו כל פעם מחדש.
והכי מדהים שאוהדי בית״ר אוכלים את הלוקשים שלו כל פעם מחדש.
- delta7
- הודעות: 11904
- הצטרף: 16 אוקטובר 2014, 18:16
Re: 2026/2027 ליגת העל ושאר ירקות
1) זה לא משנה כמה הם שווים, זה משנה כמה משלמים להם וכידוע במכבי משלמים בכלל לא רע...
2) ה-15 היתה הפרזה שלי להדגשת היתרון הכלכלי שלהם עלינו גם לאור החלטת גולדהר (ככל שיש כזו), גם 5-6 ישראלים ב-400K אנחנו לא נחזיק (וגם פחות מזה, אם בכלל), אצלם זו בהחלט אפשרות.
- Melikson24
- הודעות: 7355
- הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
- Title: CrazyRed
Re: 2026/2027 ליגת העל ושאר ירקות
אוהדי בית"ר זה הטרף הכי קל בשביל איש מכירות כמו אברמוב.Itay כתב: ↑03 יוני 2026, 18:06https://x.com/avihayhalak/status/206178 ... wluvnq-T5A
והכי מדהים שאוהדי בית״ר אוכלים את הלוקשים שלו כל פעם מחדש.
- Melikson24
- הודעות: 7355
- הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
- Title: CrazyRed
Re: 2026/2027 ליגת העל ושאר ירקות
חברים אתם מבזבזים יותר מדי אנרגיה על ספין של מכבי שמטרתו דור פרץ.
נראה לכם שאם גלוך ירצה לחזור וידרוש 600 אלף יורו הם יגידו לו יש תקרה של 400?אל תהיו מצחיקים.
נראה לכם שאם גלוך ירצה לחזור וידרוש 600 אלף יורו הם יגידו לו יש תקרה של 400?אל תהיו מצחיקים.
- 4 לב אדום
- הודעות: 5971
- הצטרף: 23 אוגוסט 2021, 18:18
- Title: CrazyRed
Re: 2026/2027 ליגת העל ושאר ירקות
סדריק דון, שחקנה של מכבי חיפה צפוי להגיש מסמכים לרשות ההגירה בנסיון להשיג מעמד של תושב ארעי.
בחיי שיעקב שחר יכול לאזרח גם חזירים
בחיי שיעקב שחר יכול לאזרח גם חזירים
כשאת עולה למגרש , הלב פועם והגוף נרגש
- simply--red
- הודעות: 1434
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 11:43
- Title: CrazyRed
-
שמעון א
- הודעות: 19641
- הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 12:31
- Title: CrazyRed
Re: 2026/2027 ליגת העל ושאר ירקות
אסי רחמים חוזר לכדורגל הישראלי.
ישמש כנציג הבעלים בהפועל חדרה שתשחק העונה בליגה א.
אותי זה מפתיע. לא חשבתי שהוא יחזור לכדורגל.
ישמש כנציג הבעלים בהפועל חדרה שתשחק העונה בליגה א.
אותי זה מפתיע. לא חשבתי שהוא יחזור לכדורגל.
- Melikson24
- הודעות: 7355
- הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
- Title: CrazyRed
- Itay
- הודעות: 11479
- הצטרף: 21 יולי 2020, 03:23
- Title: CrazyRed
Re: 2026/2027 ליגת העל ושאר ירקות
עכשיו שם לב לפתיחה שמצפה למכבי-
מחזור 2 נגד חיפה בבית, מחזור 3 נגדנו בטרנר, מחזור 4 דרבי בית,
מחזור 7 בית״ר בטדי.
סופר קריטי איך נגיע לפתיחת העונה, יש להם רצף שיכול לתת לנו אוויר במידה ונגיע לבתים.
מחזור 2 נגד חיפה בבית, מחזור 3 נגדנו בטרנר, מחזור 4 דרבי בית,
מחזור 7 בית״ר בטדי.
סופר קריטי איך נגיע לפתיחת העונה, יש להם רצף שיכול לתת לנו אוויר במידה ונגיע לבתים.
- הפועלעולה
- הודעות: 24702
- הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
- Title: אוגו..... כן נותן!
Re: 2026/2027 ליגת העל ושאר ירקות
נראה שמילר ימשיך בת"א.
הוא עשה דברים טובים בסוף העונה אבל צריך לזכור שזה היה ספרינט של הרגע האחרון ובתקופת גארבץ' שאין לחץ.
האווירה שם לא הכי טובה כל עוד אנגלידיס בתפקידו, ועוד יגיע גל עזיבות שיעכיר את האווירה עוד יותר.
הוא עשה דברים טובים בסוף העונה אבל צריך לזכור שזה היה ספרינט של הרגע האחרון ובתקופת גארבץ' שאין לחץ.
האווירה שם לא הכי טובה כל עוד אנגלידיס בתפקידו, ועוד יגיע גל עזיבות שיעכיר את האווירה עוד יותר.
- ForeverRed
- הודעות: 31531
- הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46
Re: 2026/2027 ליגת העל ושאר ירקות
החלטה די מתבקשת מבחינתם בסיטואציה הנוכחית.
היה מתאים לי שיביאו איזה ברירת מחדל שעד שיכיר את הסגל והליגה הטבלה תתחיל לברוח.
היה מתאים לי שיביאו איזה ברירת מחדל שעד שיכיר את הסגל והליגה הטבלה תתחיל לברוח.
- 4 לב אדום
- הודעות: 5971
- הצטרף: 23 אוגוסט 2021, 18:18
- Title: CrazyRed
Re: 2026/2027 ליגת העל ושאר ירקות
קני מילר מונה רשמית למאמן מכבי ת"א.
הימור ענק שלהם ואופציה גדולה מאוד בשבילנו לעשות בק טו בק.
נראה כמו דייגו פלורס 2
הימור ענק שלהם ואופציה גדולה מאוד בשבילנו לעשות בק טו בק.
נראה כמו דייגו פלורס 2
כשאת עולה למגרש , הלב פועם והגוף נרגש
- Melikson24
- הודעות: 7355
- הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
- Title: CrazyRed
Re: 2026/2027 ליגת העל ושאר ירקות
זה אומר שהם לא מצאו מאמן. הם היו חייבים למנות כבר מישהו.
סוג של ברירת מחדל. הוא עשה עבודה סבירה בזמן שאימן אבל לא ראיתי משהו מיוחד.
לדעתי זה מינוי חיובי מבחינתנו אבל בסוף זה יפול על איכות הסגל. אם הם יצליחו להנחית 3 זרים איכותיים ואנחנו נאבד את לוקאס ו/קינגס והכל מתהפך לא משנה מי עומד על הקווים.
סוג של ברירת מחדל. הוא עשה עבודה סבירה בזמן שאימן אבל לא ראיתי משהו מיוחד.
לדעתי זה מינוי חיובי מבחינתנו אבל בסוף זה יפול על איכות הסגל. אם הם יצליחו להנחית 3 זרים איכותיים ואנחנו נאבד את לוקאס ו/קינגס והכל מתהפך לא משנה מי עומד על הקווים.
- ForeverRed
- הודעות: 31531
- הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46
Re: 2026/2027 ליגת העל ושאר ירקות
לא מבין את הזלזול.
בגלל שהוא היה עוזר ואין לו איזה שם מפוצץ זה מינוי לא טוב?
סך הכל עשה שם עבודה טובה.
מכיר את הליגה ובעיקר את הבעיות של הקבוצה שלו.
בגלל שהוא היה עוזר ואין לו איזה שם מפוצץ זה מינוי לא טוב?
סך הכל עשה שם עבודה טובה.
מכיר את הליגה ובעיקר את הבעיות של הקבוצה שלו.