היי
חייב לשתף אתכם
אשתי קיבלה מהעבודה רכב חשמלי
BYD
אחלה רכב מבפנים
מפנק, מסך ענק
כיפי למי שאוהב גאג'טים
קיצור, אתמול נסעתי למשחק בנתניה, אני גר במיתר
יצאתי מהבית עם 94% סוללה
הגעתי הביתה עם 1% !!!!!!
תקשיבו, בחזור, מצומת שוקת, 3% סוללה, האוטו בקושי נוסע על 50 קמ"ש
כל הדרך רועדות לי הביצים שאני לא יתקע בדרך
לא יודע איך הגעתי הביתה בכלל
זה אמיתי? יש מצב שהסוללה דפוקה או משהו כזה?
פשוט לא נראה לי הגיוני ש 94% לא יספיקו לנתניה וחזור.
לא היו פקקים. הנסיעה זרמה גם בהלוך וגם בחזור.
רכב חשמלי
Re: רכב חשמלי
לא מכיר את הדגם ספציפי, ולא בקיא מדי בעולמות האלה, אבל אני כן יודע שטווח הקילומטראז' מוגבל יחסית.
הגיוני שהלוך חזר לנתניה - משהו כמו 300 ק"מ בהערכה גסה, זה הטווח. לא?
עריכה:
באתר שלהם כתוב טווח מרבי 420 ק"מ מניח שזה בתנאי מעבדה ולא בנסיעה אמיתית.
הגיוני שהלוך חזר לנתניה - משהו כמו 300 ק"מ בהערכה גסה, זה הטווח. לא?
עריכה:
באתר שלהם כתוב טווח מרבי 420 ק"מ מניח שזה בתנאי מעבדה ולא בנסיעה אמיתית.
Re: רכב חשמלי
כשיצאתי מהבית היה רשום לי יתרה לסוללה 396 ק"מ
בהלוך הדלקתי מזגן כי היה חם, אבל בחזור בלי מזגן
אין סיכוי שאני נוסע עם האוטו הזה לאילת באוגוסט
בהלוך הדלקתי מזגן כי היה חם, אבל בחזור בלי מזגן
אין סיכוי שאני נוסע עם האוטו הזה לאילת באוגוסט
Re: רכב חשמלי
באופן כללי אל תיסע לאילת. לא רק באוגוסט

וברצינות, נראה לי די ידוע שהרכבים האלו לא מגיעים עד אילת בלי עצירה לטעינה (לפחות רובם).
Re: רכב חשמלי
הגיוני, רוב הסוללות כיום מוגבלות לטווח של בין 300 ל500 ק״מ ברוטו, ככל ותפעיל צרכנים כבדים (כמו מזגן לצורך העניין) או תיסע עם עוד אנשים (יותר משקל >> צורך יותר אנרגיה) אתה תקטין את הטווח.
Re: רכב חשמלי
אני עם טסלה כבר למעלה משנה.
יקח לך זמן ללמוד להוציא ביצועי סוללה טובים יותר מהרכב וגם ללמוד את המרחקים. מזגן, מהירות של 130+ ולחיצות חזקות מורידות משמעותית מהסוללה.
רק לפני שבוע נסעתי מבאר שבע לקיסריה וחזרה, יצאתי עם 90% וחזרתי עם 27%. נסיעה רגועה בכביש 6 על 110-120 ומזגן בקטנה.
בטסלה אתה יכול לשים כתובת במפות והוא יגיד לך עם כמה תגיע לשם ועם כמה תחזור. סופר שימושי ומעולם לא קרה שהוא סטה יותר מ2%. לא יודע אם זה קיים בbyd.
בכל אופן אתה תמיד יכול לעצור להטעין. בזמן שתעשה פיפי בתחנה, תקנה כוס קפה ותצא לדרך עם עוד כמה אחוזים(אם זאת הטענה מהירה כמו ברוב התחנות בכבישים מהירים).
יקח לך זמן ללמוד להוציא ביצועי סוללה טובים יותר מהרכב וגם ללמוד את המרחקים. מזגן, מהירות של 130+ ולחיצות חזקות מורידות משמעותית מהסוללה.
רק לפני שבוע נסעתי מבאר שבע לקיסריה וחזרה, יצאתי עם 90% וחזרתי עם 27%. נסיעה רגועה בכביש 6 על 110-120 ומזגן בקטנה.
בטסלה אתה יכול לשים כתובת במפות והוא יגיד לך עם כמה תגיע לשם ועם כמה תחזור. סופר שימושי ומעולם לא קרה שהוא סטה יותר מ2%. לא יודע אם זה קיים בbyd.
בכל אופן אתה תמיד יכול לעצור להטעין. בזמן שתעשה פיפי בתחנה, תקנה כוס קפה ותצא לדרך עם עוד כמה אחוזים(אם זאת הטענה מהירה כמו ברוב התחנות בכבישים מהירים).
Re: רכב חשמלי
הגיוני, קרה לי משהו דומה הגעתי עם 3% (ג'ילי).
ניסיון דל אמנם, אבל למרות שזה קשה תשתדל שלא לעבור את ה110-120.
מעל וזה בזבזני מאוד ותצוגת הקילומטרים הופכת ללא אמינה במיוחד.
ניסיון דל אמנם, אבל למרות שזה קשה תשתדל שלא לעבור את ה110-120.
מעל וזה בזבזני מאוד ותצוגת הקילומטרים הופכת ללא אמינה במיוחד.
Re: רכב חשמלי
זאת בדיוק הסיבה שבגללה אני לא עובר לחשמלי
אין לנו מספיק לחץ בחיים שצריך להוסיף גם לחץ של מצב סוללה ברכב?
עד שהטכנולוגיה לא תבשיל למצב שהנושא שקוף ( כמו דלק ), אני לצערי אמשיך לזהם את הסביבה
אין לנו מספיק לחץ בחיים שצריך להוסיף גם לחץ של מצב סוללה ברכב?
עד שהטכנולוגיה לא תבשיל למצב שהנושא שקוף ( כמו דלק ), אני לצערי אמשיך לזהם את הסביבה
Re: רכב חשמלי
תנוח דעתך, רכבים חשמליים מזהמים לא פחות בשל הסוללת ליתיום שעוד לא נמצא פתרון בשבילה בסוף חייה.
רק אהבה תנצח...
Re: רכב חשמלי
סתם רק משתף אתכם...
אתמול נסענו לאירוע בקרית גת. מהפחד, הטענתי את האוטו לפני שיצאנו חחחח
קיצר יצאנו מהבית ב 20:30 עם 100%, הגענו חזרה הביתה ב 00:30 עם 67%.
קרית גת הלוך חזור, בלי מזגן. כל הדרך על 100-110 קמ"ש.
אתמול נסענו לאירוע בקרית גת. מהפחד, הטענתי את האוטו לפני שיצאנו חחחח
קיצר יצאנו מהבית ב 20:30 עם 100%, הגענו חזרה הביתה ב 00:30 עם 67%.
קרית גת הלוך חזור, בלי מזגן. כל הדרך על 100-110 קמ"ש.
Re: רכב חשמלי
זה נראה עוד בגבולות הסביר, באר שבע - קריית גת הלוך חזור זה בין 80 ל90 ק״מ, תלוי מאיפה יצאת בבאר שבע.
יש השפעה מאוד גדולה גם לאופי נהיגה כמו שאמרו פה, תימנע כמה שאפשר מלחיצות חזקות על הגז וכשאתה מאיץ (לדוגמא בתחילת נסיעה ברמזור) תאיץ באופן מתון כדי לצרוך פחות אנרגיה. גם כשאתה בהאטה תעשה את זה באופן מתון ותימנע מלחיצות על הבלמים שלא לצורך כדי לנצל את הבלימה הרגרנטיבית באופן מיטבי.