דויד סימאו חתם - בהשאלה עד תום העונה

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
סמל אישי של משתמש
אריאל2
הודעות: 1741
הצטרף: 26 אוגוסט 2012, 14:19
Title: דע מאין באת ולאן אתה הולך

Re: דויד סימאו - קשר

שליחה על ידי אריאל2 »

simply-red כתב:ומה כל זה קשור לדוד סימאו..
שתהיו בריאים
אנחנו עושים נייג'ל 2.
עוד 15 עמודים ליעד.

סמל אישי של משתמש
אלדר
הודעות: 6247
הצטרף: 01 אוקטובר 2008, 03:38

Re: דויד סימאו - קשר

שליחה על ידי אלדר »

oranu כתב: 1. ענית לעצמך וחיזקת את הטענה שלי ואתה שוב מציג דברים לא נכונים כעובדה מוגמרת ואני אסביר:
מכבי הציגה תכנית לצמצום הגירעון ובנוסף לכך נאסר עליה לרכוש שחקנים הקיץ הזה אלא אם כן הם מקבלים כסף ממכירה של שחקן מהסגל הקיים, זה העונש שהם קיבלו על חריגה מהפיירפליי ב 3 שנים האחרונות שמסתכמת בלמעלה מ 30 מיליון יורו ולכן הענישה ולכן עד מכירתו של וידאר הם לא רכשו אף שחקן רק העברות חופשיות.

הלאה - מהנקודה הזו הכל כבר מתחבר לך, למרות שהם מכרו את וידאר ב 2.5 (מה שכביכול אמור לאפשר להם לרכוש מחליף במקסימום של אותם 2.5 מיליון יורו) הם רכשו את דודזאדה בסכום של 200 אלף יורו.
לאורך כל החלון הם עברו לשפיות כלכלית והחתמה של שחקנים חופשיים, הם לא היו חלק מהמשחק הקיץ הזה בכל מה שקשור למלפפונים חמים (האסלביינק, סולומון וכו') וזה אך ורק בגלל הפייר פליי, אז איך אתה יכול להגיד שאין לפייר פליי שיניים כשהקיץ הזה אתה רואה איך היריבה העיקרית שלך נאלצת לתמרן (יאמר לזכותם יש להם שחקני בית מצוינים וזה הציל אותם + הקיץ הנוראי שלנו).

הם לא עלו לאירופה וסביר להניח שבתכנית לצמצום הגירעון הם בנו על ההכנסות האלה וגם המנכל שלהם אמר את זה בראיון אאלט, ככה שאין בכלל ספקות שהפייר פליי השפיע באופן ישיר על תכנית הרכש של מכבי העונה ופגע בהם במידה כזו או אחרת, כך גם יכול לקרות אצלנו.

2. ולי יש בעיה עם אוהדים שקובעים מה טוב למועדון ומה לא, כאילו הם מאאמנים וסקאוטרים שבחנו שחקנים ובדקו 1000 משתנים שונים האם הם יתאימו או לא לקבוצה.
זה כל המהות, אנחנו לא מאמנים ולא כלכלנים ובכל זאת מביעים דעתנו על החתמות, הן מבחינה מקצועית הן מבחינה כלכלית זה בכלל לא משנה. לכל אחד יש את הידע הקודם שלו בכל אחד מהנושאים והוא בוחר האם להביע עליו דעה כזו או אחרת, כל עוד לא משתלחים ומדברים בהיגיון איפה הבעיה?

המשפט של משתמש פה שאמר "מצידי שתביא את לויטה ב 5 מיליון יורו ולמחרת תשחרר זה לא מעניין אותי" מוכיח כמה ניתוק יש פה וחוסר הבנה לקשר הישיר בין עלות של שחקנים, עלות של השכר שלהם, התקציב, הניסיון של קברניטי המועדון וכמות הפעמים ש"נכוו על בשרם" להחלטות המקצועיות.
זה הולך ביחד והביטול שלכם של הדיון הכלכלי בטענה שלא יוצא לכם מהכיס מוריד את הערך של הדיון הכללי והמקצועי גם כן וחבל.

3. בעולם בלי פייר פליי ובלי הגבלת זרים אלונה לא יכולה להתמודד עם גולדהאר על שום דבר.
היא יכולה והיא עושה את זה בגלל שזאת ליגת העל בישראל ובגלל שיש פה מגבלת זרים וגם בגלל הרבה דברים שהתחברו לנו טוב ושבמכבי עבדו רע מאוד.
היום שמכבי תהפוך לבאזל היה מאוד קרוב ואחרי העלייה שלהם לצמפיונס רובנו חשבנו שזה מה שיהיה, ברור שאין תלונות ומה שאלונה עושה מבחינתי זה בלתי נתפס אבל לאורך זמן הם יהיו ביתרון עלינו (לא אין סופי ולא יהפכו לבאזל) גם אם במשך כמה עונות זה לא בא לידי ביטוי, אנחנו נרגיש את זה בשנים הבאות לצערי ואתה יכול להרגיש את זה בכל מאבק על שחקן שאין לו זיקה למועדון כזה או אחר הוא יילך אליהם כי הם יציעו לו יותר כסף.

4. משפט טיפשי שלא מתאים לאדם כמוך להגיד. השקעה איננה שווה הצלחה בהכרח, נקודה סוף פסוק נקסט.

5. בדיחה שאפשר להתגבר עליה ועובדתית הם נענשו קשה מאוד השנה, ואת הספונסר אופא בודקים שמשלמים חוזה שעומד בתנאי השוק ולא חורג באלפי אחוזים.
יש שיטות לתחמן ולעקוף וכל מיני חרטות, אבל זה לא קל, אופא לא מטומטמים והם עושים הכל כדי למנוע את זה ולצמצם את זה.
גם המעקפים הם מוגבלים ואתה לא יכול לעשות מה שבז** שלך כמו גאיידמק בזמנו, עובדתית זה לא קורה ואנחנו רואים את השינויים בשטח.

6. למה אין כלום כלכלית? אתה לא יודע מה התקציב? מה גודל ההכנסות ממנויים וכרטיסים? מה השכר ששחקן מרוויח? מה המענקים מאירופה? מה המענקין מההתאחדות והטוטו?
הכל מידע נגיש לציבור ברמת הדיוק הכי מפורטת כשיש כשמדובר בכספי ציבור וברמה של פלוס מינוס כשמדוסר בכסף של חברה פרטית.
לטעמי הדיון הכלכלי והמקצועי הולך יד ביד ואפשר לנתח מכל צד וזה רק יוסיף להבנה עמוקה יותר של הסיטואציות שבהם עומדים קברניטי המועדון, או לפחות ננסה להבין יותר טוב. אני חושב שזה מבורך.

7. ובדיוק בגלל זה תהיה בטוח שאם שהר יושב על משכורת של 240 אלף אף אחד לא מנסה להשתחרק ממנו.
אבל בזמן החוזה כשמישהו פצה את פיו על גודל החוזה המופרז לדעתו היו אומרים לו "מה אכפת לך כסף שלך???"
ועכשיו כשמבינים שעשו טעות עם חוזה ארוך ומנופח הרבה מעבר לתפוקה שהשחקן נותן פתאום אסור לשחרר ואיזה ז** שרוצים להשתחרר והתחלקו שם על המוח.
אז הדיון הכלכלי על שכר ומחיר מכירה של שחקנים הוא כן חשוב וכן ניתן להביע עליו דעה מבוססת וכן, לתת חוזה מנופח לשחקן זו פגיעה כלכלית שבסופו של יום תהפוך לפגיעה מקצועית כי הכסף המיותר שזרקת על סטו, אנסטיס, פקהארט וקוואנקה בא על חשבון דברים אחרים (בין אם זה השדרוג של אוגו, המשכורת של ברדה כמנהל אקדמיה או הוספה של 2 סקאוטים במשרה מלאה למערכת).
ככה עובדים ארגונים ולכל החלטה כלכלית יש השלכות ואין ניתוק בין מקצועי לכלכלי, האחד משפיע על השני והניסיון להתעלם מזה ולבטל אץ הדיון הכלכלי מהפורום הוא שטחי ורדוד והופך אותנו לעכברי טרנספרמרקט ויוטיוב שמסתפקים בלדבר על מה שנוח לנו ולא לשעת להקשיב ולנסות ללמוד ולדון על נושאים אחרים וחשובים לא פחות.
1.לטענתך, אין כאן בעיה של החתמה אלא אם כן מציגים מכירה מול החתמה = התנהלות בסיסית של ניהול תקציב, עם או בלי הפייר פליי.
הרי אם שחור או לבן אז משמע הגבלה גורפת להחתמה = גם אם מכרת לא תוכל להחתים. במקרה הזה הוכח, שאם נכנס הפייר פליי תציג תוכנית ממשית של מכירה, אז תוכל להחתים בסכום סביר. בהחלט אין כאן אמירה גורפת של ״עצור את הכל, אתה תקוע עם החתמות״. עובדתית מכבי ממשיכה להחתים, כך או כך.

מכבי כאג׳נדה עם או בלי פייר פליי, לא הולכים על שחקנים מקומיים וחיים בבועה שהם מתבייתים על שחקן מבחוץ והולכים עליו בכל הכוח.
עובדה שלא הלכו בעבר על וואקמה כשיכלו.. (על האסלביינק לא היו הולכים ממילא, את מנור לא יקנו כי אין להם את מה שלוזון מחפש). זה לא עניין של שחקן טוב או לא, זה עניין של אג׳נדה מערכתית. אל תסלף את המציאות.

2. אתה מעוות את המציאות ואת הנושא, בקטנה, אענה על זה.
אותי כאוהד(!!!) לא אמור לעניין אם שחקן שווה סכום מסוים או לא.
אני מבין מבעוד מועד שאם הלכו על שחקן מסוים, הבינו שמבחינה כלכלית השחקן עומד במסגרת היכולות. ואם יגיע, ישדרג אותי מקצועית.
אוהד שיש לו ידע בנושא כלכלי, או מקצועי יכול לנתח סיטואציה.
העניין שבכלכלה אם הנתונים לא פרושים בפניך, איך תנתח??
בנושא מקצועי הרבה יותר קל כי יש יותר מידע גלוי. אל תבלבל אותנו כאילו הנושא הכלכלי פרוש לנו על שטיח, כי אין אפילו קצה חוט.

לא יודע מאיפה את המשפט על לויטה, הוא בהחלט לא נאמר על ידי, אין פה הם אמרו ואנחנו אמרנו, אני לא מפלג את הפורום לצודק או לא צודק. אני מדבר על מהות הדיון.


3. לא מבין איך זה קשור למה שרשמתי. כבר כתבתי לפני.
״לאלונה יש את היכולות להתמודד עם גולדהאר״. היא הוכיחה את זה בעבר. לא מבין מה ההתנגחות שלך בנושא הזה?

4. עניתי לגדי טיפה יותר מפורט, אני לא בשיעור אקדמאי לפרוט כל שלב ושלב, אני בפורום אוהדים שיוצא מנקודת הנחה שיש את הבסיס להצלחה, פשוט צריך להשקיע עוד ועוד כדי להצליח. הרי ברדה הגיע כשאלונה ״שברה את תקרת הזכוכית״ כנל מליקסון ובוזגלו. אתם יכולים להגיד לי שההצלחה הגיע לפני השקעה ולא ההיפך?!?!? די לדבר שטויות.

5.אתה טועה ידידי, עובדתית גולדהאר ספונסר של עצמו.
עשה את זה בערמה שלא תפסו אותו ״חורג״ עובדתית? עשה גם עשה.

6.את הנושא הכלכלי מפרסמים באופן שהכי קרוב למציאות רק שנה אחורה או שנתיים אחורה. לא באופן מיידי.
סרטון תדמית ודעות מקצועיות אפשר למצוא באופן נגיש פי כמה מהפן הכלכלי. שוב, לא מבין על מה ההתנגחות. מקצועי זה בעיני המתבונן, כלכלית מדובר בעובדות גמורות. חוץ מההנהלה אין לאף אחד את העו״ש של המועדון. אז על סמך מה מדברים? ליד? בערך? כמעט? לא מרגיש לי במו מדע מדויק.

7.שאלה: אותי כאוהד אמור לעניין ששחקן שטוב מקצועית לקבוצה צריך לשחרר כי החתימו אותו על חוזה חצי שנה קודם בסכום שהיה נראה הגיוני לפני חצי שנה והיום הוא תופס חלק נכבד בתקציב בגלל שהחתימו שחקנים כושלים כמו אנסטיס שיימן סטו וכו?
איך זה קשור אחד לשני? ואיפה הניהול המדוקדק שאתה מדבר עליו??? מה השתנה הלילה הזה? אההה נשרנו מאירופה כי השקיעו במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. מסכן שהר, קורבן של המערכת. נתנו לו חוזה שלא מגיע לו, כי פתאום הפך לנגר. טעו כי פחדו שילך לחיפה/מכבי ועכשיו זה לא יקרה, כי החליטו שרק לביתר, אז הוא כבר לא מענין... יאללה מספיק לבלבל את המוח.
נערך לאחרונה על ידי אלדר ב 10 ספטמבר 2018, 05:14, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של משתמש
אלדר
הודעות: 6247
הצטרף: 01 אוקטובר 2008, 03:38

Re: דויד סימאו - קשר

שליחה על ידי אלדר »

ForeverRed כתב:שתהיה בריא אורן, כמה סבלנות יש לך.
שאפו על הפירוט.

אלדר, התגובות שלך רצופות באי דיוקים. אורן כבר הגיב מצוין ובינתיים לגמרי סטינו מהנושא אז רק אסכם ואומר שתרצה או לא, הפן המקצועי והפן הכלכלי כרוכים זה בזה.

רכישה יקרה מאוד תשפיע על רכישות של שחקנים אחרים.
נפילה עם שחקן יקר עלולה להשפיע על מדיניות במקרה של החתמות עתידיות.
כספים שיוצאים ולא חוזרים משפיעים על התקציב לטווח הרחוק.

כל הטיעונים בנוסח "לא צריך לעניין, הכסף לא יוצא לנו מהכיס" מנותקים מהמציאות.

אנחנו לא בשוק חופשי והתקציב מוגבל וכן, המועדון צריך לחשוב פעמיים לפני שהוא בוחר להשקיע סכומי כסף גדולים על שחקן בן 28 שהוא לא באמת מכיר.

יש סיבה לכך שמהלכים מהסוג הזה נחשבים לפחות מקובלים בקבוצות מסדר הגודל שלנו.
ברור!!! שהפן המקצועי קשור בפן הכלכלי.
רק לא מבין איך זה קשור אלינו האוהדים???
לא מבין רק איך אנחנו יודעים מה מגבלת התקציב!?!
לא מבין איך הפכתם לרואי חשבון בלי נתון אחד מדויק לגבי התקציב??

אני באיזשהו שלב אמרתי שאין לי ערך לכסף של אלונה והמלצתי שתשקיע בלי לחשוב פעמיים?

מה אתם קוראים מה שכתוב או שאתם סתם נהנים להסכים עם אורן כי הוא עושה חיים קלים לכולם בזה שהוא עונה בצורה מצוינת?

לא אמור לעניין אותי אם אלונה החליטה להביא את ניימאר ב222 מליון יורו, או את סימאו במליון יורו. אני מספיק סומך עליה שעשתה 1+1. אתם מתיימרים להבין מה קורה בכיס של אלונה בזמן שאפילו באתרים הגדולים במדינה לא יודעים להגיד במדויק כמה המשפחה מוערכת מבחינה כלכלית.

שוב, הפועל באר שבע תקום ותיפול על המוטיבציה של אלונה להשקיע. אין קשר לכסף. ברוך השם יש לה מוטיבציה לכן אין דאגות. הבעיה שאתם עסוקים בלנהל תקציב ובמקום לדחוף קדימה אתם הופכים לאנשים פיננסים ולא אוהדים.


אני אוהב לחלום. אני רוצה ליגת אלופות. אני רוצה שהקבוצה תפרק אותי מאושר. אני רוצה לקנות חולצות של כוכבים גדולים. אני רוצה לבכות משיאים של אליפויות. אכפת לי כמה זה יעלה??? לא!! אני אוהד. ואני רוצה את כל הטוב שבעולם אצלי בקבוצה!!

אלונה קובעת ואלונה מחליטה. אנחנו רק צריכים לעזור לה להתקדם ולשאוף קדימה. לא לעצור ולחשוב על שטויות כלכליות שאתם מדברים בביטחון בלי להניד עפעף.

זה לא תפקידנו!!!

סמל אישי של משתמש
nitsande
הודעות: 6052
הצטרף: 09 נובמבר 2008, 10:47

Re: דויד סימאו - קשר

שליחה על ידי nitsande »

oranu כתב: השוואה גרועה כהרגלי בקודש אז למה טרחת לקרוא ולהגיב?
אני לא אגרר לפסים אישיים, שנה טובה אח שלי רק קח בחשבון -
לאוהד הפשוט יש הרבה יותר מושג במצב הכלכלי של הפועל ב"ש מאשר בדיונים המקצועיים שלה חביבי, כל הדיוט יכול לחשב טווח של הכנסות טבעיות ולדעת איזה תקציב מקסימלי אפשר להעמיד ומה ההשפעות של כל רכישה או שכר על התקציב הזה (באחוזים למשל).
זה שכיף לך לשחק פה מנג'ר זה אחלה, יש כאלה שגם אוהבים לשחק מנהלי תקציב, איפה הבעיה בזה שהנושאים הכלכליים והעלויות עולים לדיון? כי זה כסף של אלונה? תשובה טיפשית סלח לי.
שנה טובה גם לך, רק לא הבנתי מאיפה הבאת את הפסים אישיים... וההדגשה שלי אומרת ששוב, אתה אומר דבר והיפוכו באותה פסקה.
אבל אני באמת לא מתכוון להתייחס לגופו של כותב אלא לגופו של עניין, ברמת הכלל.

קראתי את כל שלושת העמודים של הדיון בין אורן לבין אלדר, בעיון רב... דיון מרתק חייב לציין.
אני הרבה הרבה פחות בקיא מכם בפרטים, וכנראה פחות בקיא משמעותית במודלים כלכליים.
אבל זה לא הופך אותי למעוניין פחות או מישהו מכם למעוניין יותר.

לדעתי, יש מידה של צדק קלה בדבריו של אורן, כל הנושא הכלכלי כרעיון, כאג'נדה צריך לעניין אותנו (ע"ע אלי להב),
אבל פרטנית, פר שחקן, שווה או לא שווה וכו', כמו שכבר כתבתי ואלדר היטיב לפרט זה לא מעניינינו.

אני חושב שכל מי שקורא את הדיון במלואו ובשימת לב לא יכול שלא להבין את כוונתי וכמובן את כוונתו של אלדר שהסביר את הדברים בצורה יוצאת דופן.

רק לגבי כל מיני דברים שבחרת לייחס לי בציטוטים שהוצאו מהקשרם אורן, דמגוגיה זה יפה. אבל לא מכובד.
תמשיך לעצום עיניים ולכתוב הררי מילים כדי להצדיק את טענותיך רק לשם הדיון, אולי נגיע ל 30 עמ'.

חג שמח לכולם!
רק אהבה תנצח...

סמל אישי של משתמש
oranu
הודעות: 2466
הצטרף: 07 אוגוסט 2015, 08:37
Title: קרייזי-רד

Re: דויד סימאו - קשר

שליחה על ידי oranu »

nitsande כתב:
שנה טובה גם לך, רק לא הבנתי מאיפה הבאת את הפסים אישיים... וההדגשה שלי אומרת ששוב, אתה אומר דבר והיפוכו באותה פסקה.
אבל אני באמת לא מתכוון להתייחס לגופו של כותב אלא לגופו של עניין, ברמת הכלל.

קראתי את כל שלושת העמודים של הדיון בין אורן לבין אלדר, בעיון רב... דיון מרתק חייב לציין.
אני הרבה הרבה פחות בקיא מכם בפרטים, וכנראה פחות בקיא משמעותית במודלים כלכליים.
אבל זה לא הופך אותי למעוניין פחות או מישהו מכם למעוניין יותר.

לדעתי, יש מידה של צדק קלה בדבריו של אורן, כל הנושא הכלכלי כרעיון, כאג'נדה צריך לעניין אותנו (ע"ע אלי להב),
אבל פרטנית, פר שחקן, שווה או לא שווה וכו', כמו שכבר כתבתי ואלדר היטיב לפרט זה לא מעניינינו.

אני חושב שכל מי שקורא את הדיון במלואו ובשימת לב לא יכול שלא להבין את כוונתי וכמובן את כוונתו של אלדר שהסביר את הדברים בצורה יוצאת דופן.

רק לגבי כל מיני דברים שבחרת לייחס לי בציטוטים שהוצאו מהקשרם אורן, דמגוגיה זה יפה. אבל לא מכובד.
תמשיך לעצום עיניים ולכתוב הררי מילים כדי להצדיק את טענותיך רק לשם הדיון, אולי נגיע ל 30 עמ'.

חג שמח לכולם!
לא נכנסתי לאישי, מחילה אם נפגעת מהמילה "טיפשית" יכול להיות שלא היה במקום.

אם לא הבנת מאיפה זה בא אז:
אתה רשמת "השוואה גרועה כהרגלך בקודש" אחרי זה אתה מתפלא למה זה לא בא טוב לצד השני? כי זה לא סבבה להתנסח ככה.
תבוא תגיד מה אתה חושב תנהל דיון כמו בן אדם אשמח לענות.
חג שמח אחי היה דיון טוב סך הכל.
נערך לאחרונה על ידי oranu ב 10 ספטמבר 2018, 14:15, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של משתמש
oranu
הודעות: 2466
הצטרף: 07 אוגוסט 2015, 08:37
Title: קרייזי-רד

Re: דויד סימאו - קשר

שליחה על ידי oranu »

אלדר כתב: 1.לטענתך, אין כאן בעיה של החתמה אלא אם כן מציגים מכירה מול החתמה = התנהלות בסיסית של ניהול תקציב, עם או בלי הפייר פליי.
הרי אם שחור או לבן אז משמע הגבלה גורפת להחתמה = גם אם מכרת לא תוכל להחתים. במקרה הזה הוכח, שאם נכנס הפייר פליי תציג תוכנית ממשית של מכירה, אז תוכל להחתים בסכום סביר. בהחלט אין כאן אמירה גורפת של ״עצור את הכל, אתה תקוע עם החתמות״. עובדתית מכבי ממשיכה להחתים, כך או כך.

מכבי כאג׳נדה עם או בלי פייר פליי, לא הולכים על שחקנים מקומיים וחיים בבועה שהם מתבייתים על שחקן מבחוץ והולכים עליו בכל הכוח.
עובדה שלא הלכו בעבר על וואקמה כשיכלו.. (על האסלביינק לא היו הולכים ממילא, את מנור לא יקנו כי אין להם את מה שלוזון מחפש). זה לא עניין של שחקן טוב או לא, זה עניין של אג׳נדה מערכתית. אל תסלף את המציאות.

2. אתה מעוות את המציאות ואת הנושא, בקטנה, אענה על זה.
אותי כאוהד(!!!) לא אמור לעניין אם שחקן שווה סכום מסוים או לא.
אני מבין מבעוד מועד שאם הלכו על שחקן מסוים, הבינו שמבחינה כלכלית השחקן עומד במסגרת היכולות. ואם יגיע, ישדרג אותי מקצועית.
אוהד שיש לו ידע בנושא כלכלי, או מקצועי יכול לנתח סיטואציה.
העניין שבכלכלה אם הנתונים לא פרושים בפניך, איך תנתח??
בנושא מקצועי הרבה יותר קל כי יש יותר מידע גלוי. אל תבלבל אותנו כאילו הנושא הכלכלי פרוש לנו על שטיח, כי אין אפילו קצה חוט.

לא יודע מאיפה את המשפט על לויטה, הוא בהחלט לא נאמר על ידי, אין פה הם אמרו ואנחנו אמרנו, אני לא מפלג את הפורום לצודק או לא צודק. אני מדבר על מהות הדיון.


3. לא מבין איך זה קשור למה שרשמתי. כבר כתבתי לפני.
״לאלונה יש את היכולות להתמודד עם גולדהאר״. היא הוכיחה את זה בעבר. לא מבין מה ההתנגחות שלך בנושא הזה?

4. עניתי לגדי טיפה יותר מפורט, אני לא בשיעור אקדמאי לפרוט כל שלב ושלב, אני בפורום אוהדים שיוצא מנקודת הנחה שיש את הבסיס להצלחה, פשוט צריך להשקיע עוד ועוד כדי להצליח. הרי ברדה הגיע כשאלונה ״שברה את תקרת הזכוכית״ כנל מליקסון ובוזגלו. אתם יכולים להגיד לי שההצלחה הגיע לפני השקעה ולא ההיפך?!?!? די לדבר שטויות.

5.אתה טועה ידידי, עובדתית גולדהאר ספונסר של עצמו.
עשה את זה בערמה שלא תפסו אותו ״חורג״ עובדתית? עשה גם עשה.

6.את הנושא הכלכלי מפרסמים באופן שהכי קרוב למציאות רק שנה אחורה או שנתיים אחורה. לא באופן מיידי.
סרטון תדמית ודעות מקצועיות אפשר למצוא באופן נגיש פי כמה מהפן הכלכלי. שוב, לא מבין על מה ההתנגחות. מקצועי זה בעיני המתבונן, כלכלית מדובר בעובדות גמורות. חוץ מההנהלה אין לאף אחד את העו״ש של המועדון. אז על סמך מה מדברים? ליד? בערך? כמעט? לא מרגיש לי במו מדע מדויק.

7.שאלה: אותי כאוהד אמור לעניין ששחקן שטוב מקצועית לקבוצה צריך לשחרר כי החתימו אותו על חוזה חצי שנה קודם בסכום שהיה נראה הגיוני לפני חצי שנה והיום הוא תופס חלק נכבד בתקציב בגלל שהחתימו שחקנים כושלים כמו אנסטיס שיימן סטו וכו?
איך זה קשור אחד לשני? ואיפה הניהול המדוקדק שאתה מדבר עליו??? מה השתנה הלילה הזה? אההה נשרנו מאירופה כי השקיעו במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. מסכן שהר, קורבן של המערכת. נתנו לו חוזה שלא מגיע לו, כי פתאום הפך לנגר. טעו כי פחדו שילך לחיפה/מכבי ועכשיו זה לא יקרה, כי החליטו שרק לביתר, אז הוא כבר לא מענין... יאללה מספיק לבלבל את המוח.
הצלחת לייאש אותי, אשתדל בקצרה:

1. עובדתית על מכבי נאסר לרכוש שחקנים חדשים עד שלא ימכרו שחקן ומהכסף הזה יוכלו לרכוש שחקן אחר, שחור על גבי לבן בלי שום קשר לתכנית החיסכון שלהם, אלה העובדות.

תפסיק לרשום דברים בלי לבדוק אותם זה מוציא אותך לא טוב. זו הענישה ועד שהם מכרו את וידאר הם לא יכלו לרכוש שחקנים אחרים.
יש לך ספק שבעולם בלי פיירפליי הם לפחות חלק מהמשחק בנוגע לסולומן ונייגל? או מנסים לפחות לרכוש את ורד בתחילת הקיץ? לא ראית טרייד שעשו על קנדיל בעד 4 או 5 שחקנים כי לא יכלו לשלם? מה אתה עובד על עצמך כאילו?
מה שהיה עם גורדי מת והמדיניות השתנה יחד איתו, אין קשר לאג'ינדה ולא נעליים, הם היו מוגבלים מאוד בגלל הפייר פליי ותמרנו (באופן מוצלח יש לציין) בהתאם להגבלות.
הענישה שינתה להם מדיניות, פגעה בהם בצורה כזו או אחרת והגבילה אותם לשוק מצומצם מאוד של שחקנים אל ואתה מוזמן לבדוק את זה עם אוהדים שלהם.

2. אפשר להסכים שלא להסכים. הדיון הכלכלי לדעתי הולך בד בבד עם הדיון המקצועי והוא מרתק ומעניין אותי לא פחות. אני גם מבין הרבה יותר בנושא הזה מאשר בנושא המקצועי שאני ממעט להגיב על תחום שאני פחות מבין בו, אתה יכול להרגיש ההפך וזה בסדר אין פה צודק וטועה זה סובייקטיבי לחלוטין.
הטעות היחידה שבאתי אליה בטענות היא הביטול של הדיון הכלכלי למשתמשים אחרים.
יש כאלה שבא להם לדון על פייר פליי ותקציבים וגרעונות וחוזים ושכר, ולא אין לך יותר נתונים בדיון המקצועי, בשני הדיונים אנחנו בערפל ומלקטים מידע ממה שניתן.
זה לא שהשכר וההכנסות ממנויים וההוצאות על שחקנים וגודל תקציב הם פרטי מידע שנמצאים בכספת של השב"כ, בדיוק כמו שכמות הגולים והבישולים של מועמד הם לא כאלו, כך גם לא דמי ההעברה והשכר של השחקן.

3. לא מתנגח, מסביר לך שהיא יכולה להתמודד בעיקר בגלל הליגה שבה הם נמצאים ומגבלת הזרים ובכל זאת בטווח הארוך הם ביתרון עלינו, אין לי כח להסביר שוב למה.

4. לא לגנוב דעת זה לא מתאים לך.
לא אמרנו מעולם שההצלחה הגיעה בעקבות זריקת ז** וחוסר השקעה ולא כיוונו לשם בכלל.
אמרנו שהשקעה לא מביאה הצלחה בהכרח.
הדוגמא הכי טובה היא ההשקעה של אלונה במועדון לפני שהגיע ברדה עם תקציבים של פלייאוף עליון וקבוצות שניצלו מירידה במחזור אחרון במקרה הרע או סיימו בפלייאוף אמצע במקרה הטוב.
לא צריך להיות אקדמאי כדי להבין שכשאתה רושם "השקעה מביאה הצלחה בהכרח" זה לא נכון ולא מתחבר למציאות.

5. עובדתית גולדהאר התחיל עם זה אך ורק העונה ואף אחד לא יודע כמה הספונסר מכניס לקבוצה. אם הסכומים הם בגדר הסביר אין שום סיבה לאופ"א לבוא עליהם על זה.
עד היום שיחקו בלי ספונסר והם עדיין המותג הכי חזק בכדורגל הישראלי אז ברור שהוא יכול להכניס סכום מכובד מאוד ולעמוד בתנאים.
שלא תחשוב לרגע שגולדהאר יכניס את ה 10 מיליון יורו גירעון מהספונסר ואופא ישתקו לו, לא יקרה והוא לא טיפש כדי לעשות את זה, יכניס סכום שיהיה מכובד ועדיין לא יביא עליו חקירות ושטויות, סמוך עליו.

6. שוב, זכותך. המספרים הם אותם מספרים כשהשחקן חותם וגם שנתיים אחר כך. לא צריך מצב עו"ש כדי לדון בנושא מבחינתי ומבחינת אחרים.
אתה לא חייב להסכים רק אל תבטל את הדיון שלנו ותהפוך אותו ללא לגיטימי כי זה בדיוק מה שאני מרגיש על הדיונים המקצועיים של אחרים ואני לא מזלזל בהם או מבטל אותם.

7. אותך כאוהד יעניין מה שמעניין אותך ואותי יעניין מה שמעניין אותי.
אני יודע להבין שרוצים להשתחרר מהחוזה של בן גם בגלל מגבלות תקציביות וזו לא החלטה מקצועית נטו אלא גם כלכלית.
מבחינתי זה ההסבר הכי טוב למה הדיונים חופפים וחשוב לדבר על מקצועי וכלכלי כאחד, שוב אתה לא חייב להסכים.

שנה טובה וחג שמח גם לך אח יקר.

סמל אישי של משתמש
אדום זקן
הודעות: 14618
הצטרף: 19 אוקטובר 2010, 23:17

Re: דויד סימאו - קשר

שליחה על ידי אדום זקן »

oranu כתב:
הצלחת לייאש אותי, אשתדל בקצרה:

1. עובדתית על מכבי נאסר לרכוש שחקנים חדשים עד שלא ימכרו שחקן ומהכסף הזה יוכלו לרכוש שחקן אחר, שחור על גבי לבן בלי שום קשר לתכנית החיסכון שלהם, אלה העובדות.

תפסיק לרשום דברים בלי לבדוק אותם זה מוציא אותך לא טוב. זו הענישה ועד שהם מכרו את וידאר הם לא יכלו לרכוש שחקנים אחרים.
יש לך ספק שבעולם בלי פיירפליי הם לפחות חלק מהמשחק בנוגע לסולומן ונייגל? או מנסים לפחות לרכוש את ורד בתחילת הקיץ? לא ראית טרייד שעשו על קנדיל בעד 4 או 5 שחקנים כי לא יכלו לשלם? מה אתה עובד על עצמך כאילו?
מה שהיה עם גורדי מת והמדיניות השתנה יחד איתו, אין קשר לאג'ינדה ולא נעליים, הם היו מוגבלים מאוד בגלל הפייר פליי ותמרנו (באופן מוצלח יש לציין) בהתאם להגבלות.
הענישה שינתה להם מדיניות, פגעה בהם בצורה כזו או אחרת והגבילה אותם לשוק מצומצם מאוד של שחקנים אל ואתה מוזמן לבדוק את זה עם אוהדים שלהם.

2. אפשר להסכים שלא להסכים. הדיון הכלכלי לדעתי הולך בד בבד עם הדיון המקצועי והוא מרתק ומעניין אותי לא פחות. אני גם מבין הרבה יותר בנושא הזה מאשר בנושא המקצועי שאני ממעט להגיב על תחום שאני פחות מבין בו, אתה יכול להרגיש ההפך וזה בסדר אין פה צודק וטועה זה סובייקטיבי לחלוטין.
הטעות היחידה שבאתי אליה בטענות היא הביטול של הדיון הכלכלי למשתמשים אחרים.
יש כאלה שבא להם לדון על פייר פליי ותקציבים וגרעונות וחוזים ושכר, ולא אין לך יותר נתונים בדיון המקצועי, בשני הדיונים אנחנו בערפל ומלקטים מידע ממה שניתן.
זה לא שהשכר וההכנסות ממנויים וההוצאות על שחקנים וגודל תקציב הם פרטי מידע שנמצאים בכספת של השב"כ, בדיוק כמו שכמות הגולים והבישולים של מועמד הם לא כאלו, כך גם לא דמי ההעברה והשכר של השחקן.

3. לא מתנגח, מסביר לך שהיא יכולה להתמודד בעיקר בגלל הליגה שבה הם נמצאים ומגבלת הזרים ובכל זאת בטווח הארוך הם ביתרון עלינו, אין לי כח להסביר שוב למה.

4. לא לגנוב דעת זה לא מתאים לך.
לא אמרנו מעולם שההצלחה הגיעה בעקבות זריקת ז** וחוסר השקעה ולא כיוונו לשם בכלל.
אמרנו שהשקעה לא מביאה הצלחה בהכרח.
הדוגמא הכי טובה היא ההשקעה של אלונה במועדון לפני שהגיע ברדה עם תקציבים של פלייאוף עליון וקבוצות שניצלו מירידה במחזור אחרון במקרה הרע או סיימו בפלייאוף אמצע במקרה הטוב.
לא צריך להיות אקדמאי כדי להבין שכשאתה רושם "השקעה מביאה הצלחה בהכרח" זה לא נכון ולא מתחבר למציאות.

5. עובדתית גולדהאר התחיל עם זה אך ורק העונה ואף אחד לא יודע כמה הספונסר מכניס לקבוצה. אם הסכומים הם בגדר הסביר אין שום סיבה לאופ"א לבוא עליהם על זה.
עד היום שיחקו בלי ספונסר והם עדיין המותג הכי חזק בכדורגל הישראלי אז ברור שהוא יכול להכניס סכום מכובד מאוד ולעמוד בתנאים.
שלא תחשוב לרגע שגולדהאר יכניס את ה 10 מיליון יורו גירעון מהספונסר ואופא ישתקו לו, לא יקרה והוא לא טיפש כדי לעשות את זה, יכניס סכום שיהיה מכובד ועדיין לא יביא עליו חקירות ושטויות, סמוך עליו.

6. שוב, זכותך. המספרים הם אותם מספרים כשהשחקן חותם וגם שנתיים אחר כך. לא צריך מצב עו"ש כדי לדון בנושא מבחינתי ומבחינת אחרים.
אתה לא חייב להסכים רק אל תבטל את הדיון שלנו ותהפוך אותו ללא לגיטימי כי זה בדיוק מה שאני מרגיש על הדיונים המקצועיים של אחרים ואני לא מזלזל בהם או מבטל אותם.

7. אותך כאוהד יעניין מה שמעניין אותך ואותי יעניין מה שמעניין אותי.
אני יודע להבין שרוצים להשתחרר מהחוזה של בן גם בגלל מגבלות תקציביות וזו לא החלטה מקצועית נטו אלא גם כלכלית.
מבחינתי זה ההסבר הכי טוב למה הדיונים חופפים וחשוב לדבר על מקצועי וכלכלי כאחד, שוב אתה לא חייב להסכים.

שנה טובה וחג שמח גם לך אח יקר.
אורן,תעשה כוסית בלוגה,עזוב אותך מגולדהאר,עכשיו חג.

סמל אישי של משתמש
xboy
הודעות: 1777
הצטרף: 03 פברואר 2014, 17:21

Re: דויד סימאו - קשר

שליחה על ידי xboy »

להגיד שהפייר פליי לא משפיע על מכבי זה להיות מנותק מהמציאות.
בעולם ללא פייר פליי הקישור של מכבי לא מורכב מפרץ, גלזר וברסקי.
מכבי הצליחו בעמל רב להגיע להסדר במקום להגיע להליך שיפוטי. מכבי מחוייבת להגיש עד 2021 תקציב מאוזן, תהיה בטוח שכחלק מתוכנית ההבראה שהם הציגו מופיע מכירת נכנסים (איש הקרח/ראיקוביץ).
בשביל מועדון כמו מכבי, להציג תקציב מאוזן זה חתיכת עונש, מספיק להסתכל על הדוח הכספי האחרון שלהם בשביל לראות שרק שכר שחקנים וצוות מקצועי עומד על 65 מיליון ש"ח, הוצאות הנהלה וכלליות עוד 25 מיליון, לאזן תקציב עם הכנסות של 35 מיליון (בעונה שאין אירופה) זה לא הולך להיות פשוט.
תהיה בטוח שאופ"א יבדקו טוב טוב את הסכם החסות החדש שהגיע מאחת החברות של מיץ, אם את פ.ס.ז הם הולכים לבדוק אז מי זאת מכבי.

סמל אישי של משתמש
דר אדום בנשמה
הודעות: 23295
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 10:59
Title: הפועל אימפריה!

Re: דויד סימאו - קשר

שליחה על ידי דר אדום בנשמה »

מה שמעצבן אותי שמדברים פה על זה שבגלל שלא העפלנו לאירופה החליטו לקצץ בבשר החי אבל שוכחים שבשביל להעפיל לאירופה מלכחתחילה היינו צריכים להתחזק במהלך הקיץ ולא עשינו את זה, להפך רק נחלשנו.
אז או שמי שבנה אצלנו את התקציב שיכור, כי לבנות תקציב על פי הכנסות לא בטוחות זה מסוכן.
תקציב צריך לבנות רק על פי הכסף הקיים ולא על פי כסף שאולי יגיע או שלא יגיע.
בטח ובטח שמציעים משכורות עתק.
אם לאלונה לא היה מספיק כסף או שהיא חששה מהפייר פליי היא הייתה צריכה למזער נזקים ומראש לא לשלם כל כך הרבה לבן שהר או לשמואל שיימן.
הפועל באר שבע, אלופה לעונת 2015-2016!

סמל אישי של משתמש
אלדר
הודעות: 6247
הצטרף: 01 אוקטובר 2008, 03:38

Re: דויד סימאו - קשר

שליחה על ידי אלדר »

oranu כתב:
הצלחת לייאש אותי, אשתדל בקצרה:

1. עובדתית על מכבי נאסר לרכוש שחקנים חדשים עד שלא ימכרו שחקן ומהכסף הזה יוכלו לרכוש שחקן אחר, שחור על גבי לבן בלי שום קשר לתכנית החיסכון שלהם, אלה העובדות.

תפסיק לרשום דברים בלי לבדוק אותם זה מוציא אותך לא טוב. זו הענישה ועד שהם מכרו את וידאר הם לא יכלו לרכוש שחקנים אחרים.
יש לך ספק שבעולם בלי פיירפליי הם לפחות חלק מהמשחק בנוגע לסולומן ונייגל? או מנסים לפחות לרכוש את ורד בתחילת הקיץ? לא ראית טרייד שעשו על קנדיל בעד 4 או 5 שחקנים כי לא יכלו לשלם? מה אתה עובד על עצמך כאילו?
מה שהיה עם גורדי מת והמדיניות השתנה יחד איתו, אין קשר לאג'ינדה ולא נעליים, הם היו מוגבלים מאוד בגלל הפייר פליי ותמרנו (באופן מוצלח יש לציין) בהתאם להגבלות.
הענישה שינתה להם מדיניות, פגעה בהם בצורה כזו או אחרת והגבילה אותם לשוק מצומצם מאוד של שחקנים אל ואתה מוזמן לבדוק את זה עם אוהדים שלהם.

2. אפשר להסכים שלא להסכים. הדיון הכלכלי לדעתי הולך בד בבד עם הדיון המקצועי והוא מרתק ומעניין אותי לא פחות. אני גם מבין הרבה יותר בנושא הזה מאשר בנושא המקצועי שאני ממעט להגיב על תחום שאני פחות מבין בו, אתה יכול להרגיש ההפך וזה בסדר אין פה צודק וטועה זה סובייקטיבי לחלוטין.
הטעות היחידה שבאתי אליה בטענות היא הביטול של הדיון הכלכלי למשתמשים אחרים.
יש כאלה שבא להם לדון על פייר פליי ותקציבים וגרעונות וחוזים ושכר, ולא אין לך יותר נתונים בדיון המקצועי, בשני הדיונים אנחנו בערפל ומלקטים מידע ממה שניתן.
זה לא שהשכר וההכנסות ממנויים וההוצאות על שחקנים וגודל תקציב הם פרטי מידע שנמצאים בכספת של השב"כ, בדיוק כמו שכמות הגולים והבישולים של מועמד הם לא כאלו, כך גם לא דמי ההעברה והשכר של השחקן.

3. לא מתנגח, מסביר לך שהיא יכולה להתמודד בעיקר בגלל הליגה שבה הם נמצאים ומגבלת הזרים ובכל זאת בטווח הארוך הם ביתרון עלינו, אין לי כח להסביר שוב למה.

4. לא לגנוב דעת זה לא מתאים לך.
לא אמרנו מעולם שההצלחה הגיעה בעקבות זריקת ז** וחוסר השקעה ולא כיוונו לשם בכלל.
אמרנו שהשקעה לא מביאה הצלחה בהכרח.
הדוגמא הכי טובה היא ההשקעה של אלונה במועדון לפני שהגיע ברדה עם תקציבים של פלייאוף עליון וקבוצות שניצלו מירידה במחזור אחרון במקרה הרע או סיימו בפלייאוף אמצע במקרה הטוב.
לא צריך להיות אקדמאי כדי להבין שכשאתה רושם "השקעה מביאה הצלחה בהכרח" זה לא נכון ולא מתחבר למציאות.

5. עובדתית גולדהאר התחיל עם זה אך ורק העונה ואף אחד לא יודע כמה הספונסר מכניס לקבוצה. אם הסכומים הם בגדר הסביר אין שום סיבה לאופ"א לבוא עליהם על זה.
עד היום שיחקו בלי ספונסר והם עדיין המותג הכי חזק בכדורגל הישראלי אז ברור שהוא יכול להכניס סכום מכובד מאוד ולעמוד בתנאים.
שלא תחשוב לרגע שגולדהאר יכניס את ה 10 מיליון יורו גירעון מהספונסר ואופא ישתקו לו, לא יקרה והוא לא טיפש כדי לעשות את זה, יכניס סכום שיהיה מכובד ועדיין לא יביא עליו חקירות ושטויות, סמוך עליו.

6. שוב, זכותך. המספרים הם אותם מספרים כשהשחקן חותם וגם שנתיים אחר כך. לא צריך מצב עו"ש כדי לדון בנושא מבחינתי ומבחינת אחרים.
אתה לא חייב להסכים רק אל תבטל את הדיון שלנו ותהפוך אותו ללא לגיטימי כי זה בדיוק מה שאני מרגיש על הדיונים המקצועיים של אחרים ואני לא מזלזל בהם או מבטל אותם.

7. אותך כאוהד יעניין מה שמעניין אותך ואותי יעניין מה שמעניין אותי.
אני יודע להבין שרוצים להשתחרר מהחוזה של בן גם בגלל מגבלות תקציביות וזו לא החלטה מקצועית נטו אלא גם כלכלית.
מבחינתי זה ההסבר הכי טוב למה הדיונים חופפים וחשוב לדבר על מקצועי וכלכלי כאחד, שוב אתה לא חייב להסכים.

שנה טובה וחג שמח גם לך אח יקר.
אוהב אותך אח, גם אני קצת הותשתי. שכל אחד יראה את הדברים דרך העיניים שלו.
רק הבהרה קטנה. אני לא מתיימר לבטל דיונים כלכליים. אני פשוט לא מתחבר לזה שאנשים מדברים ממקום כלכלי ולא מהיבט של אוהד פשוט שרוצה לראות כדורגל טוב.
את הפן העסקי עדיף כדאי ורצוי להשאיר בצד של אלונה. לא צריך לחזק את עמדת הנושא הפיננסי כי משם בדיוק יעקב שחר התחיל ליפול. ״לשבור את תקרת הזכוכית״ זה נושא שחייבים לאמץ אותו כי אם לא, נשאר במקום במקרה הטוב או נלך אחורה במקרה הרע.

חג שמח ושנה מתוקה אח.

סמל אישי של משתמש
oranu
הודעות: 2466
הצטרף: 07 אוגוסט 2015, 08:37
Title: קרייזי-רד

Re: דויד סימאו - קשר

שליחה על ידי oranu »

אלדר כתב: אוהב אותך אח, גם אני קצת הותשתי. שכל אחד יראה את הדברים דרך העיניים שלו.
רק הבהרה קטנה. אני לא מתיימר לבטל דיונים כלכליים. אני פשוט לא מתחבר לזה שאנשים מדברים ממקום כלכלי ולא מהיבט של אוהד פשוט שרוצה לראות כדורגל טוב.
את הפן העסקי עדיף כדאי ורצוי להשאיר בצד של אלונה. לא צריך לחזק את עמדת הנושא הפיננסי כי משם בדיוק יעקב שחר התחיל ליפול. ״לשבור את תקרת הזכוכית״ זה נושא שחייבים לאמץ אותו כי אם לא, נשאר במקום במקרה הטוב או נלך אחורה במקרה הרע.

חג שמח ושנה מתוקה אח.
מבין את החוסר חיבור שלך לנושא, לגמרי.
מסכים שצריך להשאיר את הפן העסקי לאלונה ומקבלי ההחלטות (גם לגבי המקצועי מן הסתם).
שברנו את תקרת הזכוכית והשאיפות של המועדון לא השתנו לשמחתינו, ועל זה תודה לאלונה.
אוהבתך

סמל אישי של משתמש
pirlo21
הודעות: 533
הצטרף: 11 אוגוסט 2013, 15:31

Re: דויד סימאו - קשר

שליחה על ידי pirlo21 »

אתם חוטאים למטרה בכל הדיון הזה.
שורה תחתונה בפייר פליי הפיננסי יש הימור.
תשקיע הרבה ולא תצליח? נכנסת למלכודת שלו.
לא תשקיע? לקחת סיכון שתפסיד את כל מה שבנית עד היום.

אישית אני חושב שהפועל בש של היום עדיין מותג בבנייה, 2 עונות קשות ואלונה תקבל מכה כלכלית הרבה יותר גדולה מאשר סקציית פייר פליי או השקעה בשחקן כזה או אחר.
אמנם השקעה גבוהה יכולה לגרור בעיות עתידיות בפייר פליי אך מנגד חוסר השקעה יכול להוביל לעונה שאין בה אירופה ולהפסד כספי גם ממרצנדייז כרטיסים ומנויים (כבר השנה ראינו משחקים באירופה שטרנר לא מלא בהם).
נכון, לא כל מי שמשקיע מצליח ותמיד אפשר לתת את חיפה כדוגמה לקבוצה שמשקיעה ולא מצליחה אבל השאלה היא מה יש יותר? מכבי חיפה? או מנצסטר סיטי/פסז/ריאל מדריד/יובנטוסים?
מכבי חיפה היא הכלל או היוצא מהכלל?
בעולם שבו אין 100% הולכים עם הסיכוי,ובספורט בכלל ובעסקים בפרט יש קשר ישיר בין השקעה ובין פריון.

סמל אישי של משתמש
ForeverRed
הודעות: 26662
הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46

Re: דויד סימאו - קשר

שליחה על ידי ForeverRed »

pirlo21 כתב:אתם חוטאים למטרה בכל הדיון הזה.
שורה תחתונה בפייר פליי הפיננסי יש הימור.
תשקיע הרבה ולא תצליח? נכנסת למלכודת שלו.
לא תשקיע? לקחת סיכון שתפסיד את כל מה שבנית עד היום.

אישית אני חושב שהפועל בש של היום עדיין מותג בבנייה, 2 עונות קשות ואלונה תקבל מכה כלכלית הרבה יותר גדולה מאשר סקציית פייר פליי או השקעה בשחקן כזה או אחר.
אמנם השקעה גבוהה יכולה לגרור בעיות עתידיות בפייר פליי אך מנגד חוסר השקעה יכול להוביל לעונה שאין בה אירופה ולהפסד כספי גם ממרצנדייז כרטיסים ומנויים (כבר השנה ראינו משחקים באירופה שטרנר לא מלא בהם).
נכון, לא כל מי שמשקיע מצליח ותמיד אפשר לתת את חיפה כדוגמה לקבוצה שמשקיעה ולא מצליחה אבל השאלה היא מה יש יותר? מכבי חיפה? או מנצסטר סיטי/פסז/ריאל מדריד/יובנטוסים?
מכבי חיפה היא הכלל או היוצא מהכלל?
בעולם שבו אין 100% הולכים עם הסיכוי,ובספורט בכלל ובעסקים בפרט יש קשר ישיר בין השקעה ובין פריון.
מסכים עם זה מאוד.
המחלוקת לא הייתה על "האם" להשקיע, אלא על "כמה" ו"איפה".

סמל אישי של משתמש
yanivnew91
הודעות: 2823
הצטרף: 30 מאי 2012, 17:12

Re: דויד סימאו - קשר

שליחה על ידי yanivnew91 »

דיון קשה לקריאה(בעיקר בגרסת מובייל)

סמל אישי של משתמש
simply-red
הודעות: 6082
הצטרף: 30 אוקטובר 2010, 12:37

Re: דויד סימאו - קשר

שליחה על ידי simply-red »

אנחנו בראש השנה, לא בפורים.. הרגתם אותי עם המגילות..

שלח תגובה