עם קינגס יש בעיה.
לא חושב שתמצאו מישהו שיכחיש את זה.
מאמין שהוא ולוקאס יגיעו למחנה ומשם הכל פתוח.
לזה צריך להוסיף את ביטון שאף אחד לא יודע מתי יחזור.
את ויטור שלא חתם על חוזה.
את העובדה שאין בלם בכיר, מגן שמאלי בכיר ובכלל חיזוק להרכב ובפרט להתקפה שללא השניים שציינתי מעלה היא ברמה של פלייאוף תחתון.
המצב לא אידיאלי, ועזיבה לא מפתיעה בכלל של אחד הזרים תהפוך אותו למסובך מאוד.
קינגס קאנגווה
- שיש
- הודעות: 19046
- הצטרף: 22 ספטמבר 2014, 11:50
- Title: קרייזי-רד
- ReDo
- הודעות: 6727
- הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51
Re: קינגס קאנגווה
אתה יודע שלא אישרו לזרים עוד כמה ימים?
- Melikson24
- הודעות: 7371
- הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
- Title: CrazyRed
- Melikson24
- הודעות: 7371
- הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
- Title: CrazyRed
Re: קינגס קאנגווה
“גורמים בסביבת הפועל באר שבע טוענים שבימים האחרונים שנערכו מספר שיחות עם הסוכנים של השניים על מנת שהם ינחתו בארץ או מקסימום בפולין אבל בשלב הזה כשהקבוצה ממריאה מחר וכשהיא קיימה הבוקר אימון נוסף השניים לא כאן והעתיד של המועדון איתם, טרם התבהר.”
טוכמן
טוכמן
- הפועלעולה
- הודעות: 24714
- הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
- Title: אוגו..... כן נותן!
Re: קינגס קאנגווה
לא אשכח שבחלון ינואר לפני שנה בלבלו את השכל יום שלם על זה שהוא העלה סטורי מקטאר ושהוא הלך לחתום בקבוצה ומסתבר שיש לו שם משפחה.
האוהדים שלנו חולים על הספקולציות האלו, לא ברור למה.
חכו שבוע שבועיים והכל יתבהר. לי עדיין לא ברור איזו קבוצה תשים עליו סכומים כאלו, אלא אם כן אין לו בעיה ללכת לקבוצות תחתית בטורקיה או סין.
האוהדים שלנו חולים על הספקולציות האלו, לא ברור למה.
חכו שבוע שבועיים והכל יתבהר. לי עדיין לא ברור איזו קבוצה תשים עליו סכומים כאלו, אלא אם כן אין לו בעיה ללכת לקבוצות תחתית בטורקיה או סין.
- hb7
- הודעות: 7983
- הצטרף: 09 מאי 2015, 21:30
- Title: קרייזי-רד
Re: קינגס קאנגווה
אם הוא לא מגיע למחנה אז שלא יבוא בכלל,בושה
- גיא חניה
- הודעות: 6834
- הצטרף: 11 אוגוסט 2012, 04:39
Re: קינגס קאנגווה
כרגע אין לקנגאווה שום הצעה רצינית