קינגס קאנגווה

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
סמל אישי של משתמש
ForeverRed
הודעות: 31552
הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי ForeverRed »

עם קינגס יש בעיה.
לא חושב שתמצאו מישהו שיכחיש את זה.

מאמין שהוא ולוקאס יגיעו למחנה ומשם הכל פתוח.

לזה צריך להוסיף את ביטון שאף אחד לא יודע מתי יחזור.
את ויטור שלא חתם על חוזה.
את העובדה שאין בלם בכיר, מגן שמאלי בכיר ובכלל חיזוק להרכב ובפרט להתקפה שללא השניים שציינתי מעלה היא ברמה של פלייאוף תחתון.

המצב לא אידיאלי, ועזיבה לא מפתיעה בכלל של אחד הזרים תהפוך אותו למסובך מאוד.

סמל אישי של משתמש
שיש
הודעות: 19046
הצטרף: 22 ספטמבר 2014, 11:50
Title: קרייזי-רד

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי שיש »

ReDo כתב:
28 יוני 2026, 10:59
מה זה יברח מה זה שוק?
יש לו חוזה.
לא שוק אבל נניח יזרוק ז**? מה תעשה?
לא טוען שזה מה שיקרה אבל עזיבה שלו תמיד באויר

סמל אישי של משתמש
ReDo
הודעות: 6727
הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי ReDo »

Melikson24 כתב:
28 יוני 2026, 11:28
זה שהם עדיין לא בארץ…?

נראה אם יגיעו לפתיחת המחנה.
אתה יודע שלא אישרו לזרים עוד כמה ימים?

סמל אישי של משתמש
Melikson24
הודעות: 7371
הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
Title: CrazyRed

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי Melikson24 »

ReDo כתב:
28 יוני 2026, 12:24
אתה יודע שלא אישרו לזרים עוד כמה ימים?
יודע שהם היו אמורים לחזור בשבוע שעבר.
אולי הם עושים קטע ומתעכבים כדי להגיע ישירות למחנה, אני לא יודע, אבל ההתנהגות שלהם כרגע לא ברורה.
נקווה שזה מסתכם ב״לגנוב״ עוד כמה ימים ולא משהו גדול יותר.

סמל אישי של משתמש
Melikson24
הודעות: 7371
הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
Title: CrazyRed

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי Melikson24 »

“גורמים בסביבת הפועל באר שבע טוענים שבימים האחרונים שנערכו מספר שיחות עם הסוכנים של השניים על מנת שהם ינחתו בארץ או מקסימום בפולין אבל בשלב הזה כשהקבוצה ממריאה מחר וכשהיא קיימה הבוקר אימון נוסף השניים לא כאן והעתיד של המועדון איתם, טרם התבהר.”

טוכמן

סמל אישי של משתמש
הפועלעולה
הודעות: 24714
הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
Title: אוגו..... כן נותן!

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי הפועלעולה »

לא אשכח שבחלון ינואר לפני שנה בלבלו את השכל יום שלם על זה שהוא העלה סטורי מקטאר ושהוא הלך לחתום בקבוצה ומסתבר שיש לו שם משפחה.
האוהדים שלנו חולים על הספקולציות האלו, לא ברור למה.

חכו שבוע שבועיים והכל יתבהר. לי עדיין לא ברור איזו קבוצה תשים עליו סכומים כאלו, אלא אם כן אין לו בעיה ללכת לקבוצות תחתית בטורקיה או סין.

סמל אישי של משתמש
hb7
הודעות: 7983
הצטרף: 09 מאי 2015, 21:30
Title: קרייזי-רד

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי hb7 »

אם הוא לא מגיע למחנה אז שלא יבוא בכלל,בושה

סמל אישי של משתמש
גיא חניה
הודעות: 6834
הצטרף: 11 אוגוסט 2012, 04:39

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי גיא חניה »

כרגע אין לקנגאווה שום הצעה רצינית

שלח תגובה