קינגס קאנגווה

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
סמל אישי של משתמש
itzik2999
הודעות: 62
הצטרף: 02 יוני 2010, 20:00

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי itzik2999 »

הכול ספקולציות..למיטב ידיעתי בדרך לשידרוג חוזהו..

סמל אישי של משתמש
ReDo
הודעות: 6727
הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי ReDo »

oren2792 כתב:
22 יוני 2026, 15:36
משהו לא ברור לי, רק לפני חודש פורסם שלבסקי הציעה על ונטורה, עכשיו מפורסם שלבסקי הציעה על קינגס.

הם באים להטריל אותנו?
הם יודעים שאנחנו משחקים מולם שנה כן שנה לא.
מנסים להוציא אותנו מאיזון לקראת שנה הבאה.

סמל אישי של משתמש
4 לב אדום
הודעות: 5977
הצטרף: 23 אוגוסט 2021, 18:18
Title: CrazyRed

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי 4 לב אדום »

ReDo כתב:
22 יוני 2026, 18:04
הם יודעים שאנחנו משחקים מולם שנה כן שנה לא.
מנסים להוציא אותנו מאיזון לקראת שנה הבאה.
לבסקי סופיה הם בעצם הפרוקסי של ספורט5.
כשאלה לא מטרילים - השניים מופעלים.
כשאת עולה למגרש , הלב פועם והגוף נרגש

סמל אישי של משתמש
שיש
הודעות: 19046
הצטרף: 22 ספטמבר 2014, 11:50
Title: קרייזי-רד

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי שיש »

היה שקט מידי עד עכשיו....חיכיתי לקישקושים והם הגיעו כמו שעון לקראת המאני טיים של העונה

סמל אישי של משתמש
hb7
הודעות: 7983
הצטרף: 09 מאי 2015, 21:30
Title: קרייזי-רד

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי hb7 »

גם אני יכול לתת הצעה לרכב ששוה 500 אלף ולהציע 150 אלף,גם הם 1.5 מיליון מקסימום 2

סמל אישי של משתמש
ReDo
הודעות: 6727
הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי ReDo »

ערן זהבי בגיל 28 נמכר ב8 מיליון דולר.
לפני 10 שנים.
לא חושב שנגיע לסכומים האלה אבל זה צריך להיות הכיוון.
2-3 מליון יורו זו בדיחה.

סמל אישי של משתמש
Melikson24
הודעות: 7373
הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
Title: CrazyRed

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי Melikson24 »

לדעתי אנחנו בעיצומה של שביתה איטלקית. הוא היה אמור לחזור כבר לארץ(גם לוקאס).

אני מקווה שנפעל בחוכמה ולא ניפול בפח. לא זאת בלבד להודיע לו שכל פגיעה שלו במועדון תביא להגדלת הסכום אותו ידרשו תמורתו.
אף אחד לא אשם שהוא לא מצליח להביא הצעה ראויה. ב2 מיליון יורו שישב ביציע עד סוף החוזה.

סמל אישי של משתמש
ForeverRed
הודעות: 31553
הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי ForeverRed »

שקט מדומה.
מתחת לפני השטח המצב שלנו לכאורה די חרבנה.

יומיים למחנה אימונים, ללא חיזוק משמעותי ועם יותר סימני שאלה מסימני קריאה.

סמל אישי של משתמש
הפועלעולה
הודעות: 24714
הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
Title: אוגו..... כן נותן!

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי הפועלעולה »

גם דיופ לא חזר. בטח גם הוא שובת.
נכון שמשעמם ואין שמועות על רכש אבל לא צריך לייצר רעש בכוח.

סמל אישי של משתמש
Melikson24
הודעות: 7373
הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
Title: CrazyRed

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי Melikson24 »

הפועלעולה כתב:
28 יוני 2026, 00:39
גם דיופ לא חזר. בטח גם הוא שובת.
נכון שמשעמם ואין שמועות על רכש אבל לא צריך לייצר רעש בכוח.
דיופ קיבל אישור להגיע ישירות למחנה. קינגס ולוקאס היו אמורים להגיע לארץ קודם.

סמל אישי של משתמש
hb7
הודעות: 7983
הצטרף: 09 מאי 2015, 21:30
Title: קרייזי-רד

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי hb7 »

Melikson24 כתב:
28 יוני 2026, 01:13
דיופ קיבל אישור להגיע ישירות למחנה. קינגס ולוקאס היו אמורים להגיע לארץ קודם.
נשמע כמו אפליה

סמל אישי של משתמש
ReDo
הודעות: 6727
הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי ReDo »

יש איזה בסיס סביב הספקולציות האלה?

סמל אישי של משתמש
שיש
הודעות: 19046
הצטרף: 22 ספטמבר 2014, 11:50
Title: קרייזי-רד

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי שיש »

ReDo כתב:
28 יוני 2026, 10:40
יש איזה בסיס סביב הספקולציות האלה?
הלחץ שהוא יברח......

סמל אישי של משתמש
ReDo
הודעות: 6727
הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי ReDo »

שיש כתב:
28 יוני 2026, 10:49
הלחץ שהוא יברח......
מה זה יברח מה זה שוק?
יש לו חוזה.

סמל אישי של משתמש
Melikson24
הודעות: 7373
הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
Title: CrazyRed

Re: קינגס קאנגווה

שליחה על ידי Melikson24 »

ReDo כתב:
28 יוני 2026, 10:40
יש איזה בסיס סביב הספקולציות האלה?
זה שהם עדיין לא בארץ…?

נראה אם יגיעו לפתיחת המחנה.

שלח תגובה