שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים=12,000 מול רמה״ש
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
שער 9 צריך להיפתח מן ההתחלה אך במחיר מלא.
לגבי הנחות רק לשערים 3 ו 7 .
לגבי הנחות רק לשערים 3 ו 7 .
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
במשחק כזה אין לך שום סיכוי למכור את כל הכרטיסים ל-2,5,6.ג'וני כתב:שער 9 צריך להיפתח מן ההתחלה אך במחיר מלא.
לגבי הנחות רק לשערים 3 ו 7 .
אם המחירים נשארים מלאים 9 לא רלוונטי.
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
תשתה כוס מים גבר תירגע, זה המקום לדון בדברים האלו.ForeverRed כתב:במילה אחת, נמאסתם!!
במקום להתעסק בניצחון הענק היום שוב חוזרים לדיונים המתישים האלה על הוזלת מחירים.
דורון כהן, כל מילה בול. מי שהעובדה שהקבוצה במקום הראשון לא מספיקה לו כדי להטריח את עצמו ולהגיע לוסרמיל מצדי שיישאר בבית.
שבוע טוב!
הכל נעשה ברוח טובה ולא כולם חושבים כמוך , יש מקום לדבר גם על הניצחון הענק וגם על היום שאחרי .

Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
אסור להוריד מחירים בשערים הטובים אם אתה מוריד ב 9 אתה צריך להוריד בכל האיצטדיון, מי שלא קנה מינוי בתחילת העונה במחיר סביר לחלוטין הפסיד!אריק כתב:
במשחק כזה אין לך שום סיכוי למכור את כל הכרטיסים ל-2,5,6.
אם המחירים נשארים מלאים 9 לא רלוונטי.
מה שכן ניתן לחדש היום את מכירת המינויים במחיר יחסי, אולי גם "אוהדי ההצלחות" יצטרפו.
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
מבצע שיכול להיות יעיל:
פותחים אופציה לרכישת כרטיס כפול לשני משחקי הבית הקרובים ב-120 למבוגר, 60 לילד בשערים 2,5,6,9, ב-3 ב-80 למבוגר, 40 לילד.
יהיה תקף למכירה מוקדמת בלבד, דואגים לפתוח נקודות מכירה בכל מקום אפשרי בעיר כדי שהנגישות תהיה כמה שיותר גבוהה (לונה בעיר, בחנות כלשהי בגראנד, כנ"ל בקניון הנגב ומתחם הביג והוואן), וכמובן חופרים על הנושא ברדיו, במקומונים המקומיים, שלטי פרסום במרכזי הקניות הגדולים ברחבי העיר וברשתות החברתיות.
פותחים אופציה לרכישת כרטיס כפול לשני משחקי הבית הקרובים ב-120 למבוגר, 60 לילד בשערים 2,5,6,9, ב-3 ב-80 למבוגר, 40 לילד.
יהיה תקף למכירה מוקדמת בלבד, דואגים לפתוח נקודות מכירה בכל מקום אפשרי בעיר כדי שהנגישות תהיה כמה שיותר גבוהה (לונה בעיר, בחנות כלשהי בגראנד, כנ"ל בקניון הנגב ומתחם הביג והוואן), וכמובן חופרים על הנושא ברדיו, במקומונים המקומיים, שלטי פרסום במרכזי הקניות הגדולים ברחבי העיר וברשתות החברתיות.
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
כמו בכל מגרש בעולם, יציעים שונים נמכרים במחירים שונים. אין סיבה לקחת בשערים 3/7 את אותו המחיר כמו בשערים ה'רגילים', כנ"ל לגבי שאר 9 שצריך להימכר במחיר מלא.
תמיד צריך לחשוב שבמחירים הנוכחים כנראה שלא יקנו ליציעים מאורי השער.. ובהוזלה נחמדה, אפילו 60/30, אפשר למלא לפחות אחד מהם. גם מכירת כרטיסים גדולה יותר וגם אצטדיון מלא. בסופו של דבר כל הצדדים ירוויחו.
תמיד צריך לחשוב שבמחירים הנוכחים כנראה שלא יקנו ליציעים מאורי השער.. ובהוזלה נחמדה, אפילו 60/30, אפשר למלא לפחות אחד מהם. גם מכירת כרטיסים גדולה יותר וגם אצטדיון מלא. בסופו של דבר כל הצדדים ירוויחו.
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
זה כבר לא באחריות שלנו, אלא חוקים של ההתאחדותChen כתב:כמו בכל מגרש בעולם, יציעים שונים נמכרים במחירים שונים. אין סיבה לקחת בשערים 3/7 את אותו המחיר כמו בשערים ה'רגילים', כנ"ל לגבי שאר 9 שצריך להימכר במחיר מלא.
תמיד צריך לחשוב שבמחירים הנוכחים כנראה שלא יקנו ליציעים מאורי השער.. ובהוזלה נחמדה, אפילו 60/30, אפשר למלא לפחות אחד מהם. גם מכירת כרטיסים גדולה יותר וגם אצטדיון מלא. בסופו של דבר כל הצדדים ירוויחו.
חייבים להתקדם בקטע של המכירה למחוץ לעיר, לפחות 50% מאוהדי ב"ש הם לא מב"ש וחייבים לנצל את זה ולתת להם אווירה מזמינה ולא לשלוח אותם באמצע יום עבודה לקנות כרטיס...
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
אמרת הכל ,ועוד משהו הפעם האחרונה שוסרמיל היה מלא ב12 אלף אוהדים רק שלנו היה מול אותה רמת השרון ,זה שי !אריק כתב:
לא מסכים. יש לנו העונה הזדמנות בלתי חוזרת להרחיב את מעגל האוהדים של הקבוצה
ואני חושב שבמשחקים לא "אטרקטיביים" זו הזדמנות מצוינת לעשות זאת.
כמו שחפרו עם ההוזלות היו גם חפירות על ה-32 שקל למשחק לבעלי מנוי (אגב שברתי את
הראש ואת המחשבון ועדיין לא הבנתי איך מגיעים ל-32), כך שלמכור במחירים מוזלים במספר
משחקים במהלך העונה זה בסדר. בלי קשר, אין ספק שמחיר הכרטיסים אינו צריך להיות אחיד,
אלא תלוי ביריבה, ומשחק כזה צריך להיות מתומחר בפחות.
יש לא מעט דרכים לעשות זאת וגם שבועיים, אני למשל הייתי שם כיעד למלא את שער 9 ולא
את 3. אם כבר מרחיבים את המעגל אז שיראו נורמלי כמה שאפשר ולא מהבית מרקחת של הסופר פארם.
יש מיליון דרכים (40 מחיר אחיד, בעלי מנויים שזכאים לקנות כרטיס במחיר מוזל כהטבה, ילדים עד גיל מסוים
שייכנסו חינם או ב-10 ₪ וכו'). גם מוצר טוב צריך בתחילת הדרך למכור בזול כדי להרחיב את מעגל הלקוחות.
במקרה שלנו המעגל לא התרחב כבר כמה שנים ואין דבר יותר טוב מהצלחה כדי להרים את העסק.

Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
ממש לא אותו הדברזה שי ! כתב:אמרת הכל ,ועוד משהו הפעם האחרונה שוסרמיל היה מלא ב12 אלף אוהדים רק שלנו היה מול אותה רמת השרון ,זה שי !
אז זה היה משחק שיקבע עלייה של קבוצה, גם אם אום אל פאחם או אם ריאל מדריד הייתה שם האצטדיון היה מלא ללא קשר לקבוצה היריבה כי זה היה משחק עליה.
היום זה משחק בית רגיל בין קבוצה בצמרת פייבורטית לקבוצה בקשיים שבדרך לפירוק. כמו כל משחק אחר בליגה, זהו משחק מוקש ובו חייבים לנצח אותם.
במשחקים כאלו כמו אצל הגדולות(כן אלו שאתם מפארים בקהלים שלהם) צריך לבוא בין 5-9 אלף קהל. אם יבוא מעל 10, זהו הישג לכל קבוצה במיוחד במשחק לא אטרקטיבי שכזה, במתקן מחורבן שכזה(ואם תרצו) במחירים המוגזמים הללו.
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
מה שיפה אצל האוהדים שלנו שהתירוץ ״עכשיו זה זמן מצויין להגדיל את כמות האוהדים״ תופס תמיד.
בשנה שעברה מכרו מנוי לעונה שלמה במחיר רצפה ( אני קניתי מנוי מבוגר ב 458 שקלים) , זה לא נחשב צעד להרחבת גוש האוהדים ?? לפני שנתיים שנלחמו נגד הירידה מכרו כרטיסים ב 20 שקלים למשחקים החשובים ( פתח תקווה , ביתר ירושלים) , לפי התזה הזאת אותם אוהדים היו אמורים להידבק ״בחיידק״ הכדורגל ולבוא גם כשהמחיר גבוה יותר (כי הם נדבקו) , למה עכשיו צריך עוד הפעם להוזיל את המחיר ועוד לשער 9 שהראות ממנו זהה לשערים אחרים ?? תחשבו שנייה מה עובר לכל בעל בית של קבוצת כדורגל אחרי שקוראים טופיר כזה , במקום מחמאות על הרכש בקיץ ועל המיקום בטבלה יש ביקורת לא מובנת , מה האינטרס של אלונה להשקיע בקיץ עוד סכום כסף כדי להביא תותח שבעזרתו נוכל סוף סוף לחלום על מאבק לאליפות?? השקעה כספית אמורה להביא לגידול ההכנסות , אם נמכור כרטיסים ב 20 שקלים אנחנו לעולם לא נוכל להילחם במכבי תל אביב בעידן מיץ גולדהר ,בנוסף אני לא מתפלא למה התקשורת בכל פעם שמגיעה לבאר שבע , מציגה את העיר באור שלילי ומסכן , אם האנשים כל הזמן משדרים מסכנות ואומללות מה נצפה מגורם חיצוני ?? הטופיק הזה זה ההוכחה הטובה ביותר לדימוי של העיר.
בשנה שעברה מכרו מנוי לעונה שלמה במחיר רצפה ( אני קניתי מנוי מבוגר ב 458 שקלים) , זה לא נחשב צעד להרחבת גוש האוהדים ?? לפני שנתיים שנלחמו נגד הירידה מכרו כרטיסים ב 20 שקלים למשחקים החשובים ( פתח תקווה , ביתר ירושלים) , לפי התזה הזאת אותם אוהדים היו אמורים להידבק ״בחיידק״ הכדורגל ולבוא גם כשהמחיר גבוה יותר (כי הם נדבקו) , למה עכשיו צריך עוד הפעם להוזיל את המחיר ועוד לשער 9 שהראות ממנו זהה לשערים אחרים ?? תחשבו שנייה מה עובר לכל בעל בית של קבוצת כדורגל אחרי שקוראים טופיר כזה , במקום מחמאות על הרכש בקיץ ועל המיקום בטבלה יש ביקורת לא מובנת , מה האינטרס של אלונה להשקיע בקיץ עוד סכום כסף כדי להביא תותח שבעזרתו נוכל סוף סוף לחלום על מאבק לאליפות?? השקעה כספית אמורה להביא לגידול ההכנסות , אם נמכור כרטיסים ב 20 שקלים אנחנו לעולם לא נוכל להילחם במכבי תל אביב בעידן מיץ גולדהר ,בנוסף אני לא מתפלא למה התקשורת בכל פעם שמגיעה לבאר שבע , מציגה את העיר באור שלילי ומסכן , אם האנשים כל הזמן משדרים מסכנות ואומללות מה נצפה מגורם חיצוני ?? הטופיק הזה זה ההוכחה הטובה ביותר לדימוי של העיר.
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
דורון, אין קשר לאומללות ומסכנות. מעגל האוהדים של הקבוצה הוא עדיין קטן וזאת עובדה.דורון כהן כתב:מה שיפה אצל האוהדים שלנו שהתירוץ ״עכשיו זה זמן מצויין להגדיל את כמות האוהדים״ תופס תמיד.
בשנה שעברה מכרו מנוי לעונה שלמה במחיר רצפה ( אני קניתי מנוי מבוגר ב 458 שקלים) , זה לא נחשב צעד להרחבת גוש האוהדים ?? לפני שנתיים שנלחמו נגד הירידה מכרו כרטיסים ב 20 שקלים למשחקים החשובים ( פתח תקווה , ביתר ירושלים) , לפי התזה הזאת אותם אוהדים היו אמורים להידבק ״בחיידק״ הכדורגל ולבוא גם כשהמחיר גבוה יותר (כי הם נדבקו) , למה עכשיו צריך עוד הפעם להוזיל את המחיר ועוד לשער 9 שהראות ממנו זהה לשערים אחרים ?? תחשבו שנייה מה עובר לכל בעל בית של קבוצת כדורגל אחרי שקוראים טופיר כזה , במקום מחמאות על הרכש בקיץ ועל המיקום בטבלה יש ביקורת לא מובנת , מה האינטרס של אלונה להשקיע בקיץ עוד סכום כסף כדי להביא תותח שבעזרתו נוכל סוף סוף לחלום על מאבק לאליפות?? השקעה כספית אמורה להביא לגידול ההכנסות , אם נמכור כרטיסים ב 20 שקלים אנחנו לעולם לא נוכל להילחם במכבי תל אביב בעידן מיץ גולדהר ,בנוסף אני לא מתפלא למה התקשורת בכל פעם שמגיעה לבאר שבע , מציגה את העיר באור שלילי ומסכן , אם האנשים כל הזמן משדרים מסכנות ואומללות מה נצפה מגורם חיצוני ?? הטופיק הזה זה ההוכחה הטובה ביותר לדימוי של העיר.
המשחק מול קרית שמונה הראה זאת מצוין שאחרי 4 נצחונות ותיקו בקרית אליעזר כולם ציפו לראות 8000-9000 איש
במשחק וזה לא קרה. אלונה ראויה להמון מחמאות והיא מקבלת אותם בטונות, אבל יש כאן הזדמנות פז להדביק
בחיידק עוד אלפי אנשים כדי שבעונה הבאה יהיו 5,000 מנויים. אף אחד לא אמר למכור בכל העונה כרטיסים ב-20 שקל,
אלא ב-2-3 משחקים פחות מושכי קהל, זה לא יפגע באף רוכש מנוי, אלא ההיפך. אני מקווה שיפעלו בנושא, אחרת אנחנו
נתאכזב ונראה 6,000 צופים מול רמה"ש כי זה המקסימום שכרגע אנחנו מסוגלים למשחקים מהסוג הזה.
עם יד על הלב, אם לא היית עכשיו חובב כדורגל מושבע היית משלם 80 ש"ח כדי לראות משחק מול קבוצה שכבר ירדה ליגה?
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
אתם חייבים להבין שאנחנו (האנשים שרושמים פה בפורום) לא מדד השוואה לאנשים שכדורגל והפועל ב"ש בפרט, לא נמצא בראש סדר העדיפויות שלהם.
הגדלת בסיס האוהדים אינה קוראת במשחק אחד וזה צריך להיות משהו מתמשך ולאורך זמן. תחשבו על אבא שאין לו את החיידק של
הכדורגל אבל יש לו שני ילדים קטנים שמאוד רוצים ללכת למשחק, לאחר שחברים שלהם לכיתה "הדליקו" אותם. אותו אבא אינו מעוניין
לשלוח את שני ילדיו לבד בפעם הראשונה ומעוניין ללוות אותם למשחק. אם יתנו לו את האפשרות לקנות במחיר זול לשער 3, ייתכן מאוד
והוא יבוא עם ילדיו למשחק ואתם ילדים יתחברו לקבוצה ובעתיד יגיעו לבדם למשחקים.
זוהי רק דוגמא אחת מבין רבות. אני שומע על הרבה מאוד סיפורים מאנשים למה הם לא מגיעים וחלק מהסיבות מוצדקות וחלק פחות.
אבל בשורה התחתונה המועדון צריך לחשוב על דרכים ייצירתיות (בטופיק הזה הוא כבר קיבל כמה טובות מאוד) כיצד ניתן למשוך תושבים נוספים למשחקים (ד"א לחלק כרטיסים בחינם בגרנד קניון זו לא הדרך).
הגדלת בסיס האוהדים אינה קוראת במשחק אחד וזה צריך להיות משהו מתמשך ולאורך זמן. תחשבו על אבא שאין לו את החיידק של
הכדורגל אבל יש לו שני ילדים קטנים שמאוד רוצים ללכת למשחק, לאחר שחברים שלהם לכיתה "הדליקו" אותם. אותו אבא אינו מעוניין
לשלוח את שני ילדיו לבד בפעם הראשונה ומעוניין ללוות אותם למשחק. אם יתנו לו את האפשרות לקנות במחיר זול לשער 3, ייתכן מאוד
והוא יבוא עם ילדיו למשחק ואתם ילדים יתחברו לקבוצה ובעתיד יגיעו לבדם למשחקים.
זוהי רק דוגמא אחת מבין רבות. אני שומע על הרבה מאוד סיפורים מאנשים למה הם לא מגיעים וחלק מהסיבות מוצדקות וחלק פחות.
אבל בשורה התחתונה המועדון צריך לחשוב על דרכים ייצירתיות (בטופיק הזה הוא כבר קיבל כמה טובות מאוד) כיצד ניתן למשוך תושבים נוספים למשחקים (ד"א לחלק כרטיסים בחינם בגרנד קניון זו לא הדרך).
30/01 - היום שהבנו שהכל זה שקרים
Re: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים=12,000 מול רמה״ש
חברים אתם מפספסים את הנקודה החשובה, יכולים להוזיל את המחירים עד מחר, כל עוד רכישת הכרטיס מחייבת הגעה פיזית לעיר אנחנו נמשיך להפסיד כמות גדולה מאוד של אוהדים כל שבת.
Re: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים=12,000 מול רמה״ש
אפרופו שיווק- https://www.calcalist.co.il/sport/artic ... 39,00.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- RedRock
- הודעות: 5670
- הצטרף: 04 ספטמבר 2008, 14:54
- Title: רקקקקקק ברדה זה מרגש
- מיקום: הרצליה
- יצירת קשר:
Re: ממחר: שיווק אגרסיבי והוזלת מחירים.
1. מצטער אם נשמע מתנשא בעיניך...לא משם זה בא, אלא מתוך עצבים על כפיות הטובה.אורי אדום בנשמה כתב:
לא שלא מסכים שמדובר בטופיק מיותר בלשון המעטה, אבל חאלס עם הגישה (המעט מתנשאת) הזו. כן, השיווק הכי טוב זו הוזלת מחירים, מה לעשות? וכן - המחירים מושחתים כשלעצמם (לא מגייס את וסרמיל כטיעון) ככה של הפחית אותם זה לא בגדר הזניית מוצר!!
נמאס כבר שכל דבר מנסה לקשר למחירי הכרטיסים ומנסים לדרוש הוזלה.
הקבוצה רצה טוב? הוזלה!
הקבוצה לא רצה טוב? הוזלה!
הקבוצה בינונית? הוזלה!
המשחק בוסרמיל? הוזלה!
נמאס. מזל שנסתם התירוץ של שחקנים פח אשפה...
2. וסרמיל היה פה תמיד, ברור שזה לא תירוץ. גם העובדה שהמחירים מעט גבוהים זו בעיה ארצית ולא לגיטימי לדרוש שהשינוי יבוא רק כאן.
3. יש מיליון צעדי שיווק שאפשר לעשות, גם פה הועלו רעיונות נחמדים, וגם על מחיר שונה בשער 3 אפשר לדבר (כמשהו קבוע, לא כמחווה)...אבל באופן כללי - חייבים לצאת מהקונספט של הוזלת מחירים כדרך למשוך לקוחות. זו לא הדרך.