מנויים 2016/2017
- dardasmiley
- הודעות: 6716
- הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:39
Re: מנויים 2016/2017
מצטרף.
אני נוטה להיות בדרך כלל שמגן על המועדון, אבל פה הייתה התנהלות לא נכונה ולא הוגנת, גם שאמרו מעליי יש המון פתרונות שאפשר לנקוט בהם.
מה שהכי מרגיז בסיפור הזה זה מי שנתן את ההוראה שלא אוספים מהאצטדיון (משטרע?) שנה שעברה אספו 12k איש מהקופות בטדי, 99% נכנסו בזמן והלך חלק. אז פצאום 2000 איש זה סיכון ביטחוני?
אני נוטה להיות בדרך כלל שמגן על המועדון, אבל פה הייתה התנהלות לא נכונה ולא הוגנת, גם שאמרו מעליי יש המון פתרונות שאפשר לנקוט בהם.
מה שהכי מרגיז בסיפור הזה זה מי שנתן את ההוראה שלא אוספים מהאצטדיון (משטרע?) שנה שעברה אספו 12k איש מהקופות בטדי, 99% נכנסו בזמן והלך חלק. אז פצאום 2000 איש זה סיכון ביטחוני?
Re: מנויים 2016/2017
זה כנראה כדי למנוע לחץ בקופות.
מסכים עם הביקורת פה לא הייתה צריכה להיכתב הודעה כזו,
מצד אחד אם היא אמיתית זה הזוי ולא הגיוני שמי שלא יגיע עד 19:00 לבש לא יהיה במשחק.
מצד שני אם זה רק כדי להאיץ אנשים באיסוף בכדי למנוע תורים אז המועדון יוצא לא אמין, אנשים לא יקחו ברצינות הודעות עתידיות ואני לא מדבר על האבסורד שאוהד יחשוב שרק עד 19:00 הוא יכול לאסוף ויבטל את ההגעה שלו למשחק כי הוא לא יכול להגיע בשעה הזו באותו יום או לחלופין ישלם הרבה כסף בכדי להגיע במיוחד מרחוק ולאסוף את המנוי שלו בשעות שקבעו.
הייתה צריכה להיכתב הודעה ברוח בוגרת לכל מי שלא אסף את המנוי עדיין שבכדי להימנע מתורים ארוכים ומבוכות מבקשים מכל מי שיכול שיעשה מאמץ להגיע לאסוף ביומיים הקרובים לפני החלוקה שתהיה באצטדיון וכך להימנע מתור ארוך ומייגע וזה עוזר גם לאוהד וגם למועדון.
אנשים שנרתעים מתורים ויכולים להגיע היו עושים את המאמץ ומגיעים לפני כן ומי שבאמת לא יכול וגר רחוק או עם אילוצים אחרים היה מגיע לאסוף באצטדיון עם תור מינימלי של מי שבאמת לא הצליח להגיע.
מסכים עם הביקורת פה לא הייתה צריכה להיכתב הודעה כזו,
מצד אחד אם היא אמיתית זה הזוי ולא הגיוני שמי שלא יגיע עד 19:00 לבש לא יהיה במשחק.
מצד שני אם זה רק כדי להאיץ אנשים באיסוף בכדי למנוע תורים אז המועדון יוצא לא אמין, אנשים לא יקחו ברצינות הודעות עתידיות ואני לא מדבר על האבסורד שאוהד יחשוב שרק עד 19:00 הוא יכול לאסוף ויבטל את ההגעה שלו למשחק כי הוא לא יכול להגיע בשעה הזו באותו יום או לחלופין ישלם הרבה כסף בכדי להגיע במיוחד מרחוק ולאסוף את המנוי שלו בשעות שקבעו.
הייתה צריכה להיכתב הודעה ברוח בוגרת לכל מי שלא אסף את המנוי עדיין שבכדי להימנע מתורים ארוכים ומבוכות מבקשים מכל מי שיכול שיעשה מאמץ להגיע לאסוף ביומיים הקרובים לפני החלוקה שתהיה באצטדיון וכך להימנע מתור ארוך ומייגע וזה עוזר גם לאוהד וגם למועדון.
אנשים שנרתעים מתורים ויכולים להגיע היו עושים את המאמץ ומגיעים לפני כן ומי שבאמת לא יכול וגר רחוק או עם אילוצים אחרים היה מגיע לאסוף באצטדיון עם תור מינימלי של מי שבאמת לא הצליח להגיע.
Re: מנויים 2016/2017
תעשו לי קצת סדר בחייאת.
מחר עד איזה שעה אפשר לקחת את המנוי ומאיפה?
מחר עד איזה שעה אפשר לקחת את המנוי ומאיפה?
- yanivnew91
- הודעות: 2823
- הצטרף: 30 מאי 2012, 17:12
Re: מנויים 2016/2017
מסכים עם רוב ההודעה שלך חוץ מהקטע של לכתוב הודעה ברוח בוגרת.oranu כתב:זה כנראה כדי למנוע לחץ בקופות.
מסכים עם הביקורת פה לא הייתה צריכה להיכתב הודעה כזו,
מצד אחד אם היא אמיתית זה הזוי ולא הגיוני שמי שלא יגיע עד 19:00 לבש לא יהיה במשחק.
מצד שני אם זה רק כדי להאיץ אנשים באיסוף בכדי למנוע תורים אז המועדון יוצא לא אמין, אנשים לא יקחו ברצינות הודעות עתידיות ואני לא מדבר על האבסורד שאוהד יחשוב שרק עד 19:00 הוא יכול לאסוף ויבטל את ההגעה שלו למשחק כי הוא לא יכול להגיע בשעה הזו באותו יום או לחלופין ישלם הרבה כסף בכדי להגיע במיוחד מרחוק ולאסוף את המנוי שלו בשעות שקבעו.
הייתה צריכה להיכתב הודעה ברוח בוגרת לכל מי שלא אסף את המנוי עדיין שבכדי להימנע מתורים ארוכים ומבוכות מבקשים מכל מי שיכול שיעשה מאמץ להגיע לאסוף ביומיים הקרובים לפני החלוקה שתהיה באצטדיון וכך להימנע מתור ארוך ומייגע וזה עוזר גם לאוהד וגם למועדון.
אנשים שנרתעים מתורים ויכולים להגיע היו עושים את המאמץ ומגיעים לפני כן ומי שבאמת לא יכול וגר רחוק או עם אילוצים אחרים היה מגיע לאסוף באצטדיון עם תור מינימלי של מי שבאמת לא הצליח להגיע.
אנחנו מכירים את הציבור הבארשבעי- לא משנה איזו הודעה תיכתב אנשים שלא אספו עד עכשיו גם לא יעשו את זה עד למשחק עצמו מה שיגרום לתורים רציניים בקופות גם כי יש עוד כמות של רוכשי כרטיסים שאמורים לאסוף את הכרטיסים בקופות.
בקיצור, תלונות היו מגיעות בכל מצב ככה שלפחות דוחקים באנשים להגיע כמה שיותר מהר לאסוף את המנויים וזו נקודה חיובית.
מי שקנה מנוי לא יוותר על המשחק לא משנה מה יצטרך לעשות בשביל זה, תהיו בטוחים.
Re: מנויים 2016/2017
מסכים מאוד עם אורן ואני חושב שכן, זה היה מאיץ באנשים, אפילו ניסוח של "במקביל עובדים מול המשטרה לאשר חלוקה באיצטדיון, אבל אין לדעת".
יניב (?), רוכשי המנויים ורוכשי הכרטיסים מגיעים לקופות נפרדות, מה גם שרבים מרוכשי הכרטיסים אספו בשפע/ הדפיסו בבית.
יניב (?), רוכשי המנויים ורוכשי הכרטיסים מגיעים לקופות נפרדות, מה גם שרבים מרוכשי הכרטיסים אספו בשפע/ הדפיסו בבית.
- The red one
- הודעות: 20633
- הצטרף: 03 יולי 2009, 13:03
Re: מנויים 2016/2017
9 עד 19 בשפע.אדום זקן כתב:תעשו לי קצת סדר בחייאת.
מחר עד איזה שעה אפשר לקחת את המנוי ומאיפה?
אורן - דווקא כן כתבו הודעה כזו. כשהודיעו על מועדי מכירת המנויים בשני ובשלישי כתבו משהו בסגנון שאתה כתבת.
עיתוי ההודעה לא ברור והזוי לגמריי. כל הזמן אומרים בזיון, יריקה בפרצוף וכו' - אבל זה באמת נכון.
- yanivnew91
- הודעות: 2823
- הצטרף: 30 מאי 2012, 17:12
Re: מנויים 2016/2017
יודע שמגיעים לקופות נפרדות ועדיין מדובר בעוד כוח אדם שיצטרכו להעמיד במקום לטובת הענייןסניור כתב:מסכים מאוד עם אורן ואני חושב שכן, זה היה מאיץ באנשים, אפילו ניסוח של "במקביל עובדים מול המשטרה לאשר חלוקה באיצטדיון, אבל אין לדעת".
יניב (?), רוכשי המנויים ורוכשי הכרטיסים מגיעים לקופות נפרדות, מה גם שרבים מרוכשי הכרטיסים אספו בשפע/ הדפיסו בבית.
- RedRock
- הודעות: 5667
- הצטרף: 04 ספטמבר 2008, 14:54
- Title: רקקקקקק ברדה זה מרגש
- מיקום: הרצליה
- יצירת קשר:
Re: מנויים 2016/2017
אם זה רק בשביל לזרז אנשים יכלו לכתוב למשל שחלוקת מנויים באצטדיון תתקיים רק לתושבי חוץ (ייבדק לפי ת.ז).
או כל פתרון יצירתי אחר. לא מודיעים כזאת הודעה ערב המשחק. בטח ובטח לא אחרי שהתחייבו על משהו אחר. התנהלות נוראית, הסיבות לא משנות.
היה לי נס שהספקתי ביום שישי להגיע לב"ש באופן לא מתוכנן ולאסוף 5 דק' לפני הסגירה. אבל אין לי מושג מה הייתי עושה אם לא הייתי אוסף עדיין.
או כל פתרון יצירתי אחר. לא מודיעים כזאת הודעה ערב המשחק. בטח ובטח לא אחרי שהתחייבו על משהו אחר. התנהלות נוראית, הסיבות לא משנות.
היה לי נס שהספקתי ביום שישי להגיע לב"ש באופן לא מתוכנן ולאסוף 5 דק' לפני הסגירה. אבל אין לי מושג מה הייתי עושה אם לא הייתי אוסף עדיין.
Re: מנויים 2016/2017
הסיפור הזה היום מכעיס כפליים מכיוון שכל שבועיים יש איזה בעיה מול המועדון שצריך לקבל מאות פניות ותסכול של אוהדים כדי להבין שטעה.
ארגון בריא לא צריך להפיק לקחים מכל מקרה פרטני, אלא כחלק משיטת הניהול. לא יהול להיות שכל שבועיים יש בזיון חדש. זה הכי מעצבן.
רבאק, תעשו בקרות לפני שיוצאים כל פעם בהצהרה מפגרת שמשאירה אוהדים מול שוקת שבורה.
מאמין שמחר יודיעו שמחלקים גם בטרנר והכל יבוא על מקומו בשלום. ועדין, מצפה להתנהלות אחרת. לא מקצועי בכלל.
ארגון בריא לא צריך להפיק לקחים מכל מקרה פרטני, אלא כחלק משיטת הניהול. לא יהול להיות שכל שבועיים יש בזיון חדש. זה הכי מעצבן.
רבאק, תעשו בקרות לפני שיוצאים כל פעם בהצהרה מפגרת שמשאירה אוהדים מול שוקת שבורה.
מאמין שמחר יודיעו שמחלקים גם בטרנר והכל יבוא על מקומו בשלום. ועדין, מצפה להתנהלות אחרת. לא מקצועי בכלל.
- אביאל
- הודעות: 3661
- הצטרף: 31 אוגוסט 2008, 00:29
- Title: ברקת - היהלום של הנגב
- מיקום: וסרמיל
- יצירת קשר:
Re: מנויים 2016/2017
שיאפשרו לכל מי שלא יכול לאסוף - להדפיס כרטיס בבית ולנצל את הזכות שלו להיות במשחק
Re: מנויים 2016/2017
בשורה התחתונה אין לי מושג איך מחר אני אוסף את המנוי.
אין סיכוי שאגיע לפני 18:00 בערב.
אני מאוד מקווה בשבילם שהוא יהיה אצלי ואני אכנס למשחק,למה אם לא הם יסתכנו בתביעה יפה מאוד.
אין סרט כזה שבן אדם משלם ולא נותנים לו לקחת,על אחת כמה שלא יצאה שום הודעה מהמועדון טרם שתכין אותך.
ולמועדון אני אגיד דבר כזה.
כנראה שקצת השתן עלה לראש,כנראה שמוכרים את כל המנויים סולד אאוט האף קצת בעננים.
אני ועוד מאוד שכמותי מגיעים ממחוזות רחוקים ולמרות שברור לנו שלא נצליח להיות בעל משחק,הבענו אמון מלא ועשינו מנוי על אף העובדה שידענו שלא נצליח להגיע להרבה מהם.
זאת הייתה תרומתנו הצנועה למועדון.
אם המועדון לא מסוגל לדאוג לאוהדיו שמביעים אמון אז כל הדיבורים על משפחה יכולים להיכנס לי לתחת.
היו אלף ואחת אופציות לסגור את הסאגה הזאת.
פשוט בחרו בדרך הקלה והמזלזלת.
משרד הכרטיסים לא מעניין אותי האחראי הוא המועדון.
אין סיכוי שאגיע לפני 18:00 בערב.
אני מאוד מקווה בשבילם שהוא יהיה אצלי ואני אכנס למשחק,למה אם לא הם יסתכנו בתביעה יפה מאוד.
אין סרט כזה שבן אדם משלם ולא נותנים לו לקחת,על אחת כמה שלא יצאה שום הודעה מהמועדון טרם שתכין אותך.
ולמועדון אני אגיד דבר כזה.
כנראה שקצת השתן עלה לראש,כנראה שמוכרים את כל המנויים סולד אאוט האף קצת בעננים.
אני ועוד מאוד שכמותי מגיעים ממחוזות רחוקים ולמרות שברור לנו שלא נצליח להיות בעל משחק,הבענו אמון מלא ועשינו מנוי על אף העובדה שידענו שלא נצליח להגיע להרבה מהם.
זאת הייתה תרומתנו הצנועה למועדון.
אם המועדון לא מסוגל לדאוג לאוהדיו שמביעים אמון אז כל הדיבורים על משפחה יכולים להיכנס לי לתחת.
היו אלף ואחת אופציות לסגור את הסאגה הזאת.
פשוט בחרו בדרך הקלה והמזלזלת.
משרד הכרטיסים לא מעניין אותי האחראי הוא המועדון.
Re: מנויים 2016/2017
אני יכול לעזור, אם אתה נתקע ויש אפשרות, דבר איתיאדום זקן כתב:בשורה התחתונה אין לי מושג איך מחר אני אוסף את המנוי.
אין סיכוי שאגיע לפני 18:00 בערב.
אני מאוד מקווה בשבילם שהוא יהיה אצלי ואני אכנס למשחק,למה אם לא הם יסתכנו בתביעה יפה מאוד.
אין סרט כזה שבן אדם משלם ולא נותנים לו לקחת,על אחת כמה שלא יצאה שום הודעה מהמועדון טרם שתכין אותך.
ולמועדון אני אגיד דבר כזה.
כנראה שקצת השתן עלה לראש,כנראה שמוכרים את כל המנויים סולד אאוט האף קצת בעננים.
אני ועוד מאוד שכמותי מגיעים ממחוזות רחוקים ולמרות שברור לנו שלא נצליח להיות בעל משחק,הבענו אמון מלא ועשינו מנוי על אף העובדה שידענו שלא נצליח להגיע להרבה מהם.
זאת הייתה תרומתנו הצנועה למועדון.
אם המועדון לא מסוגל לדאוג לאוהדיו שמביעים אמון אז כל הדיבורים על משפחה יכולים להיכנס לי לתחת.
היו אלף ואחת אופציות לסגור את הסאגה הזאת.
פשוט בחרו בדרך הקלה והמזלזלת.
משרד הכרטיסים לא מעניין אותי האחראי הוא המועדון.
21.5.16- התיקון[highlight=#FF4040][/highlight]
Re: מנויים 2016/2017
חברים כל התגובות פה צודקות העיתוי, השיטה והדרך - זה לא זה.
אני אעלה את הנושא הזה, אני יכול להגיד לכם דבר אחד בוודאות, כל מה שהמועדון עושה הוא מנסה לעשות לטובה, לפעמים הם פשוט לא יודעים איך למזער נזקים ותלונות.
אני כבר קיבלתי מסרים מגורמים לא רשמיים אבל מקורבים מאוד שזאת הודעה שנועדה להלחיץ ולמנוע תורים ארוכים לפני המשחק.
בכל מצב ההודעה היא לקויה בתזמון ובתוכן שלה וזו באמת לא פעם ראשונה.
מבטיח להעלות את העניין הזה לסדר היום מול מי שצריך, המנויים כבר לא יהוו בעיה כי לא תהיה יותר חלוקה אלא רק חידוש של אותו מנוי שקיבלנו השנה ובכל זאת, זה כבר לא קשור למנויים, זה קשור לגישה והדרך וצריכים לתקן ולהבין אפה הבעיה.
המחשבה הכללית היא צרה ולא אופקית ודרכי הפעולה הן דרכים שמזכירות ימים שחורים שלנו בתור מועדון ולא מתאימים למעמד, יטופל, מתחייב.
אני אעלה את הנושא הזה, אני יכול להגיד לכם דבר אחד בוודאות, כל מה שהמועדון עושה הוא מנסה לעשות לטובה, לפעמים הם פשוט לא יודעים איך למזער נזקים ותלונות.
אני כבר קיבלתי מסרים מגורמים לא רשמיים אבל מקורבים מאוד שזאת הודעה שנועדה להלחיץ ולמנוע תורים ארוכים לפני המשחק.
בכל מצב ההודעה היא לקויה בתזמון ובתוכן שלה וזו באמת לא פעם ראשונה.
מבטיח להעלות את העניין הזה לסדר היום מול מי שצריך, המנויים כבר לא יהוו בעיה כי לא תהיה יותר חלוקה אלא רק חידוש של אותו מנוי שקיבלנו השנה ובכל זאת, זה כבר לא קשור למנויים, זה קשור לגישה והדרך וצריכים לתקן ולהבין אפה הבעיה.
המחשבה הכללית היא צרה ולא אופקית ודרכי הפעולה הן דרכים שמזכירות ימים שחורים שלנו בתור מועדון ולא מתאימים למעמד, יטופל, מתחייב.
Re: מנויים 2016/2017
חושבים, אחי וגם מתקדמים.Totti כתב: לא חושבים, לא מתקדמים, חבל.
מסכים שלא מספיק מהר, מסכים שזו פארסה שלא צריכה הייתה לקרות אבל אם משווים למצב לפני שנתיים-שלוש רואים שעברנו כברת דרך עצומה.
כפי שכתבו מעלי גם אני מאמין שבערב יפתחו הקופות בטרנר לצורך חלוקת יתרת המנויים ולמעשה כל ההצהרות נועדו להפחית את העומס בקופות באיצטדיון בערב.
Re: מנויים 2016/2017
סבבה אחי נראה מה קורה בהמשך.Totti כתב: אני יכול לעזור, אם אתה נתקע ויש אפשרות, דבר איתי
תודה בכל מקרה.