אחלה מתן. יופי של משחק אתמול.
מיגל ויטור
-
M.I.O.E
- הודעות: 2190
- הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 13:03
- Title: זה יתכן זה אפשרי!!
- מיקום: אצל המאהבת!!
- ReDo
- הודעות: 6711
- הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51
- הפועלעולה
- הודעות: 24702
- הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
- Title: אוגו..... כן נותן!
Re: מיגל ויטור
די נו.
- MikiRed
- הודעות: 6829
- הצטרף: 21 יוני 2016, 16:35
- Title: קרייזי-רד
- הפועלעולה
- הודעות: 24702
- הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
- Title: אוגו..... כן נותן!
Re: מיגל ויטור
היה נהדר. אפילו הצליח ללחוץ גבוה בהצלחה, למרות שהייתי מעדיף שימנע מזה.
ניקה לא מעט שטויות של דיופ עם מסירות לא מדויקות או סתם מיקום לא נכון, משחק של ויטור קלאסי, אי של יציבות ואיכות. לתחושתי אם היה נשאר עד הסוף לא היינו מסתבכים.
נקווה שלא נפצע שוב כי מבחינתי שיעלה שוב ביחד עם דיופ בבלומפילד בשישי.
ניקה לא מעט שטויות של דיופ עם מסירות לא מדויקות או סתם מיקום לא נכון, משחק של ויטור קלאסי, אי של יציבות ואיכות. לתחושתי אם היה נשאר עד הסוף לא היינו מסתבכים.
נקווה שלא נפצע שוב כי מבחינתי שיעלה שוב ביחד עם דיופ בבלומפילד בשישי.
- delta7
- הודעות: 11904
- הצטרף: 16 אוקטובר 2014, 18:16
Re: מיגל ויטור
בפעם המי יודע כמה - מלך.
- MikiRed
- הודעות: 6829
- הצטרף: 21 יוני 2016, 16:35
- Title: קרייזי-רד
Re: מיגל ויטור
התעייף.הפועלעולה כתב: ↑09 מאי 2026, 23:37היה נהדר. אפילו הצליח ללחוץ גבוה בהצלחה, למרות שהייתי מעדיף שימנע מזה.
ניקה לא מעט שטויות של דיופ עם מסירות לא מדויקות או סתם מיקום לא נכון, משחק של ויטור קלאסי, אי של יציבות ואיכות. לתחושתי אם היה נשאר עד הסוף לא היינו מסתבכים.
נקווה שלא נפצע שוב כי מבחינתי שיעלה שוב ביחד עם דיופ בבלומפילד בשישי.
גם בלטקסה בדקה השבעים, אחריי ספרינט רציני, שפך לאגר...
- סימיוני
- הודעות: 3735
- הצטרף: 16 אפריל 2020, 12:53
- Title: CrazyRed
-
M.I.O.E
- הודעות: 2190
- הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 13:03
- Title: זה יתכן זה אפשרי!!
- מיקום: אצל המאהבת!!
Re: מיגל ויטור
אין אהבה כזאת ולא יהיה לשום זר אחר.
הוא ומליקסון זה משהו שאי אפשר לתאר.
הוא ומליקסון זה משהו שאי אפשר לתאר.
- shovalb9
- הודעות: 4308
- הצטרף: 16 מרץ 2013, 22:36
- Title: עמה יעמיק
- מיקום: תא
Re: מיגל ויטור
אגב לדעתי במצב של פתח תקווה שאיבד זה התחיל מכדור מאוד רע וחסר רגש של דיופ אליו יותר מאשר השתלטות רעה שלו.
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"
- Melikson24
- הודעות: 7353
- הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
- Title: CrazyRed
Re: מיגל ויטור
מי אם לא הוא כובש את שער האליפות.
אגדה. פשוט אגדה.
אגדה. פשוט אגדה.
- שיש
- הודעות: 19039
- הצטרף: 22 ספטמבר 2014, 11:50
- Title: קרייזי-רד
Re: מיגל ויטור
צמרמורת
אין ראוי ממנו
אין ראוי ממנו
- zivmay
- הודעות: 3620
- הצטרף: 06 אוקטובר 2008, 11:02
Re: מיגל ויטור
מה שקרה בגול שלו, רעידת אדמה.
- הפועלעולה
- הודעות: 24702
- הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
- Title: אוגו..... כן נותן!
Re: מיגל ויטור
חוויה חוץ גופנית קוראים לזה.
זה אשכרה לא יכל להיגמר בצורה אחרת.
זה אשכרה לא יכל להיגמר בצורה אחרת.
- Itay
- הודעות: 11479
- הצטרף: 21 יולי 2020, 03:23
- Title: CrazyRed
Re: מיגל ויטור
זאת הקארמה שמגיעה לאגדה החיה הזאת,
שנה שלמה יושב בצד ונושך שפתיים ובסוף הוא זה שנועץ את שער האליפות, אין ראוי ממך מיגי, תודה על הזכות!
שנה שלמה יושב בצד ונושך שפתיים ובסוף הוא זה שנועץ את שער האליפות, אין ראוי ממך מיגי, תודה על הזכות!