מגן ימין זר - ההיית או חלמתי חלום?

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
סמל אישי של משתמש
oren2792
הודעות: 2519
הצטרף: 17 מאי 2011, 17:15

מגן ימין זר - ההיית או חלמתי חלום?

שליחה על ידי oren2792 »

אתמול שכבתי במיטה וכאשר שנתי נדדה במקום לספור כבשים, ניסיתי לספור מגנים ימנים זרים ששיחקו בבאר שבע.

כל מי שעלה לי לראש בתפקיד היה ישראלי - מזרחי, רועי לוי, יחזקאל, דדיה, ביטון ואף יותר אחורה - אילוז, חזות, שמעון ביטון שהיה המגן הראשון בהיסטוריה עם רגל הפוכה.

לא הצלחתי להיזכר אפילו באחד.

האם אתם מצליחים להיזכר (בלי להשתמש בGPT)

סמל אישי של משתמש
dardasmiley
הודעות: 7006
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 09:39

Re: מגן ימין זר - ההיית או חלמתי חלום?

שליחה על ידי dardasmiley »

היה איזה גלארסה לא?

סמל אישי של משתמש
oren2792
הודעות: 2519
הצטרף: 17 מאי 2011, 17:15

Re: מגן ימין זר - ההיית או חלמתי חלום?

שליחה על ידי oren2792 »

dardasmiley כתב:
10 יוני 2026, 14:50
היה איזה גלארסה לא?
לא מצלצל מוכר, לא פוסל. בימי הלאומית בטוח שעברו כל מיני הזיות.

סמל אישי של משתמש
ReDo
הודעות: 6711
הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51

Re: מגן ימין זר - ההיית או חלמתי חלום?

שליחה על ידי ReDo »

דנדי אוקונגו?

סמל אישי של משתמש
oren2792
הודעות: 2519
הצטרף: 17 מאי 2011, 17:15

Re: מגן ימין זר - ההיית או חלמתי חלום?

שליחה על ידי oren2792 »

כל המחשבה שלי התחילה מזה ששאלתי את עצמי שאלה:

אני בונה הרכב שכולו מורכב מזרים ששיחקו בקבוצה. האם הרכב כזה יעמוד מול הרכב דומה של מכבי? חיפה? בית"ר? הפועל?

ועדיין לא הצלחתי למצוא מגן ימין.

ההרכב שלי: קאלה ? ווילי מיגי מישי אוגו קינגס ז'וס רוסו טוני איגור.

(לכל אלה שאומרים שאי אפשר רוסו בימין כי הוא שיחק בכל הקבוצות וכי הוא מזוהה עם חיפה, אין בעיה, מוציא רוסו מכניס מורוז).

ועדיין אין מגן ימין.

סמל אישי של משתמש
4 לב אדום
הודעות: 5971
הצטרף: 23 אוגוסט 2021, 18:18
Title: CrazyRed

Re: מגן ימין זר - ההיית או חלמתי חלום?

שליחה על ידי 4 לב אדום »

דנילו אספרייה נחשב ?
כשאת עולה למגרש , הלב פועם והגוף נרגש

סמל אישי של משתמש
Sir Alex Ferguson
הודעות: 18961
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 16:20
Title: אליניב ברדה

Re: מגן ימין זר - ההיית או חלמתי חלום?

שליחה על ידי Sir Alex Ferguson »

ReDo כתב:
10 יוני 2026, 15:18
דנדי אוקונגו?
אישתו ישראלית ונחשב ישראלי.

dardasmiley כתב:
10 יוני 2026, 14:50
היה איזה גלארסה לא?
oren2792 כתב:
10 יוני 2026, 14:53
לא מצלצל מוכר, לא פוסל. בימי הלאומית בטוח שעברו כל מיני הזיות.

גולארסה היה מגן שמאלי מארגנטינה שגיא עזורי הגאון החתים אבל שיחק איתו בימין ולכן גם לא הצליח כאן.
חיים לוי, 1978 - 2013, אגדות לעולם לא מתות!

סמל אישי של משתמש
דר אדום בנשמה
הודעות: 24690
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 10:59
Title: הפועל אימפריה!

Re: מגן ימין זר - ההיית או חלמתי חלום?

שליחה על ידי דר אדום בנשמה »

oren2792 כתב:
10 יוני 2026, 14:53
לא מצלצל מוכר, לא פוסל. בימי הלאומית בטוח שעברו כל מיני הזיות.
הוא היה עם עזורי או ב2011
היה גם את לואיס טורס וגם היה את דרקו בוזוביץ שהגיע כמגן ימני למרות שהוא קשר
הפועל באר שבע, אלופה לעונת 2015-2016!

סמל אישי של משתמש
shovalb9
הודעות: 4308
הצטרף: 16 מרץ 2013, 22:36
Title: עמה יעמיק
מיקום: תא

Re: מגן ימין זר - ההיית או חלמתי חלום?

שליחה על ידי shovalb9 »

oren2792 כתב:
10 יוני 2026, 16:39
כל המחשבה שלי התחילה מזה ששאלתי את עצמי שאלה:

אני בונה הרכב שכולו מורכב מזרים ששיחקו בקבוצה. האם הרכב כזה יעמוד מול הרכב דומה של מכבי? חיפה? בית"ר? הפועל?

ועדיין לא הצלחתי למצוא מגן ימין.

ההרכב שלי: קאלה ? ווילי מיגי מישי אוגו קינגס ז'וס רוסו טוני איגור.

(לכל אלה שאומרים שאי אפשר רוסו בימין כי הוא שיחק בכל הקבוצות וכי הוא מזוהה עם חיפה, אין בעיה, מוציא רוסו מכניס מורוז).

ועדיין אין מגן ימין.
דלפ - על האף המכירה לכאורה בגמר אג׳ידה עדיף על קאלה (קאלה היה הרבה אחרי שיאו אצלנו)

ובעיניי אספרייה ששיחק מגן בקו 5 אפשרי.
אגב מוציא את רוסו , ושם במקום את חובאן, אבל זה רק אני. המספרת בגביע הייתה נפלאה.
מבחינת חלוצים, בספסל אופציה ראשונה בעיניי זה גליינור פלט, וונטורה ממש שם איתו. מי עוד?
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"

סמל אישי של משתמש
nitsande
הודעות: 6508
הצטרף: 09 נובמבר 2008, 10:47

Re: מגן ימין זר - ההיית או חלמתי חלום?

שליחה על ידי nitsande »

זוכר את בוזוביץ' (שהגיע עם עוד חלוץ מאותה מדינה שכחתי את שמו) ואת מרכוס גלראסה.
שניהם לא יכולים להיכנס לנבחרת שכונה ד'
רק אהבה תנצח...

סמל אישי של משתמש
oren2792
הודעות: 2519
הצטרף: 17 מאי 2011, 17:15

Re: מגן ימין זר - ההיית או חלמתי חלום?

שליחה על ידי oren2792 »

shovalb9 כתב:
10 יוני 2026, 20:05
דלפ - על האף המכירה לכאורה בגמר אג׳ידה עדיף על קאלה (קאלה היה הרבה אחרי שיאו אצלנו)

ובעיניי אספרייה ששיחק מגן בקו 5 אפשרי.
אגב מוציא את רוסו , ושם במקום את חובאן, אבל זה רק אני. המספרת בגביע הייתה נפלאה.
מבחינת חלוצים, בספסל אופציה ראשונה בעיניי זה גליינור פלט, וונטורה ממש שם איתו. מי עוד?
שמתי את רוסו כנף ימין כי שם הוא שיחק. ממתי הובאן שיחק בכנף ימין?

סמל אישי של משתמש
dor69
הודעות: 17346
הצטרף: 29 מאי 2010, 14:18

Re: מגן ימין זר - ההיית או חלמתי חלום?

שליחה על ידי dor69 »

nitsande כתב:
11 יוני 2026, 08:09
זוכר את בוזוביץ' (שהגיע עם עוד חלוץ מאותה מדינה שכחתי את שמו) ואת מרכוס גלראסה.
שניהם לא יכולים להיכנס לנבחרת שכונה ד'
מונטנגרים, גרביץ׳ ובוזוביץ׳

שמעון א
הודעות: 19641
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 12:31
Title: CrazyRed

Re: מגן ימין זר - ההיית או חלמתי חלום?

שליחה על ידי שמעון א »

לא יודע אם מישהו זוכר...
היה משחק ששיחקנו בקרית אליעזר ב 2011/12
מול מכבי חיפה
הפסדנו 3-1, כרגיל

והיה מגן וולשי, שישב ביציע. הגיע למבחנים כנראה.
לא זוכר אם שיחק/חתם אצלנו בסוף

מישהו זוכר?

סמל אישי של משתמש
hb7
הודעות: 7980
הצטרף: 09 מאי 2015, 21:30
Title: קרייזי-רד

Re: מגן ימין זר - ההיית או חלמתי חלום?

שליחה על ידי hb7 »

oren2792 כתב:
10 יוני 2026, 16:39
כל המחשבה שלי התחילה מזה ששאלתי את עצמי שאלה:

אני בונה הרכב שכולו מורכב מזרים ששיחקו בקבוצה. האם הרכב כזה יעמוד מול הרכב דומה של מכבי? חיפה? בית"ר? הפועל?

ועדיין לא הצלחתי למצוא מגן ימין.

ההרכב שלי: קאלה ? ווילי מיגי מישי אוגו קינגס ז'וס רוסו טוני איגור.

(לכל אלה שאומרים שאי אפשר רוסו בימין כי הוא שיחק בכל הקבוצות וכי הוא מזוהה עם חיפה, אין בעיה, מוציא רוסו מכניס מורוז).

ועדיין אין מגן ימין.
לא צריך מגנים
אגידה
ווילי מיגי לופס
אוגו וונטורה
זוס חובאן טוני
זלאטן קינגס

סמל אישי של משתמש
delta7
הודעות: 11904
הצטרף: 16 אוקטובר 2014, 18:16

Re: מגן ימין זר - ההיית או חלמתי חלום?

שליחה על ידי delta7 »

hb7 כתב:
11 יוני 2026, 13:04
לא צריך מגנים
אגידה
ווילי מיגי לופס
אוגו וונטורה
זוס חובאן טוני
זלאטן קינגס
YYY

שלח תגובה