בתי דין ועונשים 25/26

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
סמל אישי של משתמש
ReDo
הודעות: 6711
הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51

Re: בתי דין ועונשים 25/26

שליחה על ידי ReDo »

הפועלעולה כתב:
02 פברואר 2026, 10:28
אני בעד. בעונה שעברה האוהדים איבדו כל רסן. הקריאות שאנשים הרשו לעצמם להוציא מפה בטרנר היו שיא הגועל.
אבל בגלל שאנחנו במדינת ישראל, זה בטח עוד בלוף ובהתאחדות יעשו שמיניות באוויר כדי לא להעניש על הקריאות השגרתיות של ההוא מחבל ההוא מת וההוא עבד של יהודים.
הורדת נקודות בגלל התנהגות קהל היא אסון.
כבר עדיף שיחזירו את המשחקים ללא קהל.

מה שהיה פה בשנה שעברה עם משחק וחצי שלא שוחקו זה רק אצלנו יכול לקרות.

סמל אישי של משתמש
שיש
הודעות: 19040
הצטרף: 22 ספטמבר 2014, 11:50
Title: קרייזי-רד

Re: בתי דין ועונשים 25/26

שליחה על ידי שיש »

https://m.one.co.il/Mobile/Article/25-2 ... tml?ref=hp

יעשו הכל בשבילם זה מדהים

סמל אישי של משתמש
4 לב אדום
הודעות: 5971
הצטרף: 23 אוגוסט 2021, 18:18
Title: CrazyRed

Re: בתי דין ועונשים 25/26

שליחה על ידי 4 לב אדום »

https://t.me/sportworldontelegram/26239

מטורף !
סלביה פראג לקחו אליפות בדרבי, פרצו לדשא עם מאות אבוקות בידיים ורצו היישר ליציעים של ספרטה פראג.

איפה הנבלות הסרוחות של בתי הדין של ההתאחדות שלנו שיורידו להם נקודות ויתנו ניצחון טכני לספרטה ?
יש להם אומץ רק על ב"ש, אה ?
אלוהים ישלם לכם שופטים עלובים.
שודדי הדאבל לדורי דורות אתם תיזכרו כעוכרי הענף !
כשאת עולה למגרש , הלב פועם והגוף נרגש

סמל אישי של משתמש
הראל
הודעות: 8524
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 15:31
Title: אין

Re: בתי דין ועונשים 25/26

שליחה על ידי הראל »

הנה התשובה לדוגמא הלא טובה שלך :

זוכרים את הפריצה של אוהדי סלביה בדרבי?
אז העונש שהם קיבלו הוא כמעט חצי מליון אירו קנס, 4 משחקי בית ללא קהל והפסד טכני 3-0 לספרטה.
תמונה

סמל אישי של משתמש
4 לב אדום
הודעות: 5971
הצטרף: 23 אוגוסט 2021, 18:18
Title: CrazyRed

Re: בתי דין ועונשים 25/26

שליחה על ידי 4 לב אדום »

שימו לב למקרה שקרה אתמול בכדורסל .

אתמול התקיים משחק חצי גמר הפלייאוף בין הפועל ירושלים להפועל ת"א.
במהלך המשחק פיקוד העורף שינה את הנחיות ההתגוננות וקבע למעשה כי הקהל צריך להתפזר הביתה ורק לאחר מכן יחודש המשחק.
הקהל התפזר ואז החלה הדרמה : הפועל ירושלים החליטה על דעת עצמה שלא לחדש את המשחק.

בעקבות כך, הבוקר פירסם תובע איגוד הכדורסל עו״ד איתמר ליפנר את המלצותיו בעקבות אירועי חצי גמר הפלייאוף אתמול.

ההמלצה המרכזית: הפסד טכני להפועל ירושלים: ״באשר לגורל המשחק, סעיף 22 לתקנון המשמעת קובע כי ככלל, קבוצה שהורשעה לפי סעיף זה תספוג הפסד טכני״.

אך תובע האיגוד מוסיף סייג, שעשוי להתברר כמשמעותי מאוד: ״אלא אם בית הדין ישתכנע, בנסיבות מיוחדות שתירשמנה, כי יש הצדקה לקיום משחק חוזר, ועניין זה מסור לשיקול דעתו הבלעדי״.

על כך כתב עו״ד ליפנר: ״לאור האמור, אני מחליט להעמיד לדין את הפועל ירושלים בגין עבירה לכאורה על סעיף 22 (ג) לתקנון המשמעת (סירוב לקיים משחק או להמשיך במשחק) ו/או סעיף 22 (ד) לתקנון המשמעת (עזיבת שדה המשחק)״

לפחות בכדורסל יש היגיון ומשאירים 1001 פתחים להמשך המשחק או קיום משחק חוזר.

רק אצלנו כלבי בית הדין של ההתאחדות המרשעת ( ואני זוכר במיוחד את פרופסור מיגל דויטש שהיה המתנגד הנחרץ ביותר נגד ב"ש ) החליטו אחרת למרות שהמליצו להם לשנות כיוון.
פושעים ארורים - גנבו דאבל בחסות בית הדין !!!
כשאת עולה למגרש , הלב פועם והגוף נרגש

סמל אישי של משתמש
Melikson24
הודעות: 7355
הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
Title: CrazyRed

Re: בתי דין ועונשים 25/26

שליחה על ידי Melikson24 »

https://sports.walla.co.il/item/3844423

בקצב הזה יורידו לנו נקודות על אוהד שעישן ביציע או הפליץ וברח.
מה זה החרא הזה?2 אוהדים אז תענישו אותם מה זה הורדת נקודות.

סמל אישי של משתמש
שיש
הודעות: 19040
הצטרף: 22 ספטמבר 2014, 11:50
Title: קרייזי-רד

Re: בתי דין ועונשים 25/26

שליחה על ידי שיש »

מה זה החרא הזה?
מכינים את השטח למאבק של עונה הבאה? 3 נקודות על תנאי בגלל שהמשטרה לא מסוגלת לעצור ולהעניש בבון או שניים

סמל אישי של משתמש
4 לב אדום
הודעות: 5971
הצטרף: 23 אוגוסט 2021, 18:18
Title: CrazyRed

Re: בתי דין ועונשים 25/26

שליחה על ידי 4 לב אדום »

קנגאווה התחיל הכל.
פרטים חדשים: מה שמכבי ת"א תטען בבית הדין והקו המנחה- הכל התחיל משחקני ב"ש.

במכבי ת"א כאמור הופתעו שלא פנו אליהם בנוגע לעסקת טיעון, ועוד יותר מופתעים מכך שכתב האישום לא תוקן נגד השחקן שלטענת הצהובים התחילו את הכל: קינגס קנגווה.
במכבי ת"א בחנו את סרטוני הווידאו השונים, ובין היתר מחזיקים בתיעוד לפיו קנגווה בדקה ה-94 התחיל את העימות ליד הספסל של מכבי ת"א, כולל לטענתם מרפקים ואגרופים לשחקני מכבי ת"א, שהלהיטו את הרוחות ללא התייחסות של השופט.
אגב, מי שקיבל אדום באותו אירוע הוא דווקא אמיר סהיטי.

הקו הכללי היא שמכבי ת"א נגררה לריב הזה ולא התחילה אותו, ושהשחקנים ניסו לעזור לשחקנים שהותקפו, כשהתחושה הכללית מבחינת מכבי ת"א היא טענה להגנה עצמית.
מכבי ת"א גם תטען ששחקנים אחרים מהפועל ב"ש מופיעים באירועי האלימות וניתן לראות שהם משתתפים בבירור בתגרה, אך הם לא זומנו לבית הדין.

מבחינה פרסונלית, הטענות כלפי אלעד מדמון שהוא כלל לא היה מעורב בקטטה, ועצם העמדה לדין שלו היא טעות. בנוגע לטייריס אסנטה, הטענה היא שהוא ראה את מוחמד אבו רומי מנסה להתנפל על איתי בן חמו וניסה למנוע את זה רגע לפני כשהפיל אותו על הדשא. מעבר לזה, במכבי יציגו את הסרטונים ויטענו שגם בהם רואים שהוא לא לקח חלק בקטטה.

לגבי מנהל הקבוצה, יואב זיו, במכבי צפויים לטעון כי זיו נכנס לכר הדשא במטרה להפריד בין הצדדים ולמנוע מהומה, הוא דחף את אסנטה לאחור, הרחיק את עידו שחר וניסה למשוך את פרהוד בזמן שזה סרב לשחרר אחיזה מבליץ. בקבוצה יטענו שזיו ניסה להפריד בין השניים עם הידיים ומשלא הצליח ניסה, שוב ללא הצלחה, גם לדחוף בניהם רגל שנראית בטעות כאילו ניסה לבעוט במי מהם.

חברים,
אם לא הבנתם - החלאות מקריית שלום ירו את יריית הפתיחה למרוץ האליפות בעונה הבאה כבר היום.
בליץ' 8 משחקים ? זובי. קנגאווה 8 משחקים.
כמובן שהכל שקרים כאן ואין לי ספק שבית הדין המושחת ( להלן ייקרא בית השחיתות ועיוות הדין ) יאכל את השטויות שמאכילים אותו.

אני מצפה מהמועדון :
1. להמשיך באותו קו משנה שעברה
2. להעמיד סוללת עורכי דין נגד החלאות הצהובות ודייני ההתאחדות שיש לנו 0 אמונה בהם
3. להקציב בדיוק שבועיים לקבלת החלטה סופית ואם לא - לגרור את זה עד סוף העונה ולהגיע איתם לבית דין אזרחי אם נצטרך.

כוח ייענה בכוח.
כשאת עולה למגרש , הלב פועם והגוף נרגש

סמל אישי של משתמש
שיש
הודעות: 19040
הצטרף: 22 ספטמבר 2014, 11:50
Title: קרייזי-רד

Re: בתי דין ועונשים 25/26

שליחה על ידי שיש »

חלאות
מעניין שדווקא קאנגוואה לשיטתם התחיל הכל .......
בגדול אם נשתוק על כאלה דברים אז הם ימשיכו לדפוק אותנו

סמל אישי של משתמש
shovalb9
הודעות: 4308
הצטרף: 16 מרץ 2013, 22:36
Title: עמה יעמיק
מיקום: תא

Re: בתי דין ועונשים 25/26

שליחה על ידי shovalb9 »

צריך איזה יונגר לענייני ביהד
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"

שלח תגובה