מיגל ויטור

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
M.I.O.E
הודעות: 2190
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 13:03
Title: זה יתכן זה אפשרי!!
מיקום: אצל המאהבת!!

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי M.I.O.E »

dor69 כתב:
29 אפריל 2026, 12:27
מקצועית בלטקסה עולה לפני מיגל בעיניי, בטח לאור ההופעה שלו אתמול שהייתה מכובדת
אחלה מתן. יופי של משחק אתמול.

סמל אישי של משתמש
ReDo
הודעות: 6711
הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי ReDo »

M.I.O.E כתב:
29 אפריל 2026, 12:29
אחלה מתן. יופי של משחק אתמול.
+1

סמל אישי של משתמש
הפועלעולה
הודעות: 24702
הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
Title: אוגו..... כן נותן!

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי הפועלעולה »

די נו.

סמל אישי של משתמש
MikiRed
הודעות: 6829
הצטרף: 21 יוני 2016, 16:35
Title: קרייזי-רד

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי MikiRed »

dor69 כתב:
29 אפריל 2026, 12:27
מקצועית בלטקסה עולה לפני מיגל בעיניי, בטח לאור ההופעה שלו אתמול שהייתה מכובדת
אתה צודק מקצועית, אבל תשקלל גם את המנהיגות וההובלה של ויטור, בעיקר בדקות הסיום.

סמל אישי של משתמש
הפועלעולה
הודעות: 24702
הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
Title: אוגו..... כן נותן!

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי הפועלעולה »

היה נהדר. אפילו הצליח ללחוץ גבוה בהצלחה, למרות שהייתי מעדיף שימנע מזה.
ניקה לא מעט שטויות של דיופ עם מסירות לא מדויקות או סתם מיקום לא נכון, משחק של ויטור קלאסי, אי של יציבות ואיכות. לתחושתי אם היה נשאר עד הסוף לא היינו מסתבכים.
נקווה שלא נפצע שוב כי מבחינתי שיעלה שוב ביחד עם דיופ בבלומפילד בשישי.

סמל אישי של משתמש
delta7
הודעות: 11904
הצטרף: 16 אוקטובר 2014, 18:16

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי delta7 »

בפעם המי יודע כמה - מלך.

סמל אישי של משתמש
MikiRed
הודעות: 6829
הצטרף: 21 יוני 2016, 16:35
Title: קרייזי-רד

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי MikiRed »

הפועלעולה כתב:
09 מאי 2026, 23:37
היה נהדר. אפילו הצליח ללחוץ גבוה בהצלחה, למרות שהייתי מעדיף שימנע מזה.
ניקה לא מעט שטויות של דיופ עם מסירות לא מדויקות או סתם מיקום לא נכון, משחק של ויטור קלאסי, אי של יציבות ואיכות. לתחושתי אם היה נשאר עד הסוף לא היינו מסתבכים.
נקווה שלא נפצע שוב כי מבחינתי שיעלה שוב ביחד עם דיופ בבלומפילד בשישי.
התעייף.
גם בלטקסה בדקה השבעים, אחריי ספרינט רציני, שפך לאגר...

סמל אישי של משתמש
סימיוני
הודעות: 3735
הצטרף: 16 אפריל 2020, 12:53
Title: CrazyRed

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי סימיוני »

delta7 כתב:
09 מאי 2026, 23:57
בפעם המי יודע כמה - מלך.
אהבה בלב!

M.I.O.E
הודעות: 2190
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 13:03
Title: זה יתכן זה אפשרי!!
מיקום: אצל המאהבת!!

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי M.I.O.E »

אין אהבה כזאת ולא יהיה לשום זר אחר.
הוא ומליקסון זה משהו שאי אפשר לתאר.

סמל אישי של משתמש
shovalb9
הודעות: 4308
הצטרף: 16 מרץ 2013, 22:36
Title: עמה יעמיק
מיקום: תא

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי shovalb9 »

אגב לדעתי במצב של פתח תקווה שאיבד זה התחיל מכדור מאוד רע וחסר רגש של דיופ אליו יותר מאשר השתלטות רעה שלו.
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"

סמל אישי של משתמש
Melikson24
הודעות: 7353
הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
Title: CrazyRed

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי Melikson24 »

מי אם לא הוא כובש את שער האליפות.
אגדה. פשוט אגדה.

סמל אישי של משתמש
שיש
הודעות: 19039
הצטרף: 22 ספטמבר 2014, 11:50
Title: קרייזי-רד

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי שיש »

צמרמורת
אין ראוי ממנו

סמל אישי של משתמש
zivmay
הודעות: 3620
הצטרף: 06 אוקטובר 2008, 11:02

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי zivmay »

מה שקרה בגול שלו, רעידת אדמה.

סמל אישי של משתמש
הפועלעולה
הודעות: 24702
הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
Title: אוגו..... כן נותן!

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי הפועלעולה »

חוויה חוץ גופנית קוראים לזה.
זה אשכרה לא יכל להיגמר בצורה אחרת.

סמל אישי של משתמש
Itay
הודעות: 11479
הצטרף: 21 יולי 2020, 03:23
Title: CrazyRed

Re: מיגל ויטור

שליחה על ידי Itay »

זאת הקארמה שמגיעה לאגדה החיה הזאת,
שנה שלמה יושב בצד ונושך שפתיים ובסוף הוא זה שנועץ את שער האליפות, אין ראוי ממך מיגי, תודה על הזכות! :השתחוות:

שלח תגובה