שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
- The red one
- הודעות: 20633
- הצטרף: 03 יולי 2009, 13:03
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
צודק לגמריי קרייזי. והפיקו לקחים מהביקורת הזו.
והנה - הרוב המוחלט (ותקן אותי אם אני טועה) של האוהדים שלקחו את המנויים עד היום היו שבעים רצון מהמהירות והיעילות.
והנה - הרוב המוחלט (ותקן אותי אם אני טועה) של האוהדים שלקחו את המנויים עד היום היו שבעים רצון מהמהירות והיעילות.
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
מה שהיה בגמר גם זה מקרה קיצון של לחץ, היסטריה, זמן קצר, וטכנופוביה.
- דר אדום בנשמה
- הודעות: 24208
- הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 10:59
- Title: הפועל אימפריה!
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
תעשו לי טובה לחלק במועדון כאשר במקום קופות נותנים לכל אחד בתור מסודר במקום ממוזג לא יותר טוב?
כנראה שאתם יודעים הכל ומבינים הכל ואני לא מבין כלום.
לשלוח בדואר רשום לא יכלו, לשלוח בדואר עם שליח זה יקר מדיי, לארגן שיהיו ימים של חלוקת המנוים בתוך המשרדים, ושאני מדבר על המשרדים אני לא מדבר על המשרד של אלונה אלא על אזור מאוד ריק באזור של המשרדים שיכלו בקלות להקים שם אזור לחלוקה.
יכלו לקחת את שפע הפקות ולשפר את השירות שלהם, להשכיר מקום.
יש כל כך הרבה אופציות, אני רק הצעתי אופציה אחת.
אבל תמשיכו לרדת עליי זה כל מה שאתם יודעים לעשות פה...
כנראה שאתם יודעים הכל ומבינים הכל ואני לא מבין כלום.
לשלוח בדואר רשום לא יכלו, לשלוח בדואר עם שליח זה יקר מדיי, לארגן שיהיו ימים של חלוקת המנוים בתוך המשרדים, ושאני מדבר על המשרדים אני לא מדבר על המשרד של אלונה אלא על אזור מאוד ריק באזור של המשרדים שיכלו בקלות להקים שם אזור לחלוקה.
יכלו לקחת את שפע הפקות ולשפר את השירות שלהם, להשכיר מקום.
יש כל כך הרבה אופציות, אני רק הצעתי אופציה אחת.
אבל תמשיכו לרדת עליי זה כל מה שאתם יודעים לעשות פה...
הפועל באר שבע, אלופה לעונת 2015-2016!
- The red one
- הודעות: 20633
- הצטרף: 03 יולי 2009, 13:03
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
דר אני מעולם לא ירדתי עלייך וגם עכשיו אני לא הולך לעשות את זה, אבל התגובה שלך מגוכחת.דר אדום בנשמה כתב:תעשו לי טובה לחלק במועדון כאשר במקום קופות נותנים לכל אחד בתור מסודר במקום ממוזג לא יותר טוב?
כנראה שאתם יודעים הכל ומבינים הכל ואני לא מבין כלום.
לשלוח בדואר רשום לא יכלו, לשלוח בדואר עם שליח זה יקר מדיי, לארגן שיהיו ימים של חלוקת המנוים בתוך המשרדים, ושאני מדבר על המשרדים אני לא מדבר על המשרד של אלונה אלא על אזור מאוד ריק באזור של המשרדים שיכלו בקלות להקים שם אזור לחלוקה.
יכלו לקחת את שפע הפקות ולשפר את השירות שלהם, להשכיר מקום.
יש כל כך הרבה אופציות, אני רק הצעתי אופציה אחת.
אבל תמשיכו לרדת עליי זה כל מה שאתם יודעים לעשות פה...
* מקום ממוזג ותור מסודר - להזכירך בהתחלה עשו בקונכיה אבל האוהדים של הקבוצה שלך הזיזו את זה משם.
* דואר - כמו שאמרו, לא יכלו לוודא שזה יגיע בזמן. תהיה בטוח שאם היו מחלקים בדואר היו פםה תגובות של "מהה דואר מההה תנו לי ללכת לקחת בלי כאב ראש תאמינו לי כמו בבונים מתייחסים אלינו"
* איזור ריק באיזור של המשרד'ים שיכלו בקלות להקים שם איזור לחלוקה - בקלות!? דר? באמת? יש לך שרטוט של העניין הזה? ואיפה תקים שם מעקה מסודר? ומה יעשו השחקנים שיצטרכו להכנס לאימון? עזוב, נתחיל משרטוט שתעביר פה לפורום איפה בדיוק, כמה דונם שטח, כמה זה יעלה ונתקדם משם הלאה.
* שפע הפקות - לשפר את השירות הם כבר שיפרו כי בגמר היו 3 קופאיות ובשבוע הזה עבדו 6, בנוסף לשעות פעילות ארוכות יותר בחלק מן הימים. להשכיר מקום? בשביל שבוע אחד בלבד? מהכיס של מי, אחי?
- red and white
- הודעות: 3168
- הצטרף: 14 מאי 2015, 15:06
- Title: Almog
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
+10000אדום בלב בנשמהההה כתב:קרייזי בחייאת קרייזי, כמה מהישראלים באמת כאלה רגישים שאם הם יחכו 40 דקות בתור בגל שחסרים כמה דפים הם יחליטו שהם ישלחו הכל לעזאזל? אנשים רגילים לתורים כמו שהזכירו כאן בלונה פארק, בממדיון, במרכזי השירות, בבנקים, במשרדי הפנים, אז 50 דקות בצל של וסרמיל זה מה שישבור אותם?
אנחנו גם מדברים פה על קהל של אוהדי כדורגל!! לא קהל של תיאטרון! קהל שרגיל לכך שב1 מתוך 3 משחקים הוא נדחס בכניסות ליציעים. זה בסדר? לא, זה לא בסדר, זה בכלל בכלל לא בסדר, אבל זו המציאות בה אנחנו חיים. אי אפשר לדרוש 100% שלמות כי אין דבר כזה. ואם אנחנו מסתכלים על מה שהיה לפני חודשיים ולפני 2 עונות עם המכירה לבלומפילד אז אנחנו מבינים שהקבוצה בגרף השתפרות.
אני בטוח שאם תעשה סקר ותשאל כל אוהד שחיכה אתמול יותר מ40 דקות אם הוא החליט לוותר על המנוי בגלל זה לא תגיע ל-10 איש.
ושוב אני מסייג - אתם צודקים בעניין שצריך להפיק לקחים, ושבפעם הבאה צריך שכולם יגיעו ויקחו תוך כמה דקות את המנוי. אבל טעויות קורות. אתמול למשל הייתה להם בעיה עם הדפים של החתימה. מה לעשות?! קורה! גם חברות הסלולר לא מספקות 100% מהזמן שלהם קליטה ללקוחות שלהם. וגם קורה שהמחשבים בבנקים נופלים!
אם הגענו למצב ש95% מהאוהדים לקחו את המנוי שלהם במהירות וביעילות אני מבסוט. מפה ועד לרדת על הההנלה כמו שהכותרת זועקת (אחרי שהיו צריכים להעביר את המכירה לוסרמיל אחרי שכבר נערכו בקונכייה, אחרי שבמשך יומיים האריכו את שעות הפעילות, אחרי שהקימו צילייה לרווחת האוהדים ואחרי שפתחו מחר חלוקה לא מתוכננת על מנת למנוע לחצים בטדי) ? אותי זה מקומם.
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
במזרחי אכן היה בלגן.
אצלי אישית, מי שמשך לי את המנוי לדרומי עמד כמה דקות בודדות, לאחי לעומת זאת במזרחי עמד שעה וקצת ויצא בלי כלום והיום חזר ועמד משהו כמו 20 דקות.
לא יכול להגיד יחס של בבונים כשבכל פעם, גם אם זה לא יוצא 100 אחוז יש רצון לשפר ועובדות בשטח שהגרף רק בעלייה בכל התחומים.
ביקורת? צריכה להיות. בטח כשאצלנו יש אוזניים קשובות ומשתדלות לשפר, גם אם לא במהירות שהיינו רוצים.
אבל הנוסח צריך להיות אחר.
מזל טוב אריק!
אצלי אישית, מי שמשך לי את המנוי לדרומי עמד כמה דקות בודדות, לאחי לעומת זאת במזרחי עמד שעה וקצת ויצא בלי כלום והיום חזר ועמד משהו כמו 20 דקות.
לא יכול להגיד יחס של בבונים כשבכל פעם, גם אם זה לא יוצא 100 אחוז יש רצון לשפר ועובדות בשטח שהגרף רק בעלייה בכל התחומים.
ביקורת? צריכה להיות. בטח כשאצלנו יש אוזניים קשובות ומשתדלות לשפר, גם אם לא במהירות שהיינו רוצים.
אבל הנוסח צריך להיות אחר.
מזל טוב אריק!
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
נכון, בגלל שחלק מהאוהדים לקחו את המנוי אחרי שחיכו שעה לא יחדשו את המנוי אם הקבוצה תיקח תארים ותהיה אטרקטיבית, נכון... אתה חי בסרט.CrazyRed7 כתב: מה זה "לחפש"??
אנחנו הלקוח. לא כולנו כמוני וכמוך שלא משנה כמה יחרבנו עלינו, נחדש את המנוי גם לעונה הבאה.
מה שהיה בחלוקת הכרטיסים למשחק הגמר ומה שקורה בחלוקת המנויים יגרום למאות אם לא אלפי אוהדים לחשוב פעמיים אם לחדש מנוי בעונה הבאה.
בהתנהלות החובבנית הזאת לא נגיע לשום מקום ולכן אנשים מציפים בעיות ומעירים, כדי שיתקנו את זה להבא.
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
אפשר לחשוב שזה המקרה הראשון.gate5 כתב:
נכון, בגלל שחלק מהאוהדים לקחו את המנוי אחרי שחיכו שעה לא יחדשו את המנוי אם הקבוצה תיקח תארים ותהיה אטרקטיבית, נכון... אתה חי בסרט.
אפשר לחשוב שאין בלאגן כשבכל פעם יש ביקוש למשחק כל שהוא ואין כמות בלתי מוגבלת של כרטיסים(כמו הגמר ומכבי בבלומפילד).
אני אולי חי בסרט אבל אני מבין שלא כולם יעשו מנוי לא משנה מה.
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
אפשר לחשוב שבמקומות אחרים בעולם כשהביקוש גדול ברבה מההיצע- כרטיסים, גאדג'טים וכו', אנשים לא מחכים שעות ולפעמים ימים. הכל תלוי באיך מחכים.
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
מי שעדיין לא לקח יכול מחר בשפע? כמה נורא יהיה לאסוף בטדי ? כלומר יודעים כמה מנויים נאספו ?
יש לי אמונה במציאות אחרת, רק עליה אני חושב.


Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
לא צריך להודיע לשפע או משהו בסגנון בשביל לאסוף את המנוי בטדי נכון?

Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
תצלם:CrazyRed7 כתב: אפשר לחשוב שזה המקרה הראשון.
אפשר לחשוב שאין בלאגן כשבכל פעם יש ביקוש למשחק כל שהוא ואין כמות בלתי מוגבלת של כרטיסים(כמו הגמר ומכבי בבלומפילד).
אני אולי חי בסרט אבל אני מבין שלא כולם יעשו מנוי לא משנה מה.
גם אם יהיו עוד 20 מקרי מכבי בגמר העונה והקבוצה תיקח תואר כלשהו..עונה הבאה ימכרו כל המנויים.
אני מסכים שזה היה צריך להיעשות אחרת אבל זה גם תהליך שהקבוצה עוברת כחלק משדרוג על המערכים.
עונה ראשונה בהיסטוריה עם כמות ענקית כזאת של מנויים..אפשר לא להתבכיין.
- The red one
- הודעות: 20633
- הצטרף: 03 יולי 2009, 13:03
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
מחר בוסרמיל אחי, לא בשפע. 12:00-20:00.Guevara כתב:מי שעדיין לא לקח יכול מחר בשפע? כמה נורא יהיה לאסוף בטדי ? כלומר יודעים כמה מנויים נאספו ?
עדיף לך מחר. אני לא חושב שיהיה כזה בלאגן, למרות שמחר החלוקה מן הסתם תהיה יותר איטית כי זה כל היציעים.
אם אני הייתי במקומך הייתי עושה הכל כדי להגיע מחר לוסרמיל כי אני שונא לחכות לרגע האחרון. לך תדע מה יהיה בטדי..עוד יותר בלאגן..הרבה אוהדים מהמרכז, ובטח שפע לא יפתחו שם 6 קופות אלא 2-3...
ולא צריך להודיע לשפע בטלפון. הם מעבירים את כל המנויים שלא נאספו לטדי, ומשם מחזירים אותם למשרדים שלהם, כך שהחלוקה תתבצע שם בשעות הפעילות שלהם החל מיום שישי.
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
מדויקסניור כתב:למה תמיד לאותם האנשים יש את אותן הבעיות? יכול להיות (חלילה) שזה קשור בהתנהגות שלהם ובאופן שבו הם "עומדים" בתור?
למה בחו"ל אפשר לעמוד בתור למתקנים/ רכבות / אתרים וכו', אבל בארץ כל דלת של אוטובוס נראית כאילו נשפכו עליה אנשים ממטוס שעבר מעל?
מה לעשות, שכשיש חלוקה של דברים או מכירה של דברים עומדים בשבילם בתור. כשעומדים כמו בני אדם התור זז מהר, כשכול רגע מישהו נדחף מהצד, צועק, טוען ששמרו לו כו' אז התור נתקע, מתעכב ומתבלגן.
אנשים (לא בהכרח אריק) צריכים ללמוד להתנהג כמו בני אדם ואז גם יתייחסו אליהם בהתאם.
- RedRock
- הודעות: 5667
- הצטרף: 04 ספטמבר 2008, 14:54
- Title: רקקקקקק ברדה זה מרגש
- מיקום: הרצליה
- יצירת קשר:
Re: שוב מתייחסים לאוהדים כאל בבונים
1. אחי אסף עבורי את המנויים - אתמול הוא עמד חצי שעה ואז נסגרו הקופות. היום לקח לו 2 דקות.
2. בלי שום קשר לסעיף מספר 1- כל התהליך זה מפגר.
מה נסגר? למה מכבי חיפה יכולה לשלוח מנויים עם עלון עד לדלת הבית ואצלנו צריך ללכת לעמוד בשמש\במיזוג\בשד יודע מה? למה אני צריך לשלוח מלכתחילה אנשים בב"ש שיעזרו לי או להתפלל שלא יהיה פיצוץ בירושלים במקום לקבל אותו בדואר?
יקר לכם לשלם על זה (נניח) 10 שקלים למנוי? אין בעיה, תגלמו את זה במחיר של המנוי - מבטיח ש-95 אחוז מהאנשים שהיו מוכנים לשלם 910 ש"ח, ישלמו 920 ש"ח בשביל זה.
3. שנה שלמה מדברים ולוחצים על מנויי חוץ. משהו שכבר קיים בארץ - לא פשוט אבל לא ממציאים עבורו את הגלגל, סך הכל לעשות קופי-פייסט לקונספט של מכבי חיפה. אם זה לא יקרה הפעם ושוב נסבול מהגרלות וניסים - זה יהיה מאוד מעצבן.
4. אנחנו מתקדמים! באמת שכן. אפילו מתקדמים יפה בעיניי! באמת ובלי טיפת ציניות. הכל טוב, אנרגיות חיוביות...באמת. אני לא שש להעביר ביקורת, רבים יבקרו אותי על זה. אבל -
חייבים להפיק לקחים באירועים האלה וללמוד להוציא מהם את המקסימום.
סתם דוגמא קטנה- ראיתם שאנשים פורצים למגרש בקונכיה? הנה רעיון של מישהו מכאן (שמו שמור במערכת אלא אם יחליט אחרת) - קחו פינה קטנה באצטדיון - תנו לכל אחד להיכנס לשם, להצטלם ולהעלות תמונה עם המנוי. שיווק מדהים בשקל וחצי. מספק את הנודניקים שחייבים להיכנס, מוציא את כולם מרוצים ומעלה את המודעות למנויים. למה לעבוד עקום?
2. בלי שום קשר לסעיף מספר 1- כל התהליך זה מפגר.
מה נסגר? למה מכבי חיפה יכולה לשלוח מנויים עם עלון עד לדלת הבית ואצלנו צריך ללכת לעמוד בשמש\במיזוג\בשד יודע מה? למה אני צריך לשלוח מלכתחילה אנשים בב"ש שיעזרו לי או להתפלל שלא יהיה פיצוץ בירושלים במקום לקבל אותו בדואר?
יקר לכם לשלם על זה (נניח) 10 שקלים למנוי? אין בעיה, תגלמו את זה במחיר של המנוי - מבטיח ש-95 אחוז מהאנשים שהיו מוכנים לשלם 910 ש"ח, ישלמו 920 ש"ח בשביל זה.
3. שנה שלמה מדברים ולוחצים על מנויי חוץ. משהו שכבר קיים בארץ - לא פשוט אבל לא ממציאים עבורו את הגלגל, סך הכל לעשות קופי-פייסט לקונספט של מכבי חיפה. אם זה לא יקרה הפעם ושוב נסבול מהגרלות וניסים - זה יהיה מאוד מעצבן.
4. אנחנו מתקדמים! באמת שכן. אפילו מתקדמים יפה בעיניי! באמת ובלי טיפת ציניות. הכל טוב, אנרגיות חיוביות...באמת. אני לא שש להעביר ביקורת, רבים יבקרו אותי על זה. אבל -
חייבים להפיק לקחים באירועים האלה וללמוד להוציא מהם את המקסימום.
סתם דוגמא קטנה- ראיתם שאנשים פורצים למגרש בקונכיה? הנה רעיון של מישהו מכאן (שמו שמור במערכת אלא אם יחליט אחרת) - קחו פינה קטנה באצטדיון - תנו לכל אחד להיכנס לשם, להצטלם ולהעלות תמונה עם המנוי. שיווק מדהים בשקל וחצי. מספק את הנודניקים שחייבים להיכנס, מוציא את כולם מרוצים ומעלה את המודעות למנויים. למה לעבוד עקום?