oranu כתב:שאפו להנהלה שהביאה את זה סוף סוף ליישום.
למי שלא יודע, כחלק מאותה מחאה שהייתה לאחר אירועי הכרטיסים לבלומפילד ולונה טורס זאת הייתה אחת הבקשות שלנו לשדרוג.
ביחד עם שירות מנויי החוץ, קדימות לצפוני לרוכשים כרטיסים במשחקים הקודמים וההגרלות השקופות אנחנו לדעתי המועדון עם השירות הטוב ביותר לקהל שלו וזה יש לציין בתור אחד שעבד מאוד קשה בשביל שזה יקרה - המון תודה לאסי רחמים, מגיעה לו מילה טובה
מנכל קשוב, אוהד אמיתי של הקבוצה שמאז אותה פאדיחה עם מכבי חוץ רק למד, והשתפר ותיקן והשתדרג והאיש חי ונושם את המועדון הזה והקהל שלו ואם יש אפשרות לפרגן אז אני יותר משמח לעשות את זה.
כל הכבוד.
מסכים.
מה שיותר מדהים מהיחס לאוהדים, זה השיפור ביחס.
אני לא רואה הרבה מועדונים אחרים מודים בטעות מחליפים דיסקט ואשכרה משנים.
oranu כתב:שאפו להנהלה שהביאה את זה סוף סוף ליישום.
למי שלא יודע, כחלק מאותה מחאה שהייתה לאחר אירועי הכרטיסים לבלומפילד ולונה טורס זאת הייתה אחת הבקשות שלנו לשדרוג.
ביחד עם שירות מנויי החוץ, קדימות לצפוני לרוכשים כרטיסים במשחקים הקודמים וההגרלות השקופות אנחנו לדעתי המועדון עם השירות הטוב ביותר לקהל שלו וזה יש לציין בתור אחד שעבד מאוד קשה בשביל שזה יקרה - המון תודה לאסי רחמים, מגיעה לו מילה טובה
מנכל קשוב, אוהד אמיתי של הקבוצה שמאז אותה פאדיחה עם מכבי חוץ רק למד, והשתפר ותיקן והשתדרג והאיש חי ונושם את המועדון הזה והקהל שלו ואם יש אפשרות לפרגן אז אני יותר משמח לעשות את זה.
כל הכבוד.
כל הכבוד לו שאחרי שבר כל כך גדול (במשחק שאחרי נגד אשדוד הייתה אווירה ממש קשה) הוא הפך את כל העניין לקרקע לשיפור וצמיחה ואפשר להיות גאים. מצטרף לפרגון