הלדר לופס
- ForeverRed
- הודעות: 31530
- הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46
Re: הלדר לופס
לא מעניין מה היה מקצועית.
מכר אותנו עם עבירה על שחקן עם הגב למשחק, שאין לו למי למסור. כזאת טיפשות. מזכיר את הטעות נגד מכבי עונה קודמת.
מכר אותנו עם עבירה על שחקן עם הגב למשחק, שאין לו למי למסור. כזאת טיפשות. מזכיר את הטעות נגד מכבי עונה קודמת.
- dor69
- הודעות: 17346
- הצטרף: 29 מאי 2010, 14:18
Re: הלדר לופס
הפאול הוא שלו אבל זה תוצר של עבודה לקויה של הקבוצה. יודעים שאנטווי מהיר מאוד ושיכול לצאת למתפרצות, למה לעזאזל שולחים כדור ארוך שלוש דקות לסוף ועוד לאגף הזה ולא לשני?
- ReDo
- הודעות: 6711
- הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51
- dor69
- הודעות: 17346
- הצטרף: 29 מאי 2010, 14:18
Re: הלדר לופס
זה שהפאול מטומטם זה דבר אחד, אם תמשיך לתת לו להתמודד עם סילונים בסיטואציות האלה אתה תראה עוד ועוד פאולים כאלה.
אתה בסוף המשחק והם עם פחות גרזן באמצע, שלוש דקות תניע מרגל לרגל לקרן או שתעמוד בבלוק נמוך כשהם עם הכדור. כל מה שהיה צריך זה להרוג את המשחק הזה. לתת להם לצאת למתפרצת בסיטואציה הזאת זה חלם
- ReDo
- הודעות: 6711
- הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51
Re: הלדר לופס
מסכים לגמרי עם כל מה שאתה כותב פה.dor69 כתב: ↑26 אפריל 2026, 11:52זה שהפאול מטומטם זה דבר אחד, אם תמשיך לתת לו להתמודד עם סילונים בסיטואציות האלה אתה תראה עוד ועוד פאולים כאלה.
אתה בסוף המשחק והם עם פחות גרזן באמצע, שלוש דקות תניע מרגל לרגל לקרן או שתעמוד בבלוק נמוך כשהם עם הכדור. כל מה שהיה צריך זה להרוג את המשחק הזה. לתת להם לצאת למתפרצת בסיטואציה הזאת זה חלם
אבל זה עדיין פאול של ילד מהנוער.
- yedidel
- הודעות: 13200
- הצטרף: 03 ספטמבר 2008, 19:30
- Title: קרייזי-רד
Re: הלדר לופס
האמת שפחות האשמתי אותו במגרש כי היה נראה שהיה לבד.
אחרי זה ראיתי בטלויזיה, זה היה רחוק מלהיות מצב של אחד על אחד, עבירה מטופשת מאוד על שחקן עם הגב לשער
אחרי זה ראיתי בטלויזיה, זה היה רחוק מלהיות מצב של אחד על אחד, עבירה מטופשת מאוד על שחקן עם הגב לשער
- Marin
- הודעות: 1906
- הצטרף: 15 נובמבר 2008, 18:41
Re: הלדר לופס
חבל מאוד , היה במשחק מצויין לדעתי .
- הפועלעולה
- הודעות: 24702
- הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
- Title: אוגו..... כן נותן!
Re: הלדר לופס
מדובר במטומטם ושלשלן רציני.
ממש לא פעם ראשונה שהוא עושה את העבירה הזאת על סף הרחבה. משום מה זה הדיפולט אצלו. זוכר שהוא עשה את זה גם על דוניו בטרנר בעונה שעברה, דוידה מתישהו. ועל מי לעזאזל הוא עשה את זה פעם, על מוזי האפס הזה שלא מסוגל לעבור קונוס. כאמור, מטומטם.
נותן עונה טובה ביחס לגיל, ועדיין פשוט אי אפשר לסמוך עליו. מה קורה עם אופיר? הוא יחזור בכלל העונה?
ממש לא פעם ראשונה שהוא עושה את העבירה הזאת על סף הרחבה. משום מה זה הדיפולט אצלו. זוכר שהוא עשה את זה גם על דוניו בטרנר בעונה שעברה, דוידה מתישהו. ועל מי לעזאזל הוא עשה את זה פעם, על מוזי האפס הזה שלא מסוגל לעבור קונוס. כאמור, מטומטם.
נותן עונה טובה ביחס לגיל, ועדיין פשוט אי אפשר לסמוך עליו. מה קורה עם אופיר? הוא יחזור בכלל העונה?
- shovalb9
- הודעות: 4308
- הצטרף: 16 מרץ 2013, 22:36
- Title: עמה יעמיק
- מיקום: תא
Re: הלדר לופס
בדרך לגזול מאיתנו אליפות שלישית על הראש שלו.
העיקר שהביא גביע.
העיקר שהביא גביע.
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"
- גיא חניה
- הודעות: 6833
- הצטרף: 11 אוגוסט 2012, 04:39
Re: הלדר לופס
מכיר לו תודה על כל השנים היפות, אבל חלאס. אסור לו לראות דשא. דוידזאדה חי?
נערך לאחרונה על ידי גיא חניה ב 28 אפריל 2026, 22:45, נערך פעם 1 בסך הכל.
- yedidel
- הודעות: 13200
- הצטרף: 03 ספטמבר 2008, 19:30
- Title: קרייזי-רד
Re: הלדר לופס
מה עשה היום לא בסדר?
- eitam
- הודעות: 3330
- הצטרף: 25 ספטמבר 2010, 21:47
Re: הלדר לופס
סתם אנשים יורים כבר לכל הכיוונים
- delta7
- הודעות: 11904
- הצטרף: 16 אוקטובר 2014, 18:16
- דר אדום בנשמה
- הודעות: 24690
- הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 10:59
- Title: הפועל אימפריה!
Re: הלדר לופס
בלטאקסה היה טוב ממנו וזה אומר הכל עד שהוא נכנס מכבי תל אביב לא באמת איימו עלינו יותר מדי
הפועל באר שבע, אלופה לעונת 2015-2016!
- Melikson24
- הודעות: 7353
- הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
- Title: CrazyRed
Re: הלדר לופס
גמר את העונה.
המשחק האחרון במדים שלנו.
המשחק האחרון במדים שלנו.