הלדר לופס

כל מה שקשור להפועל באר-שבע - "גאוות הנגב"
סמל אישי של משתמש
ForeverRed
הודעות: 31530
הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46

Re: הלדר לופס

שליחה על ידי ForeverRed »

לא מעניין מה היה מקצועית.
מכר אותנו עם עבירה על שחקן עם הגב למשחק, שאין לו למי למסור. כזאת טיפשות. מזכיר את הטעות נגד מכבי עונה קודמת.

סמל אישי של משתמש
dor69
הודעות: 17346
הצטרף: 29 מאי 2010, 14:18

Re: הלדר לופס

שליחה על ידי dor69 »

הפאול הוא שלו אבל זה תוצר של עבודה לקויה של הקבוצה. יודעים שאנטווי מהיר מאוד ושיכול לצאת למתפרצות, למה לעזאזל שולחים כדור ארוך שלוש דקות לסוף ועוד לאגף הזה ולא לשני?

סמל אישי של משתמש
ReDo
הודעות: 6711
הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51

Re: הלדר לופס

שליחה על ידי ReDo »

dor69 כתב:
26 אפריל 2026, 11:17
הפאול הוא שלו אבל זה תוצר של עבודה לקויה של הקבוצה. יודעים שאנטווי מהיר מאוד ושיכול לצאת למתפרצות, למה לעזאזל שולחים כדור ארוך שלוש דקות לסוף ועוד לאגף הזה ולא לשני?
אין תירוצים. זה פאול של שחקן שעכשיו עלה לבוגרים.
מה היה לפני זה לא מעניין.

סמל אישי של משתמש
dor69
הודעות: 17346
הצטרף: 29 מאי 2010, 14:18

Re: הלדר לופס

שליחה על ידי dor69 »

ReDo כתב:
26 אפריל 2026, 11:24
אין תירוצים. זה פאול של שחקן שעכשיו עלה לבוגרים.
מה היה לפני זה לא מעניין.
זה שהפאול מטומטם זה דבר אחד, אם תמשיך לתת לו להתמודד עם סילונים בסיטואציות האלה אתה תראה עוד ועוד פאולים כאלה.
אתה בסוף המשחק והם עם פחות גרזן באמצע, שלוש דקות תניע מרגל לרגל לקרן או שתעמוד בבלוק נמוך כשהם עם הכדור. כל מה שהיה צריך זה להרוג את המשחק הזה. לתת להם לצאת למתפרצת בסיטואציה הזאת זה חלם

סמל אישי של משתמש
ReDo
הודעות: 6711
הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51

Re: הלדר לופס

שליחה על ידי ReDo »

dor69 כתב:
26 אפריל 2026, 11:52
זה שהפאול מטומטם זה דבר אחד, אם תמשיך לתת לו להתמודד עם סילונים בסיטואציות האלה אתה תראה עוד ועוד פאולים כאלה.
אתה בסוף המשחק והם עם פחות גרזן באמצע, שלוש דקות תניע מרגל לרגל לקרן או שתעמוד בבלוק נמוך כשהם עם הכדור. כל מה שהיה צריך זה להרוג את המשחק הזה. לתת להם לצאת למתפרצת בסיטואציה הזאת זה חלם
מסכים לגמרי עם כל מה שאתה כותב פה.
אבל זה עדיין פאול של ילד מהנוער.

סמל אישי של משתמש
yedidel
הודעות: 13200
הצטרף: 03 ספטמבר 2008, 19:30
Title: קרייזי-רד

Re: הלדר לופס

שליחה על ידי yedidel »

האמת שפחות האשמתי אותו במגרש כי היה נראה שהיה לבד.
אחרי זה ראיתי בטלויזיה, זה היה רחוק מלהיות מצב של אחד על אחד, עבירה מטופשת מאוד על שחקן עם הגב לשער

סמל אישי של משתמש
Marin
הודעות: 1906
הצטרף: 15 נובמבר 2008, 18:41

Re: הלדר לופס

שליחה על ידי Marin »

חבל מאוד , היה במשחק מצויין לדעתי .

סמל אישי של משתמש
הפועלעולה
הודעות: 24702
הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
Title: אוגו..... כן נותן!

Re: הלדר לופס

שליחה על ידי הפועלעולה »

מדובר במטומטם ושלשלן רציני.
ממש לא פעם ראשונה שהוא עושה את העבירה הזאת על סף הרחבה. משום מה זה הדיפולט אצלו. זוכר שהוא עשה את זה גם על דוניו בטרנר בעונה שעברה, דוידה מתישהו. ועל מי לעזאזל הוא עשה את זה פעם, על מוזי האפס הזה שלא מסוגל לעבור קונוס. כאמור, מטומטם.
נותן עונה טובה ביחס לגיל, ועדיין פשוט אי אפשר לסמוך עליו. מה קורה עם אופיר? הוא יחזור בכלל העונה?

סמל אישי של משתמש
shovalb9
הודעות: 4308
הצטרף: 16 מרץ 2013, 22:36
Title: עמה יעמיק
מיקום: תא

Re: הלדר לופס

שליחה על ידי shovalb9 »

בדרך לגזול מאיתנו אליפות שלישית על הראש שלו.
העיקר שהביא גביע.
" תחזיקו עוד כמה דקות בלקרוא מה רשמתי, זה לא הזמן להישבר......"

סמל אישי של משתמש
גיא חניה
הודעות: 6833
הצטרף: 11 אוגוסט 2012, 04:39

Re: הלדר לופס

שליחה על ידי גיא חניה »

מכיר לו תודה על כל השנים היפות, אבל חלאס. אסור לו לראות דשא. דוידזאדה חי?
נערך לאחרונה על ידי גיא חניה ב 28 אפריל 2026, 22:45, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של משתמש
yedidel
הודעות: 13200
הצטרף: 03 ספטמבר 2008, 19:30
Title: קרייזי-רד

Re: הלדר לופס

שליחה על ידי yedidel »

מה עשה היום לא בסדר?

סמל אישי של משתמש
eitam
הודעות: 3330
הצטרף: 25 ספטמבר 2010, 21:47

Re: הלדר לופס

שליחה על ידי eitam »

סתם אנשים יורים כבר לכל הכיוונים

סמל אישי של משתמש
delta7
הודעות: 11904
הצטרף: 16 אוקטובר 2014, 18:16

Re: הלדר לופס

שליחה על ידי delta7 »

yedidel כתב:
28 אפריל 2026, 22:34
מה עשה היום לא בסדר?
גם אני לא הבנתי...

סמל אישי של משתמש
דר אדום בנשמה
הודעות: 24690
הצטרף: 29 ספטמבר 2008, 10:59
Title: הפועל אימפריה!

Re: הלדר לופס

שליחה על ידי דר אדום בנשמה »

בלטאקסה היה טוב ממנו וזה אומר הכל עד שהוא נכנס מכבי תל אביב לא באמת איימו עלינו יותר מדי
הפועל באר שבע, אלופה לעונת 2015-2016!

סמל אישי של משתמש
Melikson24
הודעות: 7353
הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
Title: CrazyRed

Re: הלדר לופס

שליחה על ידי Melikson24 »

גמר את העונה.

המשחק האחרון במדים שלנו.

שלח תגובה