קינגס קאנגווה
- itzik2999
- הודעות: 62
- הצטרף: 02 יוני 2010, 20:00
Re: קינגס קאנגווה
הכול ספקולציות..למיטב ידיעתי בדרך לשידרוג חוזהו..
- ReDo
- הודעות: 6727
- הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51
- 4 לב אדום
- הודעות: 5978
- הצטרף: 23 אוגוסט 2021, 18:18
- Title: CrazyRed
Re: קינגס קאנגווה
לבסקי סופיה הם בעצם הפרוקסי של ספורט5.
כשאלה לא מטרילים - השניים מופעלים.
כשאת עולה למגרש , הלב פועם והגוף נרגש
- שיש
- הודעות: 19047
- הצטרף: 22 ספטמבר 2014, 11:50
- Title: קרייזי-רד
Re: קינגס קאנגווה
היה שקט מידי עד עכשיו....חיכיתי לקישקושים והם הגיעו כמו שעון לקראת המאני טיים של העונה
- hb7
- הודעות: 7983
- הצטרף: 09 מאי 2015, 21:30
- Title: קרייזי-רד
Re: קינגס קאנגווה
גם אני יכול לתת הצעה לרכב ששוה 500 אלף ולהציע 150 אלף,גם הם 1.5 מיליון מקסימום 2
- ReDo
- הודעות: 6727
- הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51
Re: קינגס קאנגווה
ערן זהבי בגיל 28 נמכר ב8 מיליון דולר.
לפני 10 שנים.
לא חושב שנגיע לסכומים האלה אבל זה צריך להיות הכיוון.
2-3 מליון יורו זו בדיחה.
לפני 10 שנים.
לא חושב שנגיע לסכומים האלה אבל זה צריך להיות הכיוון.
2-3 מליון יורו זו בדיחה.
- Melikson24
- הודעות: 7373
- הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
- Title: CrazyRed
Re: קינגס קאנגווה
לדעתי אנחנו בעיצומה של שביתה איטלקית. הוא היה אמור לחזור כבר לארץ(גם לוקאס).
אני מקווה שנפעל בחוכמה ולא ניפול בפח. לא זאת בלבד להודיע לו שכל פגיעה שלו במועדון תביא להגדלת הסכום אותו ידרשו תמורתו.
אף אחד לא אשם שהוא לא מצליח להביא הצעה ראויה. ב2 מיליון יורו שישב ביציע עד סוף החוזה.
אני מקווה שנפעל בחוכמה ולא ניפול בפח. לא זאת בלבד להודיע לו שכל פגיעה שלו במועדון תביא להגדלת הסכום אותו ידרשו תמורתו.
אף אחד לא אשם שהוא לא מצליח להביא הצעה ראויה. ב2 מיליון יורו שישב ביציע עד סוף החוזה.
- ForeverRed
- הודעות: 31554
- הצטרף: 31 מאי 2013, 19:46
Re: קינגס קאנגווה
שקט מדומה.
מתחת לפני השטח המצב שלנו לכאורה די חרבנה.
יומיים למחנה אימונים, ללא חיזוק משמעותי ועם יותר סימני שאלה מסימני קריאה.
מתחת לפני השטח המצב שלנו לכאורה די חרבנה.
יומיים למחנה אימונים, ללא חיזוק משמעותי ועם יותר סימני שאלה מסימני קריאה.
- הפועלעולה
- הודעות: 24714
- הצטרף: 25 יולי 2014, 19:52
- Title: אוגו..... כן נותן!
Re: קינגס קאנגווה
גם דיופ לא חזר. בטח גם הוא שובת.
נכון שמשעמם ואין שמועות על רכש אבל לא צריך לייצר רעש בכוח.
נכון שמשעמם ואין שמועות על רכש אבל לא צריך לייצר רעש בכוח.
- Melikson24
- הודעות: 7373
- הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
- Title: CrazyRed
- hb7
- הודעות: 7983
- הצטרף: 09 מאי 2015, 21:30
- Title: קרייזי-רד
Re: קינגס קאנגווה
נשמע כמו אפליהMelikson24 כתב: ↑28 יוני 2026, 01:13דיופ קיבל אישור להגיע ישירות למחנה. קינגס ולוקאס היו אמורים להגיע לארץ קודם.
- ReDo
- הודעות: 6727
- הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51
Re: קינגס קאנגווה
יש איזה בסיס סביב הספקולציות האלה?
- שיש
- הודעות: 19047
- הצטרף: 22 ספטמבר 2014, 11:50
- Title: קרייזי-רד
- ReDo
- הודעות: 6727
- הצטרף: 24 פברואר 2011, 02:51
- Melikson24
- הודעות: 7373
- הצטרף: 05 פברואר 2024, 09:45
- Title: CrazyRed